Vlotte levering

Ik had een matten set besteld en deze was vlot geleverd.

Makkelijk bestellen en zo in huis!

Het bestellen van mijn nieuwe CUPRA x GOBIK wielren outfit ging super makkelijk en de volgende dag had ik het al in huis! Outfit ziet er overigens fantastisch uit, dus ook dat is een aanrader.

Zeer snelle levering

Super snel geleverd

In webshop was makkelijk te zien welke producten geschikt zijn voor mijn auto. Eenvoudig bestelproces en volgende dag al geleverd!

zeer tevreden

ik heb gekregen wat ik zocht

Snel besteld en snel geleverd

Mooie originele kwaliteit en snel geleverd. Prima.

Prima communicatie .

Die communicatie ging prima . Bedankt

Prima communicatie .

Die communicatie ging prima . Bedankt

Goede ervaring

Had verkeerde montageset gekocht voor lifehammer, retour was geen probleem, snelle levering en goede service.

Oplichters!

Sleutelcover FR besteld voor €34,50 -> voor zo'n bedrag ga je er vanuit dat je een harde plastic casing opgestuurd krijgt alwaar je het interne binnenwerk van de sleutel (prinplaat en sleutelbaard) in moet overzetten vanuit je oude sleutel. Verbaasd, teleurgesteld maar vooral je verneukt voelen als je het pakketje opent en het gewoon 'stickers' blijken te zijn die je over je oude sleutel erop moet plakken. Handig hoor Seat -> wanneer ik de batterij moet vervangen moet de sticker eraf en zal dan niet goed meer plakken om er opnieuw opgezet te worden. Tevens wordt in de webshop bij het artikel niet vermeld dat het om stickers gaat maar wordt de onjuiste voorstelling geschapen dat het een plastic omhulsel betreft want zeg nou zelf: Welke idioot gaat €34,50 betalen voor 2 stickertjes/plakkertjes? Inmiddels helemaal klaar met Seat, stelletje kleuters!

Duidelijke website en snel geleverd

In de middag een bestelling geplaastst. De volgende dag was het er al. Niks op aan te merken

Worst experience ever!!!

Incorrect product, not returnable, not refunded! No solution, GPS updates on the Seat website are crap, bouth the official version, does not work either.

Top geregeld!

Producten snel binnen en werd door seat netjes op de hoogte gehouden zodra de spullen verzonden waren. Gewoon een goeie service!

Levering ditmaal netjes zoals beloofd

Alles zoals beloofd!

Matten waren goed

Matten besteld voor mijn Seat Leon 5F(HB). Zwart met een rood randje en FR label. Staat erg mooi. Snel geleverd en voldoen precies aan de omschrijving. Ringen om vast te klikken dienin de mat zaten paste precies in de bevestiging die al in de vloer van de auto zat.

Snelle levering en scherpe prijs

Ik heb een fietsendrager gekocht van Thule. De drager was ca 75 voordeliger dan bij andere aanbieders. Levering was snel. Al met al zeer tevreden

Waardeloos

Eerst wil ik dakdragers bestellen en kunnen ze me niet met zekerheid zeggen of hij past op de auto. Om dat ik aangeef een FR Leon station te rijden met dak rail op de foto is alleen eentje afgebeeld in de webshop zonder dakrail Vervolgens adviseert Seat NL mij deze dakdragers online te bestellen dat als ze niet passen ik ze kan ruilen. Dus op hun advies bestel ik het niet bij de dealer zoals ik gewend ben maar online in de seat shop. Vervolgens komen de dragers binnen doos open dakdragers zitten los in de doos en zijn beschadigd. Ik geef dit aan bij seat webshop en belt er een dame op ja dan had je dit niet online moeten bestellen en per post NL moeten laten bezorgen. Je kan ze op eigen kosten retour sturen en nieuwe kopen en dus weer 200 euro betalen gaf ze aan. Zeer slecht en onprofessioneel Seat Ten eerste hebben jullie slechte product kennis en kloppen de foto’s niet bij het model auto waarvoor ik het bestel deze staan wel op de Seat UK website met juiste afbeelding Ten tweede volg ik jullie advies op! Ten derde bepaal ik niet dat het door post NL wordt afgeleverd maar versturen jullie het zelf per post NL mijn voorkeur gaat altijd uit per UPS . Ik kan ze nu niet ruilen omdat ik op vakantie ga en dakdragers nodig heb maar ik vind jullie terugkoppeling en klantcontact erg onprofessioneel! De zaken die door thule geleverd zijn door de seatshop zaten wel netjes verpakt en goed afgeschermd Dit zijn ze in Zweden gewend hier liggen de kwaliteits eisen hoger

Online bestellen eenvoudig, vlotte aflevering en tevreden met product

Mooi product en supersnelle levering... klasse!

Zag automatten voor m'n Leon Cupra "voorbijkomen" ....... met ook nog eens 25% korting. Meteen besteld, volgende dag geleverd. Perfecte pasvorm en een mooie upgrade t.o.v. de -overigens heel praktische maar niet zo elegante- rubbermatten die er in lagen.

Eenvoudig en snel mattenset besteld in de avond. Volgende dag al geleverd, zo leek het. Helaas alleen een doos geleverd zonder mattenset. Na contact met servicedesk volgende dag nieuwe doos ontvangen met mattenset! Goed geregeld.

Top product, top prijs, top levering

Fietsendrager Thule besteld. Snel en gratis geleverd in België.

Topkwaliteit

Snelle levering en topkwaliteit. Aanbevelenswaardig!

Degelijke producten

De Webshop van Seat is duidelijk, waarop gemakkelijk is te navigeren en heeft degelijke producten die betaalbaar zijn.