Laden reviews...
Laden reviews...
92 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Customers report smooth collaboration and fast delivery. The products are described as high quality and well packaged. Some orders experience minor delays or tracking issues, but issues are typically resolved quickly. Overall, customer satisfaction remains high and many would recommend continuing this level of service.
Het product wat ik besteld heb is niks op aan te merken. Jammer dat de bezorger minder om het pakketje gaf. Ik was niet thuis tijdens de bezorging dus heeft de bezorger het pakketje gewoon voor de deur gelegd. Iedereen had zo het pakketje kunnen pakken en meekunnen nemen. Vind dit niet kunnen. Het was dat mijn buurman het pakketje zag liggen en mee naar binnen heeft genomen. Slechte service.
Beveelt niet aan
3 September 2019
Mirte
Voorburg
onbegrijpelijk dat zo een mooie merk klanten op deze manier behandelen. Bah in de kindertermen en voor mij zo een slechte ervaring dat ik nooit meer via jullie wat dan ook zal bestellen.
Beveelt niet aan
31 August 2019
Zoeiba
Den Haag
Na betaling worden producten wel aangemeld maar niet aangeleverd voor verzending, volgens vervoerder. Vervolgens reageert de webwinkel niet op e-mails en na elke dag te bellen kan men na 3 dagen alleen zeggen dat er een onderzoek loopt maar nog steeds niets bekend is. Steeds een zelfde verkoop praatje maar geen enkele actie. Een fatsoenlijk bedrijf had al lang een nieuw exemplaar verzonden. Ook kan men je niet doorverbinden of contact informatie voorzien van degene waaraan men de vraag door speelde
Beveelt niet aan
30 August 2019
G.M. Vercouteren
Goes
Makkelijk bestellen, mooie artikelen en snel besteld.
Beveelt aan
29 August 2019
Marc
Lelystad
Mooie webshop en alles prima voor elkaar.
Beveelt aan
29 August 2019
Harry Meents
ZWAAG
Goede en duidelijke webshop.
Beveelt aan
28 August 2019
Michiel
Enschede
Bestelling wordt netjes verpakt bezorgd. Kan zo de vitrine in. Ook de bestelling op zich loopt altijd vlekkeloos. Net een Zwitsers uurwerk. Kompliment aan de afdeling.
Beveelt aan
28 August 2019
Adraan Kliphuis
Ommen
De ene dag besteld, op de keuzedag geleverd. Niets op aan te merken.
Beveelt aan
27 August 2019
Olga
Haarlem
Goed
Beveelt aan
26 August 2019
Joop
Bilthoven
Goed
Beveelt aan
16 August 2019
E.J.
Enkhuizen
Vandaag besteld en volgende dag naar keuze in de avond leveren prima en duidelijk
Beveelt aan
15 August 2019
Martin van Rees
Alblasserdam
Perfect geleverd. Geen beschadigingen. Helemaal in orde.
Beveelt aan
9 August 2019
Danny
Bree (België)
Ik bestel een fortefeuille op de wegshop op de foto van het artikel is duidelijk te zien dat er een muntvak aanwezig is. Bij ontvangst van de bestelling stel ik vast dat er geen muntvak aanwezig is op de portefeuille na telefonisch contact word mij aangeraden een nieuwe bestelling en betaling te doen om de juiste portefeuille toe gestuurd te krijgen. Bij ontvangst van de tweede bestelling stel ik terug vast dat er geen muntvak aanwezig is . terug contact opgenomen telefonisch OP HEDEN HEEFT MIJ NOG NIEMAND VERDER GEHOLPEN JULLIE ZIJ ZEER GOED BEZIG !!!!!!!!
Beveelt aan
9 August 2019
JOOST
MEULEBEKE
Webshop geschikt voor mobile shopping Goede informatie wbt verzending etc. Op tijd geleverd en mijn zoon super blij met zijn gave Porsche shirt!
Beveelt aan
7 August 2019
Daan
Voorthuizen
Helemaal super
Beveelt aan
7 August 2019
Bart
Anna Paulowna
makkelijk zonder veel moeite kunnen bestellen duidelijke bestelprocedure.
Beveelt aan
6 August 2019
jos
Eygelshoven
Hoewel ik niets kan aanmerken op het product zelf (tas in Pepita ruit met auto poets materialen) ben ik ontevreden over de wijze van levering. Op de site staat vandaag besteld morgen in huis, en na bestelling heb ik helaas moeten merken dat dit niet klopt. Voor een last minute cadeautje waarbij vooral ook de levering de volgende dag erg belangrijk was, was dit een grote teleurstelling.
Beveelt niet aan
4 August 2019
Hannie
Wassenaar
Betrouwbaar en snel!
Beveelt aan
2 August 2019
Albert
Den Haag
-
Beveelt aan
24 July 2019
Pano
Utrecht
Snelle levering, goed verpakt, uitzonderlijke kwaliteit .....
Beveelt aan
19 July 2019
Jan
Tongeren
Gisteravond even gebeld met de Porsche webshop en een zeer vriendelijk en behulpzame jongeman gesproken, uitstekend dus! Nieuwe jas besteld en vanmorgen al weer binnen! En ook als Porsche eigenaar kan het niet beter...
Beveelt aan
19 July 2019
Hans Stecher
Zeewolde
Prachtig mooi polo shirtje , mooie kwalteit ! Gekocht voor mijn zoon van 16 die droomt van een porsch auto , dan is het dragen van het shirtje al het begin ...😉
Beveelt aan
18 July 2019
Sharon Mackay
ROCKANJE
Eenvoudig te bestellen, zeer snelle levering, product prima verpakt.
Beveelt aan
12 July 2019
C.
Limburg
Mooi webshop. Snel geleverd en goed verpakt echt top
Beveelt aan
11 July 2019
Rienko
Winschoten
Altijd een top service
Beveelt aan
7 July 2019
Dimitri
Hasselt
Zuiderinslag 8
3833BP Leusden
Branch
IT, Technology
Specializations
Web design, E-commerce
Other Companies