Kwaliteit die je van Audi verwacht

Zeer duidelijke en complete webshop. Producten worden goed verpakt en zeer snel verzonden met PostNL.

Goede service een met de beloofde levertijd en het artikel in goede staat ontvangen

Snelle en goede service

Het bestelde product wordt Snel geleverd, goed en mooi verpakt, en voor een eventueel retourzending zitten er voorgedrukte labels bij. Echt netjes!

Prima prijs snelle levering.

Rubber matten (winter/slechtweer) gekocht . Ideaal. Snelle levering tegen geringe prijs, perfecte pasvorm.(audi Q3) Wat wil je nog meer.Top.

Goed en snelle levering!

Daarnaast zijn de producten tot nu toe van Audi natuurlijk perfect! AUDI VOORSPRONG DOOR TECHNIEK! :)

Slechte klantenservice, problemen worden niet opgelost!

De ervaring met de webshop van Audi is rondom slecht. Ze sturen een verkeerde set automatten voor mijn auto (terwijl ik nog had gevraagd of dit de correcte waren) en willen dit gewoon niet oplossen. Diverse malen gebeld en gemaild en niemand onderneemt actie. Rondom droevig voor een premium merk als Audi. Uiteindelijk willen ze je afschepen met een tegoedbon voor de website ter waarde van nog geen 1/3 van mijn bestelling. Uiteindelijk bij de Audi dealer langs geweest en die leverden de volgende dag de correcte matten (kosteloos en met de opmerking dat er best vaak klachten komen over de klantenservice van de Audi webshop). Je zou toch zeggen dat er eens iemand wakker moet worden daar om het niveau op pijl te brengen!

Geen reactie terug mogen ontvangen.

Wel betaald ,niet geleverd,geen geld retour. We hadden het graag gehad , jammer. Gemeld bij Caroline de Gast

Beste service. Top klasse!

06-01 19h23 rubber tapijten besteld via web. 07-02 15h09 ontvangen op thuisadres Belgie. Aantrekkelijk prijs. Betere voorwaarden dan personeelskorting importeur Belgie! En … thuis geleverd!

Betrouwbaar en snelle levering…

Website is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, makkelijke en betrouwbare betaling en volgende werkdag geleverd!

uitstekend

gewoon alles goed verzorgd, en duidelijke uitleg voor een eventuele retourzending.

Snel en overzichtelijk, product werkt/klopt helaas niet

Product besteld voor 21:00 en daadwerkelijk de dag erna bezorgd. Op de site staat dat het product compatible is met mij type auto (Audi Q2), echter past deze helaas niet. De houder is niet te monteren op de luchtroosters

uitstekend

zeer snelle levering

Goeie ervaring!

Ik ben zeer tevreden van de producten die ik besteld heb, ik had ook een deel levering en ben super blij dat het 2e deel net voor kerst nog geleverd werd!

Prima ervaring

Mooi horloge besteld, is hetzelfde als de afbeeldingen en snelle levering.

Ik bestel nieuwe dakdragers en krijg gebruikte beschadigde exemplaren

Ik bestelde een paar dakdragers voor mijn Audi. Tot mijn verbazing moest ik vaststellen dat deze reeds gebruikt zijn en zelf deels zijn afgebroken. In de verzenddoos stak zelf de pakbon van de vorige gebruiker nog. Ik heb deze dakdragers dringend nodig en men stelt voor om een nieuw paar te bestellen. Maar ik verwacht toch een betere compensatie.

Super snelle levering

Bestelling ontzettend snel ontvangen. Blij met de bestelde producten

Beschikbaarheid producten .

Geplaatste bestelling niet geleverd conform info webshop. Aflevering op een onverwacht moment en vervolgens in de webshop terug te vinden tegen een gereduceerde prijs. Jammer.

Snelle levering en niet te duur

Set rubberen matten besteld en inderdaad voor 16:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Perfecte kwaliteit en pasvorm! Velours (ook aan vervanging toe volgend jaar) er uit, rubberen mattenset er in. Helemaal wijs mee!

Keurig

Besteld en keurig ingepakt en op tijd geleverd

Juist en tijdig alles ontvangen

Prima, aangezien we iets speciaals zochten voor een Audi liefhebber

X

tevreden

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Overzichtelijke website

Ideale website voor originele Audi producten. Je weet zeker dat alles past als je het kenteken van de auto invult. Handige bestel manier en zeer klantgericht met retour sturen!