Zeer goed en snel

Alles was goed en snel geregeld

Perfect.

Snel geleverd en goede producten.

Makkelijk, snel en een goede prijs

De fietsendrager basis II Een hele mooie actie van Volkswagen, de Uebler F24 fietsendrager. Zij noemen dit de Basis II maar het is dezelfde. En dat er Volkswagen op staat en ik die niet heb maakt me niets uit. De actieprijs is erg mooi. De drager werkt fantastisch. Licht (12 kg) en de handleiding is duidelijk en anders is er op internet alles over te vinden en te zien. Een aanrader en supermakkelijk te plaatsen en in gebruik. En past ook op een RMC trekhaak (met uiteeksels aan de zijkant van de kogel).

Vlotte afhandeling

Snelle bestelling

De mattenset is mooi en past omdat het origineel is Jammer van de bevestiging doppen zat er eentje te weinig in de zakje

Top service, nette prijzen, goede website, klantvriendelijke klantenservice en bovenal snelle levering.

Diverse onderdelen besteld. Zeer goede kwaliteit en vlotte levering.

Dinsdag middag besteld en de volgende dag al geleverd.

De service van VW was goed, de bezorging van PostNL traag...

De levering van mijn automatten (Golf 7) duurde vrij lang. Dit lag echter niet aan Volkswagen maar aan de trage afhandeling van PostNL. Blijkbaar speelt de Corona hier ook een rol in. Uiteindelijk zijn ze wel geleverd (eind goed, al goed).

Heb mijn zusje verrast met een T1 - eierdop. Bestellen in de webshop gaat gemakkelijk, levering precies op tijd en ze is er heel blij mee.

mooi geprijsd, snel geleverd !

leuk aanbod zodat kan vermeden worden op biedsites overdreven prijzen te moeten betalen. verzorgde opvolging en gratis leveren vanaf 50 euro! meer moet dat niet zijn !

Lekker snel geleverd.

Mooi product snelle levering.

overzichtelijk en goed

goede overzichtelijke site . waar je alles kan vinden.

Goede prijs kwaliteit- snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit artikelen.

Prettig

Duidelijke webshop.

Goed passend, alleen 21 inch zal er niet in passen

top levering!

vrijdag besteld, dinsdag geleverd! super.... Robert

snelle en perfecte bezorging

Perfect, ik kreeg wat ik besteld heb.

Uitstekende webshop

Besteld, dag nadien in huis, alles perfect!

Matten passen niet

Op kenteken gezocht en rubber matten besteld. Ze passen niet, en sluiten niet goed aan.

Prettige ervaring gehad met de klantservice. Ik had iets verkeerd besteld en heb het telefonisch op kunnen lossen. De medewerker Gert deed er alles aan om met mij te zorgen dat ik het goede product zou ontvangen. Volgende keer als weer iets nodig heb bestel ik het weer op jullie website. Nogmaals bedankt.

Altijd goede service

Ik heb met de VW webshop echt nog nooit ook maar een vuiltje aan de lucht gehad en dat mag wel eens gezegd worden. Blijf zo doorgaan!

Makkelijk om te bestellen. Over het product ben ik matig tevreden.

Ik had rubber matten besteld voor mijn VW Fox. Ik verwacht dan dat zij passend zijn voor de Fox. Maar zij zijn niet van precies dezelfde grootte als de originele matten. o.a. breder en de zgn. "knoopsgaten" zitten ook op een andere plaats. Kortom teleurgesteld.

Zeer tevreden.

Snel ontvangst van een mooi item!

Alles snel gevonden en netjes bezorgd

Makkelijk vinden op basis van je nummerplaat, bestelling liep vlekkenloos en kwam netjes de volgende dag aan in 2 dozen met duidelijke retour informatie indien iets niet klopte.