Goede service en mooi product

Heldere website en snelle afwikkeling van bestelling.

Veel dure en onbruikbare spullen

Ik heb een tegoedbon van pon gekregen van €50. Je wil er dan iets voor hebben, maar het zijn of dure spullen waar je flink geld moet bijleggen of ze zijn afschuwelijk. Dat heeft niets met smaak te maken. Het product wat ik dan maar uitgekozen heb was wel zeer snel binnen. Viel niet stijl achterover van het product. De volgende keer toch een bos bloemen.......

Snel, goed, compleet

Duidelijk bestelproces, snelle levering binnen twee dagen.

Goede service en geleverd naar normen

Snelle levering en artikelen keurig verpakt.

Dag na bestelling artikelen via de post ontvangen, keurig verpakt in een passend doosje. Niet zo'n overdreven grote doos vol vulmiddel. Zeker in deze tijd van belang nu de post enorme hoeveelheden pakketten rondbrengen. Heb heel veel respect voor de bezorger.

Snelle levering, producten naar verwachting.

Lijkt op eerste gezicht super. Materialen volgende dag geleverd. Duurzaamheid van de vloermatten moet nog wel blijken natuurlijk.

verkeerde matten

Nochtans heb ik de skoda 3 matten besteld, deze passen niet in mijn wagen

heel goed en netjes

pakket was snel binnen alles was goed geregeld netjes ingepakt

Snelle verzending, wel hoge verzendkosten

Prima prijs (zelfs op amazon.de zijn de matten duurder), wel zijn de verzendkosten best hoog.

betrouwbaar en snel

Een besteld artikel werd de volgende dag onderhouden. De informatie hierover werd onmiddellijk ontvangen en correct. Een ander artikel werd verzonden via de lokale vertegenwoordiger. Dit was ook onmiddellijk en attent en vriendelijk door het personeel gedaan.

Makkelijk en duidelijke site

Ruim en snel

Net als de skoda auto's is het assortiment van de webshop ruim en de bezorging snel. Dikke prima dus!

Zeer slecht

Ik heb recent een nieuwe mattenset besteld en afgerekend, waarbij het bedrag ook daadwerkelijk is afgeschreven. Een ontvangstmail bleef uit waarna ik na enkele dagen ben gaan bellen omdat ik de bestelling (die één dag later zouden worden bezorgd aldus de website) niet kwam. Na zeer goede hulp van een van de helpdesk medewerkers zijn de matten alsnog prima ontvangen. Dus de service is prima maar de techniek in dit geval dramatisch.

Niets op aan te merken.

Website is duidelijk, bestellen is duidelijk, en levering is vlot. Prima.

Snelle levering, goede kwaliteit, juiste prijs.

Netjes geleverd

Positief, besteld, op de hoogte gehouden over de zendprocedure en track en trace voor postnl via de mail.

Mooie producten, snelle levering

Zeer snel binnen, goede kwaliteit

Makkelijk bestellen, duidelijke omschrijving. Supersnelle bezorging.

Goede producten en service

Past perfect en werkt simpel.

Goed maar het kan beter

Snelle levering. Jammer dat je zelf met veel moeite de anti slip rubbers zelf ik de dagdragers moet zien te krijgen.

eenvoudig en snelle levering

De bestelprocedure is eenvoudig en overzichtelijk. Ondanks dat voor een bepaald artikel 15 dagen wachttijd stond, toch al binnen enkele dagen ontvangen.

-Snelle levering. -Geen beschadigingen. -Prijs valt best mee. -nadeel geen navulling (zakjes) bij skoda zelf te kopen, wel makkelijk vindbaar elders. -Enkele extra zakjes in verpakking. Goed product

Stevig degelijk product

Kabel besteld, is een echte gecertificeerde iPhone kabel, in een hoek en extra stevig gemonteerd. Zeer tevreden over kwaliteit en stevigheid. Perfect voor gebruik in de auto. qua lengte.

Prima, en een zeer vlotte levering!

Trage levering zonder informatie hierover.

Vrijdagavond een bestelling geplaatst en betaald, levering zou zaterdag plaatsvinden. Dinsdag klantenservice gemaild maar geen enkele reactie gehad! Woensdagmiddag werd het pakket afgeleverd. Inhoud was dik in orde. Waarom niet even een mailtje als de leveringsdatum ruim wordt overschreden?