Goede service en verzending

Altojd top tevreden

Top webshop

Mooie artikelen in de webshop voor jezelf of als cadeau. Na het bestellen snelle levering.

Prima verzorgd, vlotte levering

Zoals aangegeven, geleverd op aangegeven tijdstip. Prima service

Paar keer bij de webshop besteld ,aaltijd top kwaliteit. Goed verpakt en snel geleverd .

Zeer overzichtelijke webshop, duidelijke categorieën; ik vind altijd snel wat ik zoek.

De webshop is zeer overzichtelijk met duidelijke categorieën en labels. Ik vind altijd snel wat ik zoek. De 'Acties' leveren regelmatig iets leuks en onverwachts op. Schollen gaat snel en makkelijk. Sorteerfuncties werken goed.

Mooi aanbod, snelle verzending met persoonlijke touch!

Mooi aanbod, snelle verzending met persoonlijke touch!

Slecht

Ik had een sleutelhanger besteld echter de verkeerde kleur. Gelijk na de bestelling een mail verstuurd en de volgende ochtend gebeld. Er was niets meer aan te doen en de dame aan de telefoon was ook niet meedenkend. Jammer!

zeer tevreden

Snel en correct geleverd.

Bezorging uitermate slecht

Pakketje lag zonder mijn weten een paar dagen buiten in de bakfiets die niet meer in gebruik is. Alles nat en vies. Producten dus ook niet meer bruikbaar. Nu jammer genoeg geen cadeautje voor desbetreffende persoon.

Zeer slecht

Ik heb een speaker gekocht en krijg een auto bandenschoonmaakmiddel. Heb gebeld en gemaild maar 3 dagen later nog steeds niks vernomen.

prima jas.

snelle en heldere werkwijze.

Goed en snel geleverd !!!

Makkelijk te bestellen en duidelijk en een super snelle levering

Bestelling werd de volgende dag al geleverd en dat in de decembermaand. Daarnaast was het product goed verpakt.

Uitstekend!

's avonds besteld, de volgende dag geleverd en dat met een duidelijke track&trace. Super service! En geweldig cadeau!

Super snel

Zeer vlotte levering top

Voor mijn verzameling

Ben heel tevreden, vlotte levering het is zoals het vermeld staat

uitstekend en snel geleverd

Heel mooie items

prachtig

correct. dankuwel voor herhaling vatbaar. grts

Geweldig mooi! Aanrader

mooi en veilig ingepakt prijs kwaliteit verhouding is goed

Correcte service!

Ben nu al bijna een vaste klant als het gaat om modelauto's bestellen. De website is altijd mooi duidelijk en levertijd is altijd zoals ze het aangeven. Ik blijf zeker terugkomen, een echte aanrader

Keurige levering

Kwaliteit van bestelde producten is goed, snelle levering

Super !

Snel, correct, top !