Goed passend product voor redelijke prijs

Goed vindbaar op internet pasform perfect en snel geleverd

Levering niet volgens afspraak

Prima product. Op de website werd echter beloofd dat het bestelde artikel dezelfde dag geleverd zou worden als je vóór 10.30 uur bestelde. Op vrijdag vóór 10.30 uur besteld. Product was op voorraad. Helaas, geen bericht en niets bezorgd. Op maandag contact opgenomen met de klantenservice. Daarna werd het die avond nog bezorgd.

gewoon goed niks aan veranderen

goed en betrouwbaar en altijd goed op tijd geleverd

vlotte afhandeling bestelling

Ik had ook de rubberenmat voor de kofferruimte willen bestellen. Maar toen bleek dat ik die niet bij Century Assen kon ophalen. Ik moest er voor naar Groningen of Emmen rijden. Dat heb ik dus niet gedaan en de rubberen kofferruimtemat besteld en gekocht bij een derde. Jammer, maar helaas.

Supersnelle service.

Gebruiksvriendelijk.

Allemaal TOPPIE geregeld

Bestellen en betalen en daarna snel in huis op de door jezelf gekozen dag. Prima.

Geweldige service.

Enkele maamsem geleden 2 art. besteld. 1 art. was direct leverbaar, het 2e art. bleef, met mijn toestemming in backorder. Verwachte leverlijd eind oktober, gisteren ( 3 okt) het art. al in huis. Dat noem ik service!

Snelle levering.

De site is gebruiksvriendelijk en de bestelling was er, zoals aangegeven de volgende dag.

Snelle levering!!

Webshop met ruime keuze

Leuke extras en accessoires te koop. Overzichtelijke webshop en goed te koppelen aan auto.

Heel mooi en snel geleverd

Had voor onze Arona een achterzonnescherm besteld. Het zonnescherm pas er helemaal toppie in en houd de zon ook tegen. Goed voor onze honden die daar zitten. We wat aan de prijzige kant maar dan heb je ook wel wat.

Slechte service

Ik heb een slechte ervaring gehad omdat jullie mijn cap niet op voorraad hadden hen ik 2 maanden moeten wachten

Goede verzorging ben blij met aankoop

Allemaal netjes en snel geleverd zoals omschreven.

Uitstekende kwaliteit dakdragers en vooral een snelle levering.

Dakdragers via de webshop besteld. Deze werden de volgende dag thuis geleverd. De dakdragers konden ook bij de dealer worden opgehaald, maar dat duurde een dag langer.

Ontbrekend stuk in mijn bestelling.

Door de doos van mijn bestelling te openen, zag ik een ontbrekend stuk. Een van de twee grote rubbersdie op de allesdragers moet worden geplaast ontbreekt. Na verschillende e-mails met Mevrouw Balgobind uitgewisseld, zie ik geen vooruitgang om het ontbrekende stuk en dus de voldoening te krijgen voor een product dat in zijn geheel is gekocht.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering, zorgvuldig verpakt

Duidelijke website, wel een verbeterpuntje

Ik heb ervoor gekozen mijn bestelling op 16 juli te laten bezorgen. In de avond. Dat is knap. Aangezien ik dit vandaag al kan invullen. Ik had gekozen voor een avondbestelling op 16 juli omdat ik dan zeker wist dat ik thuis zou zijn. Dus toen gisterenavond de koerier al aan de deur stond had ik veel geluk dat ik thuis net thuis was. Dus als ik kan kiezen voor een avond bezorging, dan zou dat prettig zijn als het bezorgd zou worden op de avond die ik had gekozen. Technisch gezien zou de chauffeur waarschijnlijk nog een keer rijden, of bij de buren afleveren. Maar toch. Geen ramp, maar meer een schoonheidsfoutje.

Superhandig en supersnel

's Morgens besteld, op een eenvoudige manier, 's avonds in huis! Geweldig!

Communicatie over levertijd niet in orde

Bij bestellen middags wordt aangegeven dat het product dezelfde avond nog wordt bezorgd. Verrassend snel (hoeft niet perse van mij), ik krijg ook een T&T code wordt beloofd. Het blijkbaar toch de volgende dag savonds, ik krijg een T&T code die echter niet werkt., Vervolgens een mailtje gestuurd, geen antwoord nog. Product wordt ineens de dag erop savonds 20:00 afgeleverd, oke. Levertijd is wat mij betreft voldoende kort, alleen laten ze me niet weten wanneer er geleverd werd.

goede service

snelle levering.

Goed en snel

slecht

Je krijgt wat en je moet ervoor op de wedssite. en als je dan wilt af ronde dan krijg je 500 te zien en probeer het later nog eens. Later enige keren geprobeerd resultaat nul . Gebeld maar konden mij niet helpen. Toen maar bij de dealer geprobeerd en resultaat goed en s avonds nog ontvangen