Bestelling precies zoals verwacht

tot nu toe geen ervaring

Stempels zijn nog steeds niet binnen. Is tuurlijk mogelijk in deze moeilijke tijd. Wel raar dat jullie de factuur al sturen, datum 30-3, met een betalingstermijn van 2 weken. Terwijl ik nog niets ontvangen heb. Aandachtspuntje vind ik

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Duidelijke site, snelle service, goed product

Op de site gemakkelijk zelf mijn stempel samengesteld, heel fijn dat je een voorbeeld kon printen, stempel is snel geleverd. Zeer tevreden.

Snel, simpel en betrouwbaar

Snel je stempels online bestellen en binnen enkele dagen heb je ze in huis. Lekker simpel en op rekening betalen dus gheen gedoe en online betalen.

Het is een superhandige site

Kantoorstempels is een super makkelijke site om zelf de stempels te maken. en bij vragen wordt je goed te woord gestaan.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Snel en goed geleverd.

Snelle levering; prima stempel

Zie hierboven

adequaat

adequaat qua levering en benadering bestellen zelf kan frustrerend zijn als je niet de juiste weg bewandelt

Top levering zelfs nu!

Goede duidelijke website. Levering conform afspraak. Stempel ziet er super mooi uit. Kortom een aandrader!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Superservice

Makkelijk te maken, bestellen en supersnelle ontvangst. Top!

Super snel en netjes

Snelle levering en zoals het afdrukvoorbeeld. Nette levering, makkelijke site voor het bestellen

zeer snel, top kwaliteit

Veel sneller dan gedacht geleverd, met de vertrouwde kwaliteit

Prima en snel geleverd

Ik had eerst gekeken bij Vistaprint (is duur geworden) en dan zou het stempel bij het goedkoopste tarief pas over 2 weken geleverd worden. Bij Kantoorstempels voor hetzelfde bedrag donderdagavond besteld, zaterdag's al met de post in de bus. En prima uitgevoerd. Klasse.

Keurige stempel en snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis. Stempel ziet er uit zoals ik hem heb ontworpen, Super!

printplaatje veel kleiner dan de stempel

Ik bestel geregeld stempels en printplaatjes, en het valt me telkens weer op dat wanneer ik de tekst invoer, ik de melding krijg dat deze "te lang" is, waarna ik 'm verkort of verklein. Maar als de stempel of het plaatje binnenkomt blijkt dat de tekst zoals ik 'm oorspronkelijk wilde, makkelijk gepast had. Snelheid verwerken bestelling en de uitvoering is altijd prima. Ik worstel dus alleen altijd met de lettergrootte etc.

Onlangs heb ik een stempel besteld bij Kantoorstempels.nl. Het bestelproces is soepel verlopen en mijn stempel was snel binnen. Ik ben zeer tevreden. Ga zo door!

Opnieuw: zeer tevreden

Al vaker bestelde ik bij Kantoorstempels materialen en ook nu weer ging het als vanouds. Prima kwaliteit, snelle levering.

snel en vakkundig

Handtekening was perfect op de stempel. De houten stempel is een beetje fragiele uitvoering. De prijs is een beetje hoog.

Simpel bestellen en de volgende dag geleverd

Oké maar vrij duur

Prima leveringstijd echter voor ruim 20 euro heb je maar een klein goedkoop stempeltje

Süper

Snel goed kwaliteit beter kan het niet

Nog nooit iets te klagen gehad!

Ik heb nog nooit een klacht gehad en toch al regelmatig besteld. De bestelling is altijd de dag erop in huis, het uploaden gaat prima, de factuur (zakelijk) is meteen dezelfde dag binnen en wat ik belangrijk vind is dat ik op de hoogte wordt gehouden van het verloop van de bestelling. Wanneer het product klaar is, waneer het verzonden is en wanneer het wordt geleverd. Keurige service!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.