Geweldige service

Super snelle en accurate levering

Bestelling gemakkelijk geplaatst en snel bezorgd.

Gebruiksvriendelijk

Product past niet.

Onvoldoende duidelijk voor welke Audi het product was.

Matig niet goed

Matten besteld voor een Audi voor en achter matten. in de bestelling zaten de goede voor matten maar de achter matten niet er zaten matten van een tiquan bij en dat waren voor en achter matten.

Prachtige kalender

Ik heb mijn kalender van Audi in goede orde en conform afspraak ontvangen.

Wat een eerlijk bedrijf met duidelijkheid en snelle service.

Duidelijke site

Producten goed en snel te vinden

Snelle levering. Netjes verpakt. Top !,,,

Snelle levering en de skidrager voldoet aan de verwachtingen

Goed produ.ct

Onderhoudsartikelen gekocht voor de auto Op de website snel gevonden, besteld en snel geleverd zeker een aanrader voor de volgende keer.

Snelle top levering

Slecht

verkeert product geleverd automatten van A3 2004 ,bestelde 2015.

Werkt prima, alleen de hond werkt nog niet mee.

Werkt goed is makkelijk op te rollen zodanig dat het vast kan blijven zitten ook wanneer het niet direct nodig is. Minpuntje de bijgeleverde haakjes zijn net iets te klein en zitten dus erg vast waardoor ze niet makkelijk los te maken zijn. En daar is het systeem toch eigenlijk voor bedoeld lijkt mij!

Snelle levering en kwaliteit is top.

Gevonden wat ik zocht. Nette afhandeling qua bezorging en betaling. Zoals het hoort te zijn.

Audi ok, postNL prullen!

PostNL liet het pakje op de stoep zonder verwittigen of te verwijzen waar ze het hadden gelaten. Ze hadden me nochthans beloofd in een afhaalpunt te laten indien ik niet thuis was. Hun systeem moet herzien worden!

Prima service!

Nieuwe set automaten besteld voor mijn A6. Perfecte pasvorm en kwaliteit die je van Audi mag verwachten. En ook nog binnen 24 uur geleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel geleverd en kwaliteit

Helaas was niet alles passend.

Erg fijn en vriendelijk geholpen..

Mijn vraag werd direct beantwoord!! En naar de juiste site verwezen.. Top bedrijf!!

Doekjes besteld en de volgende dag bezorgd

Goed advies

Snelle levering!

Super snelle levering en mooie kwaliteit polo en pet!

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en de kwaliteit van het item was goed.

Snelle levering perfecte pasvorm!

Set matten voor de Q4, werden snel geleverd en net als bij de vorige Audi een perfecte pasvorm!!

WAARDELOZE SERVICE IN PLAATS VAN TOEGEVOEGDE WAARDE

Originele dakdragers besteld via de webshop omdat deze nergens anders te krijgen zijn voor mijn Audi A5. Het pakket wordt onvolledig geleverd in de tuin. Kunnen niet worden gemonteerd omdat essentiële onderdelen missen. Na 3 uur bellen met het KCC van Pon (uitbesteed) en diverse dealers een oplossing die mij zelf geld kost. Resultaat; 2 dagen te laat met vakantie kunnen, dubbele kosten en een gezin met 8 mensen volledig gefrustreerd over de onbeschoft slechte service waar zonder 1 greintje respect wordt gecommuniceerd en geen enkele oplossing wordt aangedragen.