geen gedoe en vlotte levering

Regelmatig zaken besteld. Goede product kwaliteit, Goede verpakking en snelle levering.

Prima levering

Alles zoals afgesproken

vlotte levering

duidelijke website met goede omschrijvingen en snelle correcte levering.

Gewoonweg heel goed

Vooral een hele snelle levering en tevreden over het product!

Snel en keurig

Keurige en snelle levering van de bestelde Spullen. Een aanrader.

uitstekend!

Zoals altijd is mijn ervaring met Audi perfect! Ik kan het iedereen aanraden om hier zaken te doen.

Zoals het hoort.

Alles netjes in orde en snel.

Gewoon goed, vriendelijk en snel geholpen.

Super snelle levering

Product zoals omschreven en zeer snelle levering

snelle levering en top kwaliteit

Heb een autohoes gekocht voor een a7 en is enkele dagen later geleverd. Hoes is dik en van goede kwaliteit.

alles oke

alles was goed verpakt en geleverd

Makkelijk site om te zoeken.

Men wordt goed op de hoogte gehouden van het leveringsprogramma traject Zeer snelle levering. Prima bijlage voor als het product niet geheel naar wens is. Zeker aan te bevelen voor de rijders van deze merken. Volkswagen, Audi, Skoda en Seat.

Duidelijk, snel, en product geheel in lijn met de beschrijving. Super!!

Bestelde producten zijn exact wat ze aanbieden. Mooie kwaliteit. Duidelijke webwinkel

Zeer vlot

Product was gemakkelijk te bestellen in de webshop. Snelle levering in goede verpakking. Conform verwachting dus, helemaal top

Prime service

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd!

Zie hierboven!

Correcte afhandeling

De afhandeling gebeurde snel, correct, kortom zoals een online bestelling moet zijn. Zeer tevreden van de goede service.

Snel kunnen bestellen en snel geleverd.

Zie hiervoor

Voor het eerst iets besteld prima service

Ik heb als audi liefhebber iets besteld en de volgende dag al in huis dus dik tevreden

Kan beter

Uitvoerig aangegeven in gesprek. Levering in corona kan beter..

Prima service. Snelle levering

Prima eerste ervaring

Prima website overzichtelijk en product snel geleverd en netjes verpakt Product voldoet aan de verwachting

bestellen ging makkelijk, bezorging slecht

bestellen ging gemakkelijk. pakket zou de volgende dag geleverd worden. werd die dag erna. Bovendien stond ons dure pakket voor de afgesproken tijd bij ons voor de deur (drukke straat) terwijl er niemand thuis was!!

Snelle, correcte levering

Artikel voldoet aan de verwachtingen