Goed product slechte webshop

Een product besteld, eenmaal geleverd blijkt er in de beschrijving van het product te staan, dat ik nog een onderdeel nodig heb. Deze is niet te bestellen in de webshop, moet via de dealer. Als ze dit netjes op de site had gestaan dat ik dit erbij nodig had. Dan had ik dit netjes erbij kunnen bestellen. Spaart verzend kosten en is duurzaam en milieu vriendelijk

Super snel geleverd

Binnen 24 uur geleverd Top

Eenvoudig bestelproces en duidelijke, snelle communicatie over de vorderingen van verzending.

Super snel binnen gekomen

Set all weather matten set besteld voor mijn Enyaq, makkelijk gevonden en besteld op de website van Skoda. Bestelling zaterdagavond gemaakt, dinsdag afgeleverd. Super

Super snel En fantastische kwaliteit

Savonds om 18 uur besteld en zoals beloofd de volgende ochtend bezorgd. Goede service en duidelijke website.

Goed snelle levering

Snel, duidelijk en correct

Top en snelle levering

snel besteld en geleverddus top!!

correcte levering

alles verlopen zoals het staat beschreven in het boekje.

Snelle levering, voor 21:00 besteld morgen in huis. Enig minpuntje is dat de verzendkosten pas gratis zijn boven de 50 euro.

Goede kwaliteit en snelle levering

Top! Fijn dat de gadgets een normale prijs hebben, snelle levering en goede kwaliteit. Afbeelding op website komt overeen met het product.

Makkelijk en snel bestellen

Supersnelle levering

Supersnelle levering en producten als omschreven. Niets mis mee!

Snelle antwoorden op vragen. Gemakkelijke bestelling en heel snelle levering. Gewoon perfect.

Bestelproces

Het bestelproces is duidelijk en eenvoudig. Binnen 24 uur weer de bestelling thuisbezorgd.

Gemakkelijk besteld en snel in huis.

Rubber vloermatten met perfecte pasvorm gemakkelijk besteld en snel in huis.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Eigenlijk niets aan te vullen op de korte omschrijving. Alles prima!

Scherpe prijs en snel geleverd!

Ik heb deze Thule fietsendrager nergens goedkoper kunnen vinden, en de levering was vlot. Zeer tevreden

Exact wat ik ervan verwachte

Goed. Je besteld. En ondanks corona wordt het bezorgt op de afgesproken dag. Originele onderdelen dus montage was zoals verwacht. Perfect.

supersnelle levering

makkelijke website, snelle levering. originele accessoires van Skoda maken het alleen maar mooier top product

Besteld volgende dag binnen top geregeld

Heel veel aanbod

Nvt

Degelijke mat die niet helemaal lekker past

Gisteren de matten set (voor en achter) ontvangen. Levering was iets later dan aangegeven, al ligt dat vast aan de pakketdienst PostNL. De matten zijn degelijk en de prijs is oké. De matten voor achter passen prima, echter de bevestiging van de matten voor (2 druk gaatjes) passen niet op de pinnen van de binnenbekleding. En ja, ruilen kan en mag, maar dat is alweer zo’n gedoe. Makkelijker was geweest wanneer bij de matten duidelijk aangegeven was voor welk bouwjaar en/of type ze bestemd zijn.

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering,

Het product is supersnel geleverd. Het past precies, weer edn tevreden Skoda rijder.