Beter en goedkoper dan de "Chinees"-getinte websites

Overal opzoekingen gedaan om het goedkoper te vinden. Er was praktisch geen verschil. Nu heb ik wel de originele Audi producten met garantie.

Niet heel erg blij

Koop een fietsendrager met een dertien polige stekker sturen zij een acht polige stekker. Die past dus niet!

Niet wat ik van het merk Audi verwacht

Het overzicht in de webshop en het bestel gemak is een ruime voldoende. Het verloopt makkelijk en logisch. Vervolgens komt het traject verzenden en informatie voorziening. Dit is voor mij een dikke onvoldoende. Zoals beloofd werd heb ik geen e-mail met een track en trace code ontvangen. Na telefonisch contact met de helpdesk werd mij toegezegd om deze als nog te sturen. Ook deze heb ik niet ontvangen. Uiteindelijk maar gewoon afwachten of en wanneer mijn pakketje bezorgd zou worden. Een actie die ik niet bij het merk Audi verwachtte.

Communicatie rond bestelling verloopt naar verwachting

Totale proces t/m levering uitstekend!

PostNL

Mijn bestelling werd door PostNL op een verkeerd adres afgeleverd en dan bedoel ik een compleet andere straat/ adres

Snelle levering mooie pet

snel geleverd ! en natuurlijk de originele accessoires !!

alles prima gelopen.

Perfecte service

Zeer tevreden Item was op stock en werd in enkele dagen reeds geleverd

Fijne webshop

Zeer tevreden met mijn aankoop

Geen updates over levering kofferbakmat AU373111

Zaterdag 6 april besteld (ordernr AU373111) met verwachte leverdatum 9 april. Het is vandaag 11 april en ben in het ongewisse over de levering.

Mooie helm, subtiele audi logo’s

Zeer snelle levering, mooi product.

prima gegaan!

Bestelling was er snel.

Rommelig

Je ontvangt niet automatisch een factuur. Er wordt niet doorgegeven wanneer een bestelling gereed ligt bij de dealer.

Niet helemaal tevreden

Ik vind de webshop goed ik vind het alleen jammer dat sommige artikelen nog steeds naar 5 a6 weeken niet leverbaar zijn gaat namelijk om bandenhoezen 19 tot 20 inch

Great experience

Amazing customer service and great quality products.

Online besteld, snelle levering

tevreden

eenvoudig kunnen bestellen, en een snelle en vlotte afhandeling, iets voor 18h nog besteld, en de dag erna al thuis geleverd.

Goed geleverd, top pasvorm

Snel en netjes geleverd, passen perfect.

Vlotte bestelling en levering

Mooie website

Mooie mattenset snel geleverd

Fijne webshop

Volgen afspraak geleverd

Tevreden met die producten

Gewoon goed

Besteld en snel verzonden en ontvangen

Netjes verzonden

Mooie rubbermatten voor mijn auto besteld

Snelle verzending

Mooie mattenset en snel verzonden