Super service!

Prima website met een fantastische service! Alleen erg vreemd dat ik op de Belgische versie van deze website niet rechtstreeks kon bestellen. "Via de dealer" stond daar... Dan maar mijn product in Nederland besteld en... goedkoper én de volgende dag netjes thuis geleverd. Onbegrijpelijk.

Prima product,uitstekende pasvorm en snelle levering

Prima prijs

Snelle levering dakdragers

Snelle levering van dakdragers. Prijs/ kwaliteit verhouding is goed en zijn makkelijk te monteren . Moet ze nog gaan gebruiken maar ga ervan dat dit ook wel goed gaat komen.

Dik tevreden, snel en netjes geleverd!

Makkelijk en overzichtelijk zoeken en bekijken en bestellen. Snel en netjes geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Prima product en levering

Producten zijn zoals omschrijving en levering binnnen twee dagen

Bestellen gaat snel en gemakkelijk. Sticker op de bovenkant van het doosje was beschadigd, leek niet nieuw te zijn.

Goede webshop

Mijn bestelling was snel en correct thuis bezorgd. Prima. Ik heb een wat oudere Roomster gekocht en het is fijn dat ook voor dit type nog steeds producten worden aangeboden.

Efficiënte webshop

Het werk als volgt: zoeken op type, selecteren, bestelprocedure volgen en de volgende dag in huis. Dat niet iedere webshop realiseren.

Snelle en kompleet geleverd

Snelle en complete levering.

Positief

Ik ben tevreden.

Snel en correct

Snelle en duidelijke webshop

Snel een juiste keus kunnen maken.

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Snelle levering en netjes verpakt.

Vlot en netjes afgehandeld

Ik heb een laadpoort beschermkap besteld , deze is echter alleen te gebruiken bij geopende klep en terwijl de stekker op de auto is aangesloten. Klaar met laden? Dan gaat de beschermkap er weer vanaf en los in de auto opbergen. Ik had gehoopt en verwacht dat de beschermkap kon blijven zitten achter de gesloten laadklep. Mvg

Snelle en goede service!

S avonds besteld en de volgende ochtend in huis. Alle producten naar wens en prima op de hoogte gehouden over de bezorging!

Prima service.

Snelle levering en kwalitatief goed product.

Ging niet helemaal goed

Ik had een display cleaner besteld , maar kreeg in plaats daarvan een paar plakletters. Dat klopt natuurlijk helemaal niet. Ik heb daarover gebeld en gelukkig werd na een paar dagen wel het goede artikel opgestuurd. Dus uiteindelijk netjes opgelost

Zeer tevreden over de Skoda webshop

Snelle levering en keurig verpakt.

Besteld, en levering in twee dagen! Top

De bestelling is perfect gegaan! Ook niet onbelangrijk, geen veel te grote doos voor verzending!!

Snelle levering en goede informatie over product.

Duidelijke en overzichtelijke webshop en snelle levering en goede aftersales.

Zeer goede ervaring goed omschreven product en snel en netjes geleverd

Zeer snel en netjes verpakt geleverd

Mooi product, snel geleverd.

Automatten rubber in de aanbieding. Echt supersnel geleverd. Past mooi in de Karoq. Deze zijn van rubber zodat modder er makkelijk afgespoeld kan worden. Gezien mijn werk is dat een must. Zo blijft mijn net aangeschafte karoq schoon van binnen.

Kopen bij Skoda gaat als een zonnetje

Bestellen van een laksetje was heel gemakkelijk. Daarna kon ik de bestelling volgen, ook supervmakkelijk. De bezorging heeft echter nooit plaatsgevonden. Erg jammer

Vertrouwd gevoel

Nvt