Goede ervaring

Al in al een goede ervaring met levering en contact. Mooie kwaliteit T-shirt mijn man was er erg blij me.

Allemaal heel goed geregeld

Makkelijk en goed

Mooie producten , perfecte pasvorm , snel geleverd .

Artikel was beschadigd

Snelle levering maar helaas was het artikel beschadigd. Zal komende week contact opnemen met de webshop.

Levering duurt veel te lang.

Mooie producten maar langer dan een week wachten is niet meer van deze tijd. En lag niet aan de bezorger.

Prima, levering op tijd

Mooi kwalitatief product

Eenvoudige aankoop, vlotte afhandeling en snelle levering !

Positief: goede & duidelijke communicatie, producten conform bestelling. Alles in orde

Goede producten

Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

Een mooi aanbod van allerlei zaken.

Een mooie keuze van allerhande artikelen. Stipte en snelle levering : zeer belangrijk !!

Bestelling en snelheid levering prima, maar..

Bij thuiskomst vond ik mijn bestelling (pakje) in de buitenbrievenbus "gepropt". Gelukkig is het bestelde model niet beschadigd, maar ik vraag me af als ik iets breekbaars bestel hoe dit dan gaat. Misschien puntje van aandacht?

Eigenlijk helemaal niks te klagen, prima service!

Snelle levering, groot assortiment, goede zoekfunctie. Uitstekende ervaring. Half puntje eraf voor wat onduidelijkheden bij een vorige levering maar prima en snel opgelost. 9.5 is bij mij een zeer goede score!

Zeer tevreden van de service en het aanbod. Prijs-kwaliteit zeker een aanrader. Dank voor de snelle verzending steeds!

Mooi product en conform wat ik verwacht had

Mooi product

Top, netjes verzorgd

Kwaliteit zeer goed Pakket per post netjes met de retourbonnen voor eventueel terugsturen

Snelle levering!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Prima sercice

Besteld, volgende dag in huis.

Perfect niets op aan te merken,

Producten snel gevonden. Duidelijke productomschrijvingen. Eenvoudig bestelproces. Snelle levering in deugdelijke verpakking, al met al perfect dus.

Ik vind de service goed en alles is keurig verzorgd. Ik vind alleen dat de levertijd sneller moet kunnen.

mooie webshop

mooie, duidelijke, overzichtelijk

Wel snel geleverd alleen .......

Op andere site wordt exact dezelfde bril voor 223 aangeboden ipv 260 die ik ervoor betaald heb.

Gemakkelijke en toegankelijke site

Dit is een overzichtelijke site,genoeg keuzes

Altijd netjes optijd

Mooi op tijd en goede kwaliteit

No nonsens en conform afspraak geleverd!

Alles naar wens en snel afgehandeld.