Snelle antwoorden op vragen. Gemakkelijke bestelling en heel snelle levering. Gewoon perfect.

Bestelproces

Het bestelproces is duidelijk en eenvoudig. Binnen 24 uur weer de bestelling thuisbezorgd.

Gemakkelijk besteld en snel in huis.

Rubber vloermatten met perfecte pasvorm gemakkelijk besteld en snel in huis.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Eigenlijk niets aan te vullen op de korte omschrijving. Alles prima!

Scherpe prijs en snel geleverd!

Ik heb deze Thule fietsendrager nergens goedkoper kunnen vinden, en de levering was vlot. Zeer tevreden

Exact wat ik ervan verwachte

Goed. Je besteld. En ondanks corona wordt het bezorgt op de afgesproken dag. Originele onderdelen dus montage was zoals verwacht. Perfect.

supersnelle levering

makkelijke website, snelle levering. originele accessoires van Skoda maken het alleen maar mooier top product

Besteld volgende dag binnen top geregeld

Heel veel aanbod

Nvt

Degelijke mat die niet helemaal lekker past

Gisteren de matten set (voor en achter) ontvangen. Levering was iets later dan aangegeven, al ligt dat vast aan de pakketdienst PostNL. De matten zijn degelijk en de prijs is oké. De matten voor achter passen prima, echter de bevestiging van de matten voor (2 druk gaatjes) passen niet op de pinnen van de binnenbekleding. En ja, ruilen kan en mag, maar dat is alweer zo’n gedoe. Makkelijker was geweest wanneer bij de matten duidelijk aangegeven was voor welk bouwjaar en/of type ze bestemd zijn.

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering,

Het product is supersnel geleverd. Het past precies, weer edn tevreden Skoda rijder.

Gaat perfect.

Niks aan toe te voegen. gewoon TOP!!

Prima geregeld

Prima geregeld had de producten snel en netjes thuis gekregen

Aanvankelijk goed maar incompleet

Website oké betalen en bestellen ok maar bij aankomst van de automaten zaten er bevestigings doppen bij om in de bekleding vast te zetten. Maw incomplete automatten eea omdat gaten niet over één komen.

Prima levering

Zeer snelle levering

Weinig keuze

He weet niet goed wat je koopt op basis van de enkele foto’s. Het aanbod is ook bedroevend laag. Er staat bijvoorbeeld een usb c converter tussen en die vind je pas als je wat door het aanbod scrollt. Het bestel betaal en leverproces is wel uitstekend.

Zeer snelle levering en een prima product.

Besteld, volgende dag in huis. Rubber automatten voor de Skoda, goed product.

Snelle levering van prima produkt

Super netjes!

Gisteren bestelling geplaatst volgende dag al bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden via de mail!

Prima afgehandeld

Snelle service en goed verpakt

Super rubberen vloermatten

Super mooie rubberen vloermatten passend voor een Skoda Fabia 2 nu ook nog voor een mooi prijsje, Just on time zoals beloofd. Echter wat is de site traag en bedieningsonvriendelijk hier valt nog wel een inhaalslag te winnen.. en waarom niet samen met VW en Seat? Nu moet ik 2x zoeken, bestellen en betalen zelfs de porto kosten dubbel.

Mijn eerste ervaring en nu al mijn favoriet.

De bezorgde artikel was keurig ingepakt

Bestelling heel gemakkelijk door te geven en snelle levering.

De door mij gewenste producten kon ik direct op de website terugvinden. Bestelling via de site was ook heel gemakkelijk. De levering was supersnel en producten waren goed verpakt.