Zo door gaan

Perfecte automatten

Besteld om 16.00 uur en de volgende dag al bezorgd door Post.nl. Keurig verpakt. De automatten zijn 100% gelijk aan de oude matten.

Product past niet

Mattenset besteld voor de Leon 5F. Geleverde mattenset is voor de Ibiza. Verzendkosten voor retourneren zijn voor de klant dit terwijl Seat een verkeerd artikel levert. Website doet een kenteken check en geeft dan aan of het artikel de juiste is voor jouw auto. Dit werkt dus niet. Waarschijnlijk past de mattenset van een Fiat panda ook wel in een Seat Leon maar denk niet dat dit zo werkt.

Gewoon goed verlopen

Heel snel en goed ontvangen wat ik heb besteld.

Snelle correcte levering

Snel geleverd, netjes verpakt!

Prima geregeld

Pakket niet geleverd

Helaas is het pakket zoek gegaan bij levering. Bij contact met Seat Service niet al te vriendelijk afgewimpeld. Mijn probleem, wij hebben het overgedragen aan PostNL. Daar kwam het zo een beetje op neer.

Snel en netjes

Mijn pakje was erg snel en goed bezorgd

Snelle correcte afhandeling

Bestelde producten zijn zeer snel geleverd en netjes verpakt.

Goede kwaliteit, goede pasvorm

Mooie rubbermatten besteld voor de Seat Arona, goede pasvorm en kwaliteit. Vrijwel geurloos in tegenstelling tot goedkopere alternatieven dus zeker de moeite waard. Levering met drie dagen dus fijn op tijd geleverd.

kofferbak mat

kofferbakmat met een vouw er in zou mooier geweest zijn om de randen tijdens transport te verstijvingen met karton of zo nu is het mooie er gelijk af jammer weer een gemiste kans

top levering

zeer tevreden over de afhandeling.

Voorraad klopt niet en afhandeling is slecht

Sommige artikelen blijven niet leverbaar na meerdere keren bestellen en na het krijgen van een mail dat ze weer op voorraad zijn.. Daarnaast ook nog minder dan het oorspronkelijke bestelbedrag teruggekregen in vouchers..

Klantvriendelijk en snel de mooie matten geleverd.

Alles snel geleverd en de dingen die ik besteld heb zijn top

Een heel blij kleinkind

Snel en alles klopt

Besteld en de volgende dag al binnen, alles klopte ook gewoon. 1 minpunt: bedrijfsnaam is niet op verzendlabel geprint waardoor de bezorger het pakket in de hal (bedrijf verzamelpand) heeft achtergelaten.

Automatten besteld, helemaal top!

Precies zoals je verwacht. Zelf een leverdatum kiezen, op tijd bezorgd en past precies in de auto.

incomplete levering

Bestelde dakdragers werden geleverd in een doos die kapot was. Waarschijnlijk een bestelling die al eerder door een ander retour was gestuurd, er zat al een retoursticker op. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar omdat de doos kapot was ontbraken de sleutels van de dakdragers en kon ik er dus niks mee.

Na 3 keer bellen

Na 3 keer bellen kreeg ik een dame aan de telefoon eerdere contacten waren teleurstellend en in eerste instantie kreeg ik te horen dat er niets aan gedaan kon worden, maar later belde de dame dat alsnog geregeld was dat mijn bestelling alsnog bezorgd zou worden zodat ik met de dakdragers op vakantie kon gaan, in eerste instantie zou de bestelling op woensdag bezorgd worden maar dit werd al snel donderdag maar ook deze levering werd uitgesteld naar vrijdag. Maar op vrijdag zou ik op vakantie gaan dit had ik ook aangegeven aan die dame, als ik de postnl zou bellen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd uiteindelijk heeft deze dame toch nog de postnl kunnen overhalen om de dakdragers te bezorgen, daar ben ik heel blij mee.

Seat Horloge

Kan er helaas niets mee worden

Geweldig klantenservice

Order zou de dag nadien geleverd worden maar duurde uiteindelijk 2 dagen langer. Op zich niet veel later dus maar ik moest dit pakket hebben om mee te nemen naar het buitenland. Gelukkig gaf de klantenservice een extra duwtje in de rug en kwam het pakket precies op tijd aan.

Dakdragers besteld Seat Ibiza

Heb originele dakdragers besteld voor de Seat Ibiza. Van beide dragers werkten de sloten niet. 1 drager was geleverd waar het slot niet eens van open kon en kap er heel slecht op zat. Dag er op direct via de dealer teruggestuurd. Niet blij met deze kwaliteit.

Snelle Service

Is duidelijke webshop met veel keuze. Heb je het besteld dan is het ook snel in huis.