Beste klant, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Snelle verzending

Snelle verzending

Beste Ingo, Bedankt voor jouw super review! Fijn om te lezen dat je bestelling snel geleverd is :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

super geregeld

Geen klachten

Beste Pieta, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Zoals het hoort!

Wederom een nette en snelle levering.

Beste Jan, Bedankt voor de 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Goed om te lezen dat je bestelling snel geleverd was. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Reageren snel en kundig!

Ik kon mijn producten niet vinden, en via de mail kreeg ik direct antwoord op al mijn vragen. Werkt erg fijn!

Beste klant, Bedankt voor je enthousiaste review! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Klantgericht

Snelle levering en bij problemen reageren ze snel

Beste klant, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Keurige cerpakking en snel geleverd

Ik had extra informatie nodig over een geschenkverpakking dat meteen werd aangepakt door telefonisch mee te kijken naar het product. Een fijn en goed advies waardoor ik met zekerheid de juiste doos kon bestellen.

Beste Manon, Bedankt voor je mooie review! Bij Paardekooper staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt :) We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Behulpzame medewerkers

Brhulpzame medewerkers die kwamen kijken of ik alles kon vinden. Ook werden mijn aankopen met een vriendelijk praatje naar de auto gebracht.

Beste Marije, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je door onze collega's uit de store goed geholpen bent. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Nette service: snel verstuurd

Je kan hier een bestelling plaatsen. Fijn bedrijf

Beste Brenda, Bedankt voor je mooie review, daar worden we erg blij van! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Ze zijn heel klantvriendelijk

Ik belde of mijn bestelling al klaar stond omdat ik bij de Paardekooper in de buurt was, maar bleek nog niet te zijn omdat het net allemaal binnen was. En toch mocht ik gelijk langs rijden en alles werd direct gepakt zonder moeite. Heel klantvriendelijk zijn ze. En kreeg de zelfde dag nog een creditnota omdat er ineens na 3 dagen 20% korting was , ik gaf het aan en ik moest even contact opnemen met de online webshop en hoppa het was geregeld, echt Top!!

Beste Wendy, Bedankt voor je enthousiaste review! Wat fijn om te horen dat onze service, in de store en online, naar wens is geweest. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Ik ben niet tevreden over de aflevering.

Ik heb een pallet bedrukte wijnkisten besteld. Bij de levering stond een busje met chauffeur. Hij ging er vanuit dat wij over een vorkheftruck beschikken. Dit is niet het geval. Vervolgens hebben wij de pallet er handmatig uit moeten tillen. Dit is m.i. niet de normale gang van zaken. De verstuurder moet de klant vooraf informeren en vragen of een laadklep o.i.d. wel of niet nodig is.

Beste Victor, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de pallet handmatig uit het busje getild moest worden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we zullen dit opnemen met de transporteur. We hopen je de volgende keer beter van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Paardenkoper filiaal Beverwijk Rick timmerman is echt topper . Goeie service . Sta altijd klaar voor ons ! Maar vaak de producten is niet makkelijk vindbaar

Beste Isshosushi, Bedankt voor jouw supertoffe review. Wat fijn om te horen dat je zo goed door onze collega Rick Timmer bent geholpen! Dat vinden we erg leuk om te lezen en daar worden we erg blij van. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Snel, voordelig en een duidelijke site

Bestelling werd snel geleverd en een overzichtelijke site. De bekers voldoen prima aan de verwachting.

Beste Jeroen, Heel erg bedankt voor jouw mooie review! Wat leuk om te horen dat je onze site zo overzichtelijk vindt. Veel plezier met je bestelling & tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

goed en snel

Prima product en snel geleverd. Uitstekend.

Beste Gerard, Bedankt voor jouw geweldige review. Fijn om te horen dat je bestelling naar wens is, daar worden we erg blij van. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Goede service. Goede levering

Goede producten. Goede service.

Beste J. Smid, Bedankt voor jouw super review! Fijn dat onze service en levering naar wens zijn geweest. Hier worden we erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Alles was op voorraad en binnen een paar dagen geleverd.

Beste Alex, Bedankt voor jouw geweldige review! Fijn om te horen dat het bestelproces en de levering zo goed zijn bevallen. Dit vinden we erg leuk om te horen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

simpel en makkelijk te bestellen, supersnelle levering

simpel en makkelijk te bestellen, supersnelle levering

Beste Guy, Bedankt voor jouw 5-sterren review! Wat fijn om te lezen dat je ervaring bij ons zo goed is gegaan. Dit vinden wij erg leuk om te horen en daar worden we erg blij van :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Bestelling niet ontvangen

Tevergeefs bij het filiaal, toch op ruim 20 minuten rijden, de bestelling geprobeerd op te halen. En dan nu al een enquete? Grote misser!

Beste Gerkie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je naar ons toe bent gekomen zonder dat de bestelling klaar lag! Als je online een bestelling plaatst en ervoor kiest om het af te halen in de winkel, zal een van de collega's uit Den Haag contact met je opnemen zodra het klaar ligt. We raden je daarom aan voor de volgende keer te wachten tot de winkel je gebeld of gemaild heeft dat je het op kan halen. Anders rijdt je inderdaad voor niks :) Mocht dit niet zo zijn kun je altijd met de klantenservice contact opnemen. Inmiddels hebben we ook contact gehad met de winkel en zij gaven aan dat je de order hebt opgehaald! Mochten we de volgende keer iets voor je kunnen betekenen, vernemen we het graag! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Levering altijd snel en netjes

Bestel al jaren kerstdozen bij Paardekooper. Onlangs ook alvast gedaan.

Beste Annet, Bedankt voor je geweldige review! Wat leuk om te lezen dat je jaarlijks de kerstdozen bij ons afneemt :) We hopen dat ze dit jaar ook weer bevallen! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Giede producten

Goede kwaliteit, snel geleverd

Beste Annette, Bedankt voor je enthousiaste review! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Mooie producten en hele goede service!

Hele goede ervaring! De vorige bestelling waren er wat schroefjes uit een wijnkist en ik kreeg keurige nieuwe opgestuurd. Echt hele goede service. Daarom nu ook weer besteld en kan de Paardekooper zeker aanraden. Alles wordt ook keurig verpakt!

Beste Geri-Anne, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij ons hebt gehad. Bij Paardekooper staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. We hopen je graag de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Ik wacht nog steeds op levering.

Wacht al een week op de levering, kan tot die tijd niets verzenden dus ook niets verkopen.

Beste Alberto, Bedankt voor je review. We zien dat je hebt geschreven dat je de order nog niet hebt ontvangen, dat vinden we erg vervelend! In de orderbevestiging van je bestelling staat dat je onze store in Rotterdam hebt geselecteerd om de order af te halen. We hebben navraag gedaan bij onze collega's van de winkel en zij gaven aan dat de order bij hen binnen is en nog niet is afgehaald. De winkel heeft meerdere malen geprobeerd telefonisch contact te zoeken, om je te laten weten dat de bestelling klaar ligt voor afhaling. De order blijft normaal gesproken een week na ontvangst in de winkel liggen, zodat je het ieder gewenst moment kunt komen ophalen. We hebben samen met de winkel een aantal keer geprobeerd te bellen naar het telefoonnummer wat ook is opgegeven bij de bestelling. Inmiddels hebben we begrepen dat je je bestelling hebt afgehaald in onze store! Gelukkig is het opgelost. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen we het graag. Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

de levering is niet gekomen, wel betaald

levering niet gekomen, wel betaald. en nu moet ik een review invullen

Beste Yvonne, Bedankt voor je review. We vinden het erg vervelend om te lezen dat je je bestelling niet op de gewenste datum geleverd hebt gekregen. Inmiddels hebben we contact met je gehad en weten we waarom je de order nog niet had ontvangen. De artikelen die je besteld had waren helaas niet meer leverbaar. Bij ons stond vermeld dat de order in zijn totaal bezorgd moest worden, vandaar dat dit niet is uitgeleverd. Gelukkig is de levering gistermiddag bij je aangekomen! Je zult van ons een creditfactuur ontvangen van de niet leverbare goederen. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, vernemen we het graag! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Late levering

31 aug besteld en op 11 september nog niks gezien

Bedankt voor je review. Naar aanleiding van je review hebben wij contact gehad op 14 september, hier hebben wij aangegeven dat de artikelen helaas niet meer voorradig waren en hebben we de optie gegeven om de bestelling in onze Store in Barendrecht op te halen omdat deze hier wel op voorraad stonden. We hebben je vandaag weer even gebeld om te vragen of je de spullen nog zou willen ophalen maar je hebt aangegeven dat je de zending vanuit het hoofdkantoor afwacht. Mocht je in de toekomst vragen hebben over een order of voorraad dan kan je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice via 088-2222390 of [email protected] Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Goed en snel

Beste klant, Bedankt voor je mooie review! Bij Paardekooper staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt :) Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Willem Beukelszstraat 16

3261 LV Oud-beijerland

Over Paardekooper verpakkingen en disposables

Verpakken zit in ons DNA. Sinds 1919 bouwen wij met veel passie aan ons familiebedrijf. Met liefde voor verpakkingen is het ooit begonnen en het is wat ons vandaag de dag nog steeds verbindt en trots maakt. Doorgegeven van generatie op generatie. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed. Onze ambitie? Wij willen dé duurzame verpakkingsvoorloper worden in Europa. Daarom werken wij iedere dag hard om samen met onze mensen, klanten en partners om de wereld van verpakkingen in beweging te zetten. Doe jij mee?