Goed en snel geleverd !!!

Makkelijk te bestellen en duidelijk en een super snelle levering

Bestelling werd de volgende dag al geleverd en dat in de decembermaand. Daarnaast was het product goed verpakt.

Uitstekend!

's avonds besteld, de volgende dag geleverd en dat met een duidelijke track&trace. Super service! En geweldig cadeau!

Super snel

Zeer vlotte levering top

Voor mijn verzameling

Ben heel tevreden, vlotte levering het is zoals het vermeld staat

uitstekend en snel geleverd

Heel mooie items

prachtig

correct. dankuwel voor herhaling vatbaar. grts

Geweldig mooi! Aanrader

mooi en veilig ingepakt prijs kwaliteit verhouding is goed

Correcte service!

Ben nu al bijna een vaste klant als het gaat om modelauto's bestellen. De website is altijd mooi duidelijk en levertijd is altijd zoals ze het aangeven. Ik blijf zeker terugkomen, een echte aanrader

Keurige levering

Kwaliteit van bestelde producten is goed, snelle levering

Super !

Snel, correct, top !

Onbehulpzame klantenservice

Nadat ik een product had aangeschaft bij de Porsche webshop, puur vanwege de gratis sleutelhanger, verwachtte ik een sleutelhanger van degelijke kwaliteit. Tot mijn teleurstelling bleek het maar een goedkoop koordje te zijn. Als ik dat had geweten had ik hetzelfde product liever goedkoper gekocht in een van de andere webshops die het verkopen. De klantenservice bood geen oplossing, het enige dat ik kon doen was het product retourneren. Benadrukt werd nog wel dat ik ook de sleutelhanger terug moest sturen, alsof ik die überhaupt zou willen houden.

Mooi model aan de bovenkant, onderzijde slechte afwerking, wielen draaien slecht. Wel een duur model voor made in china. Heb mooiere modellen voor dezelfde prijs, ook van Porsche.

Prachtig vignet en is goed te zien op mijn scootmobiel.

Uitstekend!

Product in eigen verpakking verzonden.

De adressticker is direct op de verpakking geplakt. De verpakking is onderdeel van het product en is hierdoor niet volledig bruikbaar.

Duidelijke website en vlotte bezorging!

Ik heb een positieve ervaring verkregen.

Erg netjes

Snelle levering binnen 24 uur, stevige verpakking en mooi product!

Alles perfect

Alles perfect en grandioos in gepakt en netjes bezorgd en super mooie modellen mij man is er zeer blij mee

Heel slecht

Ik bestelde een paraplu Die werd keurig en snel verzonden Toen ik de paraplu wilde opsteken bleek dat het knopje waarop je moet drukken te ontbreken. Het metalen dolkje waarop het knopje gemonteerd hoort zijn is niet bepaald vriendelijk Mijn vorige Porsche paraplu, die ik ergens heb laten staan, had hetzelfde euvel. Alleen kon ik knopje met twee componenten lijm er weer op plakken. Gelukkig is mijn Porsche betrouwbaarder!

efficiënt en snel

Alles perfect.

Vlot, correct en snel.

Uitstekend geregeld

Makkelijk bestellen, snel geleverd, goed product. Zoals je van Porsche verwacht.

Altijd een vlugge levering. Minpunt, mijn nieuwe persoonlijke gegevens worden nooit in acht genomen!

Zuiderinslag 8

3833BP Leusden