Best OK, maar kan beter. Servicegerichter graag!

Sneeuwkettingen voor Skoda Enyaq besteld. Enyaq vereist specifieke sneeuwkettingen met schakels van maximaal 9 mm. Deze zijn op internet nauwelijks te vinden. Skoda webshop heeft ze wel. Vermeldt svp dat het om de sneeuwkettingen met schakels van max 9 mm gaat. Dat is cruciaal, maar vermelden jullie niet op je website.

Perfect zoals ik wel verwacht had.

Snelle levering en ruime keuze artikelen die goed op voorraad zijn

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Overzichtelijke webshop, handig te filteren op de eigen auto, ruim assortiment en snelle levering.

Product is als omschreven, snelle levering en heel tevreden met het resultaat! Ik had enkele missende wieldoppen dus was ik op zoek naar een nieuw setje van skoda. Mijn wagen ziet er echt een stuk beter uit.

Anders dan verwacht

De matten zagen er anders uit dan verwacht

Snel en goed geregeld voor fatsoenlijke prijzen

Bestellen ging eenvoudig. En de volgende dag al in huis. En de prijzen op de site zijn netjes

Bestelling correct uitgevoerd en geleverd, prima

Top geregeld.....

duidelijke website

Ben verbaasd dat er al geleverd is

in de webshop stond dat een van de artikelen uiterlijk 31 december geleverd zou worden. Ik was dus bang dat ik dit niet op tijd zou hebben om als kerstkadootje onder de boom te leggen. Echter binnen 2 werkdagen stond de postbode al op de stop met alle bestelde artikelen. En wat ook prettig is, is dat het verpakt was in een neutrale zwarte doos. Dus aan de buitenkant niet te zien dat het van Skoda afkomstig is. Alleen jammer dat de automatten dubbelgevouwen in de doos zitten. Ze moeten nog bijna 2 weken in de verpakking blijven omdat het een kerstkado is. Hopelijk gaan de matten zich nog rechttrekken als we ze straks in de auto hebben liggen. Misschien tip voor in de toekomst: matten plat inpakken en niet dubbelgevouwen.

Dat wat ik zocht was op de website te vinden en snel bezorgd

Super snelle levering.

Goed product voor een goede prijs.

Bad

Hi, I didn't receive my order.

Overzichtelijk en binnen èèn dag mijn bestelling ontvangen.

Bestelling correct en snel geleverd

Bestelling werd snel en correct geleverd.

Great

I ordered rubber floor mat set for Skoda citigo, and the price and quality is just great!

Vlotte afhandeling en supersnel geleverd!

Makkelijk besteld en na het weekend geleverd! M'n Yeti kan er weer tegenaan met nieuwe rubberen matten.

goede levering

Prachtige nostalgische miniatuur auto's van Skoda! Bestellen en levering ging binnen één dag!Top!

Prima product en snel geleverd

Mooie nieuwe vloermatten met modelnaam erin ingestikt. Voelt stevig en degelijk en ziet er goed uit. Ook snel geleverd. Aanrader!

S avonds besteld volgende dag geleverd

Keurige afhandeling van bestelling, en lekker op tijd geleverd

Duidelijke webshop, snelle levering

Perfect snelle levering

Prima webshop en snelle levering

Niet goed

Mattenset besteld , had de set besteld met extra stikselrand. Echter kreeg ik de goedkopere uitvoering. Na informatie bij de klantenservice werd mij geadviseerd de set terug te sturen en opnieuw te bestellen.

Gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering

Gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering