Makkelijk, snel en goede kwaliteit

Ik heb automatten besteld en ze zijn binnen 2 werkdagen bezorgd. Ze zijn precies goed en de kwaliteit is ook prima. Goede aankoop geweest.

overzichtelijk, maar product op site wordt niet realistisch vertoond

Site en bestelproces is super, alles kan snel worden gevonden en is eenvoudig te bestellen. Product zelf (in dit geval een mattenset) is in realiteit zeer verschillend t.o.v. de foto's/renders op de site.

Producten zijn snel gevonden in één overzicht.

Overzichtelijke webshop. Bestelling is zo geregeld. Levering ook op verwachte tijd! Je kunt helaas niet klakkeloos uitgaan dat je ‘zoekopdracht’ de juiste/passende producten toont? De bestelde auto-mattenset bleek niet te passen aan de bestuurderskant. Volgens het systeem moeten ze passend zijn. Ik heb op ‘kenteken’ gezocht en uitgegaan van die zoekresultaten. Toch wat teleurstelling :(

Snellere levering goede kwaliteit

Snelle levering, de kwaliteit van de sleutelhanger is zeer goed!

Mooie rubberen matten voor leuke prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding en de matten zien er zelf netjes uit

GOED

GOEDE WEBSITE , SNELLE LEVERING, VOLDOET AAN VERWACHTING

Mooi op tijd geleverd in .

Mooi op tijd geleverd

Mooie prijs en snel verzonden

Perfecte kwaliteit zoals je kan verwachten en bestelling was de volgende dag al in huis.

Supersnelle levering

's Middags laat een bestelling geplaatst, diezelfde avond al verzonden en de volgende dag ontvangen. Top! Ook de verpakking was prima.

Fijne webshop, wellicht hier en daar wat aan de prijs, maar qua alles dragers op m'n auto wel handig dat het goed past. Snelle levering volgens afspraak, top.

Snelle levering maar niet kompleet

Mijn bestelling is al met een dag geleverd maar was niet kompleet, heb hier een bericht over gestuurd waar ik geen reactie op heb gehad.

Snel verzonden en originele onderdelen

Vandaag besteld, morgen in huis! Snel en duidelijk

ziet er goed uit.

Is een mooi produkt, maar voor die prijs zou de twee sleutels van de auto voorzien moeten worden.

Correcte prijs. Snelle levering. Goeie kwaliteit.

Prima product

De product omschrijving mag completer. Wat is de volledige inhoud van de aankoop?

Snelle service, goed product

De mattenset die ik kocht voor mijn Arona werd de volgende dag geleverd en paste perfect.

Goed en snel

Aantal spullen besteld. Goed en snel afgeleverd.

Snelle levering goed verpakt. Mooie ijskrabber voor mijn j Ateca

Product zoals omschreven.

Snelle levering en voldoet helemaal aan verwachtingen.

duidelijk en concreet

zeer tevreden

Matig

30 euro voor een hoesje. Valt er nu al weer bijna af. Jammer. Had er meer van verwacht.

Makkelijk en snel geleverd

Wiel dopvonten besteld om jen band met velg te beveiligen. De bestaande wiel doobout kapjes waren korter dan deze kapjes . Snel en simpel op te lossen door ze gewoon weg in te korten. De uitstraling moet toch het zelfde zijn en niet Uitsteken uit de velg Het fijne van de bestelling is als je op kennen bestel dat je juiste Artikelen krijg voor jouw auto. Aanknopen passen altijd scheelt weer retourneren.

Nog laat besteld maar toch de volgende dag bezorgd

Duidelijke website, goede omschrijving, originele onderdelen, snelle en keurige levering.

top goede service

Snelle levering en een goed product ben er blij mee top.