vw top!

artikel perfect zoals afgebeeld en omschreven op de website. snelle levering.

Maken waar wat ze beloven

Product-beschrijving klopt, snelheid van leveren is goed en veiligheid van retourneren als het niet goed mocht zijn. Bij mij voldoet product heel goed.

Probleem niet opgelost

Verkeerde levering wordt niet adequaat opgepakt waardoor ik nu nog steeds aan het wachten ben op een oplossing…

Top webshop

Originele VW accessoires, goedkoper dan andere webshops met imitatie accessoires en een hele snelle levering !

Handig op kenteken rechtstreeks van de dealer.

Ideaal als je extra accessoires voor jouw Volkswagen wilt. helemaal leuk dat merendeels ook nog eens van VW zelf is! tevens is het simpel weg op kenteken shoppen, zodat je meteen kunt zien wat er geschikt is voor jouw voertuig. enige nadeel is dat er ook meteen een duurder prijs kaartje aan hangt. tevens als je van product terug naar overzicht gaat, begin ik telkens terug boven aan de lijst. dit is wel wat hinderlijk! mogelijk dat hier wat aan gedaan kan worden.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Snel geregeld

Alleen postnl.nl/nietthuis heeft het slecht gedaan! Hadden het pakketje zonder toezicht buiten op het parkeerterrein neer gezet en zijn vertrokken! Gelukkig hebben buren er zich over ontfermd waardoor ik het toch in ontvangst kon nemen.

Klantgericht zorgvuldig

Goed product en snelle levering

Top en snel

Beste voor u vw en super snel thuis

Supersnelle bezorging

Rubberen automatten besteld en waren de volgende dag bezorgd en dit in de week van de Feestdagen, echt snel! De kwaliteit is ook bijzonder goed.

Gewoon goed!

Snel en goed geholpen.

Ondanks drukte snelle levering

Vlak voor de kerstdagen besteld en dag later afgeleverd

Snel en correct

Fijne snelle levering van een gave GTI pet.

Ziet er mooi uit

Alleen jammer dat er geen beschrijving bijzat hoe de wieldoppen bevestigd moesten worden.

Goede prijs en snelle levering

Een prettige website, waar je alles makkelijk kan vinden tegen een goede prijs.

Keurige nette afwerking

Op tijd geleverd, en keurig verpakt wat we besteld hebben voldoet geheel aan onze verwachtingen

Het was precies wat ik had verwacht, en heek vlug bezorgd

Had wat problemen met opzetten fietsendrager op t-cross. Na ritje naar vd Brug Drachten was het probleem opgelost. Dank nog daarvoor.

GOEDE kwaliteit pas perfect. Ik had eerst een merkloos, was niet zo mooi en paste niet zo goed.

perfect

Correct

Aardig gevulde website

Leuk informatief

Prima snelle nette levering

Oke!

Een fijne webshop heel duidelijk allemaal top!