Verkeerde geleverd

Verkeerde geleverd

Makkelijk te vinden, perfect voor mijn ID 4, nette prijs en super snel gelverd

De service en snelheid van de webshop is prima! Dit hebben ze beter onder de knie dan de software van de ID- family

vol vertrouwen

Fijne website, mooi dat je je kenteken in kunt vullen en dat er dan een lijst komt met te bestellen artikelen met de juiste afmetingen. makkelijk te bestellen. Correcte uitvoering. Dit mag je ook wel van Volkswagen verwachten, maar in deze tijd is nooit iets zeker. Dus wel prettig als je op iets kunt bouwen. Goed geregeld!

Correcte en snelle levering

Levering na 1 dag na bestelling

Prima, maar prijzig

Prima producten en makkelijk navigeren. Natuurlijk wel wat prijzig omdat het origineel is.

Alles wat ik zocht

Ik vond mijn miniatuurauto op de webshop. De afhanddling was perfect

Beste vw producten

Onderdelen zoals omschrijving en fotos besteld en bezorgd topbedrijf

Niet tevreden

Ik heb een set rubberen matten besteld opgezocht op Google op polo 6R krijg een Matten set binnen en die pst niet blijkt bij hun de polo 6 het volgende type te zijn dus die passen niet. Beetje onduidelijk aangegeven helaas.

Mooie rubberen mattenset van VW kwaliteit

Behulpzaam ,vriendelijk

Top geregeld

Past direct inklikken en klaar super.

Snel en betrouwbaar

Mijn bestelling werd snel, binnen twee dagen, thuisbezorgd. Het artikel voldeed volledig aan de verwachtingen. Het was goed verpakt en in goede staat ontvangen. Ik ben zeer tevreden

Dit product is er ver onder de maat

Het betreft hier een ‘vouwbare doos’ met een zeer bedenkelijke kwaliteit. Dat Volkswagen dit product in het assortiment heeft staat haaks op wat Volkswagen probeert uit te stralen. Dan te bedenken dat deze opbergdoos met een paar handschoentjes en schoonmaak lapje bijna €63,- kost is beschamend. Mijn advies is dan ook: niet kopen!

Top product

Netjes op tijd en een top product

Goed en snel geleverd

Perfect en op tijd

Leuke aanbieding en past precies en mooi

Goede kwaliteit en prijs verhouding.

Goede kwaliteit vuil weer matten jammer dat men zegt dat ze niet naar rubber reuken dus wel jammer . Goed te vinden vragen wel heel erg veel voor een snoertje van Apple drie tot vier keer zo veel !

Klantenservice buiten procedure een drama

Ruim 3 weken geleden bij Volkswagen een dashcam gekocht. De bestelling komt maar niet aan. Na een aantal keer bellen krijg ik te horen dat de bestelling geannuleerd moet worden. Dit omdat het product niet beschikbaar is en niet verkocht had mogen worden in de webshop. Dit wordt onder de noemer van een technische mankement weggeschoven. Afijn heb een andere Dashcam gekocht die wel voorradig zou moeten zijn. Deze zou de volgende dag bezorgd worden. Je raad het al niet dus. Volkswagen komt zijn belofte niet na en de klantenservice moet alles navragen. Het duurt lang voordat je antwoord hebt en je komt in de tussentijd geen steek veder. Het is absoluut niet aan te raden om aankopen te doen bij Volkswagen als je er zeker van wil zijn dat je iets ontvangt. Ontzettend slechte dienstverlening.

Vreselijk snel binnen

Binnen 18 uur in huis is bijzonder snel. Een 11 geef ik

Snel Foutloos Duidelijk

Goede kwaliteit snelle levering en niet duur

Geslaagd!

Er is geleverd volgens afspraak.

Bestellen en leveren klantvriendelijk en snel

Website werkte goed en was duidelijk. Levering zoals afgesproken in de bevestiging

Super snel geleverd

Duidelijke website met leuke producten, maar er zouden ook wat meer grote maten in mogen staan. 3xl en groter. Verder snelle levering!

Zuiderinslag 8 3833BP Leusden