Snelle levering voor een mooi product

Netjes en snel geregeld

Gemakkelijk manier van bestellen. Overzichtelijke website en snelle levering.

Prima service en snelle levering

Verkeerde kleur gekregen geen reactie op mail

Totaal verkeerde kleur en kleurcodes gekregen. Geen reactie op mails.

kwaliteitsproducten en zeer snel geleverd

Ik had na 19.00 uur in de avond nog een setje automatten besteld. Door het kenteken in te vullen wordt het assortiment en maten op jouw auto afgestemd en weet je of het geschikt is qua maatvoering. Tot mijn verrassing had ik het de volgende dag al ontvangen. Topservice dus en sneller kan het niet lijkt mij.

Mooie kwaliteit spullen, snelle levering!

Mooie spullen kan alleen nog maar review schrijven over de flesopener haha…. Duimpje omhoog….

Goed hoor

Slechte service

Ik bestelde een product waarbij stond vandaag besteld morgen op de post. Echter duurde het 1,5 week en kreeg ik na het bellen hier achteraan een vrij non-verbale reactie met dat ik maar moest afwachten en dat het pakket onderweg was.

Informatie op de site klopt niet

Op de site staat dat 7T1061420 WGK Multivan mattenset standaard een 4 delige set is. Het blijkt uit 2 delen te bestaan. Die hebben we al. Dus deze gaan we terugsturen.

Super snel en duidelijk

Zoals ik verwacht had

Zoals beloofd volgende dag geleverd Top service mooi verpakt

Voor herhaling vatbaar

Met zorg geleverd

Mooie matten en snelle levering

Snelle levering en een mooi product , zou er zo weer wat bestellen.

Geweldige producten, snel en goed geleverd. Zeer tevreden!!!!

Makkelijk, snel en een redelijke prijs

Ik was op zoek naar originele, passende automatten bij mijn Volkswagen. Mbv nummerbord kreeg ik een breed keuze aanbod van automatten. De reviews bevestigden nog eens mijn keuze. En 24 uur later lagen de nieuwe automatten in de auto. Makkelijk, snel en een redelijke prijs!

Product snel gevonden en snel geleverd. Prima

Het kan gewoon niet sneller met de levering.

Mijn ervaring met Bol en alle partners die hier bij zijn aangesloten dat het een prima organisatie is. Als je de bestelling op donderdagavond plaats en het wordt vrijdagmiddag al geleverd dat is niet meer te verbeteren. Ga zo door dan houd je tevreden klanten. Vriendelijke groeten van J.Hartgers.

De lakstift die ik besteld heb was snel binnen gewoon fantastisch

Zeer tevreden zal de volgende keer als ik wat nodig heb weer doen

Snelle levering en netjes in een doos

Niet meedenkend

Na bestelling binnen 5 minuten klantenservice gebeld en gevraagd om een extra artikel aan de bestelling toe te voegen (om extra verzendkosten te besparen). Was niet mogelijk werd er heel snel gezegd. Ik heb gevraagd om intern even navraag te doen. Zou gedaan worden en ik zou hierover teruggebeld worden. Vervolgens geen reactie meer ontvangen.

super service en snelle bezorging

super service en snelle bezorging zo ook met de retour zending

Alles volgens afspraak.

Alles volgens afspraak.

Snel, simpel besteld en snel geleverd

Was simpel het juiste product te vinden en te bestellen. Ook nog eens in de aanbieding. En de volgende dag geleverd, netjes verpakt.

Kwalitatief teleurstellende banden hoezen

De hoezen zien er redelijk goed uit, echter een van de de vastgenaaide handvatten scheurde direct af.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.