Snelle bestelling en bezorging!

Via internet besteld en binnen een paar dagen al bezorgd. Mooi pakket !

Goeie service netjes mail contact over het bestelde product en wanneer het geleverd werdt product zelf geen idee is een kado voor ons neefje maar ziet er wel top uit

Maatwerk is kwaliteit.

er ontbraken 2 klemmetjes voor de montage maar op zich was dit niet echt bezwaarlijk en verder past alles exact.

Bij jullie bestel ik meer

Goede service, snel en efficient

Alles OK

Heel tevreden

Mooie webshop, hele snelle levering en het ziet er mooi uit.

Duidelijke site

Niet alle artikelen op voorraad. Hierdoor evt straks extra verzendkosten betalen?

Prettige online shopervaring en mooi product.

Makkelijk te bestellen. De T1 loopwagen is prachtig (zelfs de doos waarin hij kwam was leuk) en heeft een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben een tevreden klant.

Duidelijke webshop, snelle service

Overzichtelijke webshop.

Veel keus en je kan op kenteken zoeken of de producten bij je auto gebruikt kunnen worden,

Super snelle levering!

Lego VW busje besteld voor mijn broertje, de volgende dag had hij hem in huis! En hij is er helemaal blij mee.

Loopwagen volkswagenbus

Snelle levering. En de loopwagen ziet er geweldig uit . Zal gebruikt worden om de kraamcadeau's in te verpakken.

Snel en overzichtelijk

snel en goed verpakt

Erg goed binnen 1 dag geleverd

Product zoals beschreven en past perfect

Positief: - Makkelijk te gebruiken en duidelijke webshop - Materiaal is van uitstekende kwaliteit - Snelle levering - Matten passen perfect in de wagen Negatief: - Geen betalingsmogelijkheid via PayPal of Bankcontact

Duidelijk en simpel en snel geleverd

Aan de hand van je kenteken kun je vinden wat je zoekt, en snel geleverd.

Product doet niet wat die moet doen

Ik heb het product gekocht om m’n telefoon met een origineel kabeltje aan te sluiten op mijn multi media systeem in m’n auto. Maar helaas werkt het kabeltje besteld via Ali expres beter als het origineel van Volkswagen

Snelle en goede service. Artikelen volgende dag al in huis. Zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde spullen

Makkelijk en snel

Makkelijk te vinden en snelle levering

bestelling goed ontvangen

goede service

Geld klopperij

Ik heb mijn auto voor groot beurt gebracht bij de witte brug, volgens de garage krijg ik geen weg servies van de witte brug omdat, mijn auto een lekkende radiator had, koppakking lek, remmen waren helemaal versleten. We zijn nu ander half jaar verder en nog geen 1 keer cool vloeistof gevuld, baar een andere garage gebracht, remmen helemaal open gehaald, waren nog zo nieuw als het de zelfde dag was geplaatst, radiator nog steeds geen olie vlek. Was deze smoes om geen weg servies te geven?

Zeer teleurstellend

Dakdragers gekocht via de webshop..eerst levering incompleet. Na contact met klantenservice produkt teruggestuurd..toen bleef het stil. Na dag of 5 maar eens gaan bellen. Op aanwijzing van klantenservice nieuwe dakdragers besteld en opnieuw betaald (EUR 199). Vervolgens krijg ik 2 sets dakdragers geleverd..en het bedrag van de eerste (incomplete) levering ng steeds niet teruggestort gekregen...pfff.. VW steekt veel tijd in klantentevredenheidonderzoek...welnu hier ligt een geweldige uitdaging...

Duidelijke info, perfect geregeld!

Keuze gemaakt van een aantal artikslen. Besteld, betaald. Alles exact op de vooraf aangegeven dag netjes verpakt ontvangen.

Service is goed.