Meer van verwacht

Het “stukje” plastic hadden we meer van verwacht voor deze prijs.

Beste Laura, Wat vervelend dat je meer had verwacht. Kan je mij een foto sturen met je order nummer dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Je kan dit sturen naar tom@stultiens-group.com Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Prima, snel geregeld, precies zoals verwacht

Naambordje besteld. snel geregeld. duidelijke site

Het naambordje ziet goedkoop uit.

Gezien de prijs verwachtte ik een naambordje van hoge kwaliteit met b.v. gegraveerde cijfers/letters. Ik ontving daarentegen een relatief dun stuk plastic met stickers. Stickers die overigens niet eens perfect aangebracht waren. De onhandigheid van de website had een indicatie moeten zijn van de kwaliteit.

Beste Rik, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Graag wil ik je vragen een foto te maken van het bordje en mij deze te sturen met een begeleidend schrijven, dan gaan we het voor je bekijken en kijken naar een oplossing. Je kan het mailen naar tom@stultiens-group.com Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Product was beschadigd. Dit was geen probleem. Binnen korte tijd het gekochte product opnieuw ontvangen. Super.

Kwaliteit uitermate slecht

29dec. Naambordje -/+ € 56,- plexiglas besteld op deze website, volgende dag 30e dec. geleverd. Toen ik het pakketje open maakte vielen er meteen dingen op: - bordje was geplakt met stickers en niet gegraveerd. ( niet duidelijk vermeld in de omschrijving) - bijna alle lijnen waren uitverhouding en scheef geplakt - enkele plekken lijkt er vuil / lucht onder de stickers te zitten. - bijhorende schroeven zijn niet van RVS. ( magnetisch, rvs is 99x niet magnetisch met hoge uitzondering daar gelaten) Ik heb dan ook meteen telefonisch contact met het bedrijf opgenomen en kreeg de medewerker **** aan de telefoon ( dezelfde persoon die het bordje ook had gecontroleerd volgens de bon ) Ik legde de medewerker bovenstaand uit en dat ik hier ook niet mee akkoord ging. Hier ontstond al een kleine discussie. En ik moest maar ff foto s maken en mailen. Dus per direct dan ook gemaild met bovenstaand+ beschrijving product van de website en dat ik ook per direct de koop ontbind aangezien het gehele product niet voldoet aan de beschrijving. (Ondanks gepersonaliseerd)En dat ik mijn geld dus terug verwacht aangezien mijn vertrouwen in dit bedrijf enorm is geschaad. Na veel mailen nog geen oplossing, ik kreeg via de mail 4 jan, een verzoek om een review in te vullen en uiteraard dat heb ik gedaan. En daar werd binnen 15 minuten al op geantwoord, na een paar discussie-mailtjes, zou ik mij geld terug krijgen als ik deze review zou aanpassen. En uiteindelijk is het geld ook gestort in kort tijdsbestek. En paste ik mijn review grotendeels aan. Das het enigste pluspunt wat ik dan ook kan benoemen van dit bedrijf. Hier ooit nog bestellen ? Absoluut nooit! Hopelijk leert het bedrijf van deze slordige foutjes zodat er niet meer gedupeerde ontstaan, door goede controle uit te voeren vorens het verzonden word.

Beste Marian, Bedankt voor je review. Zoals besproken hebben we dit voor je netjes opgelost. Als er nog vragen zijn mag je mij die altijd stellen. Met vriendelijke groet, Tom

Mooi naamplaatje, kun je zelf invullen hoe je het wilt hebben en veel keuze in lettertypes. Snelle levering. Heb al 3 naamplaatjes besteld.

Mooi naambordje

Naambordje laten maken, supermooi geworden. Snel geleverd.

Mooi product

Duidelijke site, eenvoudig bestelproces en nette levering.

Mooi plaatje.op tijd bezorgd

Goed geregeld

Helemaal tevreden. Goed geholpen

Dit was de eerste keer dat ik gebruik gemaakt heb van jullie service. Ik had graag een andere bestelling gedaan, maar voor nu zijn wij heel tevreden en zou een ieder jullie aanbevelen. Zou zo weer een bestelling plaatsen.

Goed maar niet goedkoop

Sticker ziet er goed uit en plakt best.

De ene dag ben je het bordje aan het ontwerpen..de volgende dag hangt het al naast de voordeur. Het voldoet helemaal aan de verwachting. Heel blij mee!!

Resultaat zoals verwacht.

Snelle bestelling, makkelijk online design te maken.

Goed geregeld

Op tijd geleverd

Levering niet op afgesproken termijn

Helaas nog steeds in afwachting van het naambordje, wat ik cadeau had willen geven met kerst. Óveral op de site wordt geadverteerd met de korte levertijd en als je voor een bepaald moment besteld je het morgen al in huis hebt. Helaas nu een week geleden iets besteld en dit is nog niet eens verzonden. Erg jammer! Anders had ik het wel ergens besteld waar de levering wél snel is..

Beste Anne, Wat vervelend om te lezen. Ik zie inderdaad dat het pakketje zich in het sorteercentrum van PostNL zich bevindt. Dit is natuurlijk erg vervelend en niet de bedoeling. Wij hebben het op 22-12 om 07.08 uur namelijk aan PostNL aangeboden. Wat ik kan doen is het opnieuw laten maken zodat het vanmiddag klaar ligt voor je. Ik zie namelijk dat je in Eindhoven woont, wij zitten ook in Eindhoven. Indien je hier gebruik van wilt maken mail mij dan even naar tom@stultiens-group.com dan lossen we het op voor je. Met vriendelijke groet, Tom

Te laat bezorgd.

Het naambordje op zich heel mooi Alleen veelste laat bezorgd Heel slecht van post nl Het was een verjaardags cadeau. Komt het 4 dagen te laat aan

Beste Silvia, Helaas is het zo dat ook dit jaar PostNL en alle andere vervoerders zich weer hebben verkeken op de hoeveelheid pakjes waardoor er achterstand is ontstaan. Hopelijk doet dit niks af aan de kwaliteit an het geleverde product. Mochten er nog vragen zijn kan je die mailen naar tom@stultiens-group.com Met vriendelijke groet, Tom

Snelle levering, bordje voldoet aan verwachting.

Snelle levering, bordje voldoet aan verwachting.

Looks perfect on the dark shaded wall!

I'm very happy with the quality of the plate, and the delivery was super fast!

Jammer geen gaten voorgeboord

Geen gaten voorgeboord dat zou wel handig wezen. Niet iedereen heeft een boorstatief. Ikke dus ook niet.

De ervaring met namen enzo was op zich goed. Snelle levering, bordje ziet eruit zoals verwacht. Wat mij echter tegenviel was dat de tekst erop geplakt is, ik had verwacht dat deze erin gegraveerd zou zijn. Ik kan geen informatie hierover op de site vinden. Plakletters doen voor mij wel echt af aan de kwaliteit dus daarom maar 3 sterren. Gezien de plakletters dan toch behoorlijk aan de prijs. Verder was alles prima.

Naamplaatje ok / meegeleverde materialen niet ok

Bestelde een Alu Look naamplaatje van 10x10cm. Het item werd snel geleverd maar de bij meegeleverde bevestigingsmaterialen bleken er maar 3 schroeven, 3 pluggen, en drie bevestigingsdopjes zonder malletje te zitten. Volgens de handleiding moeten er 4 van elk inzitten + een malletje. Na contact via whattsapp werd er gevraagd om een mail te sturen dan zouden de ontbrekende items nagestuurd worden. Dus zo gedaan. Enkele dagen later een retourmail waarin werd gezegd dat er bij de bestelde naamplaat maar drie stuks werden geleverd omwille van de afmetingen dit terwijl de handleiding duidelijk spreekt over vier stuks. Dus enkel twee sterren voor het naamplaatje en nul voor de service.

Beste Jos, Wat vervelend dat het niet geheel duidelijk naar u toe is. Ik ben het eens dat wij dit beter moeten communiceren. Wij zijn bezig dit aan te passen op de webshop zodat dit niet meer voor gaat komen. Nogmaals excuses. Met vriendelijke groet, Team Namenenzo

Super service en heel flexibel!

Goede vriendelijke klantenservice. Doen wat ze beloven. Mooie kwaliteit naambordje.

Mooi bord en snel geleverd

Ik kocht een rvs nummerbord met onze namen erop. Ziet er mooi uit en makkelijk te monteren! Dikke aanrader

Bordje zoals besteld en snelle levering

Zeker aan te bevelen

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.