Niet heel goed

Stempel besteld, ik meen formaat 1cm bij 3 cm. Kreeg op dit oppervlak een heel klein drukvlak. (Minder dan de helft). Kon een nieuwe krijgen voor de verkoopprijs -20%. Betaal dan voor 2 stempels 2 maal de prijs minus ongeveer €4. Dan zouden totale kosten €34 zijn voor een stempeltje. Is teveel voor zo’n product. Zouden het beter op moeten lossen.

Prima klantenservice

Goed geholpen door Robbin

Heel goed geholpen, prachtige preeg!

Ondanks alle problemen met de afbeelding op de preeg en een zoekgeraakte retourzending is het eindresultaat prachtig. Jullie hebben ons zeer goed geholpen!

Highly Recommended

Top quality service!!!!

Eerlijk geleverd

Eerlijk geleverd

Belde voor 15:00 uur omdat ik er niet helemaal uit kwam. Super geholpen en de volgende dag in huis. Zo wil ik overal behandeld worden..............

Super snelle ontvangst

Product is precies naar wens

Ruim voldoende

Voorzichtig stempelen anders verschijnt er een onbedoeld kader om de tekst. Letters hadden iets hoger gemogen bij dit kleine (5 cm) stempeltje. Klantvriendelijk en snel in huis mits de bezorging meewerkt.

Snel een uitstekend resultaat

Als complete leek ontwierp ik een te ingewikkeld stempel. Er werd snel en helder teruggekoppeld en na ontvangst van een nieuw ontwerp werd er alsnog snel een prima werkend stempel afgeleverd. Chapeau!

mooi resultaat en snel geleverd!

mooi resultaat en snel geleverd! nog sneller dan verwacht. prettige tool ook om online te ontwerpen.

gemakkelijk bestelproces, goede informatievoorziening, snelle levering

gemakkelijk bestelproces, goede informatievoorziening, snelle levering. Een iets concretere preview was nog fijn geweest

zeer correcte snelle afhandeling

fijn geholpen via chat en telefonisch, snelle service, keurige stempels geleverd

Goed gelukt en snel bezorgd

Ziet er goed uit. Top service!

Prima heldere stempel

Prima stempel, mooi helder. Alleen een beetje gepiel om de lay-out naar mijn zin te krijgen

kan niet beter

erg tevreden met het eind resultaat.

Super snel en goed.

Wij hadden de stempel snel nodig en dat ging perfect. In de middag de bestelling geplaatst. Volgende dag in huis.

Prima!!

Snel geleverd,stempel werkt prima!

Top service geleverd.

Rond 16:00 gebeld. Volgende dag om 09:30 stempels al in huis.

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen, overzichtelijke site Snelle en correcte levering

Gewoon prima

Ruime keuze, overzichtelijke webshop, snelle levering. Minpunt is de "grote" verpakking (pakketpost : 165x132x83 mm) voor een stempelverpakking van brievenbusformaat ( 90x25x29 mm )

Supersnel geleverd

Lekker vlot afgehandeld!

Prima, zoals het behoort

Prima, zoals het behoort.

super goed

ik was mijn eerste stempel kwijt deze gebruik ik voor mijn hobby geo cachen en er staan 2 afbeeldingen op, dus een nieuwe moest er komen en zelfs na een paar jaar hebben ze het ontwerp van die stempel nog in het archief. Helaas dat 1 van de afbeeldingen niet duidelijk genoeg was dus werd er met mij contact opgenomen om dit op te lossen, dit en het maken van de stempel ging zeer vlot en goed. de levering van de stempel was ook bijzonder vlot.

Goed en snel

Gemakkelijk bestellen, snelle levering, prima produkt

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.