uitstekende webshop

Super makkelijk om huisnummerbordjes te ontwerpen aan je persoonlijke voorkeur, ze zijn heel mooi afgewerkt en van heel degelijke kwaliteit. Heel snel en perfect verzonden.

Gewoon goed.

Brievenbus plaatje van prima kwaliteit en mooi gegraveerd. Net zo alsof het voorbeeld op de site. Op tijd en snel geleverd. Kortom, niets op aan te merken.

Mooi precies zoals ik wilde

Snel en goed verpakt geleverd.

Erg snelle levering

Dag van te voren besteld en de volgende dag binnen. Straatnaambord zag er keurig uit en ook goed verpakt.

Reclame is binnen één dag geleverd, het is al 4 dagen verder nog steeds niets ontvangen

Het is mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Website ziet er veel belovend uit en koos hun voor de naambordjes. Meteen gemaakt en opgestuurd. Ik dacht knap! Maar een week later, nog steeds niets ontvangen. Ook de klantendienst reageert niet, na 2 dagen... als je een service levert dat het binnen de dag geleverd zou zijn en 2 dagen op je antwoord moet wachten is dit wat tegenstrijdig.

Beste Isabelle, Wat vervelend dat je het nog niet hebt mogen ontvangen. Zou je mij de mail inclusief je order nummer naar [email protected] kunnen mailen dan ga ik het voor je uitzoeken en uiteraard een reactie geven binnen 24 uur. Met vriendelijke groet, Tom Stultiens

Jullie zijn een erg goed bedrijf

Bestelde een straatnaambordje met bevestigingsmaterialen en een bijbehorende paal. Alle werd zeer spoedig binnen twee dagen bezorgd. Keurig verpakt. Het bleek dat ik zelf een tekstfout had gemaakt. Na even bellen werd de volgende dag de aangepaste tekst geleverd. Website, bellen en mailen en de verzorging en bezorging: alles even vriendelijk en correct. En het bordje: ziet eruit zoals je dat hoopt en alsof de gemeente het heeft neergezet. Dank en blijf van je werk houden! Groet Frans

Top bedrijf.

Zeer snelle en correcte levering.

bestelling was verloren gegaan,na aangifte heel vlugge reaktie en bestelling opnieuw verzonden

na aangifte dat onze bestelling niet is toegekomen,heel snelle reaktie dat onze bestelling opnieuw wordt verzonden dit is een zeer goede opvolging v/d leveringen en vlugge afhandeling naar de klant toe bedankt

Beste Rony, Wat vervelend dat je het nog niet ontvangen hebt. Als je mij naar [email protected] een email met je ordernummer kan sturen ga ik het voor je verder uitzoeken. Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Duidelijk!

Duidelijke uitleg en netjes verstuurd!

Ik moet het nog verwerken op een muur of deur, dus hopelijk gaat dat goed lukken....

Prima product, snel geleverd

Naambordje voor mijn brievenbus gemaakt. Snel geleverd en ziet er TOP uit. Erg blij mee.

Naam verkeerd afgedrukt, werd opgelost. Kwaliteit prijs verhouding matig

Had voor de prijs een netter afgewerkt bordje verwacht, de dopjes die de schroeven afdekken sluiten niet netjes aan op het bord. Naam was verkeerd, werd opgelost door de missende letters na te sturen, zelf op geplakt

Goedemorgen Marko, Bedankt voor je review. Wat vreemd dat de dopjes niet netjes de schroeven afdekken. Zou je hier een foto van willen sturen naar [email protected] Ik zie hopelijk graag uw foto tegemoet zodat we het verder kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Tom

Heel mooi naambordje

Mooi naambordje voor een prachtige herinnering.

Perfecte service en snelle levering

Naamplaatje besteld alles online in de tool kunnen invullen binnen paar dagen het bestelde in perfecte conditie op de mat

Snelle levering en mooi van kwaliteit

Mooie vormgeving als een echt straatnaambord

Mmmm.

goedkoop aanvoelend stukje plastic. Geschatte waarde 3.00 eur. Gekochtvoor 40.00 Er zit geeneens bevestingingsmateriaal bij... Wilde nog een naambordje maar laat de snit wel iets moois maken. Het is commercieel, net zo goed dat de klant er niet over kan zeiken.

Goedemorgen Jascha, Bedankt voor de review. Het betreft hier een Trolease materiaal wat weer bestendig is. Het is uiteraard handwerk incl. een lasermachine komt aan de pas om tot het resultaat te komen wat u op het bordje wenst. Er zit wel bevestigingsmateriaal bij namelijk 3m tape aan de achterzijde. De kosten die u betaald heeft is 30,95. Indien u een ander bordje wenst kunnen we altijd meedenken voor u. Stuur mij dan direct een mailtje naar [email protected] Fijne zondag, Tom

Mooie kwaliteit, goed verpakt

Erg mooie kwaliteit Snelle levering Top service

Was niet wat ik er van verwachtte.

Jullie product (3 en 3) voldeed niet aan mijn verwachtingen. Vriendelijke groet, P. den Otter

Beste Peter, Wat vervelend. Wat voldoet er niet aan de huisnummers precies? Ik zie graag uw reactie zodat we tot een passende oplossing kunnen komen voor u. Met vriendelijke groet, Tom

binnen 30 uur een bordje aan de muur. Uitstekende website en service.

Op de website duidelijk zichtbaar wat je krijgt en wat er mogelijk is. Nog hebben wij iets besteld wat niet mogelijk bleek te zijn. Dit is snel opgepakt door een werknemer en aangepast. Binnen 30 uur van bedenken tot aan bezorging.

Bedrukking ziet er anders uit dan op gekozen voorbeeld.

De kleur van de bedrukking wijkt erg af van het voorbeeld op jullie site (bordje fam. De Jongh). Ook de gaten in het naambordje zitten anders. Kortom er staan voorbeelden op jullie site die jullie niet kunnen maken, zowel qua kleur, indeling als lettertype.

Beste Anke, Bedankt voor uw review en opmerkingen. Het lettertype kiest u zelf wanneer u het bordje gaat ontwerpen in de ontwerpmodule. De gaten zitten op dezelfde plek zoals in het echt ook zitten. De kleur is altijd 1 vaste kleur namelijk een licht grijze kleur. Dit is ook niet aan te passen omdat dit de kleur is die in het leisteen zit als je het gaat graveren. Als er nog vragen zijn kunt u mij dit mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Tom

Naambordje

Moest even erop wachten maar uiteindelijk een prima product en zeer makkelijk te "monteren" {plakken dus}. Aanrader

Beste Hans, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat je het nog niet ontvangen hebt. Hopelijk ga je dit spoedig wel ontvangen zodat je dit kan monteren. Als er nog vragen zijn hoor ik die graag. Met vriendelijke groet, Tom

Makkelijk bestellen. Overzichtelijke website. De service is geweldig. Er was in één van de namen een foutje geslopen. Direct werd er een nieuwe sticker opgestuurd, zonder lastige vragen. Resultaat is heel erg mooi.

Medium low quality

We ordenes a RSV look board and the Quality of the material is low. The printing of the letters is not made directly on the board but on kind of cardboard and then glued on the board

Hello, Thank you for your review. You ordered a sign with stickers. This is also exactly what we made and sent. The quality of the stickers is very high. It is in fact the same quality as used for car wrapping.. Should you have any further questions, we would of course be pleased to hear from you. Kind regards, Tom

Snelle levering van een goed product (straatnaambord) voor een schappelijke prijs!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.