Snelle levering, goede klantenservice

De producten die ik besteld had waren snel geleverd door PostNL (helaas wel voor de voordeur achter gelaten, maar daar kan VW niets aan doen). Ik had een verkeerd product gekregen, maar een dag later kon ik dat bij een dealer omruilen voor het goede product. Super service!

Snelle en perfecte levering van een mooi artikel

Snelle en de perfecte levering en het perfecte artikel

Snel geleverd en goed verpakt

Goed op de hoogte gehouden met de verzending Gratis verzenden ik ben dik tevreden Ik wil er ook wel vaker wat bestellen Duidelijke web site

Met Volkswagen altijd bij de tijd

Prima kwaliteit voor een prima prijs.

Snel en veilig geleverd en verpakt.Super gewoon.

Ik rij al vele jaren met Vw en is gewoon voor mij de Nr.1 van de beste wagens.

Very satisfied!

Am very satified with the product and packaging. Thank you!

Gewoon top

Matten besteld voor mijn golf plus, ruime keus en een scherpe prijs. Wat ik persoonlijk heel belangrijk vind is dat de afgesproken levertijden ook nagekomen worden, en dat is hier zeker het geval. Gisteren besteld en vandaag in huis, super zoiets.

Supercalifravilisticexpeallydocious

Nog nooit zo snel en duidelijk te volgen een webshop artikel besteld en ontvangen

Zoals het hoort bij Volkswagen.

Ben er achter gekomen dat origineel niet te imiteren is. Imitatie is irritatie. Ik heb 3 Volkswagens en ik hou ze graag gezond.

Goed, alleen de website werkte niet optimaal

Het opzoeken op de website werkte niet heel fijn. Elke keer als je terug kwam van een product bekijken, sprong de website weer naar de eerste pagina van het overzicht. Verder ging alles heel soepel.

heel slecht

ik heb het pakketje wat ik had besteld nooit in huis gekregen terwijl deze wel als afgeleverd stond.

Transparante en betrouwbare bestelprocedure.

Aangename bestelprocedure en kwalitatieve en snelle verwerking. Komt zeer betrouwbaar over. Compliment!!!

Super snelle levering en goede service

Prima service. Snelle en accurate levering. Mooi product, kan iedereen aanbevelen.

Uitstekend, maar

Ik kon een aflever moment kiezen en dat heb ik gedaan voor een moment dat ik thuis zou zijn. Helaas was de aflevering heel snel een dag eerder. De buren hebben toen pakket aangenomen. Dat wilde Ik juist voorkomen.

Dinsdagavond besteld, woensdagmiddag al in thuis. Top!

Bestel een set en krijg de helft

Ik heb automatten besteld en er zitten 4 matten in een auto. Dus een set velours automaten besteld voor mijn VW. Aflevering 2e dag na bestelling in huis. Prima. Maar na losmaken van de pinnen door de matten bleek ik 2 ipv 4 matten te hebben..

voortreffelijk

goede en snelle afhandeling , zorgvuldige verpakking en uitstekende verzending .

Halve levering en geen idee waar de rest is

Slecht. Ik heb slechts 1 van 2 producten ontvangen en niemand kan mij vertellen waar het 2e en meest belangrijke product is. Wie gaat mij helpen? Ik heb dit de Thuis fietsendrager voor mijn vakantie nodig

Makkelijk en snel

ben superblij met mijn aankoop! Met deze Thule fietsendrager ga ik het land door!

Prima en snelle service.

Goede kwaliteit prima prijs

Keurige snelle levering met goede communicatie en goede kwaliteit. Top!

Product voldoet. Zeer tevreden. Track en Trace werkte niet.

Super snel geleverd

Mijn zwager onwijs blij gemaakt de Lego T1. Gaat zeker weten meerdere generaties mee, dat is ook zo het mooie van Lego.

Supersnelle levering in minder dan 24 uur!

Nieuwe velours matten besteld voor onze Tiguan. Deze zijn snel gevelerd en zien er even goed uit als op de foto!