Zeer snelle levering en een prima product.

Besteld, volgende dag in huis. Rubber automatten voor de Skoda, goed product.

Snelle levering van prima produkt

Super netjes!

Gisteren bestelling geplaatst volgende dag al bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden via de mail!

Prima afgehandeld

Snelle service en goed verpakt

Super rubberen vloermatten

Super mooie rubberen vloermatten passend voor een Skoda Fabia 2 nu ook nog voor een mooi prijsje, Just on time zoals beloofd. Echter wat is de site traag en bedieningsonvriendelijk hier valt nog wel een inhaalslag te winnen.. en waarom niet samen met VW en Seat? Nu moet ik 2x zoeken, bestellen en betalen zelfs de porto kosten dubbel.

Mijn eerste ervaring en nu al mijn favoriet.

De bezorgde artikel was keurig ingepakt

Bestelling heel gemakkelijk door te geven en snelle levering.

De door mij gewenste producten kon ik direct op de website terugvinden. Bestelling via de site was ook heel gemakkelijk. De levering was supersnel en producten waren goed verpakt.

Fijne webshop

Ik heb accessoires voor mijn auto gekocht via de webshop. De informatie is heel duidelijk en de prijzen zijn zeer concurrerend. De bestelling werd de volgende dag al geleverd en ik had hierbij de keuze of ik het thuis of bij de dealer bezorgd wilde hebben. Ook avondbezorging was mogelijk. De materialen waren goed verpakt om transportschade te voorkomen.

Simpel de beste!

Binnen een dag ondanks de drukke periode juiste en correcte levering! Niet zo beloofd, wel gerealiseerd! Proficiat!

Heel goed, op tijd goede prijs en alles past

Indien ik nog iets bestel zal het bij jullie zijn, altijd volwaardige bestellingen.

prima service

al na 1 dag geleverd en het juiste is geleverd

perfect kwaliteit, levering kon beter

Ik heb veel plezier met de fietsendrager. Jammer dat hij weken lang niet op voorraad was. Ondanks de bevestiging dat hij bij mijn auto past kreeg ik de versie met de 7-polige stekker ipv de 13-polige. Met een verloopstekker van 2 euro was het probleem opgelost.

Volgende dag had ik het al in huis Snelle bezorg service

Zeer gebruikersvriendelijke site

De site was duidelijk en gebruikersvriendelijk. Het hele proces van bestellen (inclusief aangeven gewenste tijd van bezorgen) was kinderlijk eenvoudig. Dat zie ik wel eens anders.

Het juiste onderdeel had ik de volgende dag al thuis, wat zelfs in deze corona tijd een hele snelle en correcte levering is.

zie hieronder.

prima ervaring, snelle levering en goede prijs.

Snel en duidelijk

Duidelijke website. Accessoires makkelijk te vinden, te bestellen en betalen. Levering volgens afspraak. Accessoires ook van prima kwaliteit.

snelle levering en goed product.

Duidelijk, gemakkelijk en snel bestellen. Netjes de volgende dag geleverd zoals op de factuur/orderbevestiging aangegeven.

Mooi uitgevoerde replica van de Skoda Karoq

Was op zoek naar een cadeautje voor iemand die een Skoda heeft. Deze persoon is super blij met zijn Karoq want hij rijdt heel goed en is zuinig in gebruik. Ik kwam op de site van Skoda de replica tegen en heb deze meteen besteld. Werd een dag later al afgeleverd en de replica is in het echt nog mooier dan op de foto. De uitvoering is in metaal en dus geen plastic. Dat geeft dus een chiquer beeld. Kortom: een top aankoop

Verbandsetje besteld en de volgende dag geleverd.

Snelle service, mooi product

Bestellen ging makkelijk en snel. Pakket werd op de afgesproken dag bezorgd. Product is zoals omschreven en verwacht. Goede service!

We kregen een ander merk fietsendrager

Helaas bleek dat de door ons bestelde fietsendrager toch niet op voorraad was. Maar dit is heel netjes opgelost door ons een fietsendrager van een ander (duurder) merk aan te bieden voor dezelfde prijs.

goede dienstverlening

goede dienstverlening