Een fragiel product dient beter verpakt verzonden te worden

Lamp- en zekeringdoosje besteld voor mijn Porsche 944, direct bij de bron. Levertijd was kort, maar bij ontvangst gemerkt dat zowat 3/4 van de delicate inhoud los in het metalen doosje lag. Er lijkt niets beschadigd, maar het is gewoon geen fijne ervaring. Een extra mousse in het doosje is aangewezen om te vermijden dat lampjes en zekeringen tijdens transport een eigen leven gaan leiden. Mvg, Michaël Geerts

Schoenen besteld, volgende dag al geleverd en voldoen volgens verwachting.

Alles perfect

Alles goed verlopen en goede prijzen

Prima service wel wat weinig keuze voor mijn auto

Ik had vloermatten nodig van rubber en gevonden. Keuze uit ik dacht 2 kleuren maar zwart zat erbij . voor de achterbak (macan) was helaas niets te krijgen en ik had wel verwacht dat jullie dat zouden hebben Ik heb dat dus elders besteld.

Snel en betrouwbaar

Levering werd binnen paar dagen gedaan. Kleding goede kwaliteit. Opvallend: wel gratis verzending bij online bestellen, maar via de webshop EUR 10 duurder dan in de Porsche winkel.

Helft bestelling slechts ontvangen.

- deel van bestelling veel te laat geleverd en andere deel na twee weken nog niets over gehoord. - leveren retouren met beschadigde doos - geen communicatie

Daadwerkelijk volgende dag

Matten besteld, passen beter dan verwacht. En daadwerkelijk volgende dag geleverd, dat is de laatste tijd vaak anders.

Eens maar nooit weer!

Kadootje via deze webshop besteld, weliswaar op tijd geleverd op een afhaal automaat. Maar…benodigde pincode was naar afzender ipv geadresseerde gestuurd. Meteen gebeld (3x ruim 8 minuten in de wacht gestaan) en ze zouden er achteraan gaan en terugbellen. Kort verhaal: ik wacht nu, na 3 dagen nog op een bericht. Inmiddels contact gehad met post.nl en heb de code kunnen bemachtigen. Waardeloos, onprofessioneel en klantonvriendelijk. Kortom, eens maar nooit weer!

Goed voor auto maar slecht als webshop

Ik vind het echt erg dat mijn e-mails niet meer beantwoordt worden door Matthijs Viel, van Porsche customer care. Omdat mijn pakket, ter waarde van bijna €300,- ergens is blijven steken bij PostNL sinds 10-09, laten jullie mij vervolgens in de steek. Telefonisch kom ik niet verder. Wordt mij gezegd mail maar. Mensen aan de lijn weten niet wat ze moeten doen. Van het kastje naar de muur wordt je gestuurd. Dan heb je dus de email. Komt geen reactie meer op. Ik ga morgen naar het juridisch loket om te vragen welke stappen ik kan ondernemen want dit is gewoon diefstal.

Super correcte en snelle levering

Super snelle en correcte service

Aanschaf is gedaan t.b.v. de Porsche Club Holland.

Slechte klantenservice pakket kwijt en mails nauwelijks beantwoord

Als je belt dan wordt er gezegd mail Matthijs maar. Maar Matthijs mailt niet terug. Kennelijk is het bij zijn Custom Care afdeling zo druk dat ondertussen niet eens een onderzoek is gestart waar mijn pakket is t.w.v. €294,- Slecht dat er niemand even de moeite neemt dit op te pakken. Op 09-09 is het retour gegaan naar ze en vandaag 20-09 is de zaak nog steeds niet opgepakt. Had even de moeite genomen om naar het trackingnummer te kijken. Had even met PostNL gebeld. Ik kan dat niet doen omdat het een zending was retour afzender. Dit is niet leuk meer. Ik wil mijn geld terug. Ik heb netjes jullie spullen teruggegeven.

Super!!

Opnieuw topmodel erbij! Staat mooi in vitrine!

NOOIT IETS ONTVANGEN - wel een retourmelding!!!

Ik ontvang van Porsche alleen een retourmelding - de betreffende goederen heb ik nooit mogen zien.....

Zeer slechte service

Een paar mooie unieke schoenen besteld en betaald. Kreeg geen track en trace. Gemaild en gevraagd maar tevergeefs. En toen bleek het pakket al op de terugweg. En kreeg als antwoord: had je Spam maar gekeken. Heb onze server laten checken maar nergens een mail gehad. Gevraagd om een kopie maar dat bleef uit. Dus helaas geen schoenen en de medewerkers zeggen gewoon…jammer voor U! Echt slecht!

Goed!

Functionele hondenmat, zacht en uitwasbaar

Reçu avec 2 jours de retard

La livraison a été reporté…

Super snelle service

Producten snel geleverd en ze houden je constant op de hoogte. Producten netjes verpakt en super!

Niet goed

Ik heb nog steeds niks geleverd gekregen zijn inmiddels al een aantal weken verder en 22 augustus zou het uiterlijk geleverd zijn maar die datum is al ruim verstreken

Geweldig komt afspraken na

Makkelijk, overzichtelijk en snelle levering

De webshop laat weten dat als je voor 18:00 u besteld je de volgende dag je bestelling thuis krijgt. Maar doordat het druk is bij Post NL werd het 2 dagen later. Tja ze zijn natuurlijk afhankelijk van Post NL. Verder gi g het bestelproces erg makkelijk.

Supersnelle en perfecte levering

Na 1 dag werd mijn bestelling vanuit Nederland al geleverd in België. Top service!!

Prima en snel proces. Helder en gemakkelijk.

Op een toegankelijke manier en een snel bestelproces is het fijn winkelen.

Alles goed verlopen

Bij bestelling stond levering max 7 dagen maar bij bevestiging waren het ineens 10 dagen, maar ik vertrok op vakantie en had ze nodig dat was de reden van aankoop. Dus het ik een kwaaie mail gestuurd met vermelding dat ik voor die datum moest hebben anders moest ik het niet meer hebben ( was nog niet vertrokken bij depot). Dan heb ik mail terug gehad dat het verzonden is en het morgen of overmorgen zou hebben en het was overmorgen super.

Punctueel zoals altijd

Wat als beschikbaar is aangekondigd, is er ook. Zeer punctueel in gans het proces van bestelling over verwerking tot levering.

Zuiderinslag 8

3833BP Leusden