Snelle levering maar niet kompleet

Mijn bestelling is al met een dag geleverd maar was niet kompleet, heb hier een bericht over gestuurd waar ik geen reactie op heb gehad.

Snel verzonden en originele onderdelen

Vandaag besteld, morgen in huis! Snel en duidelijk

ziet er goed uit.

Is een mooi produkt, maar voor die prijs zou de twee sleutels van de auto voorzien moeten worden.

Correcte prijs. Snelle levering. Goeie kwaliteit.

Prima product

De product omschrijving mag completer. Wat is de volledige inhoud van de aankoop?

Snelle service, goed product

De mattenset die ik kocht voor mijn Arona werd de volgende dag geleverd en paste perfect.

Goed en snel

Aantal spullen besteld. Goed en snel afgeleverd.

Snelle levering goed verpakt. Mooie ijskrabber voor mijn j Ateca

Product zoals omschreven.

Snelle levering en voldoet helemaal aan verwachtingen.

duidelijk en concreet

zeer tevreden

Matig

30 euro voor een hoesje. Valt er nu al weer bijna af. Jammer. Had er meer van verwacht.

Makkelijk en snel geleverd

Wiel dopvonten besteld om jen band met velg te beveiligen. De bestaande wiel doobout kapjes waren korter dan deze kapjes . Snel en simpel op te lossen door ze gewoon weg in te korten. De uitstraling moet toch het zelfde zijn en niet Uitsteken uit de velg Het fijne van de bestelling is als je op kennen bestel dat je juiste Artikelen krijg voor jouw auto. Aanknopen passen altijd scheelt weer retourneren.

Nog laat besteld maar toch de volgende dag bezorgd

Duidelijke website, goede omschrijving, originele onderdelen, snelle en keurige levering.

top goede service

Snelle levering en een goed product ben er blij mee top.

Mooi product en snel geleverd top

zeer goed

Originele accessoires voor een goede prijs en snelle levering!

Overzichtelijke webshop en goede opvolging!

gewoon goed

makkelijk bestellen, volgende dag geleverd

Zeker aanbeloven

Is gemaakt van goede materiaal en ideaal voor mijn seat Leon.

Snelle en volledige levering

De artikelen werden conform afspraak snel en juist geleverd.

uitstekend

Goed product, snelle verzending

Schandalig!!

Ik bestelde het hoesje Seat Leon FR of ik ging er toch vanuit dat dit een hoesje was. Toen dit aankwam met de post en het doosje opende waren dit gewoon twee plastic deeltjes dat je moest opplakken?! Moeten mensen hier een €23,... voor betalen voor een stukje plastic?? Sorry maar was er niet goed van en heb er maar één woord voor “schandalig”... ik ging er vanuit dat dit een volledig hoesje was voor rond de sleutel en dan krijg ik dit... dit was de eerste en laatste keer dat ik iets op jullie site bestel!! Wat meer uitleg op jullie site is een grote vereiste!! En als iemand me ooit durft vragen hoe mijn ervaring was bij jullie dan zeg ik dat ze hun handen van jullie site moeten afhouden. Want dit is afzetterij!!

Snelle levering na bestelling

SCHANDALIG

Wij tikken onze gegeven van onze auto in om een passende dakkoffer te bestellen in op jullie website. Het kon volgens deze website niet thuis worden gebracht, maar we konden het wel ophalen bij een dealer. Ik kreeg een e-mail wanneer ik het kon ophalen. Dus ik naar de dealer. Kan de de bestelling NIET in mijn auto. De dealer wist het ook niet, was wel vriendelijk. Ik heb nu een afspraak moeten maken bij de dealer om mijn dakkoffer op de auto te monteren. Er was geen andere manier volgens seat. Klantenservice van seat had de reactie dat dit pakket te groot was voor post.nl Ja, zet dan op de website, dakkoffers alleen te koop na afspraak bij een dealer om het erop te monteren. Als ik dit van te voren had geweten dat had ik de dakkoffer besteld waarbij diegene het wel thuis kunnen bezorgen. Seat, er bestaan ook bedrijven die grote pakketten thuis bezorgen in het jaar 2020. Van de klantenservice kregen we totaal geen bericht meer. SCHANDALIG,

Service is top