snel geleverd en producten zijn naar verwachting.

* overzichtelijk * duidelijke foto"s * nette prijzen * snelle levering

Besteld en de volgende dag in huis! Oftewel in de audi. Zelf heb ik een q7 v6 tfsi proline s. Maar de sq7 vloermatten kan je enkel vinden in de sq7 selectie, gelukkig passen ze ook gewoon in mijn q7 en zijn superdik van materiaal en de beste opdruk die je maar kan zien in een q7 s line.

Originele goederen en erg snel geleverd

uitstekend

's avonds besteld en de volgende morgen in huis!

Snelle levering, conform afspraak.

De site is overzichtelijk en heeft ruim aanbod. Bestellen en afrekenen (iDeal) is eenvoudig. Bestelling werd snel, compleet en goed verpakt geleverd. Aanrader!

Goede koop, ik ben gelukkig.

snelle levering, raad ik aan. jammer dat er geen andere kleuren beschikbaar zijn.

Ondanks kenteken check past het produkt niet

Ik had zonwering beseld voor de auto, kenteken check was in orde, ook nog na telefonisch contact zou het volgens de persoon aan de telefoon moeten passen. Er staat wel bij voor een Limo, maar ik rij een Avant, hierom dus ook per telefoon dit gemeld maar het zou wel goed moeten zijn, dus niet. Helaas is er niets anders beschikbaar.

Voldeed aan de verwachting, alles zeer correct verlopen.

Voldeed aan de verwachting, alles zeer correct verlopen.

Geweldige service

Alles zo in een klik aan de winkelwagen toe gevoegd, en zo besteld en toen er wat mis was was de klantenservice ook goed.

Snelle en degelijke levering!

Snelle en degelijke levering!

Snel in huis

Afspraak om vrijdags te leveren, en werd op donderdag geleverd. Gelukkig was m'n zoon thuis.

Zoals verwacht!

Mooie sleutelhanger, stipt geleverd volgens afspraak

Prima, snel in huis en zoals beschreven

Makkelijk bestellen en snel in huis, luchtverfrisser en schoonmaak middel voor schermen in de auto

Orginele onderdelen

Mooi spullen en snelle debiet en levering

Perfect product, snelle levering, duidelijke en snelle communicatie.

Perfect product, snelle levering, duidelijke en snelle communicatie.

Mooie producten, overzichtelijke site

Kwalitatief goede producten en een goed werkende site.

snelle levering !

goed omschrijving waar de product voor welke auto's te gebruiken zijn , en zeer snelle levering !

veel keuze, maar slechte foto's

Prima webshop, maar bij het artikel telefoonoplader stond geen duidelijke foto van het gehele artikel, dus je ziet niet bijv. de USB aansluiting. Erg misleidend

Alles gegaan zoals afgesproken

Besteld om 19 uur volgende dag geleverd. Super.

Lange levertijd, twijfelachtige kwaliteit en onvriendelijke telefoniste

Pas na twee weken wordt de bestelling geleverd en dan blijkt de kwaliteit (en de pasvorm) niet echt denderend. Klantenservice slecht bereikbaar en dan krijg je een chagrijnige dame aan de lijn die er niet echt zin in heeft om je te woord te staan.... Al met al een slechte ervaring bij een 'benchmark'.

erg trage webshop

de webshop is erg traag, heb herhaaldelijk een time-out gekregen omdat de verbinding wegviel. het aanbod is wel ok maar het duurde twee dagen voordat ik iets kon bestellen.

Audi kwaliteit snel in huis

Volgende dag thuislevering wordt waargemaakt.

Zeer slechte ervaringen

Via de webshop automatten voor en achter besteld voor mijn audi etron. De eerste keer was de bestelling zoek. Ik heb daar drie keer over gebeld. De klantenservice is onvriendelijk en komen toezeggingen niet na. De matten nu opnieuw besteld en deze kwamen in deelleveringen. Achtermatten passen slecht maar had ik geaccepteerd. Bij de laatste levering blijkt dat de voormatten helemaal niet geschikt zijn. Website gaf via kenteken check aan dat dit wel zo zou moeten zijn. Dealer audi Amersfoort wil ook niet zorgen voor de goede matten en verwijzen hiervoor naar webshop. Kortom een audi onwaardige gang van zaken!