Wij hadden een leisteen naambordje besteld. Echter bleek bij binnenkomst dat het niet in het midden gecentreerd stond. Iom heeft namenenzo dit super netjes opgelost! Het is een ontzettend mooi bordje met een goede service en fijne communicatie! Daarbij hebben ze het gelijk opnieuw gemaakt gezien het een Kado was. Alles op tijd binnen!

Geweldig en snelle levering!

Simpel het naambord zelf te ontwerpen en de volgende dag al in huis!

Sneller dan verwacht

Website is goed opgezet, het eigen ontwerp voor een spandoek is eenvoudig aan te leveren. Product was veel sneller dan verwacht in huis, goede kwaliteit

Top website!

Makkelijk te bestellen via website

Helemaal goed

We hebben een mooi naambord besteld, wat we zelf vrij eenvoudig konden ontwerpen

Het maken van je eigen naambordje is al leuk om te doen het is erg makkelijk en een super snelle levering

Snel geleverd en ziet er erg mooi uit

Het naambordje werd erg snel geleverd en zag er mooier uit dan verwacht. Was bovendien keurig verpakt en ook nog voorzien van bevestigingsmateriaal. Ook leuk om zo zelf je naambirdje te kunnen ontwerpen! Zeker een aanrader!

Snel geleverd, mooie penning.

Perfect gemaakt en snel geleverd

Perfect gemaakt en snel geleverd

Niet geweldig, geen snelle communicatie

Product werd op de valreep geleverd en het acryl naambord was aan één zijde beplakt met plakband wat er wel af ging maar lelijke sporen achter liet op het perspect.

Beste Leo, Bedankt voor je bericht. Plakband? Dat gebruiken wij doorgaans niet. Zou je een foto kunnen aanleveren via tom@stultiens-group.com om te kijken hoe we dit voor je kunnen gaan oplossen? Ik zie je reactie graag tegemoet.

Goed geholpen

Super mooi en snel geleverd

Precies zoals ik ontworpen had. Snelle levering inclusief bevestigingsmiddelen

goed en vlug geleert nar belgie

ben heel te vreden dank u wel doe zo voort

Pakket nog niet ontvangen

Pakket nog steeds onderweg.

Beste Philippe, Bedankt voor je reactie. U heeft bij ons besteld op 16 juni. Roest borden hebben altijd enkele werkdagen nodig om te roesten. Wij verwachten deze vandaag/morgen te kunnen versturen. Mochten er nog vragen zijn wil ik je vragen mij direct te mailen naar tom@stultiens-group.com Ik wens je nog een fijne dag!

Goed!

Middels deze website heb ik een naambord voor de voordeur besteld. Prettige site waarin je de bestelling volledig kan personaliseren. Wel werkt het slecht op een smartphone, moest het middels de laptop doen.. hier kan dus wat in worden verbeterd wat mij betreft. Resultaat van naambord is erg mooi! Ondanks dat er op internet uitleg staat over 'hoe te monteren', mis ik hier een fysieke handleiding over. Dit wordt niet meegeleverd.

Ik heb een hele goede ervaring

Ik ben heel erg tevreden

Zoals besteld!!

Wat ik besteld heb heb ik ook gekregen.

Goed product en goed materiaal

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn bestelling

Heel mooi huisnummerbordje

Ben heel tevreden.Is heel mooi gemaakt. Snelle levering.Een aanrader.Top.

Geweldige en snel

Levering al binnen enkele dagen perfect gemaakt netjes geen schroeven gewoon lekker plakken top

Helemaal prima

Ik kreeg wat ik bestelde, tekst mooi uitgelijnd en snelle levering.

Alleen maar lof

Vanaf het maken tot het leveren: ik kan Namen enzo alleen maar aanbevelen!

Snelle levering van een correct afgewerkt product.

Ik ben heel tevreden over de snelle levering van het correct afgewerkt huisnummerplaatje. De mogelijkheid tot personaliseren is gemakkelijk toe te passen en biedt een ruime keuze voor wat betreft lettertype, kleur, plaats enz.... Ik ben een heel tevreden klant.

ik ben te vrede

erg vriendelijk aan de telefoon en goede hulp

Mooi plaatje

Het plaatje ziet er netjes en eenvoudig uit en netjes op tijd geleverd.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.