Snel

Levering was prima. Alleen de foto van het product komt niet overeen met het bestelde product. Op de webshop ziet het er mooier en kleurrijker uit. Dit viel wel flink tegen.

Veel keus op maat

Makkelijk besteld en supersnel geleverd. Nu nog even in de auto monteren.

Heel goed.

Ben tevreden over het product.

Makkelijk en snel

Onderdeel snel gevonden en besteld. Zeer tevreden .

Goed, jammer dat de levering 3 dagen duurde

Helaas moest ik 3 dagen op de bestelling wachten.

Zeer snelle levering. Goed verpakt.

Zo snel geleverd

Ik vond jullie diensten , zo accuraat en aflevering was zo snel, top!

Matige service

Bestellingen worden niet op afgesproken dag geleverd omdat betaling te laat binnen is gekomen. Hier staat niets over op de webshop pagina. Tevens slechte ervaring met klantenservice: telefoon wel opnemen maar hoorn naast toestel leggen en klant niet te woord staan.

snelle service allemaal op tijd goed beveiligd pakket goed gedaan

De prijs/kwaliteit is prima want het is een uitstekend product, deze Thule fietsdrager. Wat alleen beter kan is de levertijd !! Het is heel normaal dat wanneer je een artikel besteld in een webshop en het is voorradig dat het de volgende dag wordt geleverd. Uiteraard ben ik verder zeer tevreden.

Happy kid, happy parents

Zoonlief een pet, papa een pet, beide blij en mama ook, want welke ouder is er nou niet blij, als je kind dat ook is. Snelle bezorging, fijne service.

Prettig winkelen

Fijne shop, alleen zijn de items niet goed genoeg gespecificeerd; de details van de meeste items zijn te onduidelijk waardoor ik spullen heb terug moeten sturen.

Snel, makkelijk, zoals je van audi mag verwachten.

Goeie snelle service

Duidelijke beachrijving erbij geleverd. Goeie service

Goede en duidelijk gecommuniceerd en geleverd

Fijne en goede communicatie over het product, product was niet voorradig. Eenmaal weer aanwezig goede communicatie gehad en dag later levering.

Duur maar verder wel goed

Het meeste spul kan je iets goedkoper op eBay kopen, maar als je een snelle levering wilt is de Audi shop wel een optie. Bij de laatste order had ik als aflever adres het bedrijf waar ik werk gebruikt, dat is handig voor een snelle levering. Erg jammer dat er dan een avondkoerier als Trunkrs wordt ingeschakeld zonder dat ik dit aangevinkt hebt. Dus overdag niets ontvangen, en 's avonds ben ik niet meer op het bedrijf. Rest dus niets anders dan het maar weer terug te laten sturen naar de Audi shop, hier heb ik dus niets aan... Kan de 12V Audi koelbox nu dus net zo goed op eBay bestellen, snelle levering lukt vanuit de Audi shop dus ook niet. Met een beetje geduld bespaar je veel geld als je via eBay bestelt.

Kan beter

Goede site Product aanbod magertjes Bezorging goed

Alles is eenvoudig te vinden alleen zou het handig zijn om een tijdstip aan te geven wanneer de bestelling geleverd wordt, nu moet je de gehele dag wachten anders loop je de levering mis.

Mooie producten en snelle levering

Alles naar wens, op tijd gelevert en in prima staat.

Slecht. Artikel niet geleverd

Beloofde artikel is niet geleverd. Na bellen met webshop nog steeds geen reactie. Betrof 2 artikelen. Dakdragers en tas. De tas is geleverd...

Dmv kenteken zeker juiste product en super snel geleverd, top.

D.m.v. invoeren van je kenteken ben je zeker dat je het juiste product koopt. Overzichtelijke website en dezelfde dag geleverd. Verbeterpunt: het product stond 2x op de website (zelfde) was verwarrend.

Prima informatie en keurige levering

Adequate informatie over het weer leverbaar zijn van een bepaald artikel. Snelle en net aflevering.