Perfecte service

Heel mooi product, ze denken met je mee. Perfecte levering en exact uitgevoerd als besproken en drukproef. Defect bij postlevering, geen probleem, dag erna nieuw ontvangen. Dank je wel Jessy dit is SERVICE met hoofdletters

Flexibel, snel en meedenkend

Bij het maken van een huisnummerbordje waar alle leden van ons gezin op staan kon ik geen geschikte afbeelding vinden tussen de sjablonen. Veronderstellend dat 'ff' een sjabloon toevoegen niet zomaar kon, heb ik voor een opmaak zonder sjabloon gekozen in de kleur groen. Men stuurde me even een voorbeeld ter controle, omdat die kleur niet vaak gebruikt werd. Toen ik, bij het aangeven dat dit inderdaad correct was, vroeg of er misschien nog een sjabloon was dat ons gezin weerspiegelde kreeg ik meteen een mooie suggestie in PDF. Na snel akkoord erop gegeven te hebben lag mijn bestelling de volgende dag op de mat. Goede prijs/kwaliteit, snelle verzending en geweldige service!

Vriendelijk en behulpzaam telefonische, En snel geleverd ziet er keurig uit.

Need I say more....

Zelfs na dat ik de bestelling al had gedaan in overleg nog telefonisch een wijziging doorgeven. Hiervan eerst via de mail netjes een proefdruk gehad ter goedkeuring. Dit alles zonder enig probleem en zeer vriendelijk contact. Bedankt (Jessy) Namenenzo.

erg snel en goede levering

het naambordje werd snel geleverd en ziet er erg mooi uit

Super snelle levering en goede kwaliteit

Voor de eerste keer hier besteld en komen na wat zij beloven.

Top!Vriendelijk,veel keus,makkelijk bestellen,snelle afhandeling!

Een uitstekende ervaring,zowel online als telefonische service verliep snel,afhandeling en betaling verliep ook prima ,zeer vlotte bezorging en veel keus.

Snelle levering en veel variatie-keuze

Ondanks de drukte toch de volgende dag bezorgd. Gebruiksvriendelijk. En veel keuzes. Mooi resultaat. Prijzen redelijk.

Service en kwaliteit product.

Wij hebben een backcover voor een iPhone 8 met foto erop gekocht. Later bleek dat het de backcover en waar de foto op geprint is los van elkaar zitten. Voor de service een cijfer 10 en voor het product helaas een cijfer 8. (Het product is echt super mooi)

Goede kwaliteit en snelle levering

1kleine minpuntje heb geen bevestiging erbij gekregen heb het let tec7 moete bevestigen

Prima opties op de site en snelle levering

Prima te vinden wat we wilden en zeer snelle levering!

Een zakelijk helder acryl naambord besteld voor onze onderneming, incl. eigen ontwerp. Volgende dag was dit al geleverd en hij ziet er prachtig uit!! Wij zijn zeer tevreden met de snelle service en top personeel staan je perfect te woord. Ga zo door Namen enzo team!!

Zeer vlotte en snelle levering Zeer tevreden

Omdat ik twee orderbevestigingen had gekregen, een met en een zonder ontwerp heb ik gebeld. Ze hebben het meteen opgelost en het was geen probleem. Super afgewerkt. De dame aan de telefoon was zeer vriendelijk en heeft me super geholpen. Daags erop was ons naambordje al binnen. Super service.

Goede en snelle verzending

Alles is snel en goed ontvangen

Erg tevreden!

Ik was op zoek naar een mooie steen voor op het grafje van mijn overleden hond en kwam bij namen enzo! terecht. Het fijne is dat je helemaal zelf kan bepalen wat je er op zet, hoe je het erop zet, welk lettertype je wil, eventueel een afbeelding erbij. De levering was snel. Je word constant op de hoogte gehouden hoe het ervoor staat. Ook als er wat vertraging is. Ik ben heel blij met het uiteindelijke resultaat. Prima bedrijf!

Snelle levering, mooi naambord

Wij hebben een naambord met zwarte letters en een wit cijfer. Helaas is het witte cijfer niet heel goed te zien, doordat het hout ook licht van kleur is.

Goede en snelle service!

Voor een muursticker op de kamer van onze dochter kwamen wij uit op namenenzo. Hier konden we haar naam helemaal in een eigen gekozen lettertype laten drukken. Zeer goed en snel geholpen door de klantenservice. Sticker de volgende dag zelfs al in huis! Zeer tevreden!!

Mooi naambord.

Prima. Zeer snelle levering

goed en snel

Mooie kwaliteit en zeer snelle levering

Op 5 december besteld en de volgende morgen geleverd en dat met sinterklaas!! Ziet er prima uit goede kwaliteit en makkelijk te bevestigen.

Super leuk product

Heel mooi geworden helemaal naar wens

Makkelijk , snel 👍

Erg tevreden over het product.

ondanks dat de maat van het artikel niet op voorraad was, is dit prima opgelost en heb mijn bestelling alsnog op tijd ontvangen!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.