WAARDELOZE SERVICE IN PLAATS VAN TOEGEVOEGDE WAARDE

Originele dakdragers besteld via de webshop omdat deze nergens anders te krijgen zijn voor mijn Audi A5. Het pakket wordt onvolledig geleverd in de tuin. Kunnen niet worden gemonteerd omdat essentiële onderdelen missen. Na 3 uur bellen met het KCC van Pon (uitbesteed) en diverse dealers een oplossing die mij zelf geld kost. Resultaat; 2 dagen te laat met vakantie kunnen, dubbele kosten en een gezin met 8 mensen volledig gefrustreerd over de onbeschoft slechte service waar zonder 1 greintje respect wordt gecommuniceerd en geen enkele oplossing wordt aangedragen.

sneller geleverd dan van te voren aangegeven.

sneller geleverd dan van te voren aangegeven

Alles op tijd en goed geleverd

Zoals gebruikelijk van Audi, alles netjes op tjd en goed geleverd, top!

Scherpe prijs en snelle verzending

Voor mijn aanschafte Audi SQ5, was ik opzoek naar een set rubbermatten voor de bestuurder en bijrijders zijde. In mijn vorige Audi A4 zaten ook originele matten. Vanwege de goede pasvorm en kwaliteit heb ik besloten om weer voor originele matten te gaan. In eerste instantie wou ik ze uit Duitsland halen, maar door de scherpe aanbieding, besloten om ze te kopen via deze webshop.

Snelle levering, keurig verzorgde verpakking, dus in de puntjes goed geregeld!!!

Zie hierboven!

Moeilijk iets te bestellen

Onbegrijpelijk dat cataloog merchandise niet gewoon kan gedownload worden. Is niet van deze tijd ! Wacht op antwoord van locake dealer …

Voor herhaling vatbaar!

Snel, goed verpakt, product is prima!

Product snel gevonden, snelle levering dus prima.

Pakketje word door post.nl gestuurd met vertraging verder alles netjes

Zoals verwacht, snelle levering & product van goeie kwaliteit

Goed en betrouwbaar webshop

keurig net product

mooi product en zeer snelle levering

Heel tevreden

Zeer correct snel geleverd

Eenvoudig te bestellen en de volgende dag al in huis! En dat een paar dagen voor de kerst wanneer er meestal vertraging ontstaan, dus dat was super!

Prima site, snelle levering. Door kenteken check weet je dat aangeschafte artikelen geschikt zijn voor jouw auto.

top

snel en goed

Maatvoering is twijfelachtig

Het bestelde vest was veel te groot, jammer maar gelukkig is retourneren eenvoudig.

heel goed

duidelijke site ,makkelijk om alles te bekijken en meteen voor het goede type auto door kenteken in te vullen

Snelle levering, goed bezorgd

Online besteld, snel en goed geleverd. Ophalen is ook altijd goed maar nu voor gemak gekozen

Perfect afgerond

Perfecte service snelle levering

Tevreden met de dienstverlening.

Vlotte website

Alles vlot verlopen met de bestelling A+++

Duidelijke shop

Goed menu met alle keuzes die je nodig kan hebben. Uitermate snel geleverd en voor Audi begrippen niet al te duur

Beroerde kwaliteit kunststoffen klikgespen

De gebruikte kunstof klikgesp van de Audi bandhoezen is absolute rommel. Prul . Slechter dan slecht. Bij het " passen " van de hoes meteen in gruzelementen !!