Besteld, en levering in twee dagen! Top

De bestelling is perfect gegaan! Ook niet onbelangrijk, geen veel te grote doos voor verzending!!

Snelle levering en goede informatie over product.

Duidelijke en overzichtelijke webshop en snelle levering en goede aftersales.

Zeer goede ervaring goed omschreven product en snel en netjes geleverd

Zeer snel en netjes verpakt geleverd

Mooi product, snel geleverd.

Automatten rubber in de aanbieding. Echt supersnel geleverd. Past mooi in de Karoq. Deze zijn van rubber zodat modder er makkelijk afgespoeld kan worden. Gezien mijn werk is dat een must. Zo blijft mijn net aangeschafte karoq schoon van binnen.

Kopen bij Skoda gaat als een zonnetje

Bestellen van een laksetje was heel gemakkelijk. Daarna kon ik de bestelling volgen, ook supervmakkelijk. De bezorging heeft echter nooit plaatsgevonden. Erg jammer

Vertrouwd gevoel

Nvt

Snel bezorgd

Goed kwaliteit en snel bezorgd

Perfekt

Besteld, betaald en binnen no time in huis. Ook de mogelijkheid om gratis af te halen en plus punt

Goeie en snelle levering

De site is lekker overzichtelijk De levering van de bestelling was goed en snel

slecht

Kreeg het verkeerde artikel opgestuurd , het retourneren kan kosteloos via de dealer. Deze wenste het echter niet aan te nemen en ik moest het maar via Post.nl retourneren. dit kost echter 20 Euro. Heel jammer allemaal

Zeer snelle levering, goede prijzen

Goede webshop, misschien meer gedetailleerde beschrijving van sommige producten ( voorbeeld de afmetingen van de paraplu’s zodat je zeker weet of die passen in de voorziene zetelhouder )

Prima, makkelijk, gebruiksvriendelijk, geen poespas,

Prima, makkelijk, gebruiksvriendelijk, geen poespas,

Goed en goede prijs

Eerste x dat ik bestelde. Alles verliep goed. Aanrader.

Goede prijs voor goed product

Eigen merk voor mooie prijs (weliswaar aanbieding) naar niettemin. Snelle levering volgens afspraak.

Traag en prijzig maar verder prima.

Het laden tussen pagina's van de site is erg traag. Maakt niet uit welke pagina. Dit kan leiden tot wat frustratie. Verder is bijvoorbeeld een USB adapter 2x zo duur als bij de rest van de verkopers. Mijn tip, wil je iets specifiek van skoda voor je auto, zoals vloermatten etc, is dit the place. Voor verdere accessoires zou ik verder zoeken.

Keurig geleverd hetgeen besteld is.

Keurig geleverd hetgeen besteld is.

perfect!

Alles verliep op wieltjes. Snelle levering!

Snelle en correcte levering

Doordat er maar 1paraplu meegeleverd werd met de nieuwe auto heb ik een paraplu besteld. Zoals op de site vermeld de volgende dag geleverd binnen het opgegeven tijdslot.

Snel en goed geleverd

Had snel wat nodig en was binnen 1 dag thuis geleverd

Op vrijdag besteld, op zaterdag in huis

Keurig netjes en snel bezorgd, zelfs een retour stikker onderin de verpakking. Ik zou willen dat al mijn bestellingen zo werden afgehandeld. Chapeau!

Snel

Ik had het besteld en binnen 24 uur lag het al op de mat en de automatten passen heel goed.

Spijtig dat er geen maattabel is voor de wuelerkledij. Koersbroek blijkt uiteindelijk te klein.

Zie hierboven

Snel, soepel

Makkelijk geregeld, soepel en snel geleverd

snelle service en goede kwaliteit

Erg blij met de fietskleding, kwaliteit is goed en de producten waren snel thuis

zeer snelle levering, maar product laat te wensen over.

Koop ik rubberen vloermatten voor mijnYeti past de bestuurders mat niet , ik moest er een stuk uitsnijden bij het gaspedaal heel vreemd???

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.