Bestelling keurig op tijd geleverd

Bestelling keurig op tijd geleverd

Beste Sylvia, Bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat je bestelling snel geleverd was. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Praktisch en goed

Toen ik op korte termijn inpakpapier nodig had kon ik het afhalen, dit was echt een uitkomst.

Beste Johan, Bedankt voor de 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Mooie geschenkverpakking

Snel geleverd, en ziet er mooi uit. Blij mee, ik kan alles weer mooi inpakken voor de feestdagen.

Beste Femke, Bedankt voor jouw fantastische review! We vinden het erg fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd zodat je alles voor de feestdagen op tijd kunt inpakken. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

alles snel geleverd

de bestelling is snel en goed afgeleverd

Beste Ineke, Heel erg bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is. We wensen veel plezier met je aankoop! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Beoordeling zonder iets te hebben ontvangen

Ik krijg al een beoordeling mail terwijl ik de spullen nog niet heb ontvangen die vrijdag binnen zouden zijn!

Beste Martijn, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat je van ons een beoordeling eerder hebt gekregen, terwijl je de order nog niet had ontvangen. Helaas is dit bij ons een geautomatiseerd bericht, zodra de datum aanbreekt waarop je de order had moeten ontvangen wordt dit verstuurd. Gelukkig hebben we telefonisch contact met elkaar gehad en je ook per mail op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd zou worden! Fijn dat het opgelost is met onze klantenservice. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen we het graag! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Alles klopt!

Dat is ook wel eens lekker, alleen jammer dat je het bezorgmoment niet kunt volgen.

Beste Marco, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! We zien dat je tijdelijke registratienummer al was omgezet naar een definitief klantnummer. Helaas konden we daarbij de track & trace niet mee overzetten naar het orderoverzicht. Onze excuses daarvoor! Vanaf je volgende orders zal wel alle informatie te vinden zijn in je orderoverzicht :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Snelle levering en perfecte, vriendelijk service

Snelle levering en vriendelijke service (ik heb de bestelling zelf opgehaald bij de vestiging in Forepark Den Haag)

Beste Diana, Bedankt voor de 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Fijn dat je order snel geleverd was en je goed geholpen bent door onze collega's uit de store in Den Haag :) We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Prima website, snelle levering

Makkelijke webshop, snelle levering

Beste klant, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! Goed om te lezen dat je bestelling snel geleverd was. Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Mooie webshop, snelle levering. Mooi product.

Beste Martine, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest :) We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

snel

snelle bezorging en erg blij met de mogelijkheid om achteraf op rekening te betalen

Beste Dianne, Bedankt voor je enthousiaste review! Goed om te lezen dat je bestelling snel geleverd was :) Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

waardeloos!

de tasjes die ik bestelde zijn anders dan de content op de website laat zien, dit geeft de klantenservice toe. Ze geven aan dat ik het mag retourneren, maar de kosten die ik maak nemen zij niet op zich, terwijl het product niet voldoet. Waardeloze service. ik hoor graag van jullie hoe dit opgelost wordt.

Beste Charlotte, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je deze ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Dit is natuurlijk niet te bedoeling! Er is ondertussen contact met je opgenomen. Je mag de artikelen gratis retourneren en de order zal volledig vergoed worden. We nemen je feedback mee en gaan ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Een heel pallet, wat doe ik met de pallet?

Verder ok. Mijn vraag is , krijg ik de bestelde champagne goud cadeau envelopjes later?

Beste Engelien, Bedankt voor je review. De fourniturenzakjes goud/champagne waren tijdelijk niet op voorraad. Op je orderbevestiging stond een verwachte leverdatum vermeld. Gelukkig zien we dat het artikel ondertussen ook geleverd is :) We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Correct en snel

Beste Pierre, Bedankt voor je enthousiaste review, daar worden we erg blij van! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Mooie winkel Komen zeker terug

Beste Danielle, Bedankt voor je mooie review! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

nog niks binnen gekregen

vorige week besteld en nu nog geen spullen binnen

Beste Petra, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je order niet op tijd bezorgd was! Helaas was er wat vertraging opgelopen. Onze excuses dat je hier niet over geïnformeerd was! Gelukkig zien we dat de order zojuist geleverd is. We hopen je de volgende keer beter van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Snelle service, prima kwaliteit

Prettig samenwerken, snelle levertijden en goede producten.

Beste Koos, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Goede site, goede service

Er stond aangegeven dat de levering ontvangen was. maar de levering was bij het distributie centrum. Dat is jammer want het heeft veel tijd gekost met zoeken hier op het Slot. Verder wel goede service aan de telefoon en mail. Sanne top!!

Beste Alette, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de bezorging van je bestelling niet is gegaan zoals gepland! Fijn om te horen dat je daarna wel goed geholpen bent via onze Customer Service. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Helemaal top

Duidelijke website en super snelle levering

Beste Jorine, Bedankt voor je enthousiaste review, daar worden we blij van :) Fijn dat je bestelling snel geleverd was. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Prima, zou adequater kunnen

Value for money zover ik kan beoordelen, en de reden om er te bestellen. Klantenservice door een eigen fout nodig gehad, top geregeld. Communicatie daarna: omtrent bezorging en afhandeling van hetgeen besproken aan de telefoon kan beter. Verder goed bezig, keep it up

Beste Martijn, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! We nemen je feedback mee. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Beste klant, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Snelle verzending

Snelle verzending

Beste Ingo, Bedankt voor jouw super review! Fijn om te lezen dat je bestelling snel geleverd is :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

super geregeld

Geen klachten

Beste Pieta, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Zoals het hoort!

Wederom een nette en snelle levering.

Beste Jan, Bedankt voor de 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Goed om te lezen dat je bestelling snel geleverd was. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Reageren snel en kundig!

Ik kon mijn producten niet vinden, en via de mail kreeg ik direct antwoord op al mijn vragen. Werkt erg fijn!

Beste klant, Bedankt voor je enthousiaste review! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Klantgericht

Snelle levering en bij problemen reageren ze snel

Beste klant, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Willem Beukelszstraat 16 3261 LV Oud-beijerland

Over Paardekooper verpakkingen en disposables

Verpakken zit in ons DNA. Sinds 1919 bouwen wij met veel passie aan ons familiebedrijf. Met liefde voor verpakkingen is het ooit begonnen en het is wat ons vandaag de dag nog steeds verbindt en trots maakt. Doorgegeven van generatie op generatie. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed. Onze ambitie? Wij willen dé duurzame verpakkingsvoorloper worden in Europa. Daarom werken wij iedere dag hard om samen met onze mensen, klanten en partners om de wereld van verpakkingen in beweging te zetten. Doe jij mee?