Makkelijke, duidelijke en overzichtelijke website

Makkelijk bestellen, betalen en een goede en snelle levering!

Gemakkelijk shoppen en hele snelle verzending en levering.

Goed product en goede webshop. Naar mijn mening zijn de prijzen wat aan de hoge kant.

Gemakkelijk vinden

Vlot besteld en vlot geleverd , product goed omschreven .

Prachtige ventiel doppen

Een prachtige aanvulling op mijn nieuwe VW Up!

Snelle levering tegen scherpe prijs

Ik heb de fietsendrager Thule VeloCompact 925 gekocht. Deze was dik € 40 goedkoper dan bij de concurrent. Werd snel geleverd zoals was aangekondigd in de mail.

Goed en snel

Duidelijke site! Snel geleverd! Dood was wel beschadigd!

Geleverd volgens verwachting

Product geleverd volgens afspraak.

Goede webshop

Alles is makkelijk te vinden en het is overzichtelijk

Zeeg goede service

Zeer goede service. En snel geleverd super

dat er slecht gecommuniceerd word

ik had de besteling gedaan maar had per ongeluk vergeten om de avond levering aan te vinken(het zou de volgende dag geleverd worden), dus ik binnen een half uur bellen om te vragen of dit nog veranderd kon worden en dat zou geen probleem zijn en zou er over terug gebeld worden dit gebeurde niet heb zelf maar weer gebeld en kreeg te horen dat ze mij de volgende dag terug bellen. en ik werd inderdaad halverwege de dag terug gebeld met de mededeling dat het niet gelukt was en dat het overdag geleverd zou worden. nou om een lang verhaal kort te houden het is dus niet op die dag geleverd maar een dag later aan het begin van de avond. dat was op zich geen probleem maar dat hadden ze mij de dag er voor ook kunnen vertellen .

Zeer snel

Mooie cap

Zeer snel geregeld

Hartelijk dank voor de zeer snelle levering ben zeer tevreden met mijn aankoop

Was een supersnelle levering van mijn bestelling!

Snelle levering van een het lego VW busje!

gemakkelijk besteld en snel geleverd terwijl alle bestellingen te laat zijn

goede kwaliteit en de product is zoals verwacht in alle opzichten

alles zoals beloofd

Snelle verzending en scherpe prijs

Super snelle levering naar België ondanks Corona, goed en veilig verpakt, goede uitleg bij het product.

Super tevreden !

Correcte info. Zeer aangenaam verrast van de snelle levering na betaling via overschrijving uit België. Duidelijke afspraken ivm de levering. Dank je wel !

Klein aankoop, netjes verlopen

Lakstiften gekocht, duidelijke omschrijving en bestelling was 2 dagen later in huis. Netjes verpakt.

Top kwaliteit

Top kwaliteit, goed verpakt, snelle levering.

Goed product, snel en goed en veilig geleverd.

Gewoon goed, zoals alle andere producten van VW zijn van zeer goede kwaliteit.

top zeer tevreden

netjes op tijd geleverd correcte factuur, ook prima prijs niets op aan te merken en natuurlijk de originele VW kwaliteit

Alles volgens afspraak verlopen

Prima service. Ben heel erg blij met geleverd product.

Overzichtelijke site en snelle levering

Mijn ervaring is prima, 5 sterren! Overzichtelijk en snel geleverd.

Het was een top service !!

Wat er was afgesproken was ook nagekomen , alles was keurig verpakt , en er kwam een keurige bezorger aan de deur !! Met zulke instanties doe ik graag zaken !!! TOP !!!

Hele snelle goeie service!0