Uitstekende service en snelle levering

Omdat de Audi dealer in Ridderkerk dit artikel (lederwax) niet op voorraad had, was mijn ritje vanaf Papendrecht tevergeefs. Ze konden het wel bestellen, maar om dan nogmaals heen en weer te gaan rijden vond ik wat te gortig, en daarom heb ik het zelf maar besteld , en was het de volgende dag al geleverd voor 4,50 euro bezorgkosten extra, wat ik ook kwijt zou zijn aan benzine. Na deze Audi lederwax op al het leder van mijn slechts 8 jaren oude Audi Q3 te hebben aangebracht zijn ze nog steeds niet van nieuw te onderscheiden !! Dus alles bij elkaar ben ik toch een helemaal tevreden over dit product, en durf echt geen andere wax op deze prachtige lederen stoelen te gaan toepassen.

Audi duh

besteld en volgende dag thuis.

Zeer slecht het zou max 8 werkdagen duren en het duurde langer dan een maand

Heb 2 sleutelhangers besteld en daarvan had er 1 wel een ring om aan je autosleutel vast te maken en de andere niet.. Heb vervolgens via kenteken invoer op basis daarvan dingen voor mijn auto gezocht en heb een ehbo set besteld maar die paste niet het opbergvakje wat daar voor bestemd is dus jammer dit. I.p.v. 8 werkdagen levertijd werd het een maand..

Mijn ervaring is helemaal top!

Helemaal een top website ik ben helemaal audi gek, en het zou ook leuk zijn als er wat audi rs spulletjes kunnen komen

prachtige webshop met leuke producten

Snelle levering. Aankoop voldoet aan mijn verwachtingen.

teleurgesteld

in het begin slechte communicatie had besteld betaald en geld was verdwenen ,mails gestuurd en nooit duidelijk antwoord gehad wat er juist is fout gelopen ,dan ineens stond het terug op de rekening van mij en dan terug gestord op audi webschop en toen verliep alles vlotjes

Geweldige service en kwaliteit top

Ik heb al vaker bij vag shop besteld en altijd correct behandeld en op tijd geleverd topzaak

Zeer snelle levering

's-avonds om 8 uur besteld, volgende dag al in huis

Netjes en correct

Volgens afspraak geleverd. Product volgens omschrijving

Vlotte afhandeling

Correcte en snelle levering. Goede informatie betreffende het product

Vlekkeloos verlopen alles netjes binnen!

Snel duidelijk originele onderdelen compleet en in nette doos geleverd kortom top service van een top merk

Alles correct

Zeer correct en professioneel geholpen.

snelle afhandeling en goede informatie tijdens proces

Snelle en goede afwikkeling.

perfect en snel

Snelle service, binnen 1 dag alles bezorgd

super

alles ging naar winst binnen 2 dagen geleverd hier houden we van ???dikke pluim ,

Ik ben zeer tevreden

Overzichtelijke site, snel geleverd en mooi kwalitatief product. Precies wat ik wil wanneer ik online shop.

's avonds bestel, volgende dag in huis, Prima service

snelle levering van een mooi product

tevreden met de totale afhandeling

Super !

De loopauto voelt zeer stabiel en degelijk aan. Goede materiaal keuze voor de banden en het zitje. Helemaal tevreden.

Overzichtelijke website met veel keuze aan artikelen en snelle en correcte levering.......

uitstekend

uitstekend.

Online bestellen via de Audi Webshop werkt uitstekend

Kentekenplaathouder "Audi Sport" (van uitstekende kwaliteit) online besteld en volgende dag keurig verpakt ontvangen.

Verwarrend

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Omdat het een cadeau voor een medewerker betrof wilden we dit bij hem thuis laten afleveren. Ondanks de aanmaak van een account lukte het niet om een ander afleveradres in te voeren. Daarvan werd de postcode niet geaccepteerd, terwijl het hele juiste adres in beeld verscheen na invoeren van de postcode. Dus hebben we het cadeau op de zaak laten afleveren.

Gemakkelijk iets te bestellen en ook acties op sommige producten.dit mag zeker uitvoerend worden.