Goed product,snelle levering eerlijke prijs

mooi aanbod ,snelle levering ,en leuke aanbiedingen ik heb de indruk dat het aanbod in de Nederlandse Seat webshop groter is dan de Belgische

Super snel geleverd. Mooie kwaliteit.

S'avonds laat besteld volgende dag in huis Mooie kwaliteit matten. Zeer tevreden.

Snel bezorgd

Nog geen dag later al bezorgd. En dat was de goedkoopste bezorging.

Gewoon goed.

Precies het product gevonden wat ik nodig had. Gelijk besteld volgende dag geleverd. Prima.

Goede bezorging

Het was zeer snel en goede bezorging je krijg er ook wat goeds voor allen de prijzen zijn wat aan de hoogen land allen daar mag je niet op zeuren

Soepel verlopen

Snel besteld, snel geleverd

super

had en cap besteld van Cupra volgende dag geleverd !

Slechte service, onaardig personeel en komt afspraken niet na

Mijn verhaal: Ik zou graag informatie inwinnen over een 4 tal producten op de seat webshop, gezien de tekst gekopierd en geplakt is bij verschillende producten, de foto's bijn identiek is. Je kan dus het verschil niet zien. 1e belpoging, 10 minuten in de wacht, gekozen voor optie: laten terugbellen, vervolgens de hele dag gewacht en niet terug gebeld. 2 dagen later nog niet terug gebeld, besloten nog een keer te bellen, vervolgens weer dezelfde optie gekozen, weer niet terug gebeld. 1 dag later, nog een keer proberen te bellen. Eindelijk iemand te pakken en snel ook. Meneer geeft aan de gegevens en spullen erbij te pakken en zet mij even in de wacht. Vervolgens wacht ik letterlijk 10 minuten en wordt de verbinding verbroken. Ik wordt niet teruggebeld of iets. Vervolgens bel ik nog een keer en ben ik weer 5 minuten in de wacht en krijg ik een pedante mevrouw aan de lijn, die totaal niet luisterd, je niet laat uitpraten en telkens je onderbreekt in je verhaal. De vrouw luisterd totaal niet naar je vraag en komt telkens met antwoorden waarvan de vraag niet beantwoord wordt, gezien mevrouw niet luisterd naar wat je vraagt. Verder heb ik het idee dat ze zelf niet weten wat ze verkopen en wat goed is, gezien mevrouw mij doorverwijst naar een dealer en vervolgens gewoon de artikelomschrijving voor leest. Ik bel juist omdat dat niet helemaal duidelijk is, het lezen van het verhaal op de webshop kan ik namelijk ook. Super onvriendelijk, onkundig personeel. Ook terugbelverzoeken worden niet nageleefd, ik zou nooit voor die optie kiezen *advies. In ieder geval niet bij SEAT.

Super snelle levering

Zeer snelle levering.... Enige verbeterpunt... Erbij zetten voor welk type de delen zijn... Bijv. 5f 1m etc Mvg brian

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Snel en volgens afspraak geleverd zonder extra bezorgkosten

Set nieuwe automatten besteld. Via het kenteken kom je snel bij de voor jou geschikte automatten. De opgegeven levering is perfect na gekomen. Geen extra bezorgkosten boven de 50 euro. Prima geregeld dus.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Ik krijg vrijdag 19 november mijn 'nieuwe tweedehands' Ateca en vond het leuk om hiervan een miniatuur te hebben. Wel jammer dat deze niey (ook) in wit verkrijgbaar was. Verder dik tevreden met de vlotte levering.

Heel goed!

Op tijd geleverd en netjes verpakt.

Gewoon goeie handel

Ik heb mn bestelling snel mogen ontvangen, en het product was van hoge kwalitiet. Gewoon goeie handel.

Artikel niet zoals omschreven en afgebeeld

Ik dacht een lifehammer met steuntje te kopen. Staat ook op de foto bij het artikel. Blijkt het alleen het steuntje te zijn bij levering. Dus: teleurgesteld.

Maak waar wat je op je site zet

Leuk voor de verkoop om er op te zetten vandaag besteld morgen in huis. Maar zou ook fijn zijn als jullie dit waarmaken,zeker als postnl er nog eens de zelfde dag bij verteld dat je die dag thuis moet zijn omdat het een groot pakket betreft.

Goede communicatie, zeer snelle levering.

Goede communicatie, levering de volgende dag, super.

Snel geleverd.

Bestelling snel geleverd.

Fietsdrager was prima en degelijk maar de accessoires klopte niets van.

Ik had een Thule fietsdrager, die in de aanbieding was voor €156 , voor op het dak besteld van. De volgende dag werd deze geleverd en een prima fietsdrager. Maar ik had telefonisch aangegeven dat ik geen Thule dakdragers heb maar dat was geen probleem, de fietsdrager kon ook op standaard dakdrager. En dat klopt als je als optioneel nog drie beugels bij aanschaft. Op zich geen probleem. Maar wat wel een probleem is dat niemand bij SEAT ook maar iets weet wat op de website te koop staat en dat niemand iets weet van optionele beugels die er bij aangeschaft moet worden. Dus als je geen Thule dakdragers hebt heb je totaal niets aan deze prachtige fietsdrager. Of zou er misschien toch nog iemand zijn bij SEAT die hier iets meer over zou weten. Ik heb verschillende mensen gesproken maar niemand weet iets van Thule fietsdragers, laat staan de optionele beugels. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Uiteindelijk heb ik hem maar teruggestuurd want kon er niets mee of moest nog voor € 199 Thule dakdragers erbij aanschaffen.

Snel

Snelle levering en goed verpakt. Nu maar afwachten of mijn kleinzoon er blij mee is.

Snelle levering met goede producten.

Goede en betrouwbare producten

Goed verzorgd, ruime keuze en ook model specifiek

Goed verzorgd: De webshop is goed bereikbaar en overzichtelijk. Assistentie bij advies of keuze is digitaal aanwezig. Ruime keuze en model specifiek: Accessoires te krijgen voor alle bestaande modellen.

Bestellen was makkelijk, maar het vervolg moeizaam

Het bestellen op de website ging vlot, maar de afhandeling moeizaam. Afleveren was niet de volgende dag, maar een dag later, dat kan ook aan PostNL liggen. Aanvullende informatie over aflevering ontving ik pas nadat ik ben gaan bellen, toen had ik al een dag zitten wachten.