Prima bestelling, zeer vriendelijke contacten

Zeer vriendelijke contactpersoon bij vragen, heel erg hulpvaardig. Snel antwoord.

Duidelijk vindbaar en snel geleverd

Kleurstiften voor lakbeschadiging perfect op kleur in combinatie met blanke lak.

911×911 besteld en binnen 1 dag geleverd. De 2 boeken zijn een perfect verzamel object

Top en snel geleverd

Goed verpakt en snel geleverd

Geen officieel Porsche onderdeel ontvangen.

Bij het bestellen van een lichtschakelaar op de http://www.porsche-shop.nl/ website, ging ik ervan uit dat het allemaal ging om Porsche producten. Bovenaan de website staat ook "Officiële merkgarantie" vermeld. Echter bij het ontvangen van het product viel al meteen op dat de bouwkwaliteit niet was, zoals ik van Porsche verwacht. Na verder onderzoek kon ik ook lezen "Made in China". Dit is hun antwoord na mijn klacht: "Dit is 100% origineel. Wij als officiële Porsche Importeur kopen onze spullen alleen in via Porsche AG in Duitsland. Waar Porsche AG hun spullen laat produceren, is aan hen." Ik kan moeilijk geloven dat bovenstaande uitspraak correct is. Ze hadden gerust mogen vermelden dat dit geen echt Porsche product was maar een namaak of wit product. Dan was ik tenminste niet misleid en had ik waarschijnlijk nog steeds besteld omdat er niet zoveel alternatieven zijn voor oldtimer onderdelen. In elk geval was het bestel en leveringsproces in orde en hopelijk werkt de namaak schakelaar (moet hem nog installeren).

Top geregeld en super snelle levering

Mooi assortiment!

Alles is op tijd en perfect geleverd

Wel erg hoge verzendkosten voor 1 logo 5x6cm

Mooi logo. Maar de verzendkosten zijn bijna hoger dan het logo.

Perfecte webshop

Makkelijk bestellen. Gratis verzenden en netjes bezorgd.

Snel, netjes en vertrouwd

Bestellen, betalen en leveren gaat makkelijk en snel. Goed verpakt aangekomen.

Top service!!!!!!

Ma-gni-fique

Snelle levering, product helaas defect

Ik heb bij Porsche een computer muis besteld. Levering was uiterst snel. Helaas bleek de muis niet geheel goed te functioneren, overigens is deze muis in principe uiterst aangenaam in het gebruik. Ik gebruik al jaren bij één van mijn computers een Porsche muis tot volle tevredenheid. Uiteraard wordt deze muis geretourneerd, ik breng hem morgen naar mijn Porsche dealer.

Mooi vaderdag cadeau

Was van goeie kwaliteit geen rotzooi echt een aanrader!

Geen probleem

Vlotte levering

De ontvangen bestelling voldoet volledig aan de verwachtingen. Mooi materiaal, zoals je mag verwachten van Porsche!

Mooie kopjes!

Bestelde producten voldoen aan de verwachting en de levertijd was zeer correct. Top!

Product was super mooi. Porsche waardig.

Wat je mag verwachten

Snelheid. van levering en kwaliteit is wat je mag verwachten van Porsche

Mooie producten, snel geleverd

Mooie producten

Snel in goed geleverd

Alles is goed en snel geleverd

Product is zoals wens

Als verwacht top product

Fijne website goede service snelle levering

Netjes verpakt en snel geleverd!

Zuiderinslag 8

3833BP Leusden