Nette matten maar slecht ingepakt

Bij aankomst waren de kunststof mstten zo gevouwen dat deze vouw er nu nog niet uit is

Heel erg klein uitvallende maatjes

De maten zijn wel heel erg Italiaanse of Aziatische maatjes. Ik heb wielershirts in de maten L en XL, maar ben blij dat ik een XXL genomen heb en zelfs de XXL zit als een strak worstvel.

Overzichtelijke Webshop

Goede overzichtelijke webshop, Graag zie ik het assortiment uitgebreid worden met automatten en tunnels (tussenmat) voor de Skoda ENYAQ tevens vind ik de verpakking (buitendoos) waar het in verstuurd wordt zeer onduidelijk aangezien er helemaal geen verwijzing naar skoda op staat.

product te laat geleverd, geen excuses of verdere toelichting

Fietsdrager zou maandagavond komen. Kwam niet. Dinsdag uitgebreid gebeld. Ik zou ervan horen. Niets. Woensdag opnieuw gebeld. Weer hele verhaal verteld. Ik zou ervan horen., weer niets. Donderdag stond ineens het pakket op de stoep. Zonder mail of toelichting of excuses. Maar toen was ik al op vakantie, helaas zonder fietsdrager.

Goede aanbieding voor fietsendragers en snel geleverd.

De eerste bestelling werd geannuleerd vanwege beschikbaarheid van de dragers. Toen ze weer op voorraad waren snel besteld en ontvangen.

Snelle service, redelijke prijs

De Skoda Webshop heeft de tabletsteunen snel bezorgd. De prijs was heel netjes voor first-party spullen. De houders passen perfect en voldoen aan de verwachtingen. De omschrijvingen bij de producten (in z'n algmeenheid) kunnen nog wat uitgebreider. Voor de tablet steunen niet zo relevant, maar veel andere producten kunnen nog wat extra toelichting gebruiken. 8/10.

Snelle en juiste levering

Eigenlijk een 0

Het verhaal is kort en simpel: Ik heb nooit iets ontvangen!!

Super nette en snelle levering

Ventieldopjes besteld super snel geleverd En super mooi

Prijs kwaliteit : Top

Zeer snelle service , originele stukken en tot alle verbazing de goedkoopste zelfs in vergelijking met namaak. In de toekomst zal ik zeker eerst op jullie site kijken.

Overzichtelijke webshop. De bestelling werd snel en keurig verpakt afgeleverd

Voor mijn nieuwe Skoda wat accessoires uitgezocht en precies gevonden wat ik zocht. Ik vind het een groot voordeel dat de onderdelen origineel zijn en daardoor de juiste pasvorm hebben.

Onduidelijk

Tweede keer besteld weer fout. Onduidelijke artikel(omschrijving) Zou terugbelt worden en antwoord krijgen op m’n vraag ook niet gebeurd Nu kan k het weer retourneren

Blij met product naar te laat (na weekje weg) geleverd

Fietsendrager gekocht die geschikt is voor drie fietsen zodat ook die voor onze dochter mee kon bij een weekje weg. Gekocht op donderdagavond, dan zou op vrijdag geleverd worden. Helaas was levering pas einde zaterdagmiddag, toen we al lang weg waren. Dus erg blij met het product, maar erg jammer dat de levering zo laat was.

Onbetrouwbare levertijd

de aangeboden prijs wordt ten onrechte verhoogd indien een kortingscode wordt ingevoerd.

In de webshop wordt nergens vermeld dat een kortingscode niet van toepassing is op reeds afgeprijsde / actie artikelen. Dit wordt ook niet vermeld in de winkelwagen. Dit hoort de webshop eigenaar wel te doen c.q. te vermelden. - Indien er wel een actie / afgeprijsd artikel is geselecteerd en waarbij de kortingscode niet van toepassing is, dient wel de aangeboden actieprijs gehandhaafd te worden. Het is niet toegestaan, indien een kortingscode wordt ingevoerd, de aangeboden prijs wordt verhoogd. In de specifieke geval van €52,45 naar €59,46. Resume: Ik ben van mening dat er nog werk aan de winkel is aan webshop van Skoda om het consumentenrecht serieus te nemen. Ik verzoek Skoda dit op te pakken.

Netjes op tijd geleverd

Artikel is netjes op tijd afgeleverd. Was niet nodig updaten was genoeg. Netjes zelfde dag terug gestuurd maar nog geen reactie of geld terug gehad

Snel en correct

Gewoon snel geleverd

Slecht bijgewerkte kaarten

Een dure aanschaf voor navigatie vergeleken met andere navigatiesystemen. En dan zijn ook de kaarten nog heel slecht bijgewerkt. Wijzigingen van meer dan 2 jaar oud zijn niet bijgewerkt in de kaarten.

Toppie

Duidelijkheid over producten van erg goede kwaliteit.

Modellen goed op voorraad, snelle levering bestelling

Goed en snel geleverd

Goed en kundig

Eenvoudig bestellen; goede en snelle levering. Leuk product.

Eenvoudig bestellen; goede en snelle levering. Leuk product.

Prima levering

Duidelijk webshop

Prima en overzichtelijk

Alles producten gerangschikt per soort