Zeer voordelig is supersnel geleverd

Zeer voordelig is supersnel geleverd

Juiste product. Zeer snel geleverd.

Zie titel.

Top !

Heb in de Skoda webshop een bestelling geplaatst voor een wieldoppenset voor mijn kort geleden aangeschafte Skoda. Ik had de keuze uit verschillende modellen wieldoppen in de maatvoering van de velgen. Bestelling geplaatst; geld overgemaakt en de volgende dag werden de wieldoppen per post bezorgd. De wieldoppen zullen in de wintermaanden op de velgen van mijn winterbanden prijken.

Top blij met bestelling!

Keurig netjes en op tijd spullen ontvangen ‼️

Heel correct !!!

Correct en prima service

Productinformatie kan beter

Bij het kiezen van de juiste Oris tracc fietsendrager, 2 fietsen is het niet duidelijk dat de standaard drager ook op de fix4bike trekhaak past. Op basis van onjuiste informatie van de dealer (gaf aan standaard trekhaak, bleek toch fix4bike trekhaak te zijn) had ik de dager voor de standaard trekhaak besteld. Gelukkig bleek deze ook toepasbaar op de fix4bike trekhaak. De omschrijving van de drager voor de standaard trekhaak deed vermoeden dat deze niet op de fix4bike trekhaak zou passen. Graag zoiets duidelijker vermelden.

Makkelijk besteld in de webshop, snel geleverd, goed verpakt, duidelijke mail wanneer levering.

Vandaag besteld, morgen in huis.

website, contact, producten prima, betaalmogelijkheid minder

V.w.b. de betalingsmogelijkheid: Kan alleen via Ayden. Waarom niet met QR code mobiel? Gaat veel makkelijker en niet zo omslachtig als nu!

Precies wat ik zocht!

De stopcontact kabel is uitstekend en het bestel en leveringsprogramma verliep uitstekend. Ben zeer tevreden.

gebruiks vriendelijke site, snel geleverd

Ik heb gevonden wat ik nodig had. makkelijk te bestellen en snel en goed verpakt geleverd. Tip verpakking was erg groot t.o.v. de producten had in een brievenbus pakket gepast.

Voldoet aan verwachting. Inclusief handleiding. Degelijk verpakt

Alles besteld en op tijd geleverd

Interessante dingetjes, niet te duur

Een paar stevige rubber matten besteld voor de wintermaanden. Passen exact en zitten erg goed vast.

Uitstekende klantenservice, per mail goed bereikbaar met mijn vraag vooraf. Product snel verzonden en naar behoren. Prima prijs.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Perfect!

Echt perfect.

Niet de juiste maat en niet duidelijk genoeg aangegeven dat het maar 2 matten zijn.

De maat klopt er was ook geen optie om de bouwjaar te kiezen dus ging er van uit dat het klopt verpakking is al open gescheurd dus heeft geen zin om het terug te sturen geniet van je 31 euro winst

Super service!

Goed product en super snelle levering! Absoluut aan te raden !

Levering zoals beloofd

Snelle levering op beloofde dag én tijdstip. Helaas was er tijdens transport (door Post NL) een kleine beschadiging aan mijn product (krasjes).

Goede snelle levering.

Raar dat er zoveel verplichte velden zijn. De volgende keer doe ik dit niet meer.

top

Was goed gegaan, alleen de bezorging door postnl was ver beneden maat.

Makkelijk besteld, snel geleverd. Goed verpakt.

Zeer snelle levering!

Ik heb automatten besteld voor een Superb van 2013. Duidelijke omschrijving in de webshop. 's Avonds besteld, ' s anderdaags in de auto. Al met een voorgedrukte bon voor eventueel retourneren. Maar retourneren was helemaal niet nodig.

Vlotte levering

Voor Skoda Accessoires het juiste adres