Aankoop naar verwachting!

Mattenset gekocht, de set voldoet precies aan alle verwachtingen.

Website, met name het inlog proces loopt niet helemaal lekker.

Ik heb een paar keer iets besteld omdat ik wist wat ik wilde. Het zoeken is gebruiksonvriendelijk. Daarnaast zijn er producten die Enyaq generiek zijn maar bijvoorbeeld niet op de Skoda Enyaq Coupe passen, dus hoezo generiek? Wat ik erger vindt is de inlog situatie. Sinds enige tijd kan ik niet meer inloggen. Als ik dan via Wachtwoord vergeten een mail aanvraag zodat ik een nieuw wachtwoord aan kan maken gaat de aanmelding goed, maar ik krijg geen mail met een link, staat ook niet in mijn spam, wordt dus gewoon niet verzonden. Ergo ik kan niets meer bestellen in de webshop. Dat vindt ik dus slecht. Heb je security op orde.

Snel en correct geleverd

Makkelijk bestel proces en geleverd op de bij het product vermeldde dag.

zeer goed bedrijf komt afspraken na en levert op tijd

een aanrader komen afspraken na en snelle bezorging

Dak- en skidragers besteld. De volgende dag in huis. Prima set. Dakdragers gemakkelijk in gebruik. Skidragers zijn prima zelf op de dakdragers te monteren.

Een zeer snelle en correcte levering top!

Een aanrader, levering binnen een dag.

ik ben zeer tevreden met de bestelling.

leuke wieler kleding met Skoda opdruk gekocht De helm is ook prima en de maat is ook goed.

Goede ervaring..

De producten zijn van goede kwaliteit. Ze werden conform de afgesproken tijd afgeleverd. Prima.

Uitstekende webshop

Overzichtelijke webshop, makkelijk uitgekozen, snel verstuurd

Maquette Enyaq

Snel en correct geleverd!

Duidelijke info en goeie producten!

Bestellen ging soepel en levering op tijd.

Vlotte levering, zonder gedoe

Precies zoals besteld, keurig op tijd. Via Track&trace altijd op de hoogte.

Super snel geleverd

Model was er super snel

Binnen 1 dag bezorgd

Alles goed

Goed product, omschrijving op webshop klopt, snel gevonden, snel geleverd met ruime keuze voor bezorgmoment.

Slechte contact met medewerkers

Ik gekocht zomer mattenset en na 13 dagen sturen retour orginaal veroaking en nieuwe bestelen allseason … 14 dagen bedankttijd maar niet accepteren mijn retour !!!

Mijn ervaring is zeer goed

De webshop is toegankelijk overzichtelijk Het verliep heel soepel allemaal

Nette matten maar slecht ingepakt

Bij aankomst waren de kunststof mstten zo gevouwen dat deze vouw er nu nog niet uit is

Heel erg klein uitvallende maatjes

De maten zijn wel heel erg Italiaanse of Aziatische maatjes. Ik heb wielershirts in de maten L en XL, maar ben blij dat ik een XXL genomen heb en zelfs de XXL zit als een strak worstvel.

Overzichtelijke Webshop

Goede overzichtelijke webshop, Graag zie ik het assortiment uitgebreid worden met automatten en tunnels (tussenmat) voor de Skoda ENYAQ tevens vind ik de verpakking (buitendoos) waar het in verstuurd wordt zeer onduidelijk aangezien er helemaal geen verwijzing naar skoda op staat.

product te laat geleverd, geen excuses of verdere toelichting

Fietsdrager zou maandagavond komen. Kwam niet. Dinsdag uitgebreid gebeld. Ik zou ervan horen. Niets. Woensdag opnieuw gebeld. Weer hele verhaal verteld. Ik zou ervan horen., weer niets. Donderdag stond ineens het pakket op de stoep. Zonder mail of toelichting of excuses. Maar toen was ik al op vakantie, helaas zonder fietsdrager.

Goede aanbieding voor fietsendragers en snel geleverd.

De eerste bestelling werd geannuleerd vanwege beschikbaarheid van de dragers. Toen ze weer op voorraad waren snel besteld en ontvangen.

Snelle service, redelijke prijs

De Skoda Webshop heeft de tabletsteunen snel bezorgd. De prijs was heel netjes voor first-party spullen. De houders passen perfect en voldoen aan de verwachtingen. De omschrijvingen bij de producten (in z'n algmeenheid) kunnen nog wat uitgebreider. Voor de tablet steunen niet zo relevant, maar veel andere producten kunnen nog wat extra toelichting gebruiken. 8/10.

Snelle en juiste levering

Eigenlijk een 0

Het verhaal is kort en simpel: Ik heb nooit iets ontvangen!!