Snel, efficient en correct

Het bestellen en leveren ging vlot. Alles was naar wens.

Snel en goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Een fantastische afwerking, levering

Alles werd heel netjes geleverd zoals gevraagd, met track en trace code en duidelijkheid tot na de levering.

Geweldige aftersales

Voor het eerst in heel veel jaren ga ik verhuizen en had dus online een andere stmpelplaat bestelld voor mijn Printy 4911. Waarschijnlijk het lettertype verkeerd ingevuld en kreeg dus een mega kleine stempelplaat toegestuurd. De heer aan de telefoon doorzag het meteen en een juist passende wordt mij als service toegezonden. Dat is nog eens aftersale

Ouderwets zorgzaam

Alles even goed en snel geregeld.

Supersnel

Makkelijke site om te bestellen en een hele snelle levering

Snelle en correcte service

heel makkelijk om zelf je stempels te creëren. je ziet onmiddellijk het resultaat van je creatie. Goed en besteld voor 15u is de volgende dag geleverd. super blij !

makkelijk

Makkelijke site om wat te bestellen

Precies wat wij hadden besteld en snel geleverd!

De stempel en inkt die wij hebben besteld zijn precies wat wij wilde hebben en wij kregen die snel en netjes geleverd. Top!

snel en prima kwaliteit

3 verschillende stempels besteld volgende dag al geleverd en de kwaliteit is prima

Supersnelle levering

snelle en goede service !!!

snelle en goede service !!!

Dun en kwetsbaar materiaal

Bedankt voor het aanleveren van het sjabloon. Helaas merk ik dat de kwaliteit van het papier erg dun en kwetsbaar is, wat het product minder duurzaam maakt. Zou het mogelijk zijn om een steviger materiaal te overwegen? Ik denk dat dit de kwaliteit aanzienlijk zou verbeteren.

Snel en goed.

Binnen ik dagen in huis. Topkwaliteit.

zeer goede service en prima producten

altijd snelle levering, alles duidelijk en mocht je vragen hebben dan wordt je zeer goed geholpen. ook toen bij een bestelling een verkeerde grootte van de letters zat op de stempel, kon ik het retour sturen, met uitleg en kreeg ik een paar dagen later de stempel met de juiste grootte. Ben altijd zeer tevreden over de bestelde producten en de service!

Heel makkelijk om te bestellen, duidelijke uitleg! Volgende dag al in huis!

snellel evering

niets aan te merken

Makkelijk te bestellen snel geleverd. Top in orde

Mijn postzegel ziet er geweldig uit, met fijne details voor een klein formaat en werd op tijd geleverd. Zou het zeker aanraden

Fast delivery excellent quality

My order came in within two days, I am very happy with the quality of the order, all was exactly as I requested. I recommend this service provider!

Prima site om stempels te bestellen.

In 2 dagen een keurige stempel thuis gestuurd gekregen. Perfect!

Uitstekend!

ik heb een blinddrukstempel besteld en op nog geen twee dagen tijd was hij al geleverd. Werkt fantastisch! Een echte aanrader.

Vlug geleverd

Snel geleverd, nette stempel, voldoet aan de verwachtingen, helemaal prima

Snel geleverd, nette stempel, voldoet aan de verwachtingen, helemaal prima

top

In het beging was ik teleurgesteld, omdat mijn bestelling niet dat was, hetgeen ik eigenlijk wilde, maar door de goede service van Loek, heb ik de stempels gekregen, en ze zijn prima. Bedankt, goede aftermarket service

Quinten Matsyslaan 35

5642JC Eindhoven

+31 (0)85 488 1881

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.