kwaliteitsproducten en zeer snel geleverd

Ik had na 19.00 uur in de avond nog een setje automatten besteld. Door het kenteken in te vullen wordt het assortiment en maten op jouw auto afgestemd en weet je of het geschikt is qua maatvoering. Tot mijn verrassing had ik het de volgende dag al ontvangen. Topservice dus en sneller kan het niet lijkt mij.

Mooie kwaliteit spullen, snelle levering!

Mooie spullen kan alleen nog maar review schrijven over de flesopener haha…. Duimpje omhoog….

Goed hoor

Slechte service

Ik bestelde een product waarbij stond vandaag besteld morgen op de post. Echter duurde het 1,5 week en kreeg ik na het bellen hier achteraan een vrij non-verbale reactie met dat ik maar moest afwachten en dat het pakket onderweg was.

Informatie op de site klopt niet

Op de site staat dat 7T1061420 WGK Multivan mattenset standaard een 4 delige set is. Het blijkt uit 2 delen te bestaan. Die hebben we al. Dus deze gaan we terugsturen.

Super snel en duidelijk

Zoals ik verwacht had

Zoals beloofd volgende dag geleverd Top service mooi verpakt

Voor herhaling vatbaar

Met zorg geleverd

Mooie matten en snelle levering

Snelle levering en een mooi product , zou er zo weer wat bestellen.

Geweldige producten, snel en goed geleverd. Zeer tevreden!!!!

Makkelijk, snel en een redelijke prijs

Ik was op zoek naar originele, passende automatten bij mijn Volkswagen. Mbv nummerbord kreeg ik een breed keuze aanbod van automatten. De reviews bevestigden nog eens mijn keuze. En 24 uur later lagen de nieuwe automatten in de auto. Makkelijk, snel en een redelijke prijs!

Product snel gevonden en snel geleverd. Prima

Het kan gewoon niet sneller met de levering.

Mijn ervaring met Bol en alle partners die hier bij zijn aangesloten dat het een prima organisatie is. Als je de bestelling op donderdagavond plaats en het wordt vrijdagmiddag al geleverd dat is niet meer te verbeteren. Ga zo door dan houd je tevreden klanten. Vriendelijke groeten van J.Hartgers.

De lakstift die ik besteld heb was snel binnen gewoon fantastisch

Zeer tevreden zal de volgende keer als ik wat nodig heb weer doen

Snelle levering en netjes in een doos

Niet meedenkend

Na bestelling binnen 5 minuten klantenservice gebeld en gevraagd om een extra artikel aan de bestelling toe te voegen (om extra verzendkosten te besparen). Was niet mogelijk werd er heel snel gezegd. Ik heb gevraagd om intern even navraag te doen. Zou gedaan worden en ik zou hierover teruggebeld worden. Vervolgens geen reactie meer ontvangen.

super service en snelle bezorging

super service en snelle bezorging zo ook met de retour zending

Alles volgens afspraak.

Alles volgens afspraak.

Snel, simpel besteld en snel geleverd

Was simpel het juiste product te vinden en te bestellen. Ook nog eens in de aanbieding. En de volgende dag geleverd, netjes verpakt.

Kwalitatief teleurstellende banden hoezen

De hoezen zien er redelijk goed uit, echter een van de de vastgenaaide handvatten scheurde direct af.

Rubber matten Passat

Rubber matten voor mijn Passat besteld. Meer dan prima en komen zeker van pas met dit sch**t weer.... Ze waren ook lekker afgeprijsd ;-) Zijn perfect en de VW webshop komt volledig zijn afspraken na mbt de afleverdatum welke ik had opgegeven.

Traag, onduidelijk, niet goed gerubriceerd en foute foto’s

Gaat in dit geval om een travel charger met extra stekkers. Ten eerste staat hij niet onder ID Buzz. Dus je kenteken invoeren … geen charger. Wist al dat hij er wel moest zijn, dus maar zoeken op product. Dat duurt even want krijg eerst alleen kabels, maar uiteindelijk ook de charger in beeld. Op de foto staat deze afgebeeld in een “koffer” met een 16A krachtstroom stekker. Bij aankomst zit er echter geen stekker bij. Deze moet je bijkopen voor 102 euro. De koffer is ook geen koffer maar een zwarte zak met een koortje. De website is zo traag en slordig dat het meerdere pogingen kost om de winkelwagen met de 4 items die ik wilde bestellen er ook inzaten. Door de zeer trage respons denk je dat het aanklikken niet goed ging, klik je weer en heb je vervolgens het artikel 2x in je winkelwagen. Na betaling van 1115 euro krijg ik keurig een factuur en 2 track en trace codes. De volgende dag ontvang ik ook keurig 2 dozen en bij iedere doos een pakbon. Hoera ….. ehhh nee dus. In doos 1 zit 1 kabel en in doos 2 zitten, in 2 aparte binnendozen 2 kabels. Geen charger dus. Bel je om 14.15 uur met de webwinkel…. Hebben ze geen idee en “word ik teruggebeld” ….. ehhh niet dus. Wel ‘s avonds een mailtje dat ze 2 pakketten hebben geleverd. Bel ik weer …. Kan niet worden geholpen. De medewerker is naar huis. En het is haar case. Morgenochtend pakken we het direct op. De volgende ochtend (zaterdag) hoor ik niets, dus om 11.30 uur maar weer bellen. Vriendelijke medewerker aan de lijn, maar moet t uitzoeken. “Haar case medewerker is niet op t werk”. Je raad t al …. Hij kan niets voor mij doen. Het computersysteem doet het niet en zonder kan hij niets. Of ik zo vriendelijk wil zijn dan maandag dan maar weer te bellen. Zaterdagmiddag rij ik van huis en kom ik een postNL busje tegen. Iets in mij vond dat ik ff moest stoppen en vragen of hij toevallig bij mij moest zijn. Ja hoor hij had een Vw doos. Met de charger.. waar vandaan ?

Doen wat ze beloven !

Juiste artikel op afgesproken dag geleverd.