Snelle levering, goed bezorgd

Online besteld, snel en goed geleverd. Ophalen is ook altijd goed maar nu voor gemak gekozen

Perfect afgerond

Perfecte service snelle levering

Tevreden met de dienstverlening.

Vlotte website

Alles vlot verlopen met de bestelling A+++

Duidelijke shop

Goed menu met alle keuzes die je nodig kan hebben. Uitermate snel geleverd en voor Audi begrippen niet al te duur

Beroerde kwaliteit kunststoffen klikgespen

De gebruikte kunstof klikgesp van de Audi bandhoezen is absolute rommel. Prul . Slechter dan slecht. Bij het " passen " van de hoes meteen in gruzelementen !!

Slecht

Wij hadden een portemonnee gekocht voor de man van onze dochter die net een hagelnieuwe Audi had gekocht en dat was voor zijn verjaardag. Het werd een dag voor zijn verjaardag geleverd. Een doosje zonder inhoud. Ik heb toen gelijk gebeld dat er niks in het doosje zaten de reactie was nogal kil. Nu hadden we dus geen cadeau en de dame kon ons niet vertellen wanneer hij geleverd zou worden terwijl ik al betaald had. Dit is een hele slechte reclame voor Audi

Prima procesverloop

Goed afgeleverd.

Dat het vlot is verlopen de bestelling

Had het snel binnen wat ik besteld had

Duidelijke website en goede service

prima prijzen en dito levering

ondanks premium Audi is PON webshop voor basic kleine gadgets redelijk qua prijzen. Na vele jaren dezelfde Audi, is er weinig nieuws voor ons model A4 (8W/B9). Af en toe zijn seizoens-aanbeidingen interessant, echter zelfs met korting zijn de prijzen voor de grotere accessoires bepaald geen koopjes (velgen-sets, ski-boxen etc.)

Goede Service

Snelle en goede Service! Materiaal wat besteld is, is van hoge kwaliteit.

Waardeloos

Van zo’n groot en gerenommeerd bedrijf mag je wel enige vorm van service verwachten. Van de kast naar de muur gestuurd, niemand neemt verantwoordelijkheid. Echt waardeloos.

Verrassend goed!

De producten zijn zoals omschreven en van goede kwaliteit. Erg snelle levering!

Goede webshop

Wielbouten en web kabel besteld, en mooi op tijd geleverd.

Minder goed dan gewend

Ik kreeg een mail dat de kalender weer op voorraad was, maar toen ik gelijk wilde bestellen, gaf de site aan dat hij niet op voorraad was. Dus weer mijn mailadres doorgegeven en een paar dagen later besteld samen met een aantal andere artikelen. Deze werden geleverd met een track en trace, maar de kalender niet ( ook geen track en trace hiervan gekregen). Na contact met de klantenservice bleek dat deze ergens anders bezorgd was. Hiervan geen bericht gehad (van PostNL) Jammer dat je er dan zelf achteraan moet. Wel snel antwoord van de klantenservice overigens.

Zomerbanden goed ingepakt

Mijn zomerbanden netjes opgeruimd. Makkelijke hoesjes.. Misschien kon de strakmaak kabel van wat anders gemaakt worden zoals een ellastiek

Wat een snelle en goede service

Toen ik via de dealer de link door gekregen had om extra matten te bestellen was het zo ontzettend makkelijk en snel te regelen, dat had ik niet verwacht. Meteen de dag erna waren ze binnen. Top geregeld!

Arrogant bedrijf

Artikel besteld, niet leverbaar. Bericht ontvangen dat artikel weer voorradig is, blijkens website niet voorradig. Helpdesk gebeld, om 18:00 gesloten terwijl website aangeeft tot 20:00 uur bereikbaar te zijn. Mail gestuurd, geen antwoord op ontvangen. Kortom, typisch Pon, klanten zijn goed om geld te spenderen, worden verder genegeerd.

Mooie en eenvoudige site, makkelijk bestellen.

Positieve ervaring, heb al vaker iets besteld via deze site.

Degelijke dakdragers.

Ik heb in de loop van de jaren verschillende merken gehad voor de diverse auto’s. Met de aanschaf van een andere Audi, deze keer gekozen voor dakdragers uit de Audi webshop. De interesse hiervoor was mede gewekt door de aktieprijs. Ik heb ze een paar dagen geleden ontvangen. Ze ogen zeer degelijk. De aluminium stangen zijn mooi breed en voorzien van een doordacht sluitsysteem met een momentsleutel, zodat je ze met de juiste kracht op de dakrails kan monteren. Ik moet de dakdragers nog uitproberen maar het is veelbelovend.

geweldig product

Zeer tevreden, snelle levering en het product ruikt heerlijk.

Geleverd zoals besteld

Binnen 24u de bestelling geleverd

Snelle levering, top!!

Supersnelle service

Erg blij met mijn bestelling. Ik kon goed vinden wat ik zocht. Van mij mag het assortiment wel uitgebreid worden. Jammer vond ik wel dat het een echte mannensite is en dat ik al nono regelmatig terug moest naar de home page om ook alweer op de zoeken wat voor type ik moest hebben. En dan nog hatchback, Sportback, v8.....? Weet ik veel ik wil gewoon mijn auto gaf hebben. Net al nu een achterbak bekleding wil hebben en dan staan er weer twee. Ik heb geen idee welke ik dan moet hebben. (En natuurlijk kan ik dan altijd even bellen) Verder door de klantenservice erg prettig geholpen. Super!

Zuiderinslag 8 3833BP Leusden

+31 33 494 9944