Bestellen was makkelijk, maar het vervolg moeizaam

Het bestellen op de website ging vlot, maar de afhandeling moeizaam. Afleveren was niet de volgende dag, maar een dag later, dat kan ook aan PostNL liggen. Aanvullende informatie over aflevering ontving ik pas nadat ik ben gaan bellen, toen had ik al een dag zitten wachten.

snel geleverd

snel geleverd

Prima ervaring.

Goede overzichtelijke website. Zeer snelle levering en afhandeling. Vandaar uitstekende score.

Mooi product & goede service!

Het product was makkelijk te bestellen en kwam snel binnen. Product voldoet aan de beschrijving. Fijne service, echt een aanrader.

Goed alleen de sleutelcover laat al een beetje los ondanks zeer goed reinigen, dus denk dat het niet lang duurt voor die helemaal los komt

Goede aanbieding

Fietsdrager van dit type nergens zo goedkoop als bij Pon. Afleveren duurt echter wel veel langer dan bij gerenommeerde internet winkels.

Makkelijk, snel en goede kwaliteit

Ik heb automatten besteld en ze zijn binnen 2 werkdagen bezorgd. Ze zijn precies goed en de kwaliteit is ook prima. Goede aankoop geweest.

overzichtelijk, maar product op site wordt niet realistisch vertoond

Site en bestelproces is super, alles kan snel worden gevonden en is eenvoudig te bestellen. Product zelf (in dit geval een mattenset) is in realiteit zeer verschillend t.o.v. de foto's/renders op de site.

Producten zijn snel gevonden in één overzicht.

Overzichtelijke webshop. Bestelling is zo geregeld. Levering ook op verwachte tijd! Je kunt helaas niet klakkeloos uitgaan dat je ‘zoekopdracht’ de juiste/passende producten toont? De bestelde auto-mattenset bleek niet te passen aan de bestuurderskant. Volgens het systeem moeten ze passend zijn. Ik heb op ‘kenteken’ gezocht en uitgegaan van die zoekresultaten. Toch wat teleurstelling :(

Snellere levering goede kwaliteit

Snelle levering, de kwaliteit van de sleutelhanger is zeer goed!

Mooie rubberen matten voor leuke prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding en de matten zien er zelf netjes uit

GOED

GOEDE WEBSITE , SNELLE LEVERING, VOLDOET AAN VERWACHTING

Mooi op tijd geleverd in .

Mooi op tijd geleverd

Mooie prijs en snel verzonden

Perfecte kwaliteit zoals je kan verwachten en bestelling was de volgende dag al in huis.

Supersnelle levering

's Middags laat een bestelling geplaatst, diezelfde avond al verzonden en de volgende dag ontvangen. Top! Ook de verpakking was prima.

Fijne webshop, wellicht hier en daar wat aan de prijs, maar qua alles dragers op m'n auto wel handig dat het goed past. Snelle levering volgens afspraak, top.

Snelle levering maar niet kompleet

Mijn bestelling is al met een dag geleverd maar was niet kompleet, heb hier een bericht over gestuurd waar ik geen reactie op heb gehad.

Snel verzonden en originele onderdelen

Vandaag besteld, morgen in huis! Snel en duidelijk

ziet er goed uit.

Is een mooi produkt, maar voor die prijs zou de twee sleutels van de auto voorzien moeten worden.

Correcte prijs. Snelle levering. Goeie kwaliteit.

Prima product

De product omschrijving mag completer. Wat is de volledige inhoud van de aankoop?

Snelle service, goed product

De mattenset die ik kocht voor mijn Arona werd de volgende dag geleverd en paste perfect.

Goed en snel

Aantal spullen besteld. Goed en snel afgeleverd.

Snelle levering goed verpakt. Mooie ijskrabber voor mijn j Ateca

Product zoals omschreven.

Snelle levering en voldoet helemaal aan verwachtingen.

Zuiderinslag 8 3833BP Leusden