zeer goed in alles ,product en afhandeling.

is goed in product en afhandeling.

Helemaal goed snel en netjes

Super snel en heel makkelijk

Geweldige medewerkers!

Na foutieve opdracht werden we gebeld en de bestelling aangepast Heel veel dank

Snelle service mooi gemaakt!

Product zoals omschreven en zoals bewerkt binnen gekregen. Levering super snel

Ophangen is een probleem om recht op te hangen daar ophangpunten NIET gelijk zitten.

Prima spul en snel geleverd

De bestelling is prima en snel geleverd. Super.

Prima naambordje

Snelle levering prima kwaliteit

Snelle levering!

Makkelijk te bestellen, zeer snelle levering. Helaas waren de meegeleverde schroeven te klein voor het gaatje ;-). En de tekst was iets minder goed uitgelijnd dan verwacht.

Snelle levering, goede communicatie en goed product

zie hierboven

goede service maar naambordje was kleiner dan verwacht

de service was goed, pakketje kwam op tijd. achteraf gezien heb ik zelf niet goed naar de maten gekeken. Het naambordje wat ik ontving was kleiner dan ik had gedacht.

Goede en snelle service

Naambord is prachtig en werd zeer snel bezorgd. Ik kreeg zelfs op zondag antwoord op mijn mail. Goede service! Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering en naambord precies als bedoeld

Makkelijk om naambord te maken. Goede site. Snel geleverd. Naambord was cadeautje en ziet er prachtig uit.

Precies zoals je het wil!

Eenvoudig, mooi, ideaal.

Concept is mooi.

Problemen met de bevestigingstapjes op de achterzijde. Deze staan niet schoon in vierkant en is zo niet goed om te bevestigen. Deze zijn blijkbaar met secondelijm vastgemaakt door jullie. TIP : graag los meeleveren zodat deze ter plaatste kunnen Gelijmd worden. Ik heb jullie een mail gezonden en er foto’s bij gestopt zodat jullie kunnen zien wat mijn probleem is bij het bevestigen aan de muur. Graag zie ik een oplossing vanwege jullie kant zodat ik alsnog ons naambordje kan bevestigen. Bij aanbevelingen ja qua concept is goed , maar bevestiging laat te wensen over. Mvg, Sophie.

Beste Sophie, Bedankt voor je tip. We zullen hier zeker naar gaan kijken. Wij maken gebruik van malletjes en daarmee zouden ze nagenoeg recht t.o.v. elkaar moeten zitten. Als je naar onze montage handleiding kijkt zie je dat het eigenlijk niet belangrijk is hoe ze zijn bevestigd zijn aan de achterkant. Als je een klein beetje witte verf of tipex op de achterkant van de dopjes plaats en deze dan vervolgens tegen de muur drukt weet je tot op de mm precies waar je de gaatjes moet boren. Als je het wilt gaan uitmeten op de zal je de kans gaan krijgen dat je net niet goed uitkomt en dat het bordje krom gaat trekken. Daarom adviseren wij altijd om het te monteren zoals in de montage handleiding die je kan vinden via de volgende link. https://www.namenenzo.nl/montage-handleidingen Als er nog onduidelijkheden zijn hoor ik die graag.

Erg gemakkelijk om het naambordje te ontwerpen, heel erg snel geleverd en zeker een aanrader om hier iets te bestellen.

Zeer goed, snelle levering

Naamplaatje is mooi afgewerkt in degelijk materiaal.

Super service met super kwaliteit product!

Hier heb ik niets op aan te merken. Super service en het product is super kwaliteit.

Bestelling “nog” niet afgerond.

Afgelopen woensdag 25 nov. ons bestelde cortenstalen huisnr. ontvangen. Van een nr. was de draadbus afgebroken. Direct contact opgenomen met jullie, moest een foto maken en deze doormailen naar: info@namenenzo.nl Nadien nog geen reactie gehad. Ga morgen weer bellen. Hans

Kontakt met loek geweldig Doet echt moeite om je goed van dienst te zijn

Netjes en snelle levering

Letters zijn netjes geplakt en bestelling is keurig snel geleverd compleet met bevestigingsmiddelen

tot nu tot goed

Mijn bestelling van het naambordje kwam stuk aan Ik heb gelijk contact met jullie gezocht en er is mij beloofd dat ik deze week een nieuwe zou krijgen. Ik heb de foto's verstuurd over hoe het pakketje was aangekomen. dus ik ga ervan uit dat alles nu goed komt. als dat zo is zijn jullie top.

Uitstekende service en behulpzaamheid

Ik had problemen met de bezorging door Post.nl. Het pakketje werd uiteindelijk een week later bezorgd vanwege de drukte. Namen en Zo hebben toen contact opgenomen met post.nl en toen kwam het als nog meteen. De service is uitstekend en zeer aanbevelings waardig

Super mooi

De door mij bestelde naam- en nummerplaatjes zijn super mooi geworden. En ook snel bezorgd.

Binnen 24 uur geleverd geheel volgens verwachting

De handleiding voor het aanbrengen van een raamsticker mag beter. Klacht is heel goed opgepakt en opgelost. Mooi product.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.