Op tijd geleverd maar ik had de verkeerde maat besteld

Gisteravond even gebeld met de Porsche webshop en een zeer vriendelijk en behulpzame jongeman gesproken, uitstekend dus! Nieuwe jas besteld en vanmorgen al weer binnen! En ook als Porsche eigenaar kan het niet beter...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima ervaring , de levering mag sneller !

Prachtig mooi polo shirtje , mooie kwalteit ! Gekocht voor mijn zoon van 16 die droomt van een porsch auto , dan is het dragen van het shirtje al het begin ...😉

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Eenvoudig te bestellen, zeer snelle levering, product prima verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi webshop. Snel geleverd en goed verpakt echt top

Top service zo lijk altijd

Altijd een top service

Top service zo lijk altijd

Altijd een top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect wat ik had verwacht!!

Gwn zoals hier boven.

Leuke webshop

Leuke webshop

Gewoon perfect!

Snelle en correcte levering op de afgesproken dag en het tijdstip. Artikel zoals verwacht tegen een zeer concurrerende prijs.

Gewoon goed.

Duidelijke web shop. Makkelijk te bestellen.

Super Service en product

Tot hier toe zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kort maar krachtig!!!! Net een Porsche. Bestellen, betalen en netjes en verzorgd afleveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering van kwalitatief goede producten. Wel redelijk hoge prijsstelling.

Positief.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De site was duidelijk en overzichtelijk, foto’s van het product waren waarheidsgetrouw en kreeg mijn bestelling netjes op tijd afgeleverd.

Zeer snel en netjes

Bestellen ging snel en makkelijk. Klantenaccount was niet nodig om aan te maken en binnen een dag zeer netjes verpakt thuis ontvangen! Zoals het hoort :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na mijn bestelling geplaatst te hebben werd het de volgende dag al geleverd. En tijdens de dag werd ik perfect op de hoogte gehouden. Ik koop zeker nog via deze webshop!!

Duidelijke website, snelle levering

Blij dat de bestelling er zo snel was en van mooie kwaliteit. Maar het zat in een veel te grote doos. Ik had 1 t-shirt besteld, maar denk dat er in die verpakking wel 20 hadden gepast. Dat is toch niet nodig?

goede service mooie producten

goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig product en snel geleverd

Op het laatste moment besteld en toch de volgende dag geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed verpakt en snel geleverd

Snel en goed TOP👍

FANTASTISCH

Fantastische producten, gemakkelijke bestel procedure, gemakkelijke betaling, levering conform opgave de volgende dag. Kortom geweldige service.

top!

Snelle levering!

Positief

Snelle levering, netjes verpakt, geen gedoe voor te retourneren (item was helaas te groot) en geld snel terug ontvangen...

Over Porsche Webshop

Filter op Taal