geen verzend problemen, geen betaling problemen, en geen bestel problemen, alles heel correct, helder duidelijk. indien nodig, voor herhaling vatbaar. onze jongste zoon woont sinds een jaar met zijn partner in frankrijk. in onze gang heb ik een hoek je gemaakt ,het franse hoekje . diverse franse dingen voeren daar de toon. met nu een naam bordje er boven; Corne & Manuel.[ klein maar fijn] . zij wonen in Frankrijk.

Naamplaat keurig gemaakt en snel bezorgd

Heel mooi

Naambordje goed zelf kunnen uittesten.na indien snelle levering. Komt overeen met wat ik besteld had. Top

Goed alles volgens afspraak

Goed alles volgens afspraak

uitstekend

goede kwaliteit, snel verzonden. ben iets vergeten te vermelden op het naambordje, last minute contact opgenomen en het was snel geregeld. top service!

Snelle service en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en mooie goed plakkende naamstickers. Besteld voor op de spullen van mijn kinderen die mee naar de opvang moeten.

Heel goed.

Beste, Wij maken geen shirts helaas? Wat is je bestelnummer dan kijk ik het graag na voor je? Ik zie graag je mail naar tom@stultiens-group.com

Snel bezorgd. Eenvoudig te bestellen. Zag er uit zoals ik verwachtte.

Zeer tevreden! Naambordje besteld en binnen 2 dagen ontvangen. Zeker een aanrader!

Ik was in eerste instantie niet 100% tevreden, dit werd onmiddellijk opgelost door een nieuw product te graveren en op te sturen

klantvrieindeijk

Zeer goed geholpen.

1 huisnummer verkeerde boord-kleur

Wij hebben 3 huisnummers tegelijkertijd besteld. 2 met een donkerblauwe boord en 1 grotere met een zwarte boord. Spijtig, de rand van de derde nummer was ook in het blauw....

Mooi bord en snel geleverd. Nog géén factuur ontvangen, wel betaald. Gr. Govert e-tukker@hotmail.com

Mooi en snelle levering.

Leuk hoe je zelf je plaat kunt ontwerpen. En de bestelling is snel bezorgd. Ook aan de telefoon zijn ze behulpzaam als er vragen zijn.

Kleur is moeilijk aan te geven

Op de site is niet goed duidelijk voor welke kleur je kiest. Daardoor heb ik ook een fout gemaakt. Jammer. Levering was snel en correct.

Niet voldoende

Op de site staat voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis. Dit maken ze niet waar. Was op maandag besteld, vrijdag pas in huis. Plaatje was wel netjes ! !!!

Top Product

Snelle levering van naamplaatje en mooi resultaat

Goede kwaliteit, hele snelle levering en ons naambord zag er geweldig uit.

helemaal goed!

snel en makkelijk.

uitstekende ervaring

Naambordje ontworpen via de website en na het weekend keurig aan huis geleverd. Kwaliteit is goed. prijzen zijn scherp als je vergelijkt met andere aanbieders,

Heel mooi naambord

Super tevreden en snelle levering

Mooi naambordje

Erg tevreden over het resultaat. We waren alleen in de veronderstelling dat het van rvs zou zijn want zo leek het op de foto op de website. Maar met het huidige materiaal is het ook mooi.

Gemakkelijke site, goed betaalbaar

Snel geleverd, mooi product

Op de Website kan jezelf het ontwerp maken. De volgende dag had ik het al in huis

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.