snel, goed en netjes verpakt

makkelijke website, snelle levering, netjes verpakt

Ontworpen, besteld, ontvangen. Zoals het uitzag op 't scherm is het ook geworden!

Eerst nog even getwijfeld tussen Namen enzo! en een concurrent. Toen bleek echter al gauw dat de ontwerpmogelijkheden op de website van Namen eno! duidelijk superieur waren aan wat de concurrent bood. Vervolgens aan de slag gegaan en een bordje gezocht wat beviel, zowel qua materiaal en uiterlijk maar ook qua betaalbaarheid. Eenmaal iets passends gevonden, gelijk begonnen aan het ontwerp van het naam- en huisnummerbordje en dat was een fluitje van een cent. Alles was heel intuïtief te gebruiken en makkelijk toepasbaar. Toen het klaar was nog even wat gegevens ingevuld en de bestelling geplaatst. Volgende dag lag het bordje zoals het op het scherm uitzag in de brievenbus. Mooi en met een compleet bevestigingssetje erbij. Uitstekend product, snel en netjes toegezonden. Waar voor je geld zou ik willen zeggen. Aanrader voor iedereen die een mooi en makkelijk te ontwerpen naambordje of husnummerbordje zoekt. Bij Namen enzo! ben je aan het juiste adres.

Snel geleverd en mooi resultaat!

Het was makkelijk te bestellen, en goed aan te passen. Gelukkig hebben de medewerkers van Namen enzo de tekst gecentreerd voor mij! Heel erg bedank! Mijn vader en moeder zijn er dol blij mee!

Snel geleverd, een mooie naambord, exact zoals aangegeven en betaalbaar. Super !

prima geregeld en snel

prima geregeld en snel

Prima !

Vlotte service, alles netjes verpakt en mooi afgewerkt.

snel, en goed, ook nog erg mooi

Eindelijk iemand die die na komt wat je wil hebben. Mooi gemaakt in de juiste letters, en uitvoering. Die oplichter NAAMPLAATMAKER snel vergeten! Moet weg, a.u.b. vals, nep !

netjes uit en netjes verpakt

letters en cijfers zien er in het echt kleiner uit dan ik dacht wat ik besteld had

mooi

mooi

Makkelijk te maken en snelle levering.

De site is overzichtelijk. Makkelijk te maken en een snelle levering. Erg tevreden.

Ik ben zeer tevreden van het resultaat van de naamplaatjes. Op zondagavond besteld en dinsdagmiddag waren ze al geleverd.

Snelle service , produkt viel tegen

In veronderstelling dat het emaille en zwart was, kreeg ik plastic en donkerblauw

Helemaal top

Was niets op aan te merken

Het naambordje voor vakantiewoning Victoria Fields

Het naambordje voor onze vakantiewoning Victoria Fields is mooi en snel geleverd. Bedankt.

een fantastisch mooi naambordje

Wij hebben een naambordje besteld. Het was binnen 2 dagen in huis en het ziet er fantastisch mooi uit. De beschrijving erbij is heel duidelijk. Alles wat je nodig hebt zit er ook bij.

Prachtige sticker van Saskia

Prachtige sticker van Saskia

Voldoet aan verwachting

Goede service.

Mooie basis voor mijn eigen ontwerp

Snel en betrouwbaar geleverd

Prachtig gemaakt

Wij zijn heel tevreden over onze boomschijf , prachtig gemaakt . Alleen beetje jammer dat de achterkant niet is behandeld voor buiten

Goede website en snelle levering !

Precies zoals gevraagd.

Ziet er heel mooi uit.

Snelle levering. Bevestigingsmateriaal en instructie werden meegeleverd.

Toppie

Een zeer snelle en correcte levering.

mooi bord, zeer goede service

Ik ben heel blij met ons nieuwe naambord, prima service!!

Echt geweldig

Snelle levering en leuk om cadeau te geven een straat namen bord.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.