Zeer snelle en goede levering

Zeer snelle en goede levering

Snelle levering, letters zijn stickers

Voor de prijs van het naambordje hadden wij niet verwacht dat de letters met stickers op het plexiglas geplakt zouden zijn. Wij hadden verwacht dat de letters in het plexiglas gegraveerd zouden zijn, dit viel dus even tegen bij het uitpakken. Leerpunt voor ons, dit eerst navragen Verder een snelle levering en handig bevestigingsmateriaal.

Precies zoals ik het wil.

Snel geleverd en netjes

Zie boven

Prachtig huis naam bordje

Het bordje zelf is echt super mooi geworden, alleen waren de gaatjes waar de boutjes in moeten om hem vast aan de muur te monteren te klein.

Nog niet eerder wat besteld. Makkelijk personaliseren en snel geleverd

Nog niet eerder besteld, maar makkelijk je naambordje personaliseren en de volgende dag in huis!

Snelle service!

Binnen 1 dag een superpersoonlijk naambord geleverd en ziet er prachtig uit. Goede service ook via whatsapp.

Super snel, top kwaliteit!

Volgende dag al in huis!

Meer dan uitstekend

Ik had wat problemen met de tekst op een bordje krijgen en ben daarbij uitstekend geholpen door Namenenzo. Niets dan lof voor de prima service

Zeer snel geleverd

Mooi bord, goede service

Ik had typefoutje gemaakt, kwam er snel achter, stuurde dus een mail. Binnen een uur was er reactie met aangepast voorstel. Dat is natuurlijk fijn!

Betrouwbaar, snelle levering, mooi naambordje

Ik heb een prima ervaring met Namen enzo! Namen die op het naambordje moesten komen, waren niet doorgekomen. Toen hebben de medewerkers van Namen enzo! die namen zelf op het bordje gezet en mij tot 3x toe een drukproef gestuurd. Ik wilde namelijk tot 3x toe qua lay-out iets laten aanpassen. Toen de lay-out definitief was, had ik het naambordje de volgende dag in huis. Top!

Super afwerking!

Mooie afwerking, snel verzonden. Levering duurde iets langer maar was te verwachten tijdens deze corona crisis!

Snel, ziet er keurig uit, makkelijk te op te hangen.

Snel, ziet er keurig uit, makkelijk te op te hangen.

Snel levrieng en mooi platje

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel en goed. Alleen geen 5 sterren door gebrekkige handleiding. Verder uitstekend!

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Het bestellen via de website is eenvoudig en levering was zeer snel. Product ziet er ook netjes uit, enigste minpuntje is dat de randjes redelijk scherp zijn van het naamplaatje.

Prijs , kwaliteit verhouding is niet goed

Het aluminium bordje is netjes, maar dat de letters en cijfers er gewoon OPGEPLAKT zitten met sticker, vindt ik voor die prijs zéér goedkoop. En met 1x poetsen, had ik al bijna meer dan helft los getrokken. Dit had voor die prijs er minstens ingegraveerd kunnen worden. Dus ik raad dit aan niemand aan !

Mijn bestelling goed en snel ontvangen

Goeie klantenservice. Snelle reacties , snelle levering. Aanraarder !!

heel tevreden

ben heel tevreden met de kwaliteit en de prijs en de levering

Gewoon prima!

Snelle service, zeer tevreden met kwaliteit van het product

Mooi en snel geleverd .zeer compleet 👍

Goed snel en zeer compleet afgeleverd

Mooi naambordje, snel geleverd

Op de site is het eenvoudig een naambordje te creëren. De kwaliteit is goed en de prijzen prima.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.