Fijn set boeken

Bij ''Namen enzo!"" zijn er veel boeken over mijn mooie, voorvaderlijke Brabant en ik vond er een stel leuke exemplaren. De boeken waren alle in een goede staat aangekomen tegen een vriendelijke prijs. Een aanradertje.

Bestellen en creëren reuze eenvoudig. Snelle klantenservice en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snelle levering en het naambordje ziet er prachtig uit. hartelijk bedankt.

Het ziet er erg netjes uit. Montagemateriaal bijgeleverd. Had mail gekregen dat het in de brievenbus bezorgd was, maar er was geen pakketje. Gebeld, netjes te woord gestaan wat ik moest doen, gemaild en ze reageren snel terug! En dan vandaag zat het in de brievenbus.. Blij mee!!

Namen enzo is een eyecatcher!

Een echte aanrader, prachtige afwerking. Er wordt ook snel gereageerd als je vragen hebt. Ik zou alleen oppassen met de standaard mails, dat kan soms verwarring of onterechte verwachtingen creëren. Verder zeer tevreden.

Als het lukt van de eerste keer, is het perfect !

Ik had wat moeite met de instructies, om een betalingsregeling door te geven die niet exact was aan te duiden, zoals vermeld stond. Gelukkig is het goed gekomen en was ik erin geslaagd om mijn bestelling 2 keer door te voeren, met mijn mail naar de klantenservice is alles gelukkig toch op zijn pootjes terecht gekomen … Leuk en handig item wel voor het huisdier !

Prima snel en netjes geleverd.

Alles keurig geleverd

Snel binnen, precies op maat gemaakt.

Onze VvE besteld altijd nieuwe naamblaadjes bij Namen Enzo, en omdat wij blijkbaar een afwijkende maat plaatjes hebben vragen we altijd deze op de gewenste maat te maken. Tot op heden was dat geen enkel probleem.

Langzaam ipv snel

Met dezelfde dag verzenden en de bevestiging van een track & trace code wordt de verwachting van een snelle levering gewekt. Echter, er komt geen track & trace code (brief ipv briefpakje) en er komt ook geen scan foto van het sorteer centrum. Discussie over een oplossing is stroef, ondanks dat niet de service verleend is die is beloofd en bevestigd. Er komt geen oplossing.

Beste, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het niet goed is opgepakt. Kunt u mij naar [email protected] de mail doorsturen dan ga ik het intern bespreken en kijken wat we voor je kunnen betekenen uiteraard. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

goed en snel

Toevoeging van een naambordje met eigen maten zou helemaal mooi zijn

prijs kwaliteit vind ik niet oké

ik vind €70.- voor een roestlook stukje plastic wel een hoog bedrag, het bordje is wel netjes gelaserd, daar is niets op aan te merken

Ontevreden

Alles aangegeven op de site hoe het moest worden. Dat was niet doorgekomen. Ik had 6 velletjes verwacht met 12 stickers. Ik krijg 1 velletje met 12 stickers voor 11 euro. Schandalig duur.

Beste Heleen, Bedankt voor je review en feedback. We gaan hier naar kijken om dit te verbeteren voor de toekomst. Ik wens je een fijne dag nog.

Goede uitvoering van opdracht.

Het naamplaatje ziet er keurig uit. Dit geldt ook voor de bijgeleverde bevestiging.

Bestelling goed verlopen

Goed geregeld

Bestelling correct verwerkt

Zeer snel een heel mooi !

Heel tevreden over het resultaat!

Super klant vriendelijk

Namen enzo vind ik een top bedrijf Super vriendelijk en snel geholpen aan de telefoon het naambordje was er super snel en een uitstekende kwaliteit

Jammer geen gebruiksaanwijzing!

Bij uw verwijzing naar handleidingen staat boor dit ophangsysteem geen handleiding, Het zou handig zijn als een boormal bijgelverd zou worden!

Prima en snelle levering

Een prima en snelle levering

Perfect! Supersnel geleverd!

Mooi naambordje, veel keus, makkelijke site waar je in een paar minuten je bordje hebt ontworpen. En levering is echt de volgende werkdag. Aanrader!!

Vlotte afhandeling

Duidelijke website, vlotte afhandeling en snelle levering. Product voldeed aan de verwachtingen!

heel erg fijn, en snel....

prima, na de bestelling op vrijdagavond 8 april voor de Pasen, en woensdag 13 april al in huis....prima geregeld

Supergoede service

Snelle levering van goede kwaliteit

Snel geregeld en goede kwaliteit

Ons tweede bordje besteld na gezinsuitbreiding. Ook weer van goede kwaliteit en precies zoals we hff er M hadden ontworpen. Heel blij mee! Levering was ook snel dus helemaal top!

Onze ervaring als VvE met Namen enzo is uitstekend. Ondanks dat wij een afwijkende maat voor onze naamplaatjes hebben, krijgen we de door ons gevraagde maat netjes geleverd!

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

+31 (0)854 868 989

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.