Alles goed en netjes afgeleverd.

Prima zo.

Gewoon prima

Gewoon prima!

Snel geleverd en goeie prijs

Goede service,

Zeer goede en snelle service

Super tevreden met mijn bestelde producten.

Snelle levering.

Zoals de naam AUDI... perfect!

Goed kwaliteit en snelle levering!

Prima webshop, artikel niet helemaal naar verwachting

Prima webshop, snelle levering volgende werkdag zoals vermeld. Ik heb all-weather matten besteld met S3 logo voor mijn Audi A3 sportback 35 tfsi s-tronic aut. (2021). In tegenstelling tot wat de webshop aangaf vind ik ze niet erg mooi passen, voornamelijk aan de bijrijders kant ligt de mat er niet heel mooi in vanwege een verhoging in de bodem bij de stoel.

Service in orde, maar verzendingsdienst......

Een jas besteld maat L, en tot 2x toe een XL toegestuurd gekregen. Voor al dit ongemak een tegoedbon gekregen van de infodienst. Top! Om deze kunnen op te gebruiken heb ik een sleutelhanger van Audi besteld. Tot mijn grote verbazing was de levering weer niet juist. Een adapter van USB-C naar USB-A en dan nog van Seat i.p.v. Audi. Uiteindelijk heb deze dan maar gehouden om alle verdere terugkerende problemen te vermijden. Tot zover mijn ervaring, en ook de laatste met de Nederlandse Audi shop. Spijtig! 5 sterren voor de infodienst maar 0 voor de verzendingsdienst.

Amateuristisch

Als Belgisch bedrijf bekom ik geen correcte factuur met btw verlegging.

Fijne producten

Goed product en een snelle levering

Goede snelle service

De bestelling was vrij snel verzonden en geleverd. De communicatie qua levering zou iets beter mogen. Op de dag van levering ontvang je pas een mailtje.. Voor de rest, prima producten

Reeds jaren Audi liefhebber, Levering vlot en snel thuis. Aangenaam dat men ook uit België op de webshop van Audi in Nederland kan bestellen. AudiShop België (D'Ieteren) werk niet goed en hoofdzakelijk Franstalig, meestal ook duurder

alles prima in orde

Prima usb lader, mooi design, snelle levering.

De web shop rijd net zoals mijn Q 2, namelijk top!

Gewoon helemaal ok !

Niets op aan te merken

Snel en efficient!

Besteld en volgende dag in huis. Voorzien van alle informatie! Helemaal top!

Totaal niet wat ik verwacht had.

In de veronderstelling dat ik een echte goede stevige originele audi keycover in mijn eigen auto kleur had besteld voor de prijs van €39,95,- en €5,95,- aan bezorgkosten. Kreeg ik thuis gestuurd een doos van 15 bij 15 met daarin de keycover in kleur. Ten eerste, de naam van de kleur klopt, alleen de kleur dus niet kwam nog niet eens in de buurt van mijn autokleur, jammer Ten tweede, het betrof een flinterdun cover uit 2 delen die je met plakband over je afstandbediening heen moest plakken en dan niet nagedacht hebben over als je de batterij moet vervangen dat je dan alles weer moet lostrekken om de cover te openen. De twee delen sloten echt slecht op elkaar aan echt slecht. Dus als je jou batterij moet vervangen kan je meteen weer een nieuwe aanschaffen omdat je ze zeker niet zonder kleerscheuren af kan halen. Ik heb dan ook de covers retour gestuurd en gevraag of ze het geld terug willen storten. Helaas jammer maar het is zeker geen €40,- waar eerder €4,- maar dan nog. Zeker geen aanrader.

Duidelijke webshop

Fijn dat je alleen producten te zien krijgt die passend zijn bij jouw eigen auto.

snellen levering top kwaliteit echt mooi

Goede levering, snel en duidelijk.

Jammer dat je de gesloopte dakdrager van iemand krijg die hem retour heeft gestuurd

Snelle levering, helaas, aan het pakket kon je al zien dat het eerder open is geweest. en ja hoor één van de afdekkapjes was afgebroken. Ik had de drager beslist de volgende dag nodig dus kan niet meer retour. Jammer dat Audi geen aandacht schenkt aan pakketten welke retour komen en ze gewoon naar het volgende slachtoffer stuurt. Bah... Audi onwaardig.

Heldere & functionele Webshop !!

aankoop was snel en duidelijk geregeld.

Geweldig goed en correct

Product zeer goed en snelle levering

geen gedoe en vlotte levering

Regelmatig zaken besteld. Goede product kwaliteit, Goede verpakking en snelle levering.

Prima levering

Alles zoals afgesproken