Ze doen wat ze beloven!

Een gebruiksvriendelijke website, dat is al een goed begin. Ruime keuze uit naamplaatjes. Je kies het model, lettertype en kleur en plaatst je bestelling. Via de email krijg je een ontvangstbevestiging en later als de bestelling klaar is krijg je nog een email dat het naamplaatje naar je onderweg is. Zonder poespas, lekker duidelijk, ik hou ervan!

Mooi

Heel mooi en snel

Makkelijk te maken en snel geleverd

Waardeloos

Het meest waardeloze systeem wat ik ooit heb gezien. Je moet de cijfers vast lijmen. Wie verzint zo iets?

Beste Art, Nee dat klopt niet. Er zit een bevestiging setje bij de huisnummers en dat moet je op de achterkant van het cijfer lijmen. Vervolgens als je gaatjes hebt gemaakt in de muur kan je dit erin bevestigen. Op deze manier zie je geen bevestiging aan de voorkant en kan je optimaal het cijfer zien. Mocht je nog vragen hebben laat het me zeker weten, we staan graag klaar om je hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, Tom

Tegenvaller

Had niet verwacht dat de letters erop geplakt zouden worden,en gebruiksaanwijzing is heel slecht,mijn man wordt er niet wijs uit,te duur voor dit product

Beste Ineke, Bedankt voor je review. Ik wil je graag helpen met de gebruiksaanwijzing. Je dient de dopjes op de achterkant de plakken (de doorzichtige dopjes) Vervolgens kan je het aftekenen op de muur. Daar boor je gaatjes in en monteer je met de schroef, plug en de witte dopjes dit. Vervolgens kan je het bordje erin klikken en zit die vast. Mocht je er alsnog niet uitkomen, bel me dan even. Omtrent de stickers, dit zijn dezelfde stickers als op auto's gebruikt worden en dus van zeer hoge kwaliteit. Bij de bestelling kan je kiezen voor standaard of voor een luxere afwerking namelijk een print op het bordje. Mocht je nog vragen hebben hoor ik ze graag. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Tom

Mooie naambordjes/huisnummers en goede en snelle service

Mooi naambordje en goede kwaliteit. Voor de tweede keer via deze site besteld. Het naambordje was deels in een andere kleur dan wat ik had ontworpen. Zeer goede service ontvangen en binnen een dag had ik een nieuw een juist bordje ontvangen. Erg tevreden.

Geen levering, uiteindelijk toch

Helaas, een bord besteld. Leuk als cadeautje. Woensdag besteld, donderdag zou deze verzonden zijn . Vrijdag een mail dat ze geen voorraad hebben. Of ik een duurdere wil en dat ik bij betaal. Specifieke bord is pas weer over een aantal weken beschikbaar. Ben geholpen door Roxanne en erg onbeleefd en zeker geen compassie met klanten. Na het plaatsen van een review hier heeft Tom contact met mij opgenomen. Nu kon er wel een bord geleverd worden. Heel blij mee. Ziet er goed uit. Wel huge maar ach dat mag de pret niet drukken. Heb ik dit weekend toch nog een cadeautje. Wel vind ik het jammer dat dit niet gewoon in 1 keer kon

Hoi Niels, Ik heb al gereageerd op je review via google. Zou je mij je orodernummer kunnen sturen dan gaan we het uiteraard netjes regelen voor je. Met vriendelijke groet, Tom

Weet niet welke ster omdat de bespeling er nog niet is.En na twee mails niets meer gehoord

Onzeker

Beste Gustaaf, Wat vervelend om te lezen dat je het nog niet ontvangen hebt. Kan je mij naar [email protected] een email sturen met je ordernummer dan ga ik het graag direct voor je uitzoeken. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

maakt zijn belofte waar

de tag die ik kocht was erg duur. de inscriptie is niet ingesneden maar erop gedrukt, dus ik twijfel aan de levensduur ervan. er was geen mogelijkheid om de inscriptie op de twee zijden van het label te splitsen. ook de online tool om het te personaliseren is een beetje ingewikkeld en onnodig. het product werd op tijd geleverd

Al vaker stickers besteld en ben erg te vreden.

uitstekende en snelle service !!

Helaas was eerste bestelling slecht en scheef geprint, direct na klachtvermelding via email heb ik per omgaande vernomen dat mij een nieuw naambord werd toegezonden, deze had ik twee dagen erna in mijn bezit. En ben helemaal tevreden ermee. Nogmaals bedankt voor deze goede service !

Geheel naar wens

Na klacht over leesbaarheid nu tevreden

Al eerder een tweetal naamborden besteld. Prive en zakelijk. Na wijziging van mijn logo moest er een nieuw bord komen. De achtergrond van het bord is semi-doorzichtig. Ik heb gevraagd voor productie erop toe te zien dat alle tekst duidelijk leesbaar is. Hier zou op worden gelet. Helaas was dit niet zo, de controle voor verzending is niet goed uitgevoerd. Mijn logo wat bestaat uit geschreven tekst is niet leesbaar, erg onduidelijk zelfs. Dit viel tegen. Na mailverkeer bleek het een fout in de productie te zijn geweest. Het bord zou opnieuw worden gemaakt en verzonden. Het fout gedrukte bord mag mocht ik weggooien, deze hoefde ik niet terug te sturen. Het nieuwe bord had ik de volgende dag in huis en ziet er prima uit. Het bord hangt inmiddels weer aan mijn voordeur en valt op zoals bedoeld is. Dus een matige ‘start’ en uiteindelijk correct en snel opgelost.

Beste Freddy, Bedankt voor je review. Zou je een foto naar ons kunnen sturen. Je mag dit doen naar het volgende email adres. [email protected] Ik zie je reactie graag tegemoet zodat we het kunnen gaan oppakken voor je. Met vriendelijke groet, Tom

bestellen was simpel en aflevering snel en probleemloos.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en snel geleverd

snelheid

soms is snelheid heerlijk was ook verbaasd hoe sneler geleverd werd alleen vond ik de kwaliteit van de sticker zijde op het acrylglas te slecht. een keer verkeerd neergelegd en de krassen zaten er al in . heb het bijgewerkt met een spuitbusje . dus dikker vinyl keuze als optie geven ?

Fantastisch snel!

Mooie snelle levering!

Goede snelle service

Netjes afgeleverd en mooi uitgelijnd en snel...

Mooi uitgevallen naar mijn ontwerp. Snelle levering.

Het zag er iets anders uit dan verwacht maar ik was aangenaam verrast. Simpel en helder.

Goed duidelijk Helder

Prettige ervaring snel in huis

Makkelijke website, snelle levering, prima kwaliteit

Alles verliep heel vlotjes. Ik bestelde hier al eerder een bordje en dat hangt nog mooi naast de voordeur en ziet er tiptop uit. Fijn ook dat direct de BTW verlegd werd bij de bestelling :-)

Goed, snel. Alles prima.

Fijn en snel contact

De levering was snel. Ook het contact was erg prettig en correct met Roxanne.

Toppi

Top, Geheel volgens afspraak.

Heb nog niets ontvangen

Ik wacht op levering

Beste Rene, Wat vervelend. Kan je mij naar [email protected] je ordernummer sturen dan ga ik graag er achteraan hoe dit kan. Ik zie je mail graag. Met vriendelijke groet, Tom

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.