Kwaliteit

Gisteren besteld vandaag gekregen, de beste prijs-kwaliteit.

Toppers

Besteld en de volgende daag al geleverd. Heel netjes verpakt en een super mooi product

Perfect!

Snel en onbeschadigd geleverd!

Super goed

Super tevreden

De ene dag besteld en volgende dag al in huis. Alle soorten accessoires op kenteken kunnen vinden. Super overzichtelijk. Goede kwaliteit spullen. Erg tevreden.

Kwaliteit

Snelle en correcte levering

Heel snel in ontvangst kunnen nemen en gelijk in m’n auto gezet past perfect bij het interieur!

aankoop gaat goed, alleen het werkt niet

het gaat om audi connect navigatie&infotainment

Koop orgineel Audi accesoires, geschikt voor de auto maar het past niet of nauwelijks

Stoel opberger /beschermer besteld voor mijn Audi A3. Gemonteerd zoals beschreven. Echter het geheel oogt zeer rommelig en niet Audi waardig. Bij orginele Audi accesoires mag je verwachten dat het mooi en strak aansluit. Mijn eerste en mogelijk laatste ervaring.

Snelle levering, prima product

Op maandag besteld, op dinsdag geleverd. Originele dakdragers met 100,- korting kunnen kopen.

mooie en snelle levering

3 cadeautjes voor vaderdag besteld en ze waren snel geleverd en een goede kwaliteit.

Kwaliteit en snelle levering

Snellere levering dan er stond op de site!

Volgens afspraak geleverd als was goedgeverd

Precies wat ik zoek!

Mooie Gadgets voor ook nog redelijke prijzen ook..Top!!

Twee zetelbeschermers besteld via de website, netjes de volgende dag geleverd.

Alles goed en netjes afgeleverd.

Prima zo.

Gewoon prima

Gewoon prima!

Snel geleverd en goeie prijs

Goede service,

Zeer goede en snelle service

Super tevreden met mijn bestelde producten.

Snelle levering.

Zoals de naam AUDI... perfect!

Goed kwaliteit en snelle levering!

Prima webshop, artikel niet helemaal naar verwachting

Prima webshop, snelle levering volgende werkdag zoals vermeld. Ik heb all-weather matten besteld met S3 logo voor mijn Audi A3 sportback 35 tfsi s-tronic aut. (2021). In tegenstelling tot wat de webshop aangaf vind ik ze niet erg mooi passen, voornamelijk aan de bijrijders kant ligt de mat er niet heel mooi in vanwege een verhoging in de bodem bij de stoel.

Service in orde, maar verzendingsdienst......

Een jas besteld maat L, en tot 2x toe een XL toegestuurd gekregen. Voor al dit ongemak een tegoedbon gekregen van de infodienst. Top! Om deze kunnen op te gebruiken heb ik een sleutelhanger van Audi besteld. Tot mijn grote verbazing was de levering weer niet juist. Een adapter van USB-C naar USB-A en dan nog van Seat i.p.v. Audi. Uiteindelijk heb deze dan maar gehouden om alle verdere terugkerende problemen te vermijden. Tot zover mijn ervaring, en ook de laatste met de Nederlandse Audi shop. Spijtig! 5 sterren voor de infodienst maar 0 voor de verzendingsdienst.

Amateuristisch

Als Belgisch bedrijf bekom ik geen correcte factuur met btw verlegging.