Snelle levering en product is zoals beschreven. Daarnaast is het goed verpakt voor verzending met snelle levering en een retourstikker erbij.

snel en volledig

Bestelling en betaling (Ideal) via de Webshop werken optimaal, toegankelijk en makkelijk. De verder afhandeling zoals het hoort: bevestiging van bestelling, tracking en snelle, volledige levering.

Geen voorraad, verkeerde levering

Voor een merendeel van de dingen die ik wilde was maat L niet verkrijgbaar. De kindermaten gaan slechts tot 154 en de kleinste herenmaat sluit niet aan. De levering van een bestelde damesmaat M kwam als L. En de prijzen zijn erg hoog voor sommige kledingstukken.

Al verschillende keer zo iets besteld en zo'n snelle levering en correct

Goeie service en mooie site

Ik vond heb vinden van mijn bestelde product erg makkelijk tijdens het bestellen, een goeie site dus. Het pakketje was er sneller dan ik had verwacht!!

Goede en zeer snelle levering, en de kwaliteit van het product van hoog.

Mooie gadgets en spullen van het mooiste automerk dat er bestaat.

Factuur kan beter

SNELLE LEVERING, TOP PRODUCT

Snelle service doen wat is beloofd

Bestelling snel in huis. Product is mooi en precies zoals op de site beschreven

Sneller geleverd dan verwacht.

Keurige prijs en sneller geleverd dan verwacht. Goed verpakt ook. Top ervaring!

Snelle en correct levering

Snelle en correct levering.

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goed verpakt

Leuk aanbod .

Porsche Webshop is TOP !

In de late namiddag iets besteld uit de Porsche Webshop, en de volgende ochtend rond 11:00u werd mijn pakketje geleverd !!! Top service !!!

Snel

Heel snel geleverd, product voldoet aan de verwachting.

Top en snel

Snelle service mooie producten

Perfect !

Gewoon 5 uur s'middags besteld, dag erna in huis. Geweldig mooi product. Geen gehannes Bedankt. Gr. Wim

Matige ervaring

De inhoud van de doosjes met schaalmodellen is OK. De buitenzijde van de doosjes zijn vies! Tip: Als het lang in het magazijn heeft gelegen is het wellicht handig om de doosjes te reinigen voordat deze in de verpakking gaan.

Beschikbaarheid, snel geleverd - super

Beschikbaarheid, snel geleverd - super

goede kwalitiet

Uitstekend, op tijd geleverd.

excellent

easy to find what you want, to order what you want and the delivery for prompt.

Correcte shopping!

Snelle online bediening en verzending, bedankt Crew Porsche!

Duidelijk, snel en goed.

Duidelijke bestelprocedure, goede terugkoppeling En snelle levering. Goede verpakking duidelijk montage uitleg en mooi en kwalitatief product.

Ik bestelde een auto die helaas kapot aankwam. Ik krijg het geld terug en bovendien mag ik als goedmaker de auto houden! Geweldige ervaring, al blijft het natuurlijk jammer dat die prachtige auto kapot is...

Afspraken qua tijd en levering perfect nagekomen

Netjes ingepakt afgeleverd en tijdig