Levering was snel

Het is Skoda onwaardig dat deze 230V lader niet standaard bij de auto zit! Bij de Kia die ik hiervoor had zat deze er wel bij en ook nog keurig in een tas.

Nette mattenset

Snelle levering, jammer dat de bestuurdersmat een andere kleur had. Zwart besteld maar 1 mat was grijs. Retour moest via Skoda dealer en deze stuurt het terug. Na retour krijg je je geld terug en bestel je een nieuwe set. Dat is een omslachtig gedoe maar het zij zo. Ik wacht nog op geld terug voordat ik een nieuwe set bestel. De set zelf was van prima kwaliteit en voor een nette prijs.

Super snel geleverd

Was zeer snel geleverd en goed ingepakt.

Eerste bestelling was niet aangekomen. Meteen een tweede verzonden en wrl aangekomen. Wat fijn ! Dank jullie wel!

Matten besteld voor mijn superb, prima kwaliteit.

Duidelijke webshop, goede prijzen, makkelijk zoeken en snelle verzending

Komt de belofte van snelle levering na

SERVICE SUPER

Ik had een mat die een gat vertoonde. Ik heb gezocht en ben nar de SKODA site gegaan en vond daar 3 mogelijkheden. Ik koos voor een optie ,bestelde,en hoopte dat de levering volgens tijd zou gaan. En ja de volgende dag volgens afspraak gegaan via Post.nl. Dat is een ervaring waar ik van hou.

Geen verbeterpunten

Alles prima

Alles prima gegaan

Levering was op tijd

Het product dat ik bestelde stelt niet veel voor… lijkt mij niet lang mee te gaan!

Overzichtelijk, snel en professioneel!

Heb paar weken terug een Skoda Enyaq besteld. Wilde graag een schaalmodel. Vrijdag einde middag besteld, zaterdag begin middag in huis. Klasse!

Snelle bediening

Om 17 uur besteld volgende dag geleverd in België

Alles naar verwachting en snel geleverd.

Goede website, duidelijke omschrijving en geleverd zonder vertraging. Product voldoet aan mijn eisen.

Duidelijk maar langzame site

Shoppen gaat makkelijk op kenteken en je kan zo alles vinden. Echter snel gaat het niet want de webshop is super traag met laden van items. Zeker in deze tijd waar men veel online koopt.

Snel bezorgd

Kunststof matten besteld. Perfect.

Bestelling verlaat na vragen

Lakstift besteld. De bestelling verloopt goed. Krijg een bevestigingsmail met datum van waarschijnlijke leverdatum. Ik kan de stift een week later pas ophalen bij de aangegeven garage. De stift is er niet. Twee dagen later nog eens bij dd garage geïnformeerd. De stift na 1,5 week na aangegeven datum nog niet geleverd. Klantenservice gemaild. Bestelling was ergens in het systeem blijven hangen. Binnen twee dagen is de lak thuis geleverd.

Waarom?

Bestelling geplaatst met levering over 2 weken. Na 2 dagen geannuleerd in verband met niet meer nodig. Was al in het verzendproces? Dus 2 weken later geleverd en dan moet je dus naar de dealer om te retourneren!

Automatten snel geleverd en passen goed

De automatten voor de Skoda Rapid (2017) binnen één dag geleverd. Prima kwaliteit, netjes afgewerkt en de juiste 'pasvorm'.

Besteld en kwam prima verzorgd binnen!

Fijne site om op te shoppen, keurig op tijd binnen.

Niets op aan te merken

Makkelijk te bestellen, keurig geleverd en snel

snelle levering.

Alles op de tijd geleverd en alles past. Ga hier meer dingen bestellen voor mijn skoda

Service is goed en snelle levering