Snel bezorgd

Goed kwaliteit en snel bezorgd

Perfekt

Besteld, betaald en binnen no time in huis. Ook de mogelijkheid om gratis af te halen en plus punt

Goeie en snelle levering

De site is lekker overzichtelijk De levering van de bestelling was goed en snel

slecht

Kreeg het verkeerde artikel opgestuurd , het retourneren kan kosteloos via de dealer. Deze wenste het echter niet aan te nemen en ik moest het maar via Post.nl retourneren. dit kost echter 20 Euro. Heel jammer allemaal

Zeer snelle levering, goede prijzen

Goede webshop, misschien meer gedetailleerde beschrijving van sommige producten ( voorbeeld de afmetingen van de paraplu’s zodat je zeker weet of die passen in de voorziene zetelhouder )

Prima, makkelijk, gebruiksvriendelijk, geen poespas,

Prima, makkelijk, gebruiksvriendelijk, geen poespas,

Goed en goede prijs

Eerste x dat ik bestelde. Alles verliep goed. Aanrader.

Goede prijs voor goed product

Eigen merk voor mooie prijs (weliswaar aanbieding) naar niettemin. Snelle levering volgens afspraak.

Traag en prijzig maar verder prima.

Het laden tussen pagina's van de site is erg traag. Maakt niet uit welke pagina. Dit kan leiden tot wat frustratie. Verder is bijvoorbeeld een USB adapter 2x zo duur als bij de rest van de verkopers. Mijn tip, wil je iets specifiek van skoda voor je auto, zoals vloermatten etc, is dit the place. Voor verdere accessoires zou ik verder zoeken.

Keurig geleverd hetgeen besteld is.

Keurig geleverd hetgeen besteld is.

perfect!

Alles verliep op wieltjes. Snelle levering!

Snelle en correcte levering

Doordat er maar 1paraplu meegeleverd werd met de nieuwe auto heb ik een paraplu besteld. Zoals op de site vermeld de volgende dag geleverd binnen het opgegeven tijdslot.

Snel en goed geleverd

Had snel wat nodig en was binnen 1 dag thuis geleverd

Op vrijdag besteld, op zaterdag in huis

Keurig netjes en snel bezorgd, zelfs een retour stikker onderin de verpakking. Ik zou willen dat al mijn bestellingen zo werden afgehandeld. Chapeau!

Snel

Ik had het besteld en binnen 24 uur lag het al op de mat en de automatten passen heel goed.

Spijtig dat er geen maattabel is voor de wuelerkledij. Koersbroek blijkt uiteindelijk te klein.

Zie hierboven

Snel, soepel

Makkelijk geregeld, soepel en snel geleverd

snelle service en goede kwaliteit

Erg blij met de fietskleding, kwaliteit is goed en de producten waren snel thuis

zeer snelle levering, maar product laat te wensen over.

Koop ik rubberen vloermatten voor mijnYeti past de bestuurders mat niet , ik moest er een stuk uitsnijden bij het gaspedaal heel vreemd???

Teleurstellend

Bestel je de enige paraplu die beschikbaar is (op een goedkope na) en past deze gewoon niet in de deur van mijn nieuwe auto. Waar overigens ook maar 1 paraplu (linker deur) was geleverd. Heel jammer dit!

Goede Webshop, onderdeel snel gevonden en de bestelling is snel thuisbezorgt.

Deze Webshop beveel ik iedereen aan.

skoda navigatie besteld en ik krijg een VW navigatie

de chip voor mijn amundsen navigatie in de skoda yeti, werkte niet. ik heb die teruggestuurd. in mijn garage heeft men mijn chip geupdate en de navigatie werkt weer. de webshop schip heb ik teruggestuurd en hoop nu dat ik mijn geld terug krijg. ik had zelf eerst geprobeerd om een update te doen. dat heb ik al 7 keer gedaan met succes (2016,2017,2018 etc etc) deze keer gaf de navigatie aan dat de invoergegevens niet klopten. Ik denk dat er iets aan de hand is in het skoda update-portal.

Op tijd kwaliteit

Selectie op basis van kenteken zorgt voor snelle selectie, en niet onbelangrijk, op tijd geleverd.

Snel bezorgd

De wielerkleding werd de volgende dag thuis bezorgd. Prima. Echter had ik de klantenservice gebeld voor een maatadvies. Daarover zou ik nog bericht krijgen, dat is echter nooit gekomen!

In levering mist onderdeel

Dakdragers besteld voor Enyaq, snelle levering. Pakket leek eerder geopend geweest. Dophaak missend in set. Klantenservice en afdeling vd levering ress as geren erg traag of niet waardoor je hier zelf achteraan moet. Dan weer foto’s sturen vd handleiding.