Perfekt

Keurig

Overzichtelijke shop, duidelijke omschrijvingen, goede foto's. Snelle levering, top.

Goede snelle levering

Mijn bestelling netjes, snel geleverd

Fantastische service

De rubbersetje was conform de omschrijving en voldeed helemaal naar de behoefte. De prijs was ook redelijk.

slecht !!!

Heel slecht !!!!

Snel geleverd Nette prijs

Snel in huis en altijd A+ kwaliteit!

Slechte informatie mbt ophalen bij dealer

Zoals boven Ik heb nog steeds geen bericht of ik Mijn bestelling kan ophalen ofwel wanneeer

Prima aanschaf. Makkelijk schoon te houden nu.

Rubbermatjes voorin de auto. Ideaal.

Uitstekende webshop en vlotte levering.

Duidelijke webshop.

Gewoon goed

Voor 21:00 uur besteld Volgende dag netjes geleverd Top

What you see is what you get.

Gewoon top, het onderdeel waar ik naar opzoek was opgezocht geselecteerd en besteld! Zelfs de prijs was interessanter dan in Belgie. Dan is de beslissing vlug gemaakt. Ook de levering was uitmuntend. Bedankt hiervoor.

prima en snel geleverd

Netjes op tijd bezorgd goede

Snelle levering, product zoals verwacht

Een set allweather automatten besteld in het weekend. Dinsdag keurig geleverd met PostNL. Product is van hoge kwaliteit en voldoet aan de verwachting.

mooi product goede kwaliteit en vrij vlot geleverd zeker aan te bevelen.

goed en vlot geholpen mooi product goede kwaliteit en vlot geleverd en verzonden zeker aan te bevelen.

Verkeerde geleverd

Verkeerde geleverd

Makkelijk te vinden, perfect voor mijn ID 4, nette prijs en super snel gelverd

De service en snelheid van de webshop is prima! Dit hebben ze beter onder de knie dan de software van de ID- family

vol vertrouwen

Fijne website, mooi dat je je kenteken in kunt vullen en dat er dan een lijst komt met te bestellen artikelen met de juiste afmetingen. makkelijk te bestellen. Correcte uitvoering. Dit mag je ook wel van Volkswagen verwachten, maar in deze tijd is nooit iets zeker. Dus wel prettig als je op iets kunt bouwen. Goed geregeld!

Correcte en snelle levering

Levering na 1 dag na bestelling

Prima, maar prijzig

Prima producten en makkelijk navigeren. Natuurlijk wel wat prijzig omdat het origineel is.

Alles wat ik zocht

Ik vond mijn miniatuurauto op de webshop. De afhanddling was perfect

Beste vw producten

Onderdelen zoals omschrijving en fotos besteld en bezorgd topbedrijf