Product zoals omschreven.

Snelle levering en voldoet helemaal aan verwachtingen.

duidelijk en concreet

zeer tevreden

Matig

30 euro voor een hoesje. Valt er nu al weer bijna af. Jammer. Had er meer van verwacht.

Makkelijk en snel geleverd

Wiel dopvonten besteld om jen band met velg te beveiligen. De bestaande wiel doobout kapjes waren korter dan deze kapjes . Snel en simpel op te lossen door ze gewoon weg in te korten. De uitstraling moet toch het zelfde zijn en niet Uitsteken uit de velg Het fijne van de bestelling is als je op kennen bestel dat je juiste Artikelen krijg voor jouw auto. Aanknopen passen altijd scheelt weer retourneren.

Nog laat besteld maar toch de volgende dag bezorgd

Duidelijke website, goede omschrijving, originele onderdelen, snelle en keurige levering.

top goede service

Snelle levering en een goed product ben er blij mee top.

Mooi product en snel geleverd top

zeer goed

Originele accessoires voor een goede prijs en snelle levering!

Overzichtelijke webshop en goede opvolging!

gewoon goed

makkelijk bestellen, volgende dag geleverd

Zeker aanbeloven

Is gemaakt van goede materiaal en ideaal voor mijn seat Leon.

Snelle en volledige levering

De artikelen werden conform afspraak snel en juist geleverd.

uitstekend

Goed product, snelle verzending

Schandalig!!

Ik bestelde het hoesje Seat Leon FR of ik ging er toch vanuit dat dit een hoesje was. Toen dit aankwam met de post en het doosje opende waren dit gewoon twee plastic deeltjes dat je moest opplakken?! Moeten mensen hier een €23,... voor betalen voor een stukje plastic?? Sorry maar was er niet goed van en heb er maar één woord voor “schandalig”... ik ging er vanuit dat dit een volledig hoesje was voor rond de sleutel en dan krijg ik dit... dit was de eerste en laatste keer dat ik iets op jullie site bestel!! Wat meer uitleg op jullie site is een grote vereiste!! En als iemand me ooit durft vragen hoe mijn ervaring was bij jullie dan zeg ik dat ze hun handen van jullie site moeten afhouden. Want dit is afzetterij!!

Snelle levering na bestelling

SCHANDALIG

Wij tikken onze gegeven van onze auto in om een passende dakkoffer te bestellen in op jullie website. Het kon volgens deze website niet thuis worden gebracht, maar we konden het wel ophalen bij een dealer. Ik kreeg een e-mail wanneer ik het kon ophalen. Dus ik naar de dealer. Kan de de bestelling NIET in mijn auto. De dealer wist het ook niet, was wel vriendelijk. Ik heb nu een afspraak moeten maken bij de dealer om mijn dakkoffer op de auto te monteren. Er was geen andere manier volgens seat. Klantenservice van seat had de reactie dat dit pakket te groot was voor post.nl Ja, zet dan op de website, dakkoffers alleen te koop na afspraak bij een dealer om het erop te monteren. Als ik dit van te voren had geweten dat had ik de dakkoffer besteld waarbij diegene het wel thuis kunnen bezorgen. Seat, er bestaan ook bedrijven die grote pakketten thuis bezorgen in het jaar 2020. Van de klantenservice kregen we totaal geen bericht meer. SCHANDALIG,

Service is top

Enkel bestelling en levering is ok!

Bestelling en levering Top. Ordernummer : SE132676 Geleverde goederen, sorry.... niet ok! Sleutel cover past niet goed, en is hierbij onbruikbaar! Montage gevolgd zoals gevraagd. Resultaat niet goed. Alhoewel de sleutel zeer goed gereinigd en ontsmet was, geen goede hechting, en paste niet goed! Dus,... niet tevreden!! 😳 Pakje wordt terug gestuurd. Graag terugbetaling aub. Mvg Guido Van Goethem

De verpakking van het artikel zag er slecht uit. Er is mij vermoedelijk geen nieuwe geleverd maar een tweede hansje.

Te weinig foto's

Ik heb vloermatten gekocht (special red, https://shop.seat.nl/auto-accessoires/comfort-en-bescherming/mattensets/6F1863011CLOE-velours-mattenset-ibiza-special-red?modelgroup=ibiza&cid=18) voor de Seat Ibiza. Daarbij was ik eigenlijk in de veronderstelling dat alle vier de vloermatten het design zouden hebben die op de foto staat. Echter hebben alleen de matten van de bestuurder en bijrijder het design en zijn de matten voor de achterbank "gewoon" zwart. Dat vind ik toch een beetje teleurstellend: ik had liever alle vier de matten in desbetreffende design gehad. Een duidelijke afbeelding hiervan of tekstuele informatie hierover was mijn inziens hier op zijn plaats geweest. Voor de rest ben ik er wel blij mee. De verzending was zeer vlot en ook de communicatie over de verzending was in orde.

Snel geleverd. Top

Slotbouten maandag avond besteld en woensdag ochtend geleverd. Super. Er zitten zelfs afdekdopjes bij de slotbouten. Zo kan je vanaf afstand niet zien of je sootbouten gebruikt.

Onderdeel FR sleutelcover was zo in huis

Alleen mogen jullie wel melden op de site dat het om plakversie gaat en niet een insteekcover hoes. Nu kan je nooit meer batterij vervangen bv.

Product voldoet niet aan omschreven

Ijskrabber past niet in de tankklep van Seat Leon. Dit staat wel op de website.

Goede webshop

Goede webshop, overzichtelijk Jammer dat niet alle produkten die je bij een nieuwe auto af fabriek erbij kunt bestellen in de aftersales zitten. Bijvoorbeeld variabele laadvloer.

Lekker vlot geleverd, artikel in perfecte staat.