Prijs kwaliteit is heel goed en snel geleverd

Auto is weer vers

Mooi auto ziet er weer fresh uit zo.. snel geleverd ook! :)

Mattenset voor mijn golf 7 gti past perfect

Top kwaliteit

Snel besteld en geleverd.

Bestellen was simpel net als betalen. Kenteken invullen en dat wat bij je auto hoort kan je bestellen. De informatie op de site mag wel iets uitgebreider en duidelijker foto’s maar we wisten wat we hadden besteld. Het was duidelijk wanneer het zou komen, en de verpakking was goed.

Kwaliteitsproducten voor een prima prijs.

Ik heb een fietsendrager gekocht bij de Volkswagen webshop. Het bestelproces is eenvoudig en de verzending razendsnel. Prima dus!

Efficient

Gemakkelijk bestel traject, snelle levering

Niks op aan te merken

Gewoon bestellen en 't wordt netjes met traceer code geleverd. Producten zoals verwacht van goede kwaliteit.

Voldoet aan onze verwachtingen.

Prachtige matten. Helemaal blij.

Netjes geleverd

Op tijd geleverd en goed gecommuniceerd.

Precies zoals we besteld haden...helemaal TOP!

Precies wat ik verwachte. En netjes op tijd geleverd,

Goed.

Mooie matten

Prima pasvorm, makkelijk vast te zetten op de oorspronkelijke bevestigingspunten. Snelle levering

Onderdeel op kenteken besteld, maar foutief geleverd.

Nieuwe navigatie scherm card besteld op kenteken van onze tiguan, maar bleek bij ontvangst niet geschikt voor ons systeem. Volgens bijgaand retour voorschrift bij dealer terug gebracht, Maar tot op heden het aankoop bedrag nog niet terug gekregen.

Perfect!, vrijdag besteld, zaterdag bezorgd.

Prima fietsdrager, even getobt met monteren maar losjes over kogel schuiven en naar beneden klappen ging goed.

Gewoon goed

Snelle verzending

Mooie mattenset besteld en snel in huis.

Super goede snelle levering

Makkelijk besteld en snel in huis

Let op de prijs! Maar service is perfect

De prijzen in de webshop variëren met de tijd en soms niet even logisch. Pas dus op met bestellen en controleer de prijs. Eenmaal besteld wordt alles netjes en op tijd geleverd en retourneren is geen probleem. Keurig. Maar dat verwacht ik ook van een merk als Volkswagen.

Alles is goed gegaan, van bestelling tot de bezorging. Top

Een set matten gekocht voor mijn vw t - roc hele mooie set

Snel geleverd.

Geweldig mooi

Snel geleverd en passen perfect, mooie dikke matten met up! Logo op passagiers kant en bestuurders kant

Super goed

Heb een sleutelhanger besteld was supergeod verpakt en snel geleverd kwaliteit van de sleutelhanger super en mooi om te zien top

Keurig afgehandeld

De bestelling die ik geplaatst heb, een fietsendrager, is keurig en binnen de afgesproken tijd afgehandeld.

Was eerst niet leverbaar. Keurig na enige tijd een mail dat het product weer leverbaar was. Donderdag besteld, vrijdag in huis. Goed geregeld.

Bedrijfsgegevens

Zuiderinslag 8

3833BP Leusden

0800-5557000

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.