Geen communicatie

Er is geen track en trace code verstuurd en pakketje is niet geleverd. Later bleek het bij buren afgegeven te zijn maar bericht aan mij.

Geen levering, niet te traceren en geen verjaardagscadeau

Teleurstellend

Verkeerd advies gekregen van vw

Nadat ik het kenteken heb ingevoerd krijg ik een aantal producten te zien voor onze auto. Zo ook de update voor de navigatie. Echter ontvang ik een dvd terwijl ik voor de auto een sd kaart nodig heb. Dit kan je pas zoen als de verpakking open is. Maar als de verpakking open is.mag het niet.meer retour. Ben erg benieuwd hoe vw nu met deze retourzending omgaat.

Makkelijk en snel. Ook de bezorging was goed

In de webshop GTI matten gekocht voor mijn nieuwe auto. Was makkelijk zoeken en zo besteld , binnen enkele dagen was het in huis. Matten waren ook goed verpakt en zijn uiteraard van hoge kwaliteit.

Upgrade ging vlekkeloos

Update extra functie liep vlekkeloos

Voldoet niet aan de verwachting.

Nieuwe 4 delig automattenset voor mijn VW besteld. 2 dagen later aan huis bezorgd oké maar kreeg in een plasticzak 4 losse matten vermoedelijk een een retour zending van iemand die ze geprobeerd had en niet goed vond ? Als ik nieuwe matten bestel van 98 euro verwacht ik ook nieuwe ! Klantenservice VW gebeld die navraag deed bij het magazine en kreeg het antwoord : Je mag ze terug sturen........ Al was er maar een briefje bij gedaan verpakking beschadigd. want dit had wel zo correct geweest.

Efficiënt en betrouwbaar

De omschrijving van het product is volledig en juist. Snelle en efficiënte communicatie en levering. 2 weken bedenktijd en retourbon en instructies in pakket. Retour niet nodig geweest want prima kwaliteit.

Bestelde goederen op tijd geleverd

Geen op of aanmerkingen! Van bestelling tot levering, ging allemaal goed.

Eenvoud siert. Echt Volkswagen.

Goede webshop. Overzichtelijk en gemakkelijk. Bestellen gaat eenvoudig en de feedback per mail is snel & goed. De leveringen zeer snel en de informatie over de levering is eveneens goed. De kwaliteit van de bestelde goederen is toch (veel) beter als de goedkopere imitatie producten. Een tevreden en blijvende klant.

Eens maar nooit meer

Het lokkertje vandaag besteld pakt in de praktijk slecht uit. Het begint bij het bedrijf dat mijn zending pas in de avond bij Post.nl aanbiedt en het overige geklungel neemt Post.nl voor zijn rekening. Er zijn natuurlijk ergere dingen, maar toch sneu als je iets op vrijdag verwacht te ontvangen wat nu uiteindelijk maandag (?) zal worden

Top producten en snelle levering

Het juiste product vinden gaat heel makkelijk op de site. De informatie is duidelijk en accuraat.

Zoals altijd een vlotte en probleemloze levering

Omdat ik voorkeur heb voor originele onderdelen, heb ik voor mijn Golf 7 dakdragers gekocht.

Goed op webshop te vinden en snelle accurate levering

Goede materialen

Goede materialen, snel geleverd

Snel geleverd.

Super snel geleverd.

Heel snelle service. Prijs kwaliteit is top

De Bestelling in goede in goede orde ontvangen

De bestelling naar verwachting in goede orde ontvangen Helaas doet de Nederlandse taal niet uploaden , Jammer

Mooi, maar onafgewerkt

Het deurtje ging niet open omdat het niet genoeg afgewerkt was. Ik heb zelf nog het deurtje moeten schuren met een schuurpapier zodat je het deurtje op een normale manier kan openen. In het algemeen is het een zeer mooi ontwerp, alleen is het jammer dat er geen rekening is gehouden met het openen van het deurtje waar de wijnfles in moest.

Snel het juiste product ontvangen

De bestelde artikelen werden op het aangegeven moment bezorgd.

Niet zo best !

Geen gebruiksaanwijzing bij de zomerverzorgingsset,hoe te gebruiken? 1 fles niet goed afgesloten, doos helemaal nat !! Ga voortaan voor deze producten naar een "echte autoshop" !

Goed geregeld

Vervangende lampjes besteld, na één werkdag geleverd zoals in de mail werd beloofd. Prima! Contact met de klantenservice is nog niet nodig geweest.

Snel

Zeer snel binnen 16 uren ontvangen

producten uit de sale staan niet afgeprijst in de bijbehorende categorie, bijna 2 keer €34,95 betaald ipv sale prijs van €9,95 !!!

Echt goede kwaliteit en snelle service en levering

Goede producten ben zeer tevreden over de vw webshop