snelle service, mooie kwaliteit

snelle en nette service

perfecte snelle levering

Naamplaatje is mooi, beloofde levertijd niet waargemaakt

Op de website staat: voor 15:00 besteld, levering volgende werkdag. Ik had op woensdag besteld en op dinsdag werd het geleverd. Duurde dus langer dan verwacht en dat was een beetje jammer want het was een cadeautje. Op de telefoon werkte het bestelproces niet goed, op de computer wel. Het resultaat is zoals verwacht.

Prima uitvoering van de bestelling.

Na bestelling is de opdracht prima uitgevoerd. Misschien wel handig om bij de borden een zinsnede aan bevestigingsmateriaal te weiden.

Een goede service. Zal weer iets bestellen

Snel en goed.

Helemaal te vreden.

Mijn bestellingen zijn altijd keurig verzorgt.

Heb al een paar keer een bestelling gedaan en altijd naar mijn wens geleverd.

Top, netjes en snel verstuurd

Netjes en vlot verzonden. Mooi huisnummerbordje

Levering met briefpost

Investeer in een kartonnen brief Nu gefrommeld aangekomen

Een zeer snelle bezorging van het leistenen gedenkteken incl eigen tekst!

's Middags de bestelling geplaatst en de volgende dag omstreeks 12 uur al in de brievenbus afgeleverd. Ofwel een bedrijf, die zijn belofte van snelle gratis levering nakomt.

Zeer goed!!!!

Het is een heel mooi naambordje geworden, echt super. En de ze hebben een zeer snelle service, had hem de volgende dag al in huis. Maar hij is echt heel mooi. Op de website staan ook heel veel mooie ontwerpen. En heel makkelijk om zelf te maken.

Heel tevreden

Veel keuze , gemakkelijk zelf te ontwerpen , mooie afwerking en heel vlug klaar . Voor 15 uur besteld en de dag nadien geleverd .

Service is prima!

eerste naambordje was niet goed bedrukt, na een telefoontje opgelost.

Hier word ik blij van

Van deze service word ik jou blij. Het naambordje snel in huis, maar was niet wat ik ervan verwachte (wat onevenheden) Mailtje gestuurd en netjes een nieuwe gekregen die wel naar wens is. TOP SERVICE!

Prima service zeer behulpzaam

Prima service omdat het aangeboden logo wat vaag was, vroeg men mij om een ander logo. Men heeft het nieuwe logo in een proefdruk voorgelegd en na mijn akkoord prima uitgevoerd.

GOed

duidelijke site . Snelle levering. Wel belettering iets anders geworden als ik had verwacht . 2 de naam met grotere letters. Zo had ik het niet besteld..

Super tevreden

snel levering, nog afwachten of je ook iets kunt terug sturen

Ik heb per ongeluk een verkeerd nummer plaatje besteld. Ik had toch graag een echt r.v.s . Nu gebeld en een mail verzonden, hopelijk komen we eruit. Was wel snel en netjes geleverd.

Slecht

De letters waren gewoon niet goed gedrukt belachelijk, je kan de namen bijna niet lezen

Super! ‘S middags besteld, volgende dag ‘s morgens al binnen.

Ontzettend snelle levering en goede kwaliteit!

Het was vrij eenvoudig om het na plaatje te bestellen en de levering was ontzettend snel. De kwaliteit van het product was top. Achteraf bezien zou ik een iets groter plaatje hebben gekozen, maar dat is niet aan Namen enzo te wijten.

Snelle levering en behulpzaam na mijn foutje.

zie boven

snelle service

fijne site en snelle levering

Snelle levering en prima resultaat.

Naamplaatje en huisnummerbordje volgende dag op maat geleverd. Bij andere leveranciers vaak enkele dagen tot een week levertijd. Mooi materiaal en naar wens uitgevoerd.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.