Zelden zo ‘n mooi naambordje gehad

Zie boven, duidelijk en fraaie uitvoering, bovendien zeer snelle levering.

Prima geregeld. Vlot en perfect uitgevoerd

Via internet ontworpen en besteld

Snelle levering!

Dit was de eerste keer dat ik bij Namen enzo bestelde, maar de service was perfect. De klantenservice was snel met reageren en hielp tot een gewenst resultaat. Ik had ons naambordje snel in huis. Ik kan namen enzo zeker aanbevelen.

Super bij met het leuke naambordje

Snelle en correcte klantenservice die mijn vraag via e-mail naar volle tevredenheid hebben beantwoord. Chapeau! :-)

Mooi naam bord

Super snel geleverd, en een heel mooi naambordje

Mooie en voordelige gedenksteen laten maken naar eigen ontwerp. Vlotte levering

Snelle levering, mooi product. Top.

Dit is de tweede keer dat ik hier een product bestel. Snelle levering. Mooi product. Mijn complimenten.

Keurig netjes gemaakt en afgeleverd volgens afspraak

Hele goede ervaring

Goede ervaring

Super goede ervaring. Goed contact, alles snel en goed geregeld.

Top levering.

Volgende dag al geleverd. Keurig verpakt en naambordje volgens ontwerp geleverd.

Super snel en compleet

De volgende dag was de bestelling al in huis, keurig stevig verpakt. Precies zoals gewenst , helemaal top. Plus dat je een bijna onbeperkte keuze hebt uit naambordjes.

Supersnelle levering en prachtig ontwerp van ons naambordje voor bij de voordeur!

Supersnelle levering en prachtig ontwerp van ons

Mooi naambordje ontvangen.

Het contact met Namen en zo was prima.

Binnen 38 uur Whaaaauw, prachtig

Binnen 38 uur hing er een prachtig afgewerkt naambordje bij onze voordeur.

Prima en snelle levering

Prima en snel geleverd volgens afspraak .helemaal top

Perfect. Snel geleverd. Mooie kwaliteit!

Gewoon helemaal goed! Voldoet volledig aan de verwachtingen!

Snel

Afgelopen dinsdag een naambordje besteld en deze kwam woensdag al binnen. Super mooi en heel blij mee. Een kleine kanttekening: ik had een goud tasje erbij besteld. Echter, het tasje is veel te klein voor het naambordje.

Snel, makkelijk en mooi

Al meer keren bestelling gedaan, geweldig duidelijke website! Niet de goedkoopste maar wel de beste prijs/kwaliteit!

Precies zoals besteld en snelle levering

Goed artikel. Precies zoals we wilden. Heel snelle levering.

Naambordje makkelijk te ontwerpen, goede kwaliteit, makkelijk in de muur te bevestigen en heel snel in huis! Topservice!

Super!!

Snelle levering, goede kwaliteit. Een aanrader!

Snel geleverd, makkelijk ontworpen

De letters waren een beetje beschadigd, dat is erg jammer. Voor de rest ben ik erg tevreden over de snelle levering en gemak van het ontwerpen.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Snelle en perfecte levering

Zag er perfect uit en de volgende dag in huis... Chapeau....

Zeer tevreden over bestelling

Snelle en correcte levering van mijn bestelling en gratis betaling na levering !!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.