In levering mist onderdeel

Dakdragers besteld voor Enyaq, snelle levering. Pakket leek eerder geopend geweest. Dophaak missend in set. Klantenservice en afdeling vd levering ress as geren erg traag of niet waardoor je hier zelf achteraan moet. Dan weer foto’s sturen vd handleiding.

Stevige set dakdragers, doet wat het moet doen

Duidelijke instructie, makkelijk te installeren en doet wat het moet doen en je mag verwachten

Correct en Snel

De bestelling en levering ging super snel, eenvoudig en coreect

Past perfect, eenvoudige montage en goed blinderend

Na slechte ervaring met het CarShades-alternatief van de ANWB toch voor dit origineel gegaan. Dit is de meerprijs meer dan waard. Montage is super eenvoudig, want de clips passen perfect. Bovendien blijft het scherm stevig en mooi zitten vanwege de clips rondom. Tenslotte houden deze schermen ook veel meer UV/zonlicht tegen dan het goedkopere alternatief.

snel besteld, duidelijke website, snelle levering Top dus

alles duidelijk en makkelijk te bestellen. Zeer snelle levering.

Makkelijk en snel

Heel handige selectiehulp om de juiste dragers te vinden Vervolgens werden de dakdragers snel geleverd. .product zelf heb ik nog niet getest

Goede snelle levering

Snelle levering, goed verpakt

Prima snelle levering, alleen is het artikel defect en is de opvolging daarvan nogal vreemd

Na uitpakken en monteren van de snel en keurig geleverde fietsendrager bleek er schade aan te zijn. Op de doos zat al een eerdere retoursticker, blijkbaar had iemand hem al retour gestuurd met dit defect en was hij dus zo weer naar mij gestuurd. De geboden oplossing van de medewerker die ik aan de telefoon had was dat ik zelf maar een nieuwe moest bestellen en afrekenen en de defecte dan retour sturen. Nu is de aanbieding die ik gekocht had voorbij en is de prijs nu hoger dan ik eerst betaald heb. Nogal vreemd dat ik nogmaals moet gaan betalen voor een door Skoda defect geleverd artikel.. Ik ben daar ook niet mee akkoord gegaan en ben benieuwd naar het vervolg.

Duidelijke webshop, snelle afhandeling

Het product dat ik zocht was makkelijk te vinden en de afhandeling en verzending van de bestelling was vlot. Prima webshop!

Zeer tevreden ook bij retour

Wieldoppenset besteld en die bleken niet te passen. Terug gestuurd via de dealer en snel bericht en geld terug. Fijn als je retour moet sturen het ook super afgehandeld wordt . Top!

Past heel goed

Voldoende

Beetje jammer als je bijv een klerenhanger voor achter je stoel bestel er niet word bij gezegd dat je nog een adapter erbij moet kopen. Tevens mis ik accessories zoals de sneeuwborstel voor in je linkerportier. Wel weer te bestellen bij de Belgische Skoda dealer.

Je vind wat je nodig hebt.

Een maand geleden heb ik mijn nieuwe Skoda Fabia opgehaald. Voor de vakantie heb ik dakdragers nodig. Op andere websites vond ik nergens geschikte modellen voor mijn nieuwe auto. Tot ik op de website van Skoda kwam. Ik had eerst een ander setje geselecteerd. Echter, toen zag ik dat ik mijn kenteken in kon voeren en kreeg ik alle accessoires geschikt voor mijn auto. Ideaal! Want degene die ik eerst geselecteerd had bleken niet de goede. Ze werden netjes 2 dagen later geleverd zoals vermeld op de website. Dragers zelf zijn fantastisch. Nog nooit dragers gehad die zo makkelijk te plaatsen waren. Aanrader!

Perfect in any way

Fast delivery as expected even though was long weekend with official holidays. Quality is great and fit perfect.

Ik heb matten besteld voor de Skoda Sabia en ze waren de andere dag er al.

Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie en snelle verzending.

Zeer voordelig is supersnel geleverd

Zeer voordelig is supersnel geleverd

Juiste product. Zeer snel geleverd.

Zie titel.

Top !

Heb in de Skoda webshop een bestelling geplaatst voor een wieldoppenset voor mijn kort geleden aangeschafte Skoda. Ik had de keuze uit verschillende modellen wieldoppen in de maatvoering van de velgen. Bestelling geplaatst; geld overgemaakt en de volgende dag werden de wieldoppen per post bezorgd. De wieldoppen zullen in de wintermaanden op de velgen van mijn winterbanden prijken.

Top blij met bestelling!

Keurig netjes en op tijd spullen ontvangen ‼️

Heel correct !!!

Correct en prima service

Productinformatie kan beter

Bij het kiezen van de juiste Oris tracc fietsendrager, 2 fietsen is het niet duidelijk dat de standaard drager ook op de fix4bike trekhaak past. Op basis van onjuiste informatie van de dealer (gaf aan standaard trekhaak, bleek toch fix4bike trekhaak te zijn) had ik de dager voor de standaard trekhaak besteld. Gelukkig bleek deze ook toepasbaar op de fix4bike trekhaak. De omschrijving van de drager voor de standaard trekhaak deed vermoeden dat deze niet op de fix4bike trekhaak zou passen. Graag zoiets duidelijker vermelden.

Makkelijk besteld in de webshop, snel geleverd, goed verpakt, duidelijke mail wanneer levering.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Zuiderinslag 8 3833BP Leusden