Matig

Bal lek geleverd kleinkind teleurgesteld.

Aankoop via de Webshop grote teleurstelling.

Via Volkswagen webshop Thule VeloCompact 925 fietsendrager aangeschaft. Levering pas na 4 dagen, dit in tegenstelling tot snellere toezeggingen op de Website. Na monteren trekhaak vanuit de verpakking bleek de bijgeleverde sleutels alleen te passen op de sloten voor beveiliging fietsen. Sleutel past echter niet op de handel om de drager op de kogel te bevestigen. contact opgenomen met webshop Volkswagen. 3X telefonisch en 1 maal via de mail. Ondanks mondelinge toezeggingen dat probleem zo snel mogelijk opgelost gaat worden, worden deze beloftes niet nagekomen. Ondertussen Fietsendrager retour gezonden naar Volkswagen Webshop. Laatste stand van zaken: ondanks toezegging van andere collega wordt een nieuw exemplaar pas toegezonden als mijn oude in het magazijn binnen is. Dit gaat dus nog een week duren, omdat webshop Volkswagen in het weekend niet actief is.

Heel goed.

Hele goede ervaring.

Perfect zoals altijd.

Netjes, vriendelijk en goed geholpen

Snel en duidelijk. Niets meer, niets minder.

Snel en duidelijk

Product bestelt, duidelijke informatie over verloop order en snelle levering. Eigenlijk zoals VW is, gewoon goed en degelijk ;)

Besteld en snel geleverd

Had niet verwacht dat het zo snel geleverd werd.

Goed zo

Tijdig en correct

Goede communicatie en snelle levering!!

Snelle en goede levering , niets op aan te merken !!!

Snel verzending, leuke prijs

Besteld, volgende dag in huis. Het ging om een EK bal. Wel een kleinere maat, dan wat ik in mijn hoofd had, maar goed genoeg voor de kinderen.

Snelle correcte levering.

Bestellen en leveren. Prima.

Goede webshop met goede originele onderdelen

Goede en snelle levering

PRIMA SERVICE

GOED EN OPTIJD GELEVERD, KLASSE

Het ging allemaal soepel en snel. Prima service.

snel en goed

We hebben geen enkel verbeterpunt kunnen vinden. Bevestigings- en leveringsinformatie was adequaat en is stipt nagekomen. Dankjewel Volkswagen.

Het ging nu om de VW voetbal

Top service, dito product!

Snelle levering, top product => blij!

Prima, snel en makkelijk

Reclame gezien, snel gevonden op internet, besteld en snel geleverd.

Super snel en dus prima!

Bestellen en super snel geleverd dus vooral zo doorgaan.

Snelle en correcte levering.

gebruiksvriendelijke website met foutloze bestelprocedure

Ik kon gemakkelijk mijn product terugvinden en bestellen. Mijn vraag over de betaling werd snel en afdoende beantwoord.

Top, volgende dag al binnen

Top, de volgende dag al binnen en geen verzendkosten betaald voor 14,99... prima service

snelle bezorging !

Snel bezorgd en goed verpakt !

Zeer snelle levering

Niks op aan te merken, ‘s avonds besteld, volgende ochtend al geleverd!