De handleiding voor het aanbrengen van een raamsticker mag beter. Klacht is heel goed opgepakt en opgelost. Mooi product.

Ik ben erg blij met het naambordje, ruime keus, keurige snelle service! Het eerste bordje dat ik ontving was niet helemaal goed, binnen no-time werd mij zonder gedoe een nieuw bordje toegestuurd. Binnen een paar dagen was het geregeld. Heel top!

Heel mooi strak bordje en zelfs met schroeven etc er bij.. snel geleverd en erg blij

top!

erg makkelijk om zelf je nummer bordje te maken en snel in huis!

Goede kwaliteit, voordelig, maar levering vertraagd

Ik heb op donderdag besteld, op vrijdag zou het verzonden worden, dus ik hoopte op zaterdag met de post. Ik werd bericht dat het maandag zou worden, uiteindelijk op woensdag bezorgd. Dit gooide mijn planning in de war. De kwaliteit is goed en de prijs aantrekkelijk.

De bestelling is goed door gekomen en het product doet aan mijn verwachtingen. Alleen is m’n product niet optijd binnen gekomen terwijl er staat dat het een dag zou duren. Het duurde ongeveer een week.

Bezorging was zoals gezegd en er kwam snel reactie op mijn vraag

Snelle reactie en goede bezorging. Mooi product!

Snelle en goede levering.

Mooi bordje en snelle levering!

prima service

Ik heb een klein naambordje besteld en dit is netjes gemaakt. Er zit zelfs een plakstrip op de achterzijde. Ook de levering is volgens afspraak.

Snelle reactie op mijn vraag

Per abuis had ik op zaterdag één bestelling 2 keer geplaats. Na de ontvangst van de twee bevestigingen heb ik per mail kenbargemaakt, dat ik één bestelling wilde storneren. Binnen 12h had ik een reactie van het bedrijf dat de order gestorneerd was en 3 dagen later stond het geld al weer op mijn rekening. TOP! super klantvriendelijk

Mooie kwaliteit

Perfect Naambordje

Bedankt voor de service, het naambordje hangt mooi en was gemakkelijk op te hangen, bedankt. We zijn er heel blij mee.

Ziet er goed uit + vlotte levering.

Mooi product, goed eindresultaat en er werd gehoor gegeven aan mijn verzoek..

Echt leuk naambordje gemaakt waarvan het eindresultaat ook voldeed aan de verwachtingen die geschept werken in de ontwerp tool. In de opmerkingen had ik gevraagd of het in een onherkenbaar doosje kon worden verpakt omdat het om een verjaardagscadeau ging. Aan mijn verzoek is netjes gehoor gegeven. Ik vond enkel de prijs relatief hoog, maar de prijs is zeker niet hoger als bij concurrerende partijen. Bedankt!

snelle levering, mooi materiaal

Snelle levering, goed materiaal (roest look is echt gaaf). Wordt geleverd zonder instructies (maar is ook niet moeilijk), maar in mijn geval zijn de bevestigingspunten scheef ten opzichte van elkaar erop gelijmd (slordig). Dit bemoeilijkt het afmeten en aftekenen.

Mooi afgewerkte label,vlotte levering

Zeer aanbevolen!

Alles in orde

Na wat problemen met de levering toch aangekomen! Alles in orde :) Klantendienst heeft snel en direct geholpen.

Beste Maarten, Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Als je mij een mail kan sturen naar info@namenenzo.nl t.a.v. Tom met je bestel gegevens ga ik het uitzoeken voor je en kom ik er vandaag nog op terug. Ik zie het graag tegemoet.

Bestelling gedaan en paar dagen later bezorgd! Met pluggen en sierknoppen! In doosje door brievenbus! Betaling achteraf!!! Precies als afbeelding op site!

makkelijke site snelle levering

Na makkelijk ontwerpen van het naambordje was het verder snel afgehandeld en werd het snel geleverd.

kleine tegenvaller

Het blijkt toch heel moeilijk om op basis van een foto het eindresultaat te 'zien'. We hadden bv niet verwacht dat het zo 'glanzend' zou zijn en we hadden iets meer een 'natuurlijke' uitstraling verwacht. De letters vonden we op het eindresultaat ook wel erg groot, ook dat is moeilijk in te schatten omdat het plaatje op de computer natuurlijk niet op ware grootte wordt weergegeven. Dat alles in combinatie met de prijs, vinden we dit uiteindelijk toch wat tegenvallen. We hadden ons er iets anders van voorgesteld.

Beste Hedwig, Wat vervelend om te lezen dat je niet geheel tevreden bent. Als je mij t.a.v. Tom naar info@namenenzo.nl een mail stuurt met een foto van het bordje kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn voor je om toch een mooi resultaat te bewerkstelligen. Ik zie het graag tegemoet.

Gemak gecombineerd met prima en snelle levering

Het order- en bestelproces was erg eenvoudig. Het was mooi om de mogelijkheid te hebben ons naambordje voor de voordeur te personaliseren op de manier waarop wij dat graag wilden. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Super netjes

2 borden besteld en na 2 dagen al in huis. Super service.. alleen wel het advies om bij het personaliseren, de textbalkjes uit het bord te halen. Daar ontstond voor mij enige verwarring.

mooi product maar wat een weg om het te krijgen...

30 oktober naambordje/huisnr leisteen besteld en avond ervoor gebeld dat de kortingscode niet binnenkomt. Zou geregeld worden. Krijg 30 oktober de rekening, zonder korting.. Krijg 5 november kortingscode VAMAKSLV4 per mail. 11 november na weer gebeld op 10 november waar het pakketje blijft.., in verkeerd bakje terecht gekomen, eindelijk binnengekomen. Goed resultaat. Maar de korting niet gekregen. Wel bedrag betaald. Hoop nog achteraf de korting te krijgen, voor goede afsluiting..

Beste Janine, Dat is niet de bedoeling. Als je mij je klant nr kan sturen naar tom@stultiens-group.com ga ik voor je deze 5 % crediteren + nog eens 5% terug compensatie. Ik zie graag je reactie tegemoet.

Beter kan niet

Vandaag besteld, morgen in huis! Super snel. Er was ruim voldoende ontwerpkeus en zei ik al dat het super snel geleverd werd? Ik word daar blij van.

Optijd binnen, precies zoals omschreven.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.