Als een kind in een geweldige speelgoed winkel

Voor een dierbare vriend die Porsche hoog in zijn vaandel draagt moest ik niet lang zoeken waar ik iets zou vinden. Fijn dat er in alle prijsklassen iets te kiezen valt. Bij het uitpakken zag ik de zorg waarmee het artikel is verzonden. Ik hoop dat hij er blij mee zal zijn. Met vriendelijke groeten

Optijd geleverd en veel duidelijkheid over de deellevering

Goede cervice

Snel en kwalitatief

Het houten Taycan auto'tje besteld voor mijn zoontje. Snel geleverd en van hoge kwaliteit.

Kalender mooi maar zonder de medaille

Snelle levering en kwaliteit zoals je mag verwachten van een merk als Porsche

Heel overzichtelijke site.

Een echte aanrader!!

Snelle levering met een mooie verpakking

Ook de kleine merchandise wordt goed verzorgd.

Vlotte afhandeling, bezorging snel maar kan beter

1. Bestellen is eenvoudig 2. Goede communicatie over voortgang bestelling 3. Fijn dat er ook gratis 's avonds besteld kan worden 4. Omdoos voor bestelde item kan beter. Hergebruikte doos ziet er slordig uit en zonder opvulmateriaal waardoor bestelde item kan schuiven en beschadigen. Bezorgd door Trunks.

Goede bezorgservice via Trunkrs, maar voorspelde bezorgdatum was te optimistisch!

Leuke merchandise voor kinderen heeft de Nederlandse webshop! Ik kon dezelfde producten niet vinden in zuid-Europa. Helaas was de voorspelde bezorgdatum (dezelfde dag) te optimistisch. Voor 10:30 besteld met de toezegging dat het die avond bezorgd zou worden, uiteindelijk een dag later geworden. Had op prijs gesteld als dit was gecommuniceerd.

Vandaag besteld morgen in huis

Niks op aan te merken, gewoon goed!

Snelle levering, volgens verwachting. Wat je mag verwachten van een merk als Porsche

Bestelde porsch 718s is snel en in de juiste kleur van mijn echte auto afgeleverd.

Snelle levering en alles volgens afspraak

Zeer snel en op tijd geleverd in juiste verpakking.

mooie site, overzichtelijk en snelle levering

Vlot en Goed!

Op 23u besteld en 2 dagen later in huis! Vlot besteld en netjes afgeleverd. Gebruiksvriendelijke site en veel keuze.

van bestelling tot betaling tot levering, is alles perfect gelopen.

Mijn pakket is nooit aangekomen

Mijn bestelling is zoek geraakt en dus nooit bij mij aangekomen. Ik vind dit zeer bezwaarlijk. Graag zou ik mijn kosten van deze bestelling retour onrvangen op mijn rekening. Ik baal enorm!

Perfect!

Simpel, duidelijk en echt efficiënt. Geleverd dag na bestelling.

Snel vlot top 👍

Prima, netjes en snel!

Cadeautje voor onze schoonzoon! Vorig jaar ook al iets bij jullie besteld! Prima, netjes en snel!

Zeer gemakelijk om te vinden te bestellen en te verkrijgen

Zeer gemakelijk om te vinden te bestellen en te verkrijgen

Zeer goede service.

Alle afspraken werden nagekomen.

Top kwaliteit en de volgende dag thuis

Mooie sporttas die lang meegaat.

Top !

Prettige website, Perfecte levering ! Mooi verpakt en keurig op tijd bezorgd ! Klasse !

Snelle levering,duidelijkheid.