Alles goed

Duidelijke afhandeling

Mooie producten

prima geregeld

was snel geholpen en de verzending ging ook snel

Onderdeel wat ik nodig had was in de webshop voorradig en snel geleverd.

Ik zocht en ik vond

bestelling snel geplaatst en ontvangen

Matten waren zoals bestel. Sleutelhanger was er niet bij. Wel een opvouwbare krat met Audi logo. Geen probleem voor mij

Gemakelijk bestellen en snelle levering

Bestelling ging gemakkelijk en duidelijk. Goed verpakt en traceerbaar.

Goed geregeld, wel steeds mails

Of je nu iets koopt in de webshop, je auto hebt laten onderhouden of wat dan ook: Skoda stuurt steeds commerciële mails. Ook al geef je iedere keer aan hier geen behoefte aan te hebben, ze zetten je de volgende keer gewoon weer op de lijst. Nu ook weer, "wat vond je van je aankoop?", die overigens al anderhalve maand geleden was. Als het niet goed is, meld ik het zelf wel. Laat me met rust!!

Snel en compleet geleverd

Drie afvalbakjes en een verloopstekker van USB-c naar USB-a voor de ENYAQ besteld. Hoewel de afvalbakjes niet voor de ENYAQ geselecteerd waren, passen deze wel in de portiervakken. Ik had deze eerst nog even geprobeerd vanuit mijn vorige Skoda OCTAVIA. De afvalbakjes worden inkl. plasticzakje en reservezakje geleverd.

Simply Clever

Kenteken invullen en alle accessoires voor jouw auto zijn zichtbaar. Gewoon leuk om door te scrollen

in een woord PRIMA

bestellen fluitje van een cent, Track en trace prima, te volgen en op tijd geleverd!

Goede prijs/kwaliteit

En snelle levering

Snel en betrouwbaar

Snel gevonden snel geleverd. Precies zoals omschreven.

Ontzettend blij dat het zo snel geregeld is.

Alles ging na mijn bestelling vlot en ik was binnen 4 hr geupdated. Grote klasse.

Top geregeld

Alles netjes op tijd en alles lag netjes klaar.

Goede ervaring opgedaan en zal een volgende keer ook zeker weer op jullie site kijken en bestellen. Artikelen kwamen vrij snel geleverd en waren keurig verpakt

Werd vlot en prima verpakt geleverd

Werd vlot en prima verpakt geleverd

Goed product slechte webshop

Een product besteld, eenmaal geleverd blijkt er in de beschrijving van het product te staan, dat ik nog een onderdeel nodig heb. Deze is niet te bestellen in de webshop, moet via de dealer. Als ze dit netjes op de site had gestaan dat ik dit erbij nodig had. Dan had ik dit netjes erbij kunnen bestellen. Spaart verzend kosten en is duurzaam en milieu vriendelijk

Super snel geleverd

Binnen 24 uur geleverd Top

Eenvoudig bestelproces en duidelijke, snelle communicatie over de vorderingen van verzending.

Super snel binnen gekomen

Set all weather matten set besteld voor mijn Enyaq, makkelijk gevonden en besteld op de website van Skoda. Bestelling zaterdagavond gemaakt, dinsdag afgeleverd. Super

Super snel En fantastische kwaliteit

Savonds om 18 uur besteld en zoals beloofd de volgende ochtend bezorgd. Goede service en duidelijke website.

Goed snelle levering

Snel, duidelijk en correct