Eens maar nooit meer

Het lokkertje vandaag besteld pakt in de praktijk slecht uit. Het begint bij het bedrijf dat mijn zending pas in de avond bij Post.nl aanbiedt en het overige geklungel neemt Post.nl voor zijn rekening. Er zijn natuurlijk ergere dingen, maar toch sneu als je iets op vrijdag verwacht te ontvangen wat nu uiteindelijk maandag (?) zal worden

Top producten en snelle levering

Het juiste product vinden gaat heel makkelijk op de site. De informatie is duidelijk en accuraat.

Zoals altijd een vlotte en probleemloze levering

Omdat ik voorkeur heb voor originele onderdelen, heb ik voor mijn Golf 7 dakdragers gekocht.

Goed op webshop te vinden en snelle accurate levering

Goede materialen

Goede materialen, snel geleverd

Snel geleverd.

Super snel geleverd.

Heel snelle service. Prijs kwaliteit is top

De Bestelling in goede in goede orde ontvangen

De bestelling naar verwachting in goede orde ontvangen Helaas doet de Nederlandse taal niet uploaden , Jammer

Mooi, maar onafgewerkt

Het deurtje ging niet open omdat het niet genoeg afgewerkt was. Ik heb zelf nog het deurtje moeten schuren met een schuurpapier zodat je het deurtje op een normale manier kan openen. In het algemeen is het een zeer mooi ontwerp, alleen is het jammer dat er geen rekening is gehouden met het openen van het deurtje waar de wijnfles in moest.

Snel het juiste product ontvangen

De bestelde artikelen werden op het aangegeven moment bezorgd.

Niet zo best !

Geen gebruiksaanwijzing bij de zomerverzorgingsset,hoe te gebruiken? 1 fles niet goed afgesloten, doos helemaal nat !! Ga voortaan voor deze producten naar een "echte autoshop" !

Goed geregeld

Vervangende lampjes besteld, na één werkdag geleverd zoals in de mail werd beloofd. Prima! Contact met de klantenservice is nog niet nodig geweest.

Snel

Zeer snel binnen 16 uren ontvangen

producten uit de sale staan niet afgeprijst in de bijbehorende categorie, bijna 2 keer €34,95 betaald ipv sale prijs van €9,95 !!!

Echt goede kwaliteit en snelle service en levering

Goede producten ben zeer tevreden over de vw webshop

SUPER EN SNELLE LEVERING

De bestelling is geplaatst, en de volgende dag via Post NL geleverd, super service en prijs kwaliteit product, zoals gewoonlijk van VOLKSWAGEN , dankkwel.

Goed geregeld

Makkelijk bestellen snel in huis

Een ster vind ik al teveel

Na een bestelling en betaling van een fietsen drager niets meer gehoord,na zelf informeren na verlopen levertijd kregen we te horen dat de fietsendrager pas na 10 weken weer te leveren is .helaas moet ik wel mimimaal 14 dagen op mijn terug betaling wachten.BALEN

Minder

Jammer dat bij de dakdragers voor een Transporter staat een SET en krijg je er maar 1 op de afbeelding staan er 4 met de tekst uitbreidings SET

Slordig verpakt

PostNL belde aan met een doordrenkte doos waaruit een witte vloeistof lekte. Bij opening bleek de verpakking van de door mij bestelde doos met de voorjaarsverzorgingsset er op zijn kop in de doos te zijn geplaatst met als gevolg dat de fles met kunststof verzorgingsspray voor ruim 2/3 was leeggelopen en er een enorme troep was ontstaan doordat alles was doordrenkt met dit witte goedje.

Originele automatten

Duidelijke website / goede kwaliteit / correcte verzending

Alles netjes op afgesproken dag geleverd.

Alles verlopen volgens de verwachtingen

Bestelling was snel binnen en het product is heel goed.

Bestelling was snel binnen en producten zijn goed.