Mooie ordjes, op tijd gelevers, slechte website

Website hebben we al jaren problemen mee, vaak heb je een bordje gemaakt en verdwijnt de tekst. Het is dat de bordjes er prima uitzien maar anders......................

Goede prijs, snel, maar inkt kwaliteit matig

De leesbaarheid is bij sommige letters niet goed. een volgende keer kies ik voor een duurder product.

Snel, mooi en net werk geleverd

Ben helemaal tevreden over de site. Product is snel geleverd en ziet er netjes uit.

Top service !

Snelle communicatie en snelle levering

Precies zoals mag hopen, dat het zo is.

Eindelijk een bedrijf, waar je ongezien kunt kopen. Vaak valt het tegen, of is het toch niet zoals gedacht. Zullen echt nog wel wat bestellen.

Perfecte levering

Zoals ik besteld heb ziet het eruit. Goede service

Goede service, uitstekende kwaliteit

Helaas had ik de achterruit sticker besteld met zwarte bloemen, maar dit was niet zichtbaar. Dom van me !! maar met een top klantenservice een nieuwe sticker ontvangen en korting gekregen op de nieuwe bestelling. Erg goede service, en snelle levering. Denken graag met je mee !

Mooi tekst plaatje

Plaatje met tekst ziet er goed uit. Snelle levering.

Vlotte levering, goed product

Website is gebruikersvriendelijk, de bestelprocedure is duidelijk en de prijs is alleszins redelijk.

Heb nog niks ontvangen

Alles ging goed. Kreeg een mail met track en trace. De bezorging zou de maandag zijn. Via de app van post.nl staat: Helaas het isnons niet gelukt. We doen je nieuwe bezorgmoment aanmaken. Dit is tot op heden niet gebeurt. Bericht gestuurd naar namenenz.nl Helaas nog geen reactie. Hopelijk pakken ze het nu op. Dan kan ik er een positieve draai aan geven

Beste Rob, Wat vervelend dat PostNL niet een nieuwe update heeft gegeven. Wij waren donderdag/vrijdag 2 dagen met het gehele team naar Oostenrijk vandaar dat wij geen reactie tot nu hebben kunnen geven. Graag zie ik je email naar [email protected] zodat we het kunnen oplossen voor je. Met vriendelijke groet, Tom

Schitterende tuinposter!

Voor de bruiloft van mijn dochter en schoonzoon heb ik van een mooie zwart wit foto van hen een tuinposter van 100 bij 100 cm laten maken. Het resultaat is super mooi. Keurig met ophang ringen. Het was eenvoudig online te maken. Binnen 4 dagen had ik de poster binnen. In vergelijking met andere aanbieders was deze tuinposter de goedkoopste. Ben er erg blij mee

Klacht goed opgepakt

Helaas was het resultaat dit keer niet naar tevredenheid tov de vorige keer dat we een steigerhouten bord hadden besteld. Dit werd door Namenenzo goed opgepakt en ze hebben het bordje opnieuw in de productie genomen en geruild.

bestelling naar wens afgeleverd.

Niets op aan te merken. Snel en correct verwerkt.

Geheel volgens verwachting

Snelle levering. Voldoet aan verwachtingen en beschrijving op website. Extra opmerkingen bij de bestelling worden opgemerkt en toegepast.

Snelle en goede service.

Ouders heel blij, ik heel blij!

Ouders waren super blij met de tuinposter met eigen foto. Heel mooi geworden. Meer kan je, je toch niet wensen.

Verbetering punt . Dat het beter uitgelegd mag worden Om het opstellen van benaming en benummering Het word slecht beschreven.

zeer goed

De naambordjes zijn goed samen te stellen en de levering is snel en netjes gedaan.

Gekregen wat ik had gekocht en zeer vakkundig gemaakt en een snelle service.

Helemaal prima

Vooraf contact gehad met Roxanne over de mogelijkheden. Ik ben toen uitstekend geholpen.

Naambord

Een mooi bord geworden. Nette levering en zonder beschadigde delen aan gekomen. Een aanrader voor de volgende keer.

Mooi naambordje, uitlijning kan beter

Mooi, stevig naambordje voor een nette prijs. Snel geleverd. Alleen jammer dat de tekst aan 1 kant iets afloopt, hetgeen vanaf de straat te zien is.

Mooi gedenksteen

Hier heb ik een gedenksteen laten maken voor op het graf van mijn man. Heel erg mooi geworden. Echt een aanrader. Ook heel makkelijk zelf aan te passen en snel geleverd.

Prachtig uniek naambord

Het maken van een eigen ontwerp gaat heel gemakkelijk en je hebt veel keuzemogelijkheden. Bestelling wordt snel bezorgd en naambordje is keurig verpakt en ziet er perfect uit. Ook makkelijk te bevestigen.

uitstekende webshop

Super makkelijk om huisnummerbordjes te ontwerpen aan je persoonlijke voorkeur, ze zijn heel mooi afgewerkt en van heel degelijke kwaliteit. Heel snel en perfect verzonden.

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

+31 (0)854 868 989

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.