Mooie aanbieding, snel geleverd

Via een mailing werd ik attent gemaakt op de Volkswagen Webshop en de aanbieding van een California T1 bus van Lego. Altijd al graag willen hebben. Besteld, betaald en snel en goed geleverd!

Goede en betrouwbare webshop

Zeer goede en betrouwbare webshop en daarna een geweldige service van de dealer. Product persoonlijk thuis afgeleverd door dealer.

Super.

Leuke aanbieding, ik ben benieuwd welk type er volgt. Top.

Goede en snelle service!

De website is duidelijk en het bestellen is erg makkelijk. Snelle en juiste levering.

makkelijk bestellen, snelle verzending/bezorging

bij de set van 4 banden bewaarhoezen bleken 2 hoezen dezelfde markering te hebben voor de rechter voorband, de hoes met markering voor de rechter achterband ontbrak dus. Dan wordt opbergen wel lastig...

Super.

Op overeengekomen tijd is het pakketje bezorgd en tevreden met de aankoop.

snelle levering en prima matten

eerste keer dat ik iets bestel online ,ben al meer dan 40 jaar vw gebruiker naar alle tevredenheid !

Top, easy to use

Ideaal, alles te vinden, snel geleverd

wat een top aanbieding!

van een top merk!

Onze kleindochter is reuze-enthousiast!

Omdat onze dochter in een VW Beetle rijdt, vond ik het tijd worden dat onze kleindochter over eigen vervoer zou kunnen beschikken. De aanbieding voor de Beetle-loopwagen was daarom de geschikte gelegenheid om dit te regelen. Om kort te gaan: Iedereen blij!

perfect

netjes en snel

Goede communicatie Goed verpakt Snelle levering

Goed overzichtelijk

Prima zou zeker weer bestellen.

De bestelling was goed aan gekomen en ook heel snel, ik kan er niet meer van maken...gewoon goed geregeld. Toppie

Uitstekend!

Leuk product en zeer snelle verzending!

Alles klopte perfekt!

Bestelling en aflevering waren top!

Snelle en juiste levering.

Het ging vlekkeloos

Snelle aflevering van prima product

Avondbestelling: volgende dag geleverd op vooraf aangegeven tijdstip. Prima!

ondanks de drukte een snelle bezorging

keurig op tijd, goed verpakt

Prettige webshop

De Volkswagen webshop is prettig in gebruik, door je kenteken in te voeren weet je snel welke producten bij jouw auto passen. De prijzen liggen gemiddeld onder de prijzen van andere sites en je weet zeker dat je iets unieks én leuks in handen hebt. Ik betaalde mijn product, waar ik geen verzendkosten voor hoefde te betalen, en de volgende dag had ik het in huis. Goed verpakt, mooi en kwalitatief product. Zeer tevreden! Daarom heb ik van de klantenservice geen gebruik hoeven maken. Daar heb ik dus geen oordeel over.

Hardstikke goed en top!

Snelle levering, goeie kwaliteit en gewoon top!

Perfect geregeld! Binnen 1 dag in huis!

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Goede status update conform levering van het pakket!

Volgens afspraak

Tevreden klant