Super snelle levering

Zeer snelle levering.... Enige verbeterpunt... Erbij zetten voor welk type de delen zijn... Bijv. 5f 1m etc Mvg brian

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Snel en volgens afspraak geleverd zonder extra bezorgkosten

Set nieuwe automatten besteld. Via het kenteken kom je snel bij de voor jou geschikte automatten. De opgegeven levering is perfect na gekomen. Geen extra bezorgkosten boven de 50 euro. Prima geregeld dus.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Ik krijg vrijdag 19 november mijn 'nieuwe tweedehands' Ateca en vond het leuk om hiervan een miniatuur te hebben. Wel jammer dat deze niey (ook) in wit verkrijgbaar was. Verder dik tevreden met de vlotte levering.

Heel goed!

Op tijd geleverd en netjes verpakt.

Gewoon goeie handel

Ik heb mn bestelling snel mogen ontvangen, en het product was van hoge kwalitiet. Gewoon goeie handel.

Artikel niet zoals omschreven en afgebeeld

Ik dacht een lifehammer met steuntje te kopen. Staat ook op de foto bij het artikel. Blijkt het alleen het steuntje te zijn bij levering. Dus: teleurgesteld.

Maak waar wat je op je site zet

Leuk voor de verkoop om er op te zetten vandaag besteld morgen in huis. Maar zou ook fijn zijn als jullie dit waarmaken,zeker als postnl er nog eens de zelfde dag bij verteld dat je die dag thuis moet zijn omdat het een groot pakket betreft.

Goede communicatie, zeer snelle levering.

Goede communicatie, levering de volgende dag, super.

Snel geleverd.

Bestelling snel geleverd.

Fietsdrager was prima en degelijk maar de accessoires klopte niets van.

Ik had een Thule fietsdrager, die in de aanbieding was voor €156 , voor op het dak besteld van. De volgende dag werd deze geleverd en een prima fietsdrager. Maar ik had telefonisch aangegeven dat ik geen Thule dakdragers heb maar dat was geen probleem, de fietsdrager kon ook op standaard dakdrager. En dat klopt als je als optioneel nog drie beugels bij aanschaft. Op zich geen probleem. Maar wat wel een probleem is dat niemand bij SEAT ook maar iets weet wat op de website te koop staat en dat niemand iets weet van optionele beugels die er bij aangeschaft moet worden. Dus als je geen Thule dakdragers hebt heb je totaal niets aan deze prachtige fietsdrager. Of zou er misschien toch nog iemand zijn bij SEAT die hier iets meer over zou weten. Ik heb verschillende mensen gesproken maar niemand weet iets van Thule fietsdragers, laat staan de optionele beugels. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Uiteindelijk heb ik hem maar teruggestuurd want kon er niets mee of moest nog voor € 199 Thule dakdragers erbij aanschaffen.

Snel

Snelle levering en goed verpakt. Nu maar afwachten of mijn kleinzoon er blij mee is.

Snelle levering met goede producten.

Goede en betrouwbare producten

Goed verzorgd, ruime keuze en ook model specifiek

Goed verzorgd: De webshop is goed bereikbaar en overzichtelijk. Assistentie bij advies of keuze is digitaal aanwezig. Ruime keuze en model specifiek: Accessoires te krijgen voor alle bestaande modellen.

Bestellen was makkelijk, maar het vervolg moeizaam

Het bestellen op de website ging vlot, maar de afhandeling moeizaam. Afleveren was niet de volgende dag, maar een dag later, dat kan ook aan PostNL liggen. Aanvullende informatie over aflevering ontving ik pas nadat ik ben gaan bellen, toen had ik al een dag zitten wachten.

snel geleverd

snel geleverd

Prima ervaring.

Goede overzichtelijke website. Zeer snelle levering en afhandeling. Vandaar uitstekende score.

Mooi product & goede service!

Het product was makkelijk te bestellen en kwam snel binnen. Product voldoet aan de beschrijving. Fijne service, echt een aanrader.

Goed alleen de sleutelcover laat al een beetje los ondanks zeer goed reinigen, dus denk dat het niet lang duurt voor die helemaal los komt

Goede aanbieding

Fietsdrager van dit type nergens zo goedkoop als bij Pon. Afleveren duurt echter wel veel langer dan bij gerenommeerde internet winkels.

Makkelijk, snel en goede kwaliteit

Ik heb automatten besteld en ze zijn binnen 2 werkdagen bezorgd. Ze zijn precies goed en de kwaliteit is ook prima. Goede aankoop geweest.

overzichtelijk, maar product op site wordt niet realistisch vertoond

Site en bestelproces is super, alles kan snel worden gevonden en is eenvoudig te bestellen. Product zelf (in dit geval een mattenset) is in realiteit zeer verschillend t.o.v. de foto's/renders op de site.

Producten zijn snel gevonden in één overzicht.

Overzichtelijke webshop. Bestelling is zo geregeld. Levering ook op verwachte tijd! Je kunt helaas niet klakkeloos uitgaan dat je ‘zoekopdracht’ de juiste/passende producten toont? De bestelde auto-mattenset bleek niet te passen aan de bestuurderskant. Volgens het systeem moeten ze passend zijn. Ik heb op ‘kenteken’ gezocht en uitgegaan van die zoekresultaten. Toch wat teleurstelling :(