Erg blij met mijn ontvangen naambordje

Donderdag een bordje van leisteen besteld en vrijdag al bij de voordeur opgehangen. Ben er super blij mee.

Mooi maar basic

Kwaliteit van het naambordje is goed maar de bevestiging kan beter, is wat onhandig te plaatsen met plak en prutswerk.

met plezier een naam bordje besteld

met de kortings code had ik een probleem gaf aan dat die verlopen was maar tot 2023 geldig !

Klantvriendelijk

Omdat mijn opdrachtgever afzag van de bestelling, heb ik die dezelfde dag nog moeten annuleren. De betaling was echter al gedaan. Dit werd probleemloos opgelost en gecrediteerd en dat vind ik echt supernetjes van ze!

Erg mooie kwaliteit en zeer grote klantvriendelijkheid

Erg mooie kwaliteit en zeer grote klantvriendelijkheid

Prachtig werk

Zéér mooie afwerking van het zelfklevende brievenbusnaambordje. aangename website en goede levering.

Top bordje en supersnel geleverd !

Top bordje en supersnel geleverd !

zeer goed

Het naambordje is precies geworden zoals wij bedoeld hebben.

Snelle levering, super service!!

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Duidelijke website, snelle afhandeling, prachtig resultaat

Ik ben erg tevreden

Snel en efficiënt

a

Goede service: het door mij bestelde naambordje was er niet meer. Ik werd meteen gebeld en kreeg een mooier, duurder bordje voor dezelfde prijs. Heel snel geleverd.

Fijn geholpen

Domme fout gemaakt, maar zonder er om te vragen veel korting gekregen op een nieuwe bestelling. Heel fijn.

Gemakkelijk en snel

Fijne site. Eigen ontwerp werd goed overgenomen. Perfecte stickers voor op de auto ontvangen.

Goed, bestelproces kan net iets klantvriendelijk.

Na bestelling wilde ik achteraf betalen, maar stokte dat proces, waardoor bestelling opnieuw geplaatst moest worden. Order werd nadien goed afgehandeld.

Mooie letters. Slechte montagewijze

De letters zijn prima maar de montage met secondenlang is een drama

Beste Jan, Wat vervelend om te lezen. Zou je mij via tom@stultiens-group.com kunnen laten weten wat er precies niet goed aan is? Hopelijk kan ik tot een mooie oplossing komen voor je. Ik zie het graag tegemoet.

Helemaal zoals verwacht

Zoals bedacht is het geleverd.

Keurig

Een snelle levering, keurig een antwoord op mijn vragen gekregen.

Snel geleverd en product zoals verwacht

Snel geleverd en product zoals verwacht.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen dus dit is zinloos....

Zinloos Het veld aanbevelen is verplicht in te vullen dus voorlopig kan ik niet anders dan nee invullen

Super ben er blij mee

Was even ingewikkeld hoe t nu precies moest maar eenmaal we het door hadde ging t makkelijk en mooi resultaat mijn dochter van 4is er super blij mee

Lekker makkelijk iets moois laten maken!

Mooi spul hier!

snelle levering, goede communicatie en veel keuzemogelijkheden

Mooi product en een goede service

Wij hadden voor een naambordje van 2 lagen acrylglas | Frosted-look 20 x 15 cm met witte letters gekozen. De dag na de bestelling werd er gebeld om na te gaan of er bewust was gekozen voor witte letters i.v.m. de zichtbaarheid. Dat was het geval, maar goed dat dit nog even werd gechecked! Het resultaat is heel mooi geworden en werd goed verpakt geleverd.

Heel mooi

Op tijd geleverd en precies wat beloofd wordt.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.