Top service en product

Van bestellen tot ontvangen top! Alles heel vlotjes verlopen. Treveden.

Levering goed, verkeerde pakbon

De levering, verpakking en producten op zichzelf waren prima, echter kregen wij bij beide producten een verkeerde pakbon. We hadden een wijnfles stop van porsche gekocht en een blauwe gt3 trui. Maar bij 1 van de pakbonnen ging het om een porsche etui voor ene mevrouw van der meer en de andere pakbon is van een SKODA laadkabelreiniger van ene Hoefman. Beetje slordig dat wij gegeven van andere mensen krijgen, en hoogstwaarschijnlijk mijn gegevens in een pakket van iemand anders.

Erg goed

Keurig op tijd

All weather matten voor de 996 in beige kleur zijn niet beschikbaar. Heb daarom de zwarte versie besteld.

Levering volgens afspraak

Laatste keer slechte ervaring

Mijn laatste ervaring met de webshop was ronduit slecht. Het bestelde artikel (kleding) kwam in de verkeerde maat, XL in plaats van L. Na ontvangst direct telefonisch contact opgenomen, werd te woord gestaan door iemand die niet duidelijk kon maken wat nu de vervolgprocedure was, of ik het verkeerde artikel terug moest sturen en zelf opnieuw een bestelling moest doen of dat het artikel in de juiste maat automatisch verstuurd zou worden. Ik zou hierover teruggebeld worden, dat moet tot op heden nog gebeuren!

snel en duidelijk

gezocht en gevonden

Prima! Levering volgens afspraak

Prettig, overzichtelijk en snel.

Mooie en overzichtelijke webshop

Het was niet mijn eerste keer hier shoppen en ook niet de eerste review over deze webshop

formidabel

* zoals het er op de website uitziet , zo ziet het er ook in het echt uit * netjes ingepakt * op tijd geleverd

Precies wat ik had verwacht!

Snelle levering en het Kwaliteit is erg goed!

TOP

Goede kwaliteit Snelle en correcte levering

Ik bestelde de Porsche Cayman GTS (1:43). De prijs beviel me goed, ongeveer 50 euro voor een heel mooi item. Het feit dat er een plastiek bescherming rond de auto is die het stof tegen zal houden vind ik heel professioneel. De webshop zelf is overzichtelijk, alleen vind ik dat het wel leuk zou zijn indien er meer foto's (en van hogere kwaliteit) per item aanwezig zouden zijn. Voor de rest ben ik een tevreden klant en zal ik in de toekomst zeker nog modellen bestellen.

Alle producten hebben wel iets van lichte schade.

Alles netjes geleverd op tijd. Echter was de kaft van de verzamelboeken en ook de doos van het model beschadigd. Erg jammer, volgende keer haal ik het rechtstreeks bij de dealer om dit te voorkomen.

Gewoon goed, zoals je mag verwachten van het Merk

Het zou leuk zijn om wat betaalbare spullen in het assortiment te hebben

Prima webshop

Alleen een maar als je net als ik lid bent van een Porsche Club heb je een kaart gekregen van dat bij aankoop van iets van Porsche 10% korting krijgt daar heb ik niets van kunnen vinden omdat te bewerkstelligen. Verder geen probleem

De bestelde producten, set winterwielen, badge en cap zijn in goede order verwerkt en ontvangen.

Niet geweldig

Voor de 2 keer een schaalmodel met schade ontvangen jammer Type 1:43 Porsche Cayman GT4 kapot achtervleugels Type 1:18 Porsche GT3 spiegel eraf Met vriendelijke groet, Diederick Lindeboom

Alles volgens afspraak en snel

Valt niet veel meer te zeggen dan ik hierboven in één zin reeds deed. Zou graag wel meer producten beschikbaar zien voor 996 gehele serie. Ook gekeken naar PCCM Plus voor 996, maar nog niet gekocht aangezien ik ook bij een Porsche Centrum kan laten inbouwen Navraag voor completer inbouw gedaan bij 3 PC's, waarbij echter het volgende mij verbaast (zonder het PC in kwestie te noemen): Porsche Centrum a: prijs voor inbouw compleet: € 1.960,00 Porsche Centrum b: prijs voor inbouw compleet: € 2.200,00 Porsche Centrum c: prijs voor inbouw compleet: € 2.750,00 Volgens mij zou dat bij elk PC hetzelfde moeten zijn? Of is het goedkoper het systeem zelf aan te schaffen bij de Porsche webshop en dan aan te leveren bij een PC voor inbouw? Ik hoor graag van u, Vriendelijke groet, Hans Kerkhoven, 996 4S, PX-404-X, 93.000km

Vlot, duidelijk en correct.

De webshop is overzichtelijk en duidelijk. De bestelling verliep vlot en de levering was correct. Ook alle communicatie, tijdens het shoppen en in afwachting van de levering, was zeer proactief en duidelijk. Elke stap werd goed opgevolgd en toegelicht.

Snelle levering ... retour duurt lang

Product was snel binnen.. helaas voldeed deze niet aan de verwachtingen dus retour gestuurd... retour betaling duurt lang die 14 dagen die pakken ze ook echt . Helaas zal ik daardoor hier nooit weer bestellen... er zijn webshops die hebben het beter voor elkaar en die hebben niet zo'n grote naam

Heldere aanbod en webshop.

Snelle follow up en levering

Geheel na verwachting geleverd.

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Betaling en verdere communicatie gedegen en tot in de puntjes verzorgd. Geevenaarde kwaliteit wat je van het merk kan verwachten!

Mooie Porsche kalender gekocht.

Mooie Porsche kalender gekocht.