Matten besteld voor mijn superb, prima kwaliteit.

Duidelijke webshop, goede prijzen, makkelijk zoeken en snelle verzending

Komt de belofte van snelle levering na

SERVICE SUPER

Ik had een mat die een gat vertoonde. Ik heb gezocht en ben nar de SKODA site gegaan en vond daar 3 mogelijkheden. Ik koos voor een optie ,bestelde,en hoopte dat de levering volgens tijd zou gaan. En ja de volgende dag volgens afspraak gegaan via Post.nl. Dat is een ervaring waar ik van hou.

Geen verbeterpunten

Alles prima

Alles prima gegaan

Levering was op tijd

Het product dat ik bestelde stelt niet veel voor… lijkt mij niet lang mee te gaan!

Overzichtelijk, snel en professioneel!

Heb paar weken terug een Skoda Enyaq besteld. Wilde graag een schaalmodel. Vrijdag einde middag besteld, zaterdag begin middag in huis. Klasse!

Snelle bediening

Om 17 uur besteld volgende dag geleverd in België

Alles naar verwachting en snel geleverd.

Goede website, duidelijke omschrijving en geleverd zonder vertraging. Product voldoet aan mijn eisen.

Duidelijk maar langzame site

Shoppen gaat makkelijk op kenteken en je kan zo alles vinden. Echter snel gaat het niet want de webshop is super traag met laden van items. Zeker in deze tijd waar men veel online koopt.

Snel bezorgd

Kunststof matten besteld. Perfect.

Bestelling verlaat na vragen

Lakstift besteld. De bestelling verloopt goed. Krijg een bevestigingsmail met datum van waarschijnlijke leverdatum. Ik kan de stift een week later pas ophalen bij de aangegeven garage. De stift is er niet. Twee dagen later nog eens bij dd garage geïnformeerd. De stift na 1,5 week na aangegeven datum nog niet geleverd. Klantenservice gemaild. Bestelling was ergens in het systeem blijven hangen. Binnen twee dagen is de lak thuis geleverd.

Waarom?

Bestelling geplaatst met levering over 2 weken. Na 2 dagen geannuleerd in verband met niet meer nodig. Was al in het verzendproces? Dus 2 weken later geleverd en dan moet je dus naar de dealer om te retourneren!

Automatten snel geleverd en passen goed

De automatten voor de Skoda Rapid (2017) binnen één dag geleverd. Prima kwaliteit, netjes afgewerkt en de juiste 'pasvorm'.

Besteld en kwam prima verzorgd binnen!

Fijne site om op te shoppen, keurig op tijd binnen.

Niets op aan te merken

Makkelijk te bestellen, keurig geleverd en snel

snelle levering.

Alles op de tijd geleverd en alles past. Ga hier meer dingen bestellen voor mijn skoda

Service is goed en snelle levering

Super service!

Prima website met een fantastische service! Alleen erg vreemd dat ik op de Belgische versie van deze website niet rechtstreeks kon bestellen. "Via de dealer" stond daar... Dan maar mijn product in Nederland besteld en... goedkoper én de volgende dag netjes thuis geleverd. Onbegrijpelijk.

Prima product,uitstekende pasvorm en snelle levering

Prima prijs

Snelle levering dakdragers

Snelle levering van dakdragers. Prijs/ kwaliteit verhouding is goed en zijn makkelijk te monteren . Moet ze nog gaan gebruiken maar ga ervan dat dit ook wel goed gaat komen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.