Stempel met logo brak af

Ik kocht 2 custom stempels met logo, 1 daarvan vertoonde al snel een mankement. Het logo kwam los en brak in 2 na standaard gebruik van nog geen jaar. Dit is niet binnen garantie volgens de verkoper: "plak het vast met dubbelzijdige tape" werd er mij verteld. Zeer slechte service na verkoop.

Beste Victor, Je hebt de stempel al een jaar in gebruik daar kan we helaas geen garantie op geven maar we hebben je wel aangeboden om de stempel naar ons retour te sturen zodat we het voor je herstellen. Als je het ons retour stuurt herstellen we het. Met vriendelijke groet, Tom

Goed product maar ook een geweldige service

Ik had met spoed een stempel nodig voor een zending naar Engeland. Ik heb ze vrijdagmiddag gebeld en had zaterdag het product binnen. Echt een geweldige service, wij waren er blij mee. Dit is zeker een aanrader! Mvg Wilco Sloos Elyon flowers

Geweldige stempel ontvangen

Ben super blij met de kwaliteit.

Slechte bezorging door PostNL

Pakje kon niet in de brievenbus en de bode heeft het vervolgens maar onder de brievenbus tegen een boom aangelegd zonder mij daar van te verwittigen.

Kwaliteit. Goede prijs. Uitstekende service.

Ik werd heel goed geholpen bij het uitzoeken van de juiste stempel en inkt voor mijn kleine bedrijfje. Ik kreeg 2 proeven digitaal opgestuurd en zo kon ik op afstand met hen afstemmen hoe of wat. Heel erg prettig! Na het akkoord werden de producten snel geleverd!

Fantastisch geholpen en blij met mijn stempel!!

Als je voor het eerst een stempel met eigen logo bestelt weet je niet helemaal wat je nodig hebt. Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Supersnel voor de snelle ondernemer!

We hadden 5 stempels besteld die we snel nodig hadden. Deze jongens zijn ongelooflijk snel! Binnen een week hadden we de stempels + stempelkussens in diverse kleuren. Een echte aanrader voor de snelle ondernemer!

Snel.

Helaas staat er een fout in tekst. Er had "CONTROLE" moeten staan. Er staat nu: "CONTOLE" . De letter R ontbreekt. Kan dit nog hersteld worden. Dat zou ik zeer op prijs stellen. Ik had de tekst per email via uw website opgegeven maar ik kan mijm opdracht aan u niet meer terugvinden. Alvast bedankt. Jaap Komen Almere. Nadat ik de fout bij kantoorstempels had gemeld is deze meteen opgepakt en hersteld . Vandaag het stempeltje met de juiste tekst ontvangen. Keurig gedaan en vlot.

Goedemiddag Jaap, Oei dat is niet de bedoeling uiteraard. Ik zie dat je de bestelling via de E-mail hebt geplaatst. Als je mij het klant nr stuurt naar tom@stultiens-group.com ga ik het uiteraard voor je herstellen. Voeg de klacht die je hierboven hebt geschreven ook even in de mail erbij. Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

ongelooflijk goed

Waar ik als 89 jarige voor mij hele lijsten in moet vullen voor een artikel, werd door u een emailbestelling snel en correct afgehandeld. Heel hartelijk bedankt.

Verkeerde stempel besteld maar binnen 2 dagen mogen ruilen en de nieuwe ontvangen. erg blij met de service

Niet heel goed

Stempel besteld, ik meen formaat 1cm bij 3 cm. Kreeg op dit oppervlak een heel klein drukvlak. (Minder dan de helft). Kon een nieuwe krijgen voor de verkoopprijs -20%. Betaal dan voor 2 stempels 2 maal de prijs minus ongeveer €4. Dan zouden totale kosten €34 zijn voor een stempeltje. Is teveel voor zo’n product. Zouden het beter op moeten lossen.

Prima klantenservice

Goed geholpen door Robbin

Heel goed geholpen, prachtige preeg!

Ondanks alle problemen met de afbeelding op de preeg en een zoekgeraakte retourzending is het eindresultaat prachtig. Jullie hebben ons zeer goed geholpen!

Highly Recommended

Top quality service!!!!

Eerlijk geleverd

Eerlijk geleverd

Belde voor 15:00 uur omdat ik er niet helemaal uit kwam. Super geholpen en de volgende dag in huis. Zo wil ik overal behandeld worden..............

Super snelle ontvangst

Product is precies naar wens

Ruim voldoende

Voorzichtig stempelen anders verschijnt er een onbedoeld kader om de tekst. Letters hadden iets hoger gemogen bij dit kleine (5 cm) stempeltje. Klantvriendelijk en snel in huis mits de bezorging meewerkt.

Snel een uitstekend resultaat

Als complete leek ontwierp ik een te ingewikkeld stempel. Er werd snel en helder teruggekoppeld en na ontvangst van een nieuw ontwerp werd er alsnog snel een prima werkend stempel afgeleverd. Chapeau!

mooi resultaat en snel geleverd!

mooi resultaat en snel geleverd! nog sneller dan verwacht. prettige tool ook om online te ontwerpen.

gemakkelijk bestelproces, goede informatievoorziening, snelle levering

gemakkelijk bestelproces, goede informatievoorziening, snelle levering. Een iets concretere preview was nog fijn geweest

zeer correcte snelle afhandeling

fijn geholpen via chat en telefonisch, snelle service, keurige stempels geleverd

Goed gelukt en snel bezorgd

Ziet er goed uit. Top service!

Prima heldere stempel

Prima stempel, mooi helder. Alleen een beetje gepiel om de lay-out naar mijn zin te krijgen

kan niet beter

erg tevreden met het eind resultaat.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.