Ik moet het nog verwerken op een muur of deur, dus hopelijk gaat dat goed lukken....

Prima product, snel geleverd

Naambordje voor mijn brievenbus gemaakt. Snel geleverd en ziet er TOP uit. Erg blij mee.

Naam verkeerd afgedrukt, werd opgelost. Kwaliteit prijs verhouding matig

Had voor de prijs een netter afgewerkt bordje verwacht, de dopjes die de schroeven afdekken sluiten niet netjes aan op het bord. Naam was verkeerd, werd opgelost door de missende letters na te sturen, zelf op geplakt

Goedemorgen Marko, Bedankt voor je review. Wat vreemd dat de dopjes niet netjes de schroeven afdekken. Zou je hier een foto van willen sturen naar [email protected] Ik zie hopelijk graag uw foto tegemoet zodat we het verder kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Tom

Heel mooi naambordje

Mooi naambordje voor een prachtige herinnering.

Perfecte service en snelle levering

Naamplaatje besteld alles online in de tool kunnen invullen binnen paar dagen het bestelde in perfecte conditie op de mat

Snelle levering en mooi van kwaliteit

Mooie vormgeving als een echt straatnaambord

Mmmm.

goedkoop aanvoelend stukje plastic. Geschatte waarde 3.00 eur. Gekochtvoor 40.00 Er zit geeneens bevestingingsmateriaal bij... Wilde nog een naambordje maar laat de snit wel iets moois maken. Het is commercieel, net zo goed dat de klant er niet over kan zeiken.

Goedemorgen Jascha, Bedankt voor de review. Het betreft hier een Trolease materiaal wat weer bestendig is. Het is uiteraard handwerk incl. een lasermachine komt aan de pas om tot het resultaat te komen wat u op het bordje wenst. Er zit wel bevestigingsmateriaal bij namelijk 3m tape aan de achterzijde. De kosten die u betaald heeft is 30,95. Indien u een ander bordje wenst kunnen we altijd meedenken voor u. Stuur mij dan direct een mailtje naar [email protected] Fijne zondag, Tom

Mooie kwaliteit, goed verpakt

Erg mooie kwaliteit Snelle levering Top service

Was niet wat ik er van verwachtte.

Jullie product (3 en 3) voldeed niet aan mijn verwachtingen. Vriendelijke groet, P. den Otter

Beste Peter, Wat vervelend. Wat voldoet er niet aan de huisnummers precies? Ik zie graag uw reactie zodat we tot een passende oplossing kunnen komen voor u. Met vriendelijke groet, Tom

binnen 30 uur een bordje aan de muur. Uitstekende website en service.

Op de website duidelijk zichtbaar wat je krijgt en wat er mogelijk is. Nog hebben wij iets besteld wat niet mogelijk bleek te zijn. Dit is snel opgepakt door een werknemer en aangepast. Binnen 30 uur van bedenken tot aan bezorging.

Bedrukking ziet er anders uit dan op gekozen voorbeeld.

De kleur van de bedrukking wijkt erg af van het voorbeeld op jullie site (bordje fam. De Jongh). Ook de gaten in het naambordje zitten anders. Kortom er staan voorbeelden op jullie site die jullie niet kunnen maken, zowel qua kleur, indeling als lettertype.

Beste Anke, Bedankt voor uw review en opmerkingen. Het lettertype kiest u zelf wanneer u het bordje gaat ontwerpen in de ontwerpmodule. De gaten zitten op dezelfde plek zoals in het echt ook zitten. De kleur is altijd 1 vaste kleur namelijk een licht grijze kleur. Dit is ook niet aan te passen omdat dit de kleur is die in het leisteen zit als je het gaat graveren. Als er nog vragen zijn kunt u mij dit mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Tom

Naambordje

Moest even erop wachten maar uiteindelijk een prima product en zeer makkelijk te "monteren" {plakken dus}. Aanrader

Beste Hans, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat je het nog niet ontvangen hebt. Hopelijk ga je dit spoedig wel ontvangen zodat je dit kan monteren. Als er nog vragen zijn hoor ik die graag. Met vriendelijke groet, Tom

Makkelijk bestellen. Overzichtelijke website. De service is geweldig. Er was in één van de namen een foutje geslopen. Direct werd er een nieuwe sticker opgestuurd, zonder lastige vragen. Resultaat is heel erg mooi.

Medium low quality

We ordenes a RSV look board and the Quality of the material is low. The printing of the letters is not made directly on the board but on kind of cardboard and then glued on the board

Hello, Thank you for your review. You ordered a sign with stickers. This is also exactly what we made and sent. The quality of the stickers is very high. It is in fact the same quality as used for car wrapping.. Should you have any further questions, we would of course be pleased to hear from you. Kind regards, Tom

Snelle levering van een goed product (straatnaambord) voor een schappelijke prijs!

goede service

Duidelijke website, even bellen om een vraag te stellen omtrent de bestelling ook mogelijk en zoals beschreven volgende dag in huis. Helemaal tevreden!

Prijzig maar mooi!

Naambordje van beton besteld voor nieuwe buren. Erg mooi en snel en goed ingepakt geleverd! Ze waren er ontzettend blij mee!

Helemaal prima

Precies zoals ik had verwacht.

Ben er heel blij mee maar de gaatjes zaten niet helemaal goed we moesten het zelf goed passend maken daar moet beter naar gekeken worden

Uitstekende kwaliteit en vormgeving

We moeten het plaatje nog ophangen (is voor ons nieuwe huis), maar het ziet er prachtig uit. De bijna oneindige ontwerpmogelijkheden zijn een absolute pre.

Ziet er zeer goed uit.

Goede kwaliteit, mooi en goede prijs, tegen een prima service en levering.

Weken geleden besteld en nog steeds geen naamplaatje ontvangen

Ik kreeg vlak na bestelling in december een mail dat het bedrijf 1 september gesloten was. En ze stuurden een onduidelijke automatische annulering van mijn bestelling, terwijl ik met hetzelfde bestelnummer wel een bestelbevestiging had gekregen. Op mijn mail daarover, kreeg ik vervolgens een totaal niet-klantgericht antwoord waardoor ik nog niet weet waarom mijn (al betaalde) bestelling was geannuleerd. Vervolgens weer bericht gestuurd, waarop ze antwoordden dat hij klaar lag voor verzending, ik hoefde alleen even te bevestigen. Direct gedaan - 1 week geleden - maar ze hebben nog steeds mijn naamplaatje niet toegestuurd. Ik heb dus totaal geen vertrouwen in dit bedrijf en ben heel erg ontevreden!! Eens maar nooit meer. Ik zou je zeker aanraden om niets vooruit te betalen.

Beste Anita, Allereerst de beste wensen voor 2024. Ik vind het erg vervelend dat het op verschillende fronten niet gegaan is zoals het hoort. Hierbij onze excuses uiteraard. Uiteraard wil ik het wel gaan oplossen zodat u alsnog het plaatje gaat ontvangen. Kunt u mij naar [email protected] alle mailtjes die gestuurd zijn vanuit ons naar mij doorsturen dan kan ik de miscommunicatie gaan oplossen voor de toekomst en uw plaatje opnieuw versturen. Hopelijk zie ik uw reactie tegemoet en kunnen we u alsnog tevreden stellen na het ontvangen van het plaatje. Met vriendelijke groet, Tom

Bordje top! Bevestiging matig!

Het bordje ziet er erg sjiek uit. Bevestiging daarentegen laat te wensen over…

Supersnelle levering van een prima product

Ruime keuze, goed product, zeer snelle levering: 's middags online besteld, 's ochtends kunnen ophangen

Bestelling werd meteen verzonden. Volgende dag in huis. Nummerbord zag er goed uit!

Bedrijfsgegevens

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

+31 (0)854 868 989

[email protected]

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.