Fantastisch bedrijf!! Een echte aanrader!!

Handig om op voorhand even contact te hebben met Namen enzo om er zeker van te zijn dat alles vlot en vlekkeloos verloopt. Jessy denkt met klant mee en is plezierig om mee te werken.

Goed product

Ziet er mooi uit met een opmerking dat aan de achterzijde van het bord de bevestiging niet recht geplakt was.

Snel en goede sevice

Snelle en goede servive

Uitstekend!

Uitstekende en hoge kwaliteit, levering binnen 24 uur. Product is goed en op maat verpakt. Ben zeer tevreden! Noet de goedkoopste, wel de beste.

Goed maar niet perfect

We hadden bij het bestellen aangegeven of de medewerker die de bestelling aannam de uitlijning nog iets kon verbeteren (er stond op de site dat we hierom konden vragen) maar nu we het bordje gekregen hebben is dit dus niet gebeurd. Jammer! En een gemiste kans want anders hadden we zeker hoger beoordeeld.

Snelle, goede service

Goed product en snel geleverd.

Prima product, website en levering kunnen beter.

Het samenstellen van het product werkt prima. Echter kan je een ontwerp niet opslaan voor later en moet je dus in 1 keer je bestelling afmaken of het steeds opnieuw doen. Bij het selecteren van een verzendmethode kun je voor afhalen kiezen, echter wordt dit niet goed gelezen door de medewerker en werd mijn pakje dus alsnog per post verstuurd terwijl ik er vlakbij woon.

snelle service en mooie kwaliteit

Ik had een bordje besteld en was snel binnen, het zag er mooi verzorgd uit.

Super snelle service

Super websites Snelle levering Product zoals omschreven Gewoon een super bedrijf

Snelle levering en ziet er mooi uit

De levering ging lekker snel. Maar belangrijkste is natuurlijk hoe het product eruit ziet. Ik had een naambordje voor naast de voordeur besteld in een roest uitvoering. Deze ziet er super mooi uit. Er stond op internet niet bij of er bevestigingsschroeven bij zaten. Maar ook die zaten er gewoon bij. Dus ben helemaal tevreden

Mooi product!

Mooi product en snel binnen!

Eenvoudig en mooi. Zeer snelle levering.

maakt de entree af !

Leuk om zelf samen te stellen. Snel geleverd..wel wat prijzig...

Snel

Prima en snel geleverd.

Heel degelijk en mooi ! Zeker een aanrader

Netjes

Snelle levering en ziet er goed uit bedankt

Prima service !

Eenvoudig en efficiënt. Zeer degelijke kwaliteit.

Snelle levering en prachtig naambordje

Helemaal super!

Supersnelle levering.

Supersnelle levering. Mooi gedrukt.

gewoon geweldig.

Goed en snel.

Geweldig.. Super snelle service

Echt super snelle verzending.. Top

Nog niet tevreden

Ik kreeg een bord gestuurd met alleen 1 letter en de rest van de naam ontbrak. Bij mail zeiden ze dat dit niet de bedoeling was en ik de resterende letters nagestuurd kon hebben. Dit wil ik niet, heb ik ook aangegeven, Ik had graag een volledig correcte voorplaat, ik ga niet zelf knoeien. Ben benieuwd of ik deze ook tijdig krijg! Wordt dit netjes opgelost, dan stel ik graag mijn mening bij.

Helemaal naar wens dus top.

Het naambordje ziet er precies zo uit als ik het me had voorgesteld,ook ben ik tijdens een chatgesprek heel netjes te woord gestaan.

Roest naambordje

Prachtig gemaakt. Wat evenwel wat misleidend is is de indruk dat het metaal/roest bordje is. Het is kunstof achterplaatje met een hardboard voorkant waarin de letters gestanst zijn. Het is van afstand niet van echt metaal te onderscheiden. Mooi. Het materiaal in relatie tot prijs vind ik dan wel wat aan de hoge kant.

Mooi product, snelle levering

Mooi naambordje, precies zoals wij dat wilden, blij mee

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.