optijd geleverd

twee keer een schaalmodel besteld van 1:18 Kever en Golf bij de keren optijd geleverd alleen zijn de schaalmodellen van Tesla wel van wat beteren kwaliteit vooral de kever was een beetje teleurstellend een auto met z'n legacy mag wel beter hopelijk in de toekomst de golf is wel van beteren kwaliteit

Snel, goed verpakt, mooie matten

Exact wat was beloofd. Prachtige rubberen matten voor de Arteon. Het heeft de auto net dat beetje extra. En zeker met veel regen en sneeuw is het geen over site luxe om de vloer wat te beschermen.

Snelle installatie van de module

Super.

Shop is overzichtelijk. Gemakkelijk bestelling te plaatsen. Snel en volgens gelevertijd geleverd

Goede kwaliteit

Degelijke dakdragers met een uitstekende pasvorm. Het instructie boekje had wat duidelijker gemogen en/of of een betere you tube instructiefilm

Snelle en correcte afhandeling

Besteld en snel gekomen.

Zeer goed.

Bestelling geplaatst en geheel volgens afspraak de dag erna geleverd. Ook de bestelde artikelen voldoen volledig aan de verwachtingen en aan de beschrijving.

Duidelijk, efficient en snel geleverd.

Positief.

Geen leuke ervaring

In de aanbieding op de site, werd mij de indruk gegeven dat ik een compleet pakket kreeg voor mijn auto....maar het bezorgde bleek maar de helft te zijn....ik dacht misschien word dat in een andere leverantie gedaan.... maar mis....

beetje klein en ielig voor een volkswagen merk

jammer van het kleine logo op de paraplu, en de kwaliteit kan ook wel iets beter voor volkswagen

Het was binnen twee dagen geleverd goed dus

Super tevreden

Besteld en de volgende dag geleverd, TOP !

snelle levering en goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt

snel, netjes en ok prijs

alles naar wens

Topspul, goedkoop en snel geleverd

Ik had kentekenplaathouders besteld

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

Mooie wieldoppen, maar matig verpakt

Prima en fraaie VW wieldoppen. Tijdens bestelling probeerde ik de levering een dag later in te plannen, maar dat lukte niet. Hierdoor was ik niet thuis tijdens aflevering en is het pakket voir mijn deur gezet. Ook was de showverpakking, met open voorkant, niet verder verpakt, en deels opengescheurd. Gelukkig waren wieldoppen zelf niet beschadigd. Maar het was beter geweest als de showverpakking in omhullende doos was verstuurd.

Prijs/kwaliteit prima!

Super snel geleverd als verrassing

met 500 gram aan VW busjes pasta als cadeau, heerlijk

Topper

Vlotte levering top product,zoals op foto Afgebeeld en nog leuke cadeau bij Gekregen ook zeker aan te bevelen!

Geweldig uitstekend

De site was duidelijk en de levering was direct de volgende dag. Ga zo door mensen!

Snelle bezorging en het past perfect in de golf 8.

Zoals ik reeds zei. Zeer snelle service en het past allemaal perfect in mijn golf 8. Ik kan het alleen maar aanraden deze matten.

Geweldige service

Binnen een dag het produkt in huis