Retour artikel weer ontvangen

Als cadeautje gaf ik mijn vrouw een T-shirt eind december 2020. Na ontvangst bleken er allemaal vlekken op te zitten. Dus T-shirt meteen retour gestuurd. Nadat de betaling weer op de rekening gestort werd een nieuwe bestelling gedaan van dit T-shirt. Helaas zaten op dit T-shirt dezelfde vlekken. Dat schiet dus niet op. Ik heb contact gehad met Porsche webshop klantenservice en zij doen ook een melding. Ik vind dit Porsche onwaardig en ben ook wel teleurgesteld als trouw aanhanger van het merk. Ik heb gevraagd om een passende oplossing. Dit T-shirt ga ik vandaag 15 januari terugsturen. Ik wacht uw reactie af.

Het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Product is precies zoals ik verwacht had en een snelle levering.

Altijd vlug bediend.

Niet conform

De 944 trui zat niet in de blikken doos zoals op de webshop maar in een plastic zak en voldoet dus niet aan de verwachting. het transport was ondermaats, de doos is letterlijk over onze draad gesmeten op de grond, gelukkig was er niks breekbaar

il krijg nijn besteling niet doorgestuurd

krijg mijn besteling niet door gestuurd

Zeer teleurstellend

De levering van een eenvoudig speldje kwam maar niet tot stand ondanks mijn reminders. Bleek na bijna 2 maanden dat er iets fout was gegaan. Daarna wel snel geleverd met een bonus in de vorm van een stripboek.

Zoals ik het verwachte, perfect

Zoals het hoort zakelijk en perfect afgehandeld

Top !!

Super mooie afgewerkte schaalmodellen, snelle verzending .

Heel makkelijk en overzichtelijk.

De webpagina is net zoals bij de dealer volledig service gericht op hoog niveau.

De service doet het merk Porsche alle eer aan.

Vlotte levering van het correct omschreven product.

Prima....

- Prima

Doen wat ze beloven, goede service

Fijne ervaring kreeg ook nog een leuke extra verrassing.

Perfect voor elkaar

Goede site, eenvoudig te bestellen en eenvoudig af te rekenen

Sameh sayed

Uitstekend , snel ,geen fouten Vg Sameh

Prachtig

Mooi verpakt. In februari de enige echte porsche targa en daar past deze sleutelhanger perfect bij

Alles fantastisch verlopen.

Alles 100% Top

Snel, mooi verpakt

Webshop zou meer spullen mogen bevatten. Leuk om te shoppen bij zo'n mooi merk.

Topservice!

Zeer correcte en snelle levering.

perfecte en snelle levering

Intuitive internet site en uiterst snelle levering van de kwaliteitsvolle Porsche accessoires !

Het is altijd leuk om bij Porsche wat te bestellen. Als iets terug moet of zo gaat het altijd prettig!

Super mooie site en hele snelle levering

Diverse artikelen besteld voor de kerst en werden heel snel en goed verpakt geleverd.

Mooi product

Om iets over 20:00 uur besteld en de volgende dag al direct in huis om 09:20 uur, echt heel snel en top! Ik ben er zo blij mee, echt een aanrader!

Perfect geregeld

Snelle levering en topkwaliteit zoals gewend