Heel mooi en beschermd geleverd. Netjes gedaan!

Snelle levering kwaliteit van product… Gewoonweg perfect echte aanrader

Mooie webshop.

Besteld en de andere dag geleverd.precies wat ik zocht.

Bestelde mattenset past niet

Bestelde mattenset past niet. Volgens kenteken-check op website is het de goede mattenset. Ik moest met foto's bewijzen dat de mattenset echt niet past ! Niet erg klantvriendelijk...... Al twee keer teruggeweest naar Audi dealer. Gelukkig behulpzame Audi dealer die dit probleem probeert op te lossen.

prima producten eenvoudig besteld en snel geleverd

super simpel en heel snel.

De website is heel goed samengesteld en overzichtelijk. Alles is super eenvoudig gemaakt om te bestellen. De aangekochte artikelen waren ook heel goed verpakt en heel snel geleverd. SUPER.

Mooie jas en snelle levering

Jas ziet er mooi uit. Komt overeen met foto. Zeer goede kwaliteit. Snelle levering op door ij gekozen tijdstip. Goed verpakt.

Snelle en correcte levering

Not all accessories delivered home

I also wanted to order luggage compartment mat but when I add it to list. System doesn’t want to deliver it to home address , then I had to remove it for other order to be delivered. Please rectify this

Correcte en snelle levering

Al verschillende keren spullen via deze site gekocht. Tot op heden alleen maar goede ervaringen

simpel, doeltreffend, makkelijk zoeken en in 1 oogopslag welke items voor mijn auto geschikt zijn. Alleen daarom al wil ik nooit meer een andere auto dan Audi!

Top service. Volgende dag al in huis.

goed en op afgesproken dag tijd

Niets mis mee

Lekker op tijd bezorgd en mooi product

Zeer aangenaam

Jammer dat niet alles thuisbezorgd kon worden maar opgehaald moest worden bij een Audi dealer.

alles verliep naar wens

5 sterren zegd alles

supper goed

de bestellingen zijn super netjes ingepakt en niet beschadigt

Vlot en snel geleverd!

Ik wilde een paar nieuwe velours matten voor mijn A3. Ik kwam al zoekend uit op de webshop van Audi (nooit geweten dat die bestond!) en zag een heel overzichtelijk en uitgebreid assortiment. Ik heb meteen nog een paar andere dingen besteld en dat werd snel geleverd in 1 verpakking. Prima zo!

Wrong color sent

Ordered "Singleframe luchtverfrisser zwart Zwart" but comes with a yellow one.

Top product en service!

Product is waar voor je geld! Kwaliteit van het product is ongelofelijk.

Ben zeer tevreden over de producten en de manier van bestellen en leveren.

Uitstekende service.

Niets ontvangen.

Audi doet alsof het pakket afgeleverd is, terwijl het bij post nl nog niet eens bekend is.

Prima.

Gewoon uitgevoerd zoals het hoort, duidelijk en snel.

Ernstig slecht voor ons

Ik heb dakdragers bij jullie besteld op kenteken. Volgens de site kreeg ik de juiste dakdragers, helaas was dit niet het geval. Heb met jullie gebeld en ze moesten passen ben met de auto en de dakdragers naar onze Audi dealer gegaan die zeiden ook dit gaat nooit passen. Wij hebben een Audi A5 uit 2017 maar model 2018. Bij de dealer hebben ze van alles geprobeerd en gebeld om tezorgen dat wij op vakantie konden. Op lange laatste heb ik de dakdragers aan moeten passen ze hebben me 200 euro gekost en kan ze nu weggooien jammer geld

Teleurstellend resultaat

De dakdragers die ik besteld had pasten deels niet (ze waren achter 2-3 cm te breed en niet te verstellen) en bovendien hadden ze niet, zoals op de foto op de website beloofd, een Audi-logo. Ik heb helaas alles terug moeten sturen..