Toppi

Top, Geheel volgens afspraak.

Heb nog niets ontvangen

Ik wacht op levering

Beste Rene, Wat vervelend. Kan je mij naar [email protected] je ordernummer sturen dan ga ik graag er achteraan hoe dit kan. Ik zie je mail graag. Met vriendelijke groet, Tom

Prachtig naambord

Het is een mooi bordje geworden van leisteen. Het maken ging ook erg gemakkelijk en veel keuze uit lettertypes. Supersnelle levering daarna!

Pakketje helaas nooit ontvangen!

Inmiddels netjes opgelost! Na veel mail verkeer, eindelijk netjes opgelost. Heb namelijk nooit mijn pakket ontvangen, en hebben ze zonder overleg een nieuwe gemaakt. Omdat dit een cadeau was wilde ik de bestelling annuleren en dat ging na 17 mailtjes verder eindelijk! Ik had eindelijk een mail gehad van iemand die wel luisterde na de klant ! Dus bedankt hiervoor Tom! Maar des ondanks zou ik helaas niet meer bestellen want ben wel het vertrouwen kwijt door de andere medewerkers ! Zonde.. Ik vind het ook spijtig dat ik door die klote post NL mijn bestelling dus heb moeten annuleren..

Beste Sharon, Bedankt voor je review en uitleg. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je mij naar [email protected] je ordernummer kunnen sturen dan ga ik het voor je oplossen uiteraard. Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Helemaal geweldig!

Voor onze collega's die een jubileum hebben, verwerk ik een straatnamenbord. Deze worden altijd keurig gemaakt en snel afgeleverd. Wanneer je eventueel vragen hebt over je bestelling wordt je altijd keurig te woord gestaan en ze denken mee! De service is top!!

Slecht.

Wij waren gezien de prijs er vanuit gegaan dat de letters gegraveerd en zwart geschilderd zouden zijn.,en niet plastic letters . Dit is ons zeer tegen gevallen.

Beste Willie, Bedankt voor je review. Het betreffen vinyl stickers die dezelfde kwaliteit hebben als autostickers. Een gebogen bordje kan je niet graveren en dus inkleuren. De kwaliteit van de vinyl stickers is dus van zeer hoge kwaliteit. Als er vragen zijn hoor ik die natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Tom

Slechte kwaliteit en service

Ons bordje is binnengekomen en de montage daarvan was amateuristisch. Onhandig om dit met lijm te monteren, en als je met een natte vinger over de letters gaat, verdwijnen de letters. Wij zullen nooit meer iets afnemen.

Beste Audrey, Bedankt voor je review. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wat ik ga doen voor je is een nieuw bordje maken maar dan erop geprint. We zullen die maandag voor je maken en versturen. Hopelijk ben je na het ontvangen hiervan meer tevreden. Het ophangsysteem is zeer eenvoudig en geeft juist als groot voordeel dat je niet gaatjes in je bordje ziet. Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Tom

goed en duidelijk materiaal

snelle levering, en ook op je vragen binnen een dag antwoord. en aflevering ook goed en vooral de foto's op buitenposter duidelijk ga zo verder bedankt

Uitstekend !!

Jullie zeggen wat je doen en doen wat jullie zeggen ivm levertijd ed. Het bordje zoals besteld was echt top en precies wat we wilden.

Gemakkelijk zelf te ontwerpen, snelle service, top product

Gebruikersvriendelijke site, snelle service en een mooi product.

Snelle afhandeling en levering

Naamplaatje besteld en betaald via de site. Prima resultaat en de volgende dag in huis. Helemaal goed en dik tevreden. De ontwerp tool was nog een beetje een uitdaging, maar eindresultaat prima.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Snel besteld Snel geregeld Snel geleverd Alles naar tevredenheid

Perfect verlopen. Netjes en correct.

De bestelling werd binnen de week geleverd. Top.

Wij hebben een uithangbord laten maken en zijn heel tevreden. Kwaliteit is boven verwachting! Levering lekker snel, echt een aanrader!

Makkelijke website, snelle levering, mooi bordje

23 mei besteld en dezelfde dag verstuurd, had 5% korting omdat ik nieuwe klant was. Ziet er erg goed uit en de tekst staat aan beide kanten.

Heel snel een mooi bord geleverd. Top.

Mooi bord en snel geleverd. Had echter per abuis 2 besteld terwijl ik maar 1x heb betaald. Vreemd. Heb gemaild en gebeld om 1 af te bestellen. Had meer moeite dan 3 jaar geleden om bord te ontwerpen. Wilde graag afbeelding spiegelen maar kreeg niet gevonden hoe dat moest. Verder zeer tevreden. Arjen

Mijn product was niet voorradig kreeg alternatief aangeboden. Na een dag geleverd. Mooi product.

Fijn set boeken

Bij ''Namen enzo!"" zijn er veel boeken over mijn mooie, voorvaderlijke Brabant en ik vond er een stel leuke exemplaren. De boeken waren alle in een goede staat aangekomen tegen een vriendelijke prijs. Een aanradertje.

Bestellen en creëren reuze eenvoudig. Snelle klantenservice en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snelle levering en het naambordje ziet er prachtig uit. hartelijk bedankt.

Het ziet er erg netjes uit. Montagemateriaal bijgeleverd. Had mail gekregen dat het in de brievenbus bezorgd was, maar er was geen pakketje. Gebeld, netjes te woord gestaan wat ik moest doen, gemaild en ze reageren snel terug! En dan vandaag zat het in de brievenbus.. Blij mee!!

Namen enzo is een eyecatcher!

Een echte aanrader, prachtige afwerking. Er wordt ook snel gereageerd als je vragen hebt. Ik zou alleen oppassen met de standaard mails, dat kan soms verwarring of onterechte verwachtingen creëren. Verder zeer tevreden.

Als het lukt van de eerste keer, is het perfect !

Ik had wat moeite met de instructies, om een betalingsregeling door te geven die niet exact was aan te duiden, zoals vermeld stond. Gelukkig is het goed gekomen en was ik erin geslaagd om mijn bestelling 2 keer door te voeren, met mijn mail naar de klantenservice is alles gelukkig toch op zijn pootjes terecht gekomen … Leuk en handig item wel voor het huisdier !

Prima snel en netjes geleverd.

Alles keurig geleverd

Quinten Matsyslaan 35 5642 JC Eindhoven

+31 (0)854 868 989

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.