Gewoon goed

Zoals t hoort.

Product niet in assortiment

2x matten besteld voor mijn auto Maar nog steeds niet het kuise product

Geleverd zoals op de Website aangegeven

Alles naar wens, helaas niet mogelijk in het buitenland te laten bezorgen.

Supersnel geregeld

Makkelijk gevonden en besteld. De volgende dag thuis geleverd!

Geen opmerkingen.

Alles perfect verlopen.

Goed voor elkaar

Op afspraak bezorgt en prima pasvorm van het vest

toppie

vlugge afhandeling steeds goedkoper dan bij ons in belgie voor dezelfde kwaliteit bedankt audi nl

Erg netjes geleverd. Compleet met factuur en retour formulier. Jammer van de volkswagen doos. Maar meeh

Bestelling met bezorgkosten terwijl inclusief porsche bestelling bezorgd

Beste, Tevreden met de website en de goederen, echter, voor mijn porsche had ik tegelijk voor 100 euro besteld en de goederen werden tegelijk door zelfde bezorger en beide vanuit Pon bezorgd.... Had dan ook best zonder bezorgkosten kunnen zijn? Misschien iets om voortaan te koppelen? Wil best nog een keer ijskrabber kopen, maar dan zou ik dat zonder de extra bezorgkosten willen...:) Met vriendelijke groet, Bas Havekes

De kwaliteit is absoluut niet Audi waardig

In 2018 rubber automattenset gekocht voor A4. Nu al versleten, en géén garantie.

Mijn ervaring is zeer goed

De kwaliteit is top ,en de levering wast vlot

Vlotte levering

Eenvoudig te bestellen en vlot geleverd via Pon.

overzichtelijke site, goede zoekfunctie

Overzichtelijk, snel

verkeerde product

Ik had matten besteld voor mijn auto, maar kreeg matten geleerd voor een ouder model. Heb ze moeten retourneren.

Correct , en altijd snel geleverd.

Mijn ervaring is goed, bestel meestal 2 a 3 keer per jaar artikelen. Voor de auto of voor een cadeautje. Voor iedereen budget is er wat te zoeken. En dankzij de correcte service en de snelle levering, hoef ik er nooit over in te zitten als het artikel wel komt of dat het wel het juiste artikel is. Tot nu toe zijn alle artikelen naar verwachting, zoals omschreven en gepresenteerd in de Audi shop.

Prima voor elkaar

Goede site, eenvoudig te bestellen en eenvoudig af te rekenen. Het assortiment mag vergroot worden qu kleding

Snelle en juiste levering Ook heel snelle reactie op een vraag via de infomail. Gino

Zoals het moet zijn.

Zending compleet, alles in orde en snel geleverd.

Mooie trui

Makkelijk bestellen

Overzichtelijke site, bestellen ging gemakkelijk en het pakketje de volgende dag al in huis.

Snelle correcte levering van mooie Audi items

Shoppen in de Audi webshop is altijd een feestje.

SNEL!

Zeer tevreden, op 1 avond besteld bij shop NL als BE, wonende te België toch als eerste pakketje daags nadien vanuit Nederland gekregen. Over pakketje uit België nog steeds geen nieuws + voorspeld levering pas in Januari (wel op voorraad) Jullie service is TOP!

Duidelijk, overzichtelijk en snelle levering

Precies gevonden wat ik zocht en super snelle levering

Snelle bezorging!

Mooi en degelijk verpakt!