prima en snel geregeld

snel en eenvoudig product te vinden. Website werkt goed.

afspraak niet nagekomen

Ik heb zojuist mijn bestelling (fietsendrager) geannuleerd. Nog voordat ik mijn bestelling plaatste heb ik contact gehad over de aangegeven leverdata op de website. Er waren 2 opties d.w.z. 24 juni en indien mogelijk eerder. De laatste optie heb ik gekozen nadat een medewerker mij beloofde dat het product zeker uiterlijk de 24e in mijn bezit zou zijn. Vandaag is het de 24e en het product moet het depot van Volkswagen nog verlaten werd mij vandaag telefonisch medegedeeld. Of het product morgen of vrijdag aan mij geleverd gaat worden, daar kan geen enkele belofte over worden gedaan door de medewerker. Zelf ophalen bij het depot is ook geen mogelijkheid werd mij op een zeer onaardige manier medegedeeld. aangezien we Zaterdag ochtend op vakantie gaan en het risico niet wil lopen dat de bestelling niet op tijd aankomt heb ik de order geannuleerd. Erg jammer dat het ondanks het tijdig bestellen en informeren op een zeer onaangename manier wordt afgedaan als, we kunnen niets beloven.

Als zeer duidelijk op de webshop en tijdige levering

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Keurig en snel geholpen met deze zonneschermpjes voor mijn Polo.

zeer tevreden

als ik nog iets moet bestellen voor mijn auto zal ik dat zeker terug bij volkswagen webschop doen , orginele volkswagen onderdelen en een stuk goedkoper dan in vw garage in Belgie

Niet meer uit te komen, niet flexibel

Compleet chaotisch. Eerst bestelling en gedaan gekozen voor thuis bezorgen. Wanneer ik dit wil aanpassen is dit niet meer mogelijk. Bestelling kan niet meer worden aangepast. Bestelling wordt door Webshop geannuleerd, maar uiteindelijk vindt de levering toch plaats en is de betaling niet terug gestort. Ik ben zes keer gebeld en toch is het probleem niet opgelost.

perfecte transactie!

's middags besteld en de volgende dag in de avond geleverd volgens afspraak.

Bestelling niet geleverd.

Ik was erg te spreken over de mogelijkheid om dezelfde avond nog aan te leveren als de bestelling voor half 10 in de ochtend geplaatst wordt. Dit aangezien ik mijn bestelling nog deze avond nodig had, en dit betekende dat ik me niet uit werk in een winkel hoefde te haasten. Ik natuurlijk netjes over de grens van 75 euro gegaan voor gratis avondlevering (onnodige dingen die ik niet nodig had erbij besteld en uiteraard voor half 10 's ochtends besteld), maar helaas heb ik niks mogen ontvangen deze avond.

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Ik heb een fietsendrager besteld via de website. Het bestellen ging heel vlot en ook de levering ging vlot, ondanks dat er melding werd gemaakt dat het door de drukte vertraging kon oplopen. Vlotte en snelle afhandeling naar België.

Goede orderverwerking en snelle levering

Pluimpje voor de VW webshop, ik had niet verwacht dat de VW webshop de laagste prijs zou hebben voor de fietsendrager van Thule. Was een leuke ontdekking voor mij als VW rijder. De levering was sneller dan de indicatie tijdens de bestelling. Kortom: positieve ervaring met deze webshop! P.S. Ik had ook wel 5 sterren kunnen geven, maar die reserveer ik altijd voor buitengewone prestaties.

product nog steeds niet ontvangen

Zeer matig. Aflevering op vooraf gekozen tijdstip is (nog steeds) niet nagekomen.

Volgens verwachting

Bestelproces ging geheel volgens verwachting vlekkeloos en intuitief.

Uitstekende kwaliteit

Zonwering Vw Polo gekocht. Uitstekende kwaliteit, snelle service. En makkelijke montage. Prijs kwaliteitverhouding goed. (Product wel in de sale gekocht)

geleverd volgens afspraak

Dubbel

Bestelde artikel wel op de afgesproken dag bezorgd, alleen zonder bij ons aan te bellen direct bij de buren bezorgd.

kwaliteitsproduct en een vlotte levering.

probleemloze afhandeling.

Snelle levering!

Via de website update voor de navigatie van de auto besteld. Heldere procedure, onmiddellijke bevestiging ontvangen en levering op het aangegeven moment (er was een keuzemogelijkheid). Alles verliep volledig volgens de planning.

Ik vraag me af hoe VW sjoemelt voor goede reviews!

Ik heb 3 keer iets besteld en 3 keer ging het fout! 3 Juni mijn bestelling terug gestuurd omdat VW het verkeerde heeft geleverd en eindelijk gisteren (11 juni) te horen gekregen (van de dealer) dat ik over een week of 2 mijn geld terug kan verwachten! Ik bestel veel op internet maar bijna een maand wachten op je geld roept om een review! Ik ben 3 keer naar de dealer geweest om hulp te vragen want de jongens van VW Webshop zeggen dat ze terug bellen maar keer op keer doen ze het niet! Als ik zelf terug bel zeggen ze doodleuk ga maar naar de dealer maar de dealer zegt dan terecht,maar je heb het bij de webshop besteld dus daar moet je zijn!! Ik wordt er gek van voor mij de laatste keer dat ik bij volkswagen koop!

Prima webshop, zo als het hoort..

Bestelling op website geplaatst en afgerekend, en Pakket met track & trace, netjes binnen twee werkdagen met Post.nl ontvangen.

Duidelijk en overzichtelijk in een uitstekende kwaliteit.

Het gekochte product, in ons geval een zwart lederen creditcard portefeuille, voldoet zeker aan ons wensen. Mooi leder en perfecte afwerking. Hoort ook precies bij het uitstekende merk VW.

wij hebben geen sd card in cabrio ?????

Wij krijgen een mooi aanbod voor update navigatie voor VW cabrio. Kopen die en ontvangen SD card. Maar...is de cabrio is geen SD card te vinden in dashbord kastje ??? Wat nu ???

Goed en snel

Goede ervaring matten paste precies in de touran en nog een leuke r line mok erbij. Top

Snelle levering, goede kwaliteit

Supersnelle bezorging gevraagde product!

Bestelde vrijdagavond VW rubberen automatten en zaterdagmiddag al geleverd! Fantastisch! Zo’n service! Echt een aanrader! Automatten waren ook zoals ik had verwacht, perfecte pasvorm!