Makkelijk bestellen, maar onduidelijke tekst

Het bestelproces is makkelijk, de tekst is op mijn scherm duidelijk leesbaar. Echter het stempelresultaat is erg moeilijk te lezen, de letters bij de postcode moeten gegokt worden. We hebben een andere stempel van dezelfde grootte, welke wel duidelijke afdrukken geeft, dus daar ligt het niet aan.

uitstekende service

snelle levering, eerst wel moeite om het logo juist te plaatsen

snelle levering, goede kwaliteit

binnen een dag was de stempel al op de post. Doet het goed. Enige minpuntje is dat het stempelvlak iets groter uitgevallen is dan de bedoeling was, hiervoor moet ik volgende keer corrigeren

Prima en snelle levering!

Prima webshop, snelle levering. Graag zou ik de factuur digitaal per mail ontvangen ipv in het doosje bij de levering.

Goede service, snelle bezorging top!

Goede service, snelle bezorging top!

Wat een klote bezorging

Bezorging gaat nergens over , tijd voor andere bezorgdienst

Mooi product en snelle levering!

Superhandig zelf te ontwerpen, en direct de volgende dag geleverd. Top!

S nelle levering volgens het aangeleverde ontwerp. Fraai resultaat.

Snelle levering en mooie stempels

snelle levering maar stempelletters erg klein

De levering is snel verlopen. Keurig verpakt. Wat mij tegenvalt is de grote van de stempel. Ik had deze veel groter verwacht en mijn naam etc is bijna niet te lezen . Dit vind ik erg jammer en zo kan ik de stempel ook niet gebruiken. Kortom geld weggegooid.

Alles was juist!

De opmaak (van de stempel) is eenvoudig te realiseren. De prijs is TOP. En ook de snelle levering, daarmee ben ik heel erg blij.!

Accurate en snelle levering

Zie bovenaan

snel en goed

Makkelijk maken van stempelplaatjes. Snelle levering

Duidelijk

Vele mogelijkheden.

Perfect product! Snelle levering!

Valt niets aan te verbeteren!

te snelle levering

Ik had ik gekeken naar een stempel,ja,maar volgens mij nog niet afgerond om te kopen,wel dus,zit ik nu met een stempel,dit vind ik nog niet er ergste maar had de stempel dan graag anders gehad dit was zo niet de bedoeling,erg jammer. Had ik geweten dat de bestelling al was voltooid was de stempel wel anders geweest dan wat ik nu ontvangen heb. Vandaar te snel iets gekocht zonder dat het zo de bedoeling was. Kijk er mee uit,je zit er zo aan vast,als je dan maar krijgt wat de bedoeling was oké maar anders is het zonder en heel jammer zonde geld.stempel was ook nog als een cadeau bedoeld maar niet gegeven. Aanbevelen? ja of nee ???

Super service! Snelle levering :)

Stempels besteld en de volgende dag werden ze al afgeleverd. Top service!

uitgebreid en professioneel assortiment

Overzichtelijke website. Via zoekfunctie alle producten snel kunnen vinden en bestellen. Je wordt via mail op de hoogte gehouden van je bestelling en van de verzending. Top.

Verzorging en verzending prima!

Mijn fout misschien maar had de stempel opdruk net zo groot verwacht als de stempel zelf dat is jammer . Voor de rest prima .

Snel

Snelle levering van het juiste product.

Afspraak is afspraak

Goede service en goed bereikbaar. Snelle levering met de afgesproken kwaliteit,

super snel geleverd

top service

Snel en goed materiaal

Correct en rap geleverd!

Is reeds men derde stempel kussen die ik veranderde zonder problemen en aanrader

Talent Art

Ik ben erg blij om aan te bevelen :)

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.