Omschrijving kan beter

Naambordje "emaille look" is plexiglas met daarachter een papiertje geplakt. Het opdrukje is flinterdun, en zeer breekbaar. En niet weerbestendig. Jammer, want het was voor op de voordeur. Productomschrijving geeft aan dat het van plastic is, dus dat klopt. Maar het voorbeeldplaatje is zeer afwijkend van wat je krijgt. Helaas voor ons niet bruikbaar. Wel snel geleverd, met bevestiging, dus daarvoor 2.5 ster.

Beste Arthur, Bedankt voor je review. Hierbij wil ik je wat meer informatie geven. Het is een UV print laag die zeer zeker geschikt is voor buiten gebruik. Indien de opdruk beschadigd is hoor ik dat natuurlijk graag van je, we kunnen dan kijken voor een oplossing. Je kan dit dan sturen naar tom@stultiens-group.com Ik zie graag je reactie tegemoet.

Update: Waarschijnlijk niet jullie fout, maar het is er nog niet.

Update 5/3, Zeer snelle reactie, en prima afhandeling door een nieuwe zending. En dat terwijl de klacht niet aan namen&zo is gericht. Echt super! bij deze een 6 sterren beoordeling. Dank! 04/03 En dat is wel jammer dat er nog geen bezorging is, want morgen is het verjaardag 5/3/21. Dus ik kan geen juist commentaar geven over uw product. ik kies dus voor het midden in star rating. Mocht dit zich vaker voordoen dan wellicht een andere verzender nemen, Ik houd de aanbeveling wel op ja.

Beste Tom, Dit is natuurlijk erg vervelend. Kan je mij zo snel mogelijk mailen naar tom@stultiens-group.com met in het onderwerp SPOED en je order nr erbij vermelden, dan ga ik direct op onderzoek uit en gaan we er alles aan doen om het er morgen alsnog te krijgen bij je. Ik zie het graag tegemoet.

Super mooi naambordje ontvangen!

Duidelijke website, snel ontworpen en snel binnen. Wij zijn heel erg blij met ons naambordje.

Goed maar ook verwarrend!

Ik was onder de veronderstelling dat het huisnummerbordje dat ik bestelde een plakstrip had of dat dat meegeleverd werd. Er staat in de tekst ‘makkelijk te bevestigen met plakstrip’. Helaas was dat niet zo. Verder is het bordje mooi en van stevige kwaliteit dus ben ik blij mee!

Goede kwaliteit, ziet er heel mooi uit

Perfecte levering

Zeer goede prijs voor het driewieler voor meisjes

Goed product en snelle levering

Via de website het gewenste product snel gevonden. Na bestelling was de levering ook heel snel gegaan. Een goede kwaliteit. Een minpuntje is dat je na bestelling geen bevestiging via de mail kreeg dat de opdracht is ontvangen. Je moet eerst een inlogcode met wachtwoord invoeren. En omdat het een eenmalig opdracht is heb je daar niet zoveel zin in.

Nog niet ontvangen

Nog NIETS ontvangen

Beste Ludo, Als je mij een email stuurt met je bestel nr ga ik uitzoeken wat er aan de hand is voor je. Je kan dit sturen naar tom@stultiens-group.com Ik zie je mail graag tegemoet.

uitstekend

snel. duidelijk.

makkelijk en snel te regelen .

Dik tevreden, gekregen wat ik verwacht had !!!

Service is geweldig

Fout in naamplaatje gemaakt, ff gebeld en twee dagen erna gratis nieuwe naamplaatje is de brievenbus

Volgens verwachting en snelle levering.

Mooi produkt

Voorbeeld maken kostte wat moeite, lastig de letters op de goeie plek te krijgen. Kon niet echt goed uitvergroten.Snelle levering.

Goede kwaliteit

Goede productkwaliteit Snelle service

Makkelijk te maken online. Snelle levering.

Heel tevreden!

geen fijne ervaring

de bestelling ging vlot en ook de levering. Helaas een fout in de naam, wachten op een retourticket en ondertussen nog geen nieuwe naamplaat gekregen.... Hopelijk snel de juiste met de juiste naam. Hetgeen we kregen was wel OK , enkel spijtig dat de naam niet juist was en we nu langer moeten wachten...

Beste Rudy, Als je mij een email kunt sturen naar tom@stultiens-group.com ga ik het e.e.a. voor je controleren wat de status is zodat het alsnog goed geregeld gaat worden. Ik zie het graag tegemoet.

Keurige levering, niks mus mee

Steeds op tijd geïnfomeerd. Mooi product. Uitstekende bevestiging. Prima mogelijkheid om sjabloon te maken voor de boorgaten.

Mooi en goed

Een prachtig naambordje van opaal glas besteld. Helemaal naar verwachting. Super strak en heel snel geleverd. Echt top.

Snelle levering en alles zoals besteld!!!

Toppie site.

Snelle levering. En goede kwaliteit.

Makkelijk te maken en snel geleverd en goede prijs kwaliteit

Zeer goede kwaliteit

Mooi huisnummer bordje

Erg mooi huisnummerbordje. Snel geleverd. Minpuntje: het bordje was verpakt in een bubbeltjes enveloppe maar de plastic plakrand vd enveloppe was op het bordje geplakt. Dus een hele rand plakspul op het bordje dat is niet echt handig. Het is eraf gegaan maar je ziet het helaas nog steeds een beetje. Dit kan beter. Zonde.

Leuke betaalbare producten

Ik heb met veel plezier gezocht naar het bij ons huis meest geschikte naambord en die hebben we op deze site gevonden. Jammer alleen dat het ontwerpprogramma niet heel gebruiksvriendelijk is en je ook niet een soort van voorbeeld te zien krijgt op het door jou uitgekozen product zodat je nog iets kan aanpassen.

Beloofd wat ze tonen

Goede uitleg op site over de kwaliteit omvang en levering. Alles netjes nagekomen. Levering duurde 1 dag langer, ce la vie.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.