Prima prijs kwaliteit verhouding

Prima prijs kwaliteit verhouding

Overzichtelijk

Makkelijk bestellen en snelle levering

In de middag besteld. Volgen dag in huis

Site is informatief en duidelijk, levering is zeer snel. Niet echt voordelig.

Kan ik een product gaan ruilen

Vorig jaar heb ik een auto van 3 jaar oud gekocht die uit het buitenland kwam en hier een nieuw kenteken kreeg. Ik heb nu, waarschijnlijk heel dom van mij natuurlijk, een verkeerd product aangeschaft, dat ik nu mag gaan ruilen bij de lokale vw dealer. Ik was al eerder bij die dealer geweest en die had me gewezen op de webshop waarbij je alleen maar je kenteken hoeft op te geven en dan komen vanzelf de relevante producten te voorschijn: zo handig. Behalve bij kentekens van importauto's blijkbaar. Voor 90% van de gevallen zal het wel goed gaan waarschijnlijk.

Juiste product geleverd binnen de beloofde termijn.

Snelle levering top!

Topservice en snelle levering!

Vlot besteld en geleverd

Spullen goed ingepakt

Probleemloos

Vlot

Prima.

De klantenservice is top!

Zeer overzichtelijk bestelproces. Na een telefoontje met de klantendienst werd op vraag een doeltreffende oplossing uitgewerkt voor de krappe behoefte inzake leveringstermijn. Een oprechte pluim!

Duidelijke site

Sommige producten kunnen nog beter omschreven worden, en er mogen nog wel meer foto's bij

Perfecte snelle levering. Wat je van vw verwacht

Goede site, gebruiksvriendelijk. Zeer snelle levering. Ik ben heel tevreden.

Prima webshop die op afspraak leverd.

Eerste keer besteld bij een voor mij onbekende webshop, maar is voor 100 procent bevallen. Ik dien nodig zou ik er zo weer bestellen. Complimenten aan iedereen die aan mijn order heeft mee gewerkt. Klasse.

Duidelijk en overzichtelijk, wel duur.

Duidelijk en overzichtelijk, goede artikelen. Wel vaak duur tov andere aanbieders. Aanbiedingen zijn wel vergelijkbaar qua prijs. In mijn geval zonneschermen in de aanbieding, origineel VW. Ziet er netjes uit, lijkt nu bijna alsof hij geblindeerd is haha!!

Snelle levering en product boven verwachting

Heel tevreden. Aankoop snel bezorgd en boven verwachting

VW doet wat ze belooft!

Het duurde even (weekend zat ertussen), maar uiteindelijk bleek alles toch prima georganiseerd. Volkswagen-eigen.

Goed en zeer snel geleverd!

Prima service! In de ochtend besteld en gelijk in de avond mijn bestelling binnen. Netjes

Bestelling correct volgens beschrijving van het bestelde artikel geleverd.

Bestelproces verliep vlot en ongestoord. Het bestelde artikel werd eerder dan de opgegeven levertijd bezorgd dat ik als goed ervaar. Product voldoet aan de verwachtingen, goede kwaliteit die ik van Pon gewend ben. Enig punt van mogelijke verbetering van het afleverproces is het versturen van bevestiging van verzending door Pon. Nu werd ik enigszins overvallen door de aankondiging van PostNL dat later die dag een pakket afkomstig van Pon zou worden afgeleverd.

In de ochtend besteld en 's avonds al in huis

Erg snelle levering van de rubber mattenset!

Snelle verzending

Bestelde artikelen snel in huis. Kwaliteit van de producten erg goed.

Vond het vreemd dat ik geen antwoord op mijn vraag kreeg.

Het bestellen ging helemaal prima. Ik heb na aankoop van artikel toch een vraag gehad. Daar heb ik GEEN voldoende antwoord op gekregen. Echter het antwoord stond op de verpakking bij afleveren van Gekocht product. De fietsendrager van Thul.

Goede en duidelijke beschrijving van product en snelle levering.

Makkelijk en snel!

Goede en overzichtelijke site, bestellen ging makkelijk en levering was snel!

Service gerichtheid voor mensen met een wat oudere VW is slecht

Zocht een lakstift voor onze camper uit 2010. Die komt niet voor in de VW webshop. Hoezo niet ??

Over Volkswagen Webshop