Tip Top alleen soms bestel je eenmaal en dan is hettwee keer besteld. wel snelle reactie om dfat weer te annuleren.. Wij zijn zeer tevreden stempels zien er goed uit

Goed geholpen door de klantenservice en top producten!

Ik ben zeer goed geadviseerd door de klantenservice en verwezen naar de verschillende opties in producten met ook de voor- en nadelen. Kreeg antwoord op al mijn vragen en kon daarna 2 horeca stempels ontwerpen (1x 18- en 1x 18+) voor de Hogeschool Rotterdam en levering was binnen 2 werkdagen en producten zeer goed en lang bruikbaar!

Super. Handig in ontwerp, zo klaar. Levering mooi op tijd!

Nou, eigenlijk geen opmerkingen. D.w.z. super!

Zeer goede ervaring

Levering en kwaliteit precies zoals beloofd en verwacht. 1 tip: de afdruk die op de stempel wordt getoond is erg vlekkerig. Gelukkig is de stempel zelf niet zo. Wellicht in het vervolg een mooie afdruk in de stempel verwerken. Verder alles naar wens.

Top winkel.

Alles klopt: prima site, perfecte afwerking en snelle levering.

Snel en correct.

Goede service.

We zijn echt supertevreden!

We hadden stempels en de juiste inkt nodig voor een gladde oppervlak. Voor onze klant kwamen de losse tafelbladen wat laat (vrijdag). Deze moesten nog voorzien worden van een stempel met onze eigen gemaakt logo. De stempel en toebehoren kwam gewoon zaterdag (de volgende dag) binnen! En wat een kwaliteit! Dus we zijn uitermate tevreden dat we de maandag alsnog de tafelbladen konden leveren met onze stempel erop! Complimenten voor de efficiëntie, deskundigheid en levertijd!

Goede kwaliteit en snel levering

Goede kwaliteit en snel levering

zeker aan te bevelen!

Bestellen van een stempel met logo was eenvoudig via de website. Snelle en correcte levering!

meer dan gewoon goed

alles perfect en op tijd !!

De stempel, met eigen ontwerp, is van zeer goede kwaliteit en levert mooie afdrukken. Heel blij mee!

Levering als verwacht

Product correct en snel geleverd

goede en snelle service

duidelijke website, snelle levering

Goede communicatie, geweldige lakzegels!

Ik ben echt helemaal fan van de lakzegels die jullie kunnen maken. Ik heb er nu al twee laten maken en heel erg te vrede. Bij de laatste ging er even iets mis, maar daar hebben we samen een goede oplossing op gevonden. Ik ben heel erg blij met deze producten en vind het verslavend om overal een lakzegel op te zetten. Het kan goed zijn dat ik in de komende maanden er nog een laat maken. Heel gaaf als een speciaal en persoonlijk cadeau aan iemand! Het eerste lakzegel was het logo van mijn eigen bedrijfje, het tweede voor mijn vaders verjaardag met zijn eigen verzonnen familiewapen. En misschien binnenkort een voor mijn partner die zelf ook een eigen bedrijfje aan het op zetten is.

Prima service!

Ik bestelde een stempel met mijn logo en bedrijfsinformatie. De website was heel gebruiksvriendelijk, maar ik kreeg mijn logo niet goed geplaatst. Na persoonlijk contact is dat prima geregeld. Dank daar voor!

Heel goed stempel is naar mijn zin en vlug bezorgt

Mooie stempel

tevreden en ook voor de snelle afhandeling

Klantgericht en makkelijk te bestellen.

Helaas is de levertijd langer geweest dan wat er werd beloofd.

Heel goede producten en service

Zoals boven al aangegeven. Heel goede producten en service

2e keer dat ik hier bestel. Het is makkelijk en snel.

Super makkelijk en snel

Stempels zijn heel eenvoudig online te maken en super snel geleverd.

Snel en goed!

Zeer snelle levering, mooie scherpe afdruk

Zeer snelle levering, mooie scherpe afdruk

Snelle levering en scherpe prijzen

Stempel werd de volgende dag al geleverd. Prijzen zijn stukken lager dan van een ander merk. Kwaliteit van de stempel is prima.

Een eigen ontwerp geüpload en een perfecte stempel ontvangen.

Een eigen ontwerp geüpload en een perfecte stempel ontvangen.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.

Over Kantoorstempels.nl