We kregen een ander merk fietsendrager

Helaas bleek dat de door ons bestelde fietsendrager toch niet op voorraad was. Maar dit is heel netjes opgelost door ons een fietsendrager van een ander (duurder) merk aan te bieden voor dezelfde prijs.

goede dienstverlening

goede dienstverlening

Snel geleverd, makkelijk te monteren.

Snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

Prima service, goede webshop

Betaalbare kwaliteit

Basishouders en Tablethouders gekocht voor een Octavia Combi uit 2014 (5E). Volgens de site géén geadviseerde combinatie maar zit superstevig en gaat nergens heen. Staar je dus niet blind maar laat je adviseren; bij mij gaf Van den Udenhout uit Helmond het verlossende woord. Same day delivery via externe partner Trunkrs kwam uiteindelijk over de brug, maar de status(updates) via hun site zijn helaas onbetrouwbaar.

waardeloos

Het product dat ik kocht (een magneet carkit) kwam met de beperking dat de draadloos oplaadfunctie (ingebouwd in de Skoda) kwam te vervallen. Dit had in de toelichting MOETEN staan. Omdat het product in plastic was gegoten kon deze niet meer retour. Kosten 25 euro, weggegooid geld.

Snelle afhandeling

Snel en perfect geregeld

positief

Goed minpuntje is dat er €5,- berekend wordt voor een envelop die zo door de brievenbus kan en daarvoor een artikel van €2,90

dag 1 besteld, dag 2 geinstalleerd, dag 3 prachtige fietstocht

ik vraag en u beantwoordt positief

Makkelijk en snel

Goede ervaring, makkelijk shoppen en snelle levering. Wel jammer van de verzendkosten en het niet kunnen selecteren van de lokale dealer als ophaallocatie.

Prima geregeld, snelle (avond)levering

makkelijk zoeken van assecoires gericht op het type auto, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

Mooi produkt, goede kwaliteit en leuke prijs

Snelle levering van originele Skoda accesoire.

Het product voldoet helemaal aan mijn verwachting. Levering was snel.

Duidelijke uitleg bij de producten. Snelle levertijd.

Great product!

Exactly fit like the old ones. Quiqly deliverd. Very good quality.

Goede service en mooi product

Heldere website en snelle afwikkeling van bestelling.

Veel dure en onbruikbare spullen

Ik heb een tegoedbon van pon gekregen van €50. Je wil er dan iets voor hebben, maar het zijn of dure spullen waar je flink geld moet bijleggen of ze zijn afschuwelijk. Dat heeft niets met smaak te maken. Het product wat ik dan maar uitgekozen heb was wel zeer snel binnen. Viel niet stijl achterover van het product. De volgende keer toch een bos bloemen.......

Snel, goed, compleet

Duidelijk bestelproces, snelle levering binnen twee dagen.

Goede service en geleverd naar normen

Snelle levering en artikelen keurig verpakt.

Dag na bestelling artikelen via de post ontvangen, keurig verpakt in een passend doosje. Niet zo'n overdreven grote doos vol vulmiddel. Zeker in deze tijd van belang nu de post enorme hoeveelheden pakketten rondbrengen. Heb heel veel respect voor de bezorger.

Snelle levering, producten naar verwachting.

Lijkt op eerste gezicht super. Materialen volgende dag geleverd. Duurzaamheid van de vloermatten moet nog wel blijken natuurlijk.

verkeerde matten

Nochtans heb ik de skoda 3 matten besteld, deze passen niet in mijn wagen

heel goed en netjes

pakket was snel binnen alles was goed geregeld netjes ingepakt

Snelle verzending, wel hoge verzendkosten

Prima prijs (zelfs op amazon.de zijn de matten duurder), wel zijn de verzendkosten best hoog.