Goede website

Correcte en snelle levering

Overzichtelijke website

Snel en correct

Zeer goede ervaring. Snel levering

Beter prijs dan in België.

Alles tiptop in orde ! Snelle levering en idd 100% originele produkten !

SUPER !

Adequaat

Snelle levering!

Pakketje was niet op tijd binnen

Op de site staat vandaag voor 21:00 besteld volgende dag in huis. Ik een bestellen geplaatst op woensdag want ik had het de volgende dag nodig. Helaas kwam het pakketje twee weken later binnen.

Alleen maar positief!

Gemakkelijke bestelprocedure, snelle levering en Volkswagen kwaliteit. Dus daarom is de beoordeling een 10.

Easy!

Makkelijk gevonden, snel geleverd

Zeer goed en snel

Alles was goed en snel geregeld

Perfect.

Snel geleverd en goede producten.

Makkelijk, snel en een goede prijs

De fietsendrager basis II Een hele mooie actie van Volkswagen, de Uebler F24 fietsendrager. Zij noemen dit de Basis II maar het is dezelfde. En dat er Volkswagen op staat en ik die niet heb maakt me niets uit. De actieprijs is erg mooi. De drager werkt fantastisch. Licht (12 kg) en de handleiding is duidelijk en anders is er op internet alles over te vinden en te zien. Een aanrader en supermakkelijk te plaatsen en in gebruik. En past ook op een RMC trekhaak (met uiteeksels aan de zijkant van de kogel).

Vlotte afhandeling

Snelle bestelling

De mattenset is mooi en past omdat het origineel is Jammer van de bevestiging doppen zat er eentje te weinig in de zakje

Top service, nette prijzen, goede website, klantvriendelijke klantenservice en bovenal snelle levering.

Diverse onderdelen besteld. Zeer goede kwaliteit en vlotte levering.

Dinsdag middag besteld en de volgende dag al geleverd.

De service van VW was goed, de bezorging van PostNL traag...

De levering van mijn automatten (Golf 7) duurde vrij lang. Dit lag echter niet aan Volkswagen maar aan de trage afhandeling van PostNL. Blijkbaar speelt de Corona hier ook een rol in. Uiteindelijk zijn ze wel geleverd (eind goed, al goed).

Heb mijn zusje verrast met een T1 - eierdop. Bestellen in de webshop gaat gemakkelijk, levering precies op tijd en ze is er heel blij mee.

mooi geprijsd, snel geleverd !

leuk aanbod zodat kan vermeden worden op biedsites overdreven prijzen te moeten betalen. verzorgde opvolging en gratis leveren vanaf 50 euro! meer moet dat niet zijn !

Lekker snel geleverd.

Mooi product snelle levering.

overzichtelijk en goed

goede overzichtelijke site . waar je alles kan vinden.

Goede prijs kwaliteit- snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit artikelen.

Prettig

Duidelijke webshop.