Mooi product

Precies geleverd wat ik verwachtte. Snelle levering en pastte door brievenbus dus hoefde niet thuis te blijven.

Super fast and friendly communication

We are very happy with the product and also the quality of communication.

Prima product- netjes verzonden

kwam wat later aan door foutje van de postbode.

super

Vriendelijk en behulpzaam. had niet opgelet tijdens mijn bestelling met de grote van het plaatje en ben daar heel vriendelijk in geholpen door Loeki .Nog een dikke mercie

Ik had speciaal hier een bordje besteld, omdat jullie aangeven dat deze de volgende werkdag in huis is. En dat is helemaal gelukt! Het leisteen bordje zelf is heel mooi en de gravering ziet er netjes uit! Bedankt!

Naambordje is precies geworden zoals we het hebben ontworpen

Snelle service, makkelijk zelf te ontwerpen, ontvangwn product voldoet precies aan onze verwachting. Top bedrijf !!!

Niet zo best

Gingen verhuizen naar Hongarije en dachten nog op tijd deze plaatjes mee te nemen. Helaas niets ontvangen. We zijn de 13e vertrokken.Niets in de bus Het zou fijn zijn als men deze na zou sturen naar het nieuwe adres Piet Peters Arany János utca 24 7981 Ceglédpuszta,Merenye Groeten

Prima en snelle service.

Mooie kwaliteit.

Geweldig!!

Alles keurig afgewerkt. Compliment dus.

Snel en kundig.

Fijne online omgeving, ook kwa designer + super snelle levering en een mooi bordje gekregen

Weer een leuk naambordje besteld. De 2e al. Erg blij mee. Ook met de service dat geholpen wordt alles goed uit te lijnen. Top!

De ontwerpen kan je zelf samenstellen en de dag nadien ging het bestelde materiaal al naar de post. Alles was erbij, schroeven, plugs en lijm Fantastische ervaring. Spijtig, ik ben 78 jaar en kan geen foto toevoegen, daar heb ik geen kennis van

Bestelling soepel, levering slecht

Bestellen ging heel soepel, 24 uur levering stond erbij wat ook voor mij van belang was juist. Helaas bestelling gemaakt op donderdag en nu op dinsdag is het nog steeds onduidelijk waar mijn pakketje is.

Past precies

Kwaliteit

opdracht netjes uitgevoerd !

opdracht netjes uitgevoerd !

Ik ben hobbyschilder en mijn project was om een schilderij te maken met een bepaalde tekst. Het duurde even, voor ik door had, dat ik een sjabloon nodig had. En zodoende ben ik bij uw bedrijf uitgekomen. Het enige wat ik u wil meegeven, dat de opties voor lettertype wat beperkt zijn.

er ontbrak een letter

de Z zat er niet bij :-(

Goedkoop, maar slechte kwaliteit

Levering was snel, prijs was laag, geen verzendkosten. Dat was top. Het materiaal van mijn sjabloon was wel heel erg dun. Het leek wel een A4 papiertje. Een dergelijk sjabloom kun je echt maar één of twee keer gebruiken en zeker niet als er wind is.

Mooie ordjes, op tijd gelevers, slechte website

Website hebben we al jaren problemen mee, vaak heb je een bordje gemaakt en verdwijnt de tekst. Het is dat de bordjes er prima uitzien maar anders......................

Goede prijs, snel, maar inkt kwaliteit matig

De leesbaarheid is bij sommige letters niet goed. een volgende keer kies ik voor een duurder product.

Snel, mooi en net werk geleverd

Ben helemaal tevreden over de site. Product is snel geleverd en ziet er netjes uit.

Top service !

Snelle communicatie en snelle levering

Precies zoals mag hopen, dat het zo is.

Eindelijk een bedrijf, waar je ongezien kunt kopen. Vaak valt het tegen, of is het toch niet zoals gedacht. Zullen echt nog wel wat bestellen.

Perfecte levering

Zoals ik besteld heb ziet het eruit. Goede service

Goede service, uitstekende kwaliteit

Helaas had ik de achterruit sticker besteld met zwarte bloemen, maar dit was niet zichtbaar. Dom van me !! maar met een top klantenservice een nieuwe sticker ontvangen en korting gekregen op de nieuwe bestelling. Erg goede service, en snelle levering. Denken graag met je mee !

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

+31 (0)854 868 989

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.