Snel en correct.

Snelle en goede service en goede kwaliteit.

Makkelijk, snel en goede kwaliteit.

Het ontwerpen ging vrij snel. Helaas heb ik niet goed opgelet welke kleur de achtergrond had.

Vrolijk creatief naambordje

Super blij met ons naambordje, zeer snelle levering.

Fantastisch!!

Heel fijn dat je tot 22.00 uur kan bellen voor advies. Zij geven ook goed advies en alles is ruim op tijd klaar. En het zag er prachtig uit! Top dus!

Mooie naambord zoals we graag wilde hebben. Volgende dag al geleverd.

prima!!!snel en netjes

Had bij de website alleen groter, en duidelijker vermeld kunnen worden dat het vinyl belettering is. Wij over het hoofd gezien, maar hopen dat de kwaliteit zo goed is dat ze blijven hangen!!

Makkelijk maken en bestellen, snel geleverd

Via de site een naam plaatje samengesteld en besteld. De bestelling is snel geleverd en precies zoals besteld. Top!

super service!

Vorige week een straatnaambord en mondkapje besteld. Het was inderdaad super snel verstuurd, maar postNL maakte er een zooitje van waardoor mijn pakket veel later aan zou komen dan gepland. Nadat ik contact had opgenomen met namenenzo en de situatie had uitgelegd hebben zij met spoed mijn bestelling nog een keer gedrukt, waardoor ik het dezelfde middag nog op kon halen en mijn cadeau toch nog op tijd was. De kwaliteit is ook top. Al met al een geweldige service!!

Top verzorgd en bezorgd!

Erg tevreden met de snelle levering van een opgegeven straatnaambord. Een bord dat herinnert aan een mooie tijd in Frankrijk en aan de achterzijde van ons huis komt te hangen. Dank hiervoor. Het is keurig ingepakt en gebracht door PostNL. We zijn er blij mee!

Handige website

Makkelijk zelf het ontwerp aan te passen

Prima service.

Zeer snel geleverd. Nummerbordje ziet er netjes uit en is makkelijk te monteren.

Goede informatie, snel geleverd!

Eerst nog even telefonisch overleg gehad, goede uitleg gekregen. Daarna leistenen bordje besteld en snel ontvangen!

Gedaan wat beloofd werd

Quick service but not quite what I was expecting

It's cool how you can design the nameplate you want with the online tool. They also give you a box where you can write extra instructions. I requested that the house number on my nameplate be a little bigger but that wasn't done. Still, it was delivered very quickly and still looks very nice.

Prachtig naambordje kunnen ontwerpen, zo leuk met een afbeelding en mooie sierletters en een prima prijs. Werd snel geleverd. Bedankt!

Snel en netjes, prima

Snel en netjes, prima

geweldig

echt een aanrader snelle service

Netjes en snel geleverd

Website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, met veel keuze in naambordjes. Levering was snel, ondanks de drukte op dit moment bij de pakkettendienst. Netjes verpakt en het naambordje zelf voldeed aan onze verwachtingen qua hoe het eruit zag en hangt inmiddels naast onze voordeur

Snel geholpen toen er iets niet klopte

Bestelling eerst niet binnen gehad, snel en vriendelijk geholpen en bestelling daarna dezelfde dag opnieuw verstuurd

Beste Karel, Wat vervelend. Als je naar tom@stultiens-group.com een email stuurt met je order nummer dan gaan we het uitzoeken waar het is voor je. Uiteraard lossen we dit voor je op. Ik zie het graag tegemoet.

Grandioos

Zo snel geregeld en het mooiste komt nog ....het zag er perfect uit ! Leuk en origineel kado volgens vriendin

Gebruiksvriendelijke website

Gebruiksvriendelijke website - Snelle levering

Net product maar ik wist niet dat dit van kunststof was

We hebben een naambord besteld voor ca. € 70. Op de website leek het alsof dit van metaal was, dit bleek (nog een beetje doorzichtig) kunststof te zijn. Dat viel me tegen, zeker in relatie tot de prijs. Het product is verder wel netjes afgewerkt, de opdruk ziet er goed uit.

De product is conform opdracht bewerkt.

Het is uitstekend.

Gewoon top!

Mooi leistenen huisnummer/naambord laten maken bij namenzo. Mooi gemaakt, goed bevestigingsmateriaal bijgeleverd, goed verpakt. Gewoon top!

Makkelijke website, gebruikersvriendelijk. Pakketje werd wel 3 dgn te laat geleverd.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.