correcte aflevering

de aangekochte goederen waren perfect in orde zoals aangekondigd op de volkswagen webshop

Mooie velours matten voor onze Vw Golf 7, goede kwaliteit, snelle levering, heel tevreden.

Zeer snel en alles origineel Volkswagen.

Top en snelle levering

Eenvoudig bestelproces ...zeer snelle levering

nu oke bij deze aankoop echter bij een eerdere aankoop niet goed

Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker van de Webshop, hij was vriendelijke en behulpzaam, kunststof matten voor mijn gollf 8 gti besteld, deze matten zouden op model 7 passen nou ook prefect op model 8 dus oke. Ongeveer drie weken geleden informatie ingewonnen over een kunststof schaal in de kofferbak waarbij ik de maat wilde weten, dit bleek te moeilijk voor de medeweker die ik toen aan de lijn had, de foto's van het product gaven geen duidelijk beeld, Uiteindelijk kreeg ik het advies om mijn informatie bij de dealer te halen ? Mogelijk had de dealer zo een bak wel op voorraad! mijn VW dealer had zo een bak nog nooit binnen gehad dus weer terug bij af! Het is duidelijk dat een aantal mensen niet genoeg product kennis in huis hebben, dit voelt als klant niet niet fijn, dus Pon zorg dat mensen weten waarover ze praten !

Besteld en gelijk geleverd

Goed en snel

Goede en snelle service

Makkelijk bestellen, snelle levering

Makkelijk bestellen (duidelijk omschrijving op webshop, makkelijk betelprocedure), snelle levering met post.nl.

Overzichtelijke webshop, snel geleverd en hoge kwaliteit product.

Overzichtelijke webshop; bestelling geplaatst en het was de volgende dag al geleverd. Keurig en stevig verpakt. De all-weather matten zijn heel degelijk en van hoge kwaliteit. Wij zijn uiterst tevreden!

Overzichtelijk

Snel geleverd zoals is aangegeven!!

Product snel te vinden op de site en levering binnen een dag uitgevoerd.

Middels kenteken kan je snel de juiste producten vinden.

Bestelling snel geleverd.

Degelijk product

Matten passen mooi in mijn polo

Snel en correct geleverd

Goed verpakt, goede kwaliteit, mooi design automatten

Makkelijk te bestellen product, makkelijk te bestellen, snelle levering, product was goed verpakt en zag er fantastisch uit. Ik ben dus heel erg tevreden.

Prima webshop

Meerdere keren iets besteld hier. Simpel te bestellen onderdelen obv kenteken. Snel geleverd. Goede kwaliteit producten, maar daar staat volkswagen om bekend natuurlijk.

Snel en goed geholpen.

Dinsdag afspraak gemaakt en kon gelijk de vrijdag langs komen.

Oké

Mijn artikelen snel gevonden in de webshop. Snelle levering. Gedaan wat ze beloven.

Bestelling snel en compleet

Bestelling snel binnen, compleet Echter wel een mega doos voor 4 vloermatten..

Super snelle levering

Duidelijke foto's en omschrijving, met uitstekende levering snelheid.

snelle service en heldere opzet website

artikel snel geleverd na gemakkelijk zoeken op de website.

Snel en netjes

Product donderdagavond besteld. Vrijdagmiddag al in huis! Proces was helder en gemakkelijk te doorlopen.

Vorige avond besteld gelijk al dag later in huis. Perfect gewoon

Snel en makkelijk.

Product goed ontvangen, zit netjes in plastic en mooi klitteband achterop om in de kofferbak te voorkomen dat ie rond schuift.