Worst experience ever!!!

Incorrect product, not returnable, not refunded! No solution, GPS updates on the Seat website are crap, bouth the official version, does not work either.

Top geregeld!

Producten snel binnen en werd door seat netjes op de hoogte gehouden zodra de spullen verzonden waren. Gewoon een goeie service!

Levering ditmaal netjes zoals beloofd

Alles zoals beloofd!

Matten waren goed

Matten besteld voor mijn Seat Leon 5F(HB). Zwart met een rood randje en FR label. Staat erg mooi. Snel geleverd en voldoen precies aan de omschrijving. Ringen om vast te klikken dienin de mat zaten paste precies in de bevestiging die al in de vloer van de auto zat.

Snelle levering en scherpe prijs

Ik heb een fietsendrager gekocht van Thule. De drager was ca 75 voordeliger dan bij andere aanbieders. Levering was snel. Al met al zeer tevreden

Waardeloos

Eerst wil ik dakdragers bestellen en kunnen ze me niet met zekerheid zeggen of hij past op de auto. Om dat ik aangeef een FR Leon station te rijden met dak rail op de foto is alleen eentje afgebeeld in de webshop zonder dakrail Vervolgens adviseert Seat NL mij deze dakdragers online te bestellen dat als ze niet passen ik ze kan ruilen. Dus op hun advies bestel ik het niet bij de dealer zoals ik gewend ben maar online in de seat shop. Vervolgens komen de dragers binnen doos open dakdragers zitten los in de doos en zijn beschadigd. Ik geef dit aan bij seat webshop en belt er een dame op ja dan had je dit niet online moeten bestellen en per post NL moeten laten bezorgen. Je kan ze op eigen kosten retour sturen en nieuwe kopen en dus weer 200 euro betalen gaf ze aan. Zeer slecht en onprofessioneel Seat Ten eerste hebben jullie slechte product kennis en kloppen de foto’s niet bij het model auto waarvoor ik het bestel deze staan wel op de Seat UK website met juiste afbeelding Ten tweede volg ik jullie advies op! Ten derde bepaal ik niet dat het door post NL wordt afgeleverd maar versturen jullie het zelf per post NL mijn voorkeur gaat altijd uit per UPS . Ik kan ze nu niet ruilen omdat ik op vakantie ga en dakdragers nodig heb maar ik vind jullie terugkoppeling en klantcontact erg onprofessioneel! De zaken die door thule geleverd zijn door de seatshop zaten wel netjes verpakt en goed afgeschermd Dit zijn ze in Zweden gewend hier liggen de kwaliteits eisen hoger

Online bestellen eenvoudig, vlotte aflevering en tevreden met product

Mooi product en supersnelle levering... klasse!

Zag automatten voor m'n Leon Cupra "voorbijkomen" ....... met ook nog eens 25% korting. Meteen besteld, volgende dag geleverd. Perfecte pasvorm en een mooie upgrade t.o.v. de -overigens heel praktische maar niet zo elegante- rubbermatten die er in lagen.

Eenvoudig en snel mattenset besteld in de avond. Volgende dag al geleverd, zo leek het. Helaas alleen een doos geleverd zonder mattenset. Na contact met servicedesk volgende dag nieuwe doos ontvangen met mattenset! Goed geregeld.

Top product, top prijs, top levering

Fietsendrager Thule besteld. Snel en gratis geleverd in België.

Topkwaliteit

Snelle levering en topkwaliteit. Aanbevelenswaardig!

Degelijke producten

De Webshop van Seat is duidelijk, waarop gemakkelijk is te navigeren en heeft degelijke producten die betaalbaar zijn.

Goed product,snelle levering eerlijke prijs

mooi aanbod ,snelle levering ,en leuke aanbiedingen ik heb de indruk dat het aanbod in de Nederlandse Seat webshop groter is dan de Belgische

Super snel geleverd. Mooie kwaliteit.

S'avonds laat besteld volgende dag in huis Mooie kwaliteit matten. Zeer tevreden.

Snel bezorgd

Nog geen dag later al bezorgd. En dat was de goedkoopste bezorging.

Gewoon goed.

Precies het product gevonden wat ik nodig had. Gelijk besteld volgende dag geleverd. Prima.

Goede bezorging

Het was zeer snel en goede bezorging je krijg er ook wat goeds voor allen de prijzen zijn wat aan de hoogen land allen daar mag je niet op zeuren

Soepel verlopen

Snel besteld, snel geleverd

super

had en cap besteld van Cupra volgende dag geleverd !

Slechte service, onaardig personeel en komt afspraken niet na

Mijn verhaal: Ik zou graag informatie inwinnen over een 4 tal producten op de seat webshop, gezien de tekst gekopierd en geplakt is bij verschillende producten, de foto's bijn identiek is. Je kan dus het verschil niet zien. 1e belpoging, 10 minuten in de wacht, gekozen voor optie: laten terugbellen, vervolgens de hele dag gewacht en niet terug gebeld. 2 dagen later nog niet terug gebeld, besloten nog een keer te bellen, vervolgens weer dezelfde optie gekozen, weer niet terug gebeld. 1 dag later, nog een keer proberen te bellen. Eindelijk iemand te pakken en snel ook. Meneer geeft aan de gegevens en spullen erbij te pakken en zet mij even in de wacht. Vervolgens wacht ik letterlijk 10 minuten en wordt de verbinding verbroken. Ik wordt niet teruggebeld of iets. Vervolgens bel ik nog een keer en ben ik weer 5 minuten in de wacht en krijg ik een pedante mevrouw aan de lijn, die totaal niet luisterd, je niet laat uitpraten en telkens je onderbreekt in je verhaal. De vrouw luisterd totaal niet naar je vraag en komt telkens met antwoorden waarvan de vraag niet beantwoord wordt, gezien mevrouw niet luisterd naar wat je vraagt. Verder heb ik het idee dat ze zelf niet weten wat ze verkopen en wat goed is, gezien mevrouw mij doorverwijst naar een dealer en vervolgens gewoon de artikelomschrijving voor leest. Ik bel juist omdat dat niet helemaal duidelijk is, het lezen van het verhaal op de webshop kan ik namelijk ook. Super onvriendelijk, onkundig personeel. Ook terugbelverzoeken worden niet nageleefd, ik zou nooit voor die optie kiezen *advies. In ieder geval niet bij SEAT.

Super snelle levering

Zeer snelle levering.... Enige verbeterpunt... Erbij zetten voor welk type de delen zijn... Bijv. 5f 1m etc Mvg brian

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Snel en volgens afspraak geleverd zonder extra bezorgkosten

Set nieuwe automatten besteld. Via het kenteken kom je snel bij de voor jou geschikte automatten. De opgegeven levering is perfect na gekomen. Geen extra bezorgkosten boven de 50 euro. Prima geregeld dus.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Ik krijg vrijdag 19 november mijn 'nieuwe tweedehands' Ateca en vond het leuk om hiervan een miniatuur te hebben. Wel jammer dat deze niey (ook) in wit verkrijgbaar was. Verder dik tevreden met de vlotte levering.