Besteld en klaar

Mooie site

Lange levertijd

Straatnaambordje vrijdag besteld ruim voor 15.00 om zaterdag geleverd te krijgen. Was een cadeautje die ik zondag nodig had. Zaterdag niet geleverd, maandag worden brievenbuspakketjes niet geleverd, dus ik denk dan zal die dinsdag wel komen. Wel een link gekregen om te volgen en zou inderdaad dinsdag bezorgd worden. Maar nee, dinsdag de hele dag niet gezien. Krijg ik dinsdagavond een nieuwe om te volgen en woensdag is het pakketje eindelijk geleverd. Ik snap niet waarom dat zo lang moet duren als er op de site staat: voor 15.00 besteld morgen in huis. Telleurstellend. En daarbij was het bordje ook nog eens niet netjes gestickerd.p

Prachtig product en snelle en goede afhandeling.

Na even gestunteld te hebben met de website ging het ontwerpen gemakkelijk. Met een ruime keus en ideeën zijn we tot een leuk naambord gekomen. Snelle levering met duidelijke communicatie. Een uniek kado!

Goede service en aftersale

Heb een prachtig straatnaambord besteld. Keurig en op tijd geleverd. Na constatering van een schrijf fout contact gehad en dit is goed afgehandeld.

Kwam zoals verwacht

Niks mis met het product, was zoals verwacht.

Helemaal top!

Duidelijke site met veel keus en super snel en goed geleverd.

snelle levering en top gemaakt

goeie en snelle service, Top!

Precies zo als wij verwacht hadden niks op aan te merken

Gaafste naambordje ever!

We zijn zo ontzettend blij met ons naambordje. Uniek en geleverd door namen enzo voor een mooi prijsje

Strakke betonnen cijfers snelle levering

Mooie strakke betonnen cijfers. Snelle levering goed verpakt.

Duurt lang

We hebben de bestelling nog steeds niet ontvangen kunnen helaas dus ook geen beoordeling geven , de belofte was 24 juni maar nu is het 27 juni en nog steeds niets ...,

Trekt krom na ophanging

Aangezien se zelfkleving op de muur niet afdoende was heb ik montage gebruikt maar daar trekt het plaatje van krom

Makkelijke ontwerptool online. Snelle levering en naambordje ziet er mooi uit.

Mooi plaatje en snel binnen

Het plaatje is mooi afgewerkt en ik heb het snel ontvangen

Snelle levering goed kwaliteit

netjes geleverd en goede kwaliteit

keurig werk maar een rampenwebsite

Het bestellen via de website is nagenoeg onmogelijk. Als je dat tot je eigen verrassing tot een goed einde hebt gebracht, ontvang je vervolgens razendsnel het gevraagde product, waarop niets is aan te merken.

Top service en product

Super mooi steigerhouten naambord en snelle levering. Ook contact met klantenservice verloopt super!

Snelle service en mooi product!

Het bordje wat we hebben besteld was binnen 2 dagen bezorgd en het resultaat mag er zijn, we zijn er erg blij mee!

Super goed

Heb moeten zoeken op het net daar waren jullie. Super geholpen snelle service. TOPPERTJE

prachtige tuinposter, maar wel gekreukt uit de koker

De tuinposter is echt prachtig geworden. Helaas is de manier van inpakken niet erg geschikt. Er zitten vouwen en deuken in de poster. Verder is het jammer dat je niet meer maten gebaseerd op 3:4 kunt krijgen.

geweldig

super blij mee hij is echt heel mooi geworden

Precies als besteld, goede kwaliteit en een goede prijs

Leuk dat je de tekst en lettertype naar wens aan kunt passen. Je hebt veel keuze hierin ook leuk dat je symbolen kan toevoegen. Oogt als een goede kwaliteit, geleverd zoals besteld

Heel mooi doek gekregen en super dat jullie het laten weten als de foto of afbeelding niet helder is zodoende kon ik een andere afbeelding pakken.

Stijgerhout nummerbord besteld! Binnen 2 dagen in huis! Super mooie kwaliteit, goede communicatie en snelle levering! Ik ga hier zeker nog eens wat bestellen!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.