Duidelijk en snelle levering

Goede service en overzichtelijke webshop

Goeie sites

Bestelling perfect ontvangen zoals afgesproken.

Een perfecte en snelle levering

Ik kon gemakkelijk bestellen en betalen en heb mijn bestelling heel vlug ontvangen!

Gemakkelijke bestel

Op vooraad en beter prijzen dan in Belgïe, en ook mogelijk in Belgïe te sturen !

Producten zijn netjes afgeleverd.

De bestelde items werden snel geleverd.

Prima, snel geleverd

De bevestigingsmail met verzendbevestiging kwam (te) laat, maar de levering an sich was prima

In plaats nieuw artikel krijg ik gebruikt artikel

In plaats nieuw artikel krijg ik gebruikt artikel

Snelle service.

Snelle levering en perfect ingepakt.

Zeer goed.

Niet zo heel goed

Mijn order is niet aangekomen van een andere klant met een ander order nr wel . Deze retour gebracht bij Audi in overleg was de bedoeling dat mijn order op nieuw verzonden wordt,krijg ik een mail u krijgt u geld terug dit is niet de bedoeling. Mijn mening is dat er niet goed wordt gecommuniceerd.

Alles conform afspraak

Snelle en goede service.

Toppie

Het was de eerste keer ,zeer tevreden bedankt

Snelle en prima service. Jammer dat ik maar uit 1 dealer kon kiezen bij afhalen in mijn buurt.

Makkelijk te bestellen online snel geleverd Goeie kwaliteit

Precies wat ik wou

Precies wat ik wou en wat ik zocht

Leuke touche

Het is een leuke touche aan uw voertuig! Helaas vind ik het net te duur voor wat het maar is. Hierdoor geef ik dit product een 4,5/5

Naar verwachting

Snelle levering, product voldoet aan alle verwachtingen

Waardeloze service voor een premium merk

Audi webshop bestelling gedaan 5 artikelen waarvan 2 fout geleverd. Telefonisch contact opgenomen uiteindelijk doorverwezen naar email. En conclusie dat ik tijd en energie moet insteken om fout van webshop te herstellen. Oftewel menselijke foutje. Snap ik ieder mens kan en mag fouten maken uiteindelijk zijn we ook mensen. De oplossing is echt waardeloos beetje big bazaar kwaliteit service dit totaal niet passend bij een premium brand als audi

Super producten!

Super snel en top material, kwaliteit!!!

Snelle levering. Minpuntje, erg grote doos qua verpakking tov het product

Kijken, kopen, afleveren

Zie titel van het produkt

Qualitatieve producten!

goed en snel

T-shirt besteld. mooi en goede kwaliteit. werd ook op de beloofde tijd bezorgd, niets dan lof

Bedrijfsgegevens

Zuiderinslag 8

3833BP Leusden

+31 33 494 9944

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.