duidelijk en gemakkelijk

prima service en komen afspraken na

uiteindelijk gekregen wat ik nodig had

met hulp van kenteken kwam niet naar boven wat ik nodig had. de lak die ik uitreindelijk bestelde was dus een gok!

Snel, duidelijk en goed contact

Duidelijk

Snelle en correcte levering!

Goed, maar geen annulering

Ik wilde graag mijn bestelling annuleren. Mailtje gestuurd dus. De volgende dag bellen ze mij met anoniem nummer. Ik was werken dus kon sowieso niet opnemen. Omdat het een anoniem nummer was kon ik ook niet terugbellen. Toen hebben ze de bestelling alsnog verzonden. Voor de rest is Volkswagen een topmerk dus 3 sterren.

Goede service!

Super.

Vlot en netjes verzonden.

Top ervaring! Zeer snelle levering.

De webshop geeft correct weer welke bagagedrager je nodig hebt. We hadden de breedte van de bagagedrager niet gelezen op de webshop. Deze bleek 6cm breed te zijn bij levering waardoor we een tussenstuk van Thule nodig hadden om de oude bagagebox er op te bevestigen. We zijn tevreden van de afprijzing. We vermoeden dat de bagegedrager een retour was gezien er kleine krassen aanwezig zijn.

Razend snelle levering

Snel ontvangen en keurig in staat

Goed overzichterlijk

Gewoon duidelijk verhaal!

De webshop is overzichtelijk en duidelijk, het bestelproces gaat vrij eenvoudig. De producten kunnen automatisch op kenteken worden gefilterd, erg handig! Op de webshop staan allemaal orginele Volkswagen artikelen, dus geen fake of namaak maar daar zijn de prijzen ook wel op berekend. De levertijd is uitstekend meestal de volgende dag in huis of ophalen bij de dealer. Een tevreden Volkswagen T-Cross rijder...

Goede ervaring

Eerst telefonisch information opgevraagd, daarna via de site bestelling gedaan. Dit ging erg makkelijk en de volgende dag was het al geleverd. Dakdragers voor de T-Roc zijn super van kwaliteit en zijn zeer makkelijk te monteren!!

Helemaal goed! Makkelijk, en snel.

Helemaal goed! Makkelijk, en snel.

BETROUWBAAR SNEL GOED

Fijne vw-bus (!) + supersnel geleverd - PERFECT - MERCI !

ZEER TEVREDEN

BEN ZEER ZEER TEVREDEN ZOWEL HET PRODUCT ALS LEVERING HARTELIJK BEDANKT

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen, snelle en traceerbare verzending

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen, snelle en traceerbare verzending

Netjes en snel geleverd, past perfect

Zonwering gekocht voor mijn auto, deze past perfect voor de ramen. Levering was snel en correct.

snel en goed

mijn eerste bestelling en meteen een goeie ervaring

Wieldoppen besteld snelle levering mooi spul goede prijs

Wieldoppen besteld snelle levering mooi spul goede prijs.

Nette en snelle levering.

Mijn ervaring is zeer goed

Super snel geleverd top kwaliteit

Heb me product super snel ontvangen goed product helmaal top

Vloermatten besteld voor mijn VW de volgende dag keurig verpakt geleverd

Snel

Makkelijke webshop en een snelle levering

snelle en goede service

overzichtelijke website en eenvoudig bestelsysteem