goede service

Duidelijke website, even bellen om een vraag te stellen omtrent de bestelling ook mogelijk en zoals beschreven volgende dag in huis. Helemaal tevreden!

Prijzig maar mooi!

Naambordje van beton besteld voor nieuwe buren. Erg mooi en snel en goed ingepakt geleverd! Ze waren er ontzettend blij mee!

Helemaal prima

Precies zoals ik had verwacht.

Ben er heel blij mee maar de gaatjes zaten niet helemaal goed we moesten het zelf goed passend maken daar moet beter naar gekeken worden

Uitstekende kwaliteit en vormgeving

We moeten het plaatje nog ophangen (is voor ons nieuwe huis), maar het ziet er prachtig uit. De bijna oneindige ontwerpmogelijkheden zijn een absolute pre.

Ziet er zeer goed uit.

Goede kwaliteit, mooi en goede prijs, tegen een prima service en levering.

Weken geleden besteld en nog steeds geen naamplaatje ontvangen

Ik kreeg vlak na bestelling in december een mail dat het bedrijf 1 september gesloten was. En ze stuurden een onduidelijke automatische annulering van mijn bestelling, terwijl ik met hetzelfde bestelnummer wel een bestelbevestiging had gekregen. Op mijn mail daarover, kreeg ik vervolgens een totaal niet-klantgericht antwoord waardoor ik nog niet weet waarom mijn (al betaalde) bestelling was geannuleerd. Vervolgens weer bericht gestuurd, waarop ze antwoordden dat hij klaar lag voor verzending, ik hoefde alleen even te bevestigen. Direct gedaan - 1 week geleden - maar ze hebben nog steeds mijn naamplaatje niet toegestuurd. Ik heb dus totaal geen vertrouwen in dit bedrijf en ben heel erg ontevreden!! Eens maar nooit meer. Ik zou je zeker aanraden om niets vooruit te betalen.

Beste Anita, Allereerst de beste wensen voor 2024. Ik vind het erg vervelend dat het op verschillende fronten niet gegaan is zoals het hoort. Hierbij onze excuses uiteraard. Uiteraard wil ik het wel gaan oplossen zodat u alsnog het plaatje gaat ontvangen. Kunt u mij naar [email protected] alle mailtjes die gestuurd zijn vanuit ons naar mij doorsturen dan kan ik de miscommunicatie gaan oplossen voor de toekomst en uw plaatje opnieuw versturen. Hopelijk zie ik uw reactie tegemoet en kunnen we u alsnog tevreden stellen na het ontvangen van het plaatje. Met vriendelijke groet, Tom

Bordje top! Bevestiging matig!

Het bordje ziet er erg sjiek uit. Bevestiging daarentegen laat te wensen over…

Supersnelle levering van een prima product

Ruime keuze, goed product, zeer snelle levering: 's middags online besteld, 's ochtends kunnen ophangen

Bestelling werd meteen verzonden. Volgende dag in huis. Nummerbord zag er goed uit!

Mooi

Naambordje besteld. Mooi gedaan en hele snelle levering. Top!!

Mooi naam bordje, goede service

Mooie kwaliteit naambord. Afwerking zijkanten had iets beter gekund. Goed service via contactformulier.

Eenvoudig en mooi

Het samenstellen van het naambordje was vrij eenvoudig en het eindresultaat prachtig!

Mooi naambordje

Duidelijke website en snelle levering. Het naambordje ziet er goed uit.

Vlotte service

Het programma voor het plaatsen van de tekst kan beter, maar de prijs is prima en de bezorging vlot

Mooi en stevig naamplaatje. Top service !

Beste Christel, Die zit normaal gesproken ook al op de achterkant van het plaatje. Is dat niet het geval hoor ik dat natuurlijk graag want dan gaan we het herstellen voor je. Je kan dit dan sturen naar [email protected] Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Mooie bordjes! Snelle levering!

Vandaag besteld, echt morgen in huis. Al 2x deze ervaring. Goed ingepakt. De instructie van bevestigen bijvoegen is alleen wel handig, vooral als je een bordje kado wilt doen :-)

klantvriendelijk en snel

vriendelijk aan de telefoon, product mooi en snel geleverd

Heel mooi gemaakt

Het bordje is gisteren binnengekomen. Hij is erg origineel. De onderste namen zijn eigenlijk net wat te klein om van een afstand leesbaar te zijn. Jammer. Als ik dit had geweten had ik de tekst groter gemaakt. Misschien is een "waarschuwing" bij het opmaken van je bordje, aan de klant in de toekomst wel handig. Ik begrijp dat je het product niet kan terug sturen als het al gemaakt is. Ook is de laser links onder de rechte streep een stukje uitgeschoten zoals je kunt zien. Dat was het eerste wat mij opviel. Ook jammer. Ik heb het nu met een stift wat "ingekleurd". Valt het al minder op. Verder vind ik het lijm systeem vreemd. Zeker voor zoveel geld. Had ik wel verwacht dat het ophangsysteem wat professioneler was.

Prachtig echt verkeersbord met persoonlijke boodschap.

Erg mooi naambord gemaakt, echt blauw metalen verkeersbord met reflecterende tape zoals het bij jou in de straat staat.

Snelle levering!

Super snelle levering + mooie afwerking. Erg blij mee!

Stuk

Product stuk ontvangen Na tussenkomst van Tom bedrag terug ontvangen. Uitstekende aftersales. Helaas nu geen nummer, maar dat komt wel.

Beste Rens, Oei dat is niet de bedoeling. Als je mij naar [email protected] je ordernummer mailt gaan we het uiteraard herstellen voor je. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Nette bordjes met hele nette en persoonlijke service.

Goedemorgen Mark, Bedankt voor je review. Kunt u mij naar [email protected] de email sturen dan ga ik het uiteraard kosteloos voor u oplossen als het inderdaad een productiefout is zoals u aangeeft. Ook kan ik dit intern dan gaan bespreken. Ik zie je mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet Tom

Netjes!!

Zeer mooi gedaan! Super blij mee.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.