Snel geleverd.

Bestelling snel geleverd.

Fietsdrager was prima en degelijk maar de accessoires klopte niets van.

Ik had een Thule fietsdrager, die in de aanbieding was voor €156 , voor op het dak besteld van. De volgende dag werd deze geleverd en een prima fietsdrager. Maar ik had telefonisch aangegeven dat ik geen Thule dakdragers heb maar dat was geen probleem, de fietsdrager kon ook op standaard dakdrager. En dat klopt als je als optioneel nog drie beugels bij aanschaft. Op zich geen probleem. Maar wat wel een probleem is dat niemand bij SEAT ook maar iets weet wat op de website te koop staat en dat niemand iets weet van optionele beugels die er bij aangeschaft moet worden. Dus als je geen Thule dakdragers hebt heb je totaal niets aan deze prachtige fietsdrager. Of zou er misschien toch nog iemand zijn bij SEAT die hier iets meer over zou weten. Ik heb verschillende mensen gesproken maar niemand weet iets van Thule fietsdragers, laat staan de optionele beugels. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Uiteindelijk heb ik hem maar teruggestuurd want kon er niets mee of moest nog voor € 199 Thule dakdragers erbij aanschaffen.

Snel

Snelle levering en goed verpakt. Nu maar afwachten of mijn kleinzoon er blij mee is.

Snelle levering met goede producten.

Goede en betrouwbare producten

Goed verzorgd, ruime keuze en ook model specifiek

Goed verzorgd: De webshop is goed bereikbaar en overzichtelijk. Assistentie bij advies of keuze is digitaal aanwezig. Ruime keuze en model specifiek: Accessoires te krijgen voor alle bestaande modellen.

Bestellen was makkelijk, maar het vervolg moeizaam

Het bestellen op de website ging vlot, maar de afhandeling moeizaam. Afleveren was niet de volgende dag, maar een dag later, dat kan ook aan PostNL liggen. Aanvullende informatie over aflevering ontving ik pas nadat ik ben gaan bellen, toen had ik al een dag zitten wachten.

snel geleverd

snel geleverd

Prima ervaring.

Goede overzichtelijke website. Zeer snelle levering en afhandeling. Vandaar uitstekende score.

Mooi product & goede service!

Het product was makkelijk te bestellen en kwam snel binnen. Product voldoet aan de beschrijving. Fijne service, echt een aanrader.

Goed alleen de sleutelcover laat al een beetje los ondanks zeer goed reinigen, dus denk dat het niet lang duurt voor die helemaal los komt

Goede aanbieding

Fietsdrager van dit type nergens zo goedkoop als bij Pon. Afleveren duurt echter wel veel langer dan bij gerenommeerde internet winkels.

Makkelijk, snel en goede kwaliteit

Ik heb automatten besteld en ze zijn binnen 2 werkdagen bezorgd. Ze zijn precies goed en de kwaliteit is ook prima. Goede aankoop geweest.

overzichtelijk, maar product op site wordt niet realistisch vertoond

Site en bestelproces is super, alles kan snel worden gevonden en is eenvoudig te bestellen. Product zelf (in dit geval een mattenset) is in realiteit zeer verschillend t.o.v. de foto's/renders op de site.

Producten zijn snel gevonden in één overzicht.

Overzichtelijke webshop. Bestelling is zo geregeld. Levering ook op verwachte tijd! Je kunt helaas niet klakkeloos uitgaan dat je ‘zoekopdracht’ de juiste/passende producten toont? De bestelde auto-mattenset bleek niet te passen aan de bestuurderskant. Volgens het systeem moeten ze passend zijn. Ik heb op ‘kenteken’ gezocht en uitgegaan van die zoekresultaten. Toch wat teleurstelling :(

Snellere levering goede kwaliteit

Snelle levering, de kwaliteit van de sleutelhanger is zeer goed!

Mooie rubberen matten voor leuke prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding en de matten zien er zelf netjes uit

GOED

GOEDE WEBSITE , SNELLE LEVERING, VOLDOET AAN VERWACHTING

Mooi op tijd geleverd in .

Mooi op tijd geleverd

Mooie prijs en snel verzonden

Perfecte kwaliteit zoals je kan verwachten en bestelling was de volgende dag al in huis.

Supersnelle levering

's Middags laat een bestelling geplaatst, diezelfde avond al verzonden en de volgende dag ontvangen. Top! Ook de verpakking was prima.

Fijne webshop, wellicht hier en daar wat aan de prijs, maar qua alles dragers op m'n auto wel handig dat het goed past. Snelle levering volgens afspraak, top.

Snelle levering maar niet kompleet

Mijn bestelling is al met een dag geleverd maar was niet kompleet, heb hier een bericht over gestuurd waar ik geen reactie op heb gehad.

Snel verzonden en originele onderdelen

Vandaag besteld, morgen in huis! Snel en duidelijk