Slechte ervaring

Ik heb twee sets Audi Etron matten besteld en betaald. Deze zouden de volgende dag geleverd worden. Tot op heden niets ontvangen en niemand van de klantenservice die mij kan uitleggen waarom er niet geleverd wordt. Laat staan dat ze een andere oplossing bieden. Ik heb twee medewerkers van de klantenservice gesproken en beide vond ik stug en absoluut klantonvriendelijk. Ik wacht nog steeds op de matten!

Netjes

Keurig

Gewooon goed

Zoals omschreven zie boven, goede ervaring met de Shop.Wat mij persoonlijk wel tegen viel,is de sleutel cover die ik had gekocht twv 42 euro,daar had toch op zijn minst de nieuwe bedieningsknoppen bij kunnen zitten.Maar goed niks te nadele van de Shop;)

Te laat, geen communicatie, beschadigd.

Bezorging is pas maandag, zou donderdag al geleverd worden..

Top kwaliteit Audi

Beste auto merk ter wereld

Snelle levering prima product

Alles gegaan zoals het zou moeten gaan.

Top!!!

Veel keuze, mooie spullen, vlotte levering, kortom een prettige winkel.

Uitstekende website

Duidelijk en overzichtelijk

Goede webshop

Prima mijn bestelling kunnen doen.

2 dagen te laat, niet online op te volgen, verkeerde product

slecht

Snelle levering, goed product

Na wat onderzoek op het internet over fietsendrager s besloten deze aan te schaffen. In mijn vriendenkring had men ook de fietsendrager van Thule en zijn daar tevreden over. In elkaar zetten is zo gebeurt. Makkelijk te plaatsen al vraagt het klemmen wel wat kracht. Zit daarna muurvast. Handig is de functie dat je hem kan kantelen om bij de kofferbak te komen.

Redelijk

Naar aanleiding van een actiecode met 15% korting besloten om een koelbox aan te schaffen. Bij het aankopen bleek de actiecode hier niet te werken. Vanwege deze teleurstelling eerst niet gekocht. Op een later tijdstip alsnog (zonder actiekorting) aangekocht.

Overzichtelijke webshop, snelle levering.

Artikelen zijn voorzien van duidelijke afbeeldingen en uitgebreide toelichting.

Snelle service, uitstekende producten.

Tevreden.

Uistekende en snelle levering !

Levering is netjes en uitermate snel !

Perfecte klachtafhandeling

Er was een klein probleem met het verstuurde item. Na een telefoontje hierover werd er meteen een nieuw artikel opgestuurd. Dit artikel was helemaal in orde.

Buitengewoon fantastisch mooie producten & snelle levering!

Dag beste, Ik ben uiteraard tevreden met uw vorige zendingen van Audi-schaalmodellen! Ik ben een grote liefhebber van AUDI, Volkswagen & Porsche & ik verzamel een collectie vooral van deze merken! Maar ik heb u een vervelend probleempje te melden. Van die laatste bestelling met ordernummer AU277199, dat is een rode AUDI S6 1:43, daar heb ik er nu twee van. Misschien betreft het een dubbele bestelling? Misschien is het mijn fout? Ik dacht dat ik een gewone rode AUDI A6 Avant besteld had. Daarom verwachtte ik bij de laatste zending dat het die rode AUDI A6 Avant was. Als het mogelijk is wil ik deze zending retourneren & een nieuwe bestelling plaatsen voor een rode Audi A6 Avant. Kan of wil u mij op de hoogte houden aub? Vriendelijk bedankt! Vriendelijke groeten,

Klantvriendelijk en snel.

Vlotte bestelmethode, snelle en verzorgde levering.

Snelle levering en kwaliteit van spullen zijn top

Snelle levering en kwaliteit van spullen zijn top

Zeer netjes.

Altijd makkelijk te vinden en de bestelling/aflevering vindt snel plaats.

Snel ontvangen bestelling

Snel na bestellen kwam het aan, goed verpakt. Netjes allemaal

Zeer snelle levering

Kwaliteit van product zoals je van Audi mag verwachten

Kwaliteit

Ik besloot een sport pedalenset te kopen deze besteld en goed verzonden( dus netjes beschermd en schade vrij ontvangen( we kennen de bezorg diensten. Verder duidelijke beschrijving en een goede website. Ik ga zeker nog meer bestellen want het beviel erg goed. Ook het verloop van je pakket volgen is top✅

Mooie website

Jammer dat producten zijn retour gestuurd door de dealer.

Goed verpakt, snelle verzending en nette prijsstelling