Super slechte klantenservice

Aanloop bestelling dakdrager: kwam niet naar boven als ik mijn kenteken invoerde, mijn vraag; past deze dan wel op mijn auto in het specifiek?' ''Geen idee meneer, dan moet u langs een dealer rijden om deze vraag te laten beantwoorden'' Bestelling geplaatst, een allesdrager, en een fietsendrager. Wilde twee fietsendragers, helaas was er maar 1 leverbaar. Me vervolgens aangemeld om bericht te ontvangen zodra de fietsendrager weer leverbaar is. Vrijwel meteen een mail; is weer leverbaar, a fijn meteen besteld. Eindstand, alleen 1 fietsendrager en de dakdrager geleverd. Meermaals al contact opgenomen met de klantenservice, medewerkers deze kunnen werkelijk niks voor je betekenen, wij kunnen helaas niet bellen met het magazijn, ik denk dat deze hier nog ligt om verstuurd te worden. Ik denk dat deze over 2 dagen word verzonden. Ik zal een mail sturen, ik hou je op de hoogte. Inmiddels al een week verder, meermaals zelf contact opgenomen omdat niemand contact opneemt. Vervolgens is de fietsendrager nergens te bekennen en weten ze me telkens niks te vertellen.. heel merkwaardig. Ook als ik aangeef dat het product nu online ook niet meer op voorradig staat hebben ze daar geen antwoord op of het misschien kan zijn dat hij wel is verkocht maar niet voorradig is. Nu uiteindelijk een mail ontvangen dat het product in backorder staat. met totaal geen indicatie wanneer deze dan wel geleverd mag worden of enkele vorm van excuses voor het ongemak.. Je kunt dus bellen naar de zogezegde ''klantenservice'' maar ze kunnen dus werkelijk niks voor je nagaan of je informatie geven waar je iets aan hebt, ook als je vragen hebt betreft het product verwijzen ze je naar een dealer. Wat heb je dus precies aan deze klantenservice, Dit is geen klantenservice van Pon, de medewerkers die je aan de lijn krijgt kunnen niet in het systeem van de producten die je op de webshop besteld of in ieder geval niet op een manier die je van een klantenservice zou verwachten.

VW... Wat anders ?

Prettig dat er in Belgie geleverd wordt, de Nederlandse site heeft een veel ruimer assortiment dan de Belgische. Snelle levering en duidelijke Facturatie.

Top! Snelle levering en scherpe prijs

Mooie kwaliteit en snelle levering

Prima ervaring. Snel en duidelijk.

dg

Mooi snel geleverd, zoals beloofd !

Super snelle Service

Leuke site

N duidelijke site Leuke spaarpotten ,zeer snel bezorgd

Levertijd niet nagekomen en product uit doos gevallen tijdens transport

3 weken later geleverd dan afgesproken

Perfect!

Artikel was helemaal wat ik nodig had (rubberen matjes, en inderdaad geen geur!!) Supersnelle verzending: de dag erna geleverd. Top!

Prima kwaliteit en snelle levering.

Betrouwbaar tevreden

Echt, stipt op tijd, was even spannend qua tijd, want we hadden het nodig voor vertrek. Ik zou zeggen.. VW, wie anders?

Snelle levering.

goede waren snelle levering op de afgesproken tijde

Supersnel

Mijn bestelling was er de volgende dag al en van de kwaliteit die je van VW kunt verwachten.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede producten, ruim aanbod

Goede producten en ruim aanbod. Wel weinig product afbeeldingen beschikbaar. En voor de prijs zit er weinig extra bij in vergelijking met andere aanbieders. Bijv. bij zonneschermen van andere merken van de zelfde prijscategorie worden ze geleverd in een tasje, bij VW zit er niks omheen en worden ze zo geleverd.

Goede communicatie & Snelle levering

Producten voldoen aan de eisen!

overzichtelijke webshop

gezocht, gevonden, besteld en snel geleverd.

Prima, tot aan levering, die niet kwam. Er bleek vertraging te zijn opgetreden. Gelukkig kwam het nog net goed, daar ik mijn vertrek met fiets gepland had. Zonder drager had het niet door kunnen gaan. Eerste indruk van drager is positief. De levering in doos was ook uitstekend.

Scherp geprijsd

Onze fietsendrager voor een mooie prijs gekocht. Het werd alleen later geleverd dan ze van te voren hadden voorspeld. Dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, maar had het wel fijn gevonden als ze daarover wat beter hadden gecommuniceerd. Ik heb zelf contact met de webshop opgenomen, toen de bestelde fietsendrager maar niet bezorgd werd. Bij de klantenservice ben ik vervolgens erg vriendelijk geholpen en werd ik zoals afgesproken met een uurtje teruggebeld. Het werd uiteindelijk anderhalve week later. Blij met de fietsendrager

Producten prima, aflevering slecht.

Bestelling ging prima, alleen niet goed afgeleverd door PostNL. Bij de buren afgeleverd terwijl ik gewoon thuis was, geen briefje in de bus. Moest zelf alle buren in de straat af om te vragen of er iets voor mij bezorgd was. Beetje jammer. Maar verder alles goed, bestelling klopte en was netjes ingepakt.

dynamische wielkappen Snel geleverd helaas 1 beschadigde in doos. Dit word hoop ik nog opgelost

Super jullie hebben een voorbeeldfunctie

Vrij gemakkelijk te besten en super volgens afspraak geleverd Wat een openbaring was dat je super gemakkelijk het juiste onderdeel kan vinden

zie onder

Volgens vw mail zou levering dd 25 juli plaatsvinden. Niets ontvangen op genoemde datum, derhalve 27 juli telefonisch contact gezocht met vw service afdeling in Leusden en het bleek dat product nog niet uit shop aangeleverd was aan post nl. Product 28 juli ontvangen.Track en Trace gaf wel datum aan van levering maar geen tijd.

Netjes verpakt.

Goed verpakt en de volgende dag door PTT post bezorgd. ( 4 slotbouten en interieur reiniger)