Snel en behulpzaam

Goede service, had snel een specifieke stempel nodig. Meerdere keren gebeld voor de vele vragen die ik had. Erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Levering was vlot.

Super snelle levering en goed product

Product was iets anders dan verwacht

Ik bestelde een sjabloon om ons logo op producten te spuiten. Verwachtte een stalen sjabloon, maar dit was een geplastificeerd papieren versie. Daarvoor vond ik het bedrag van bijna vier tientjes wat veel.

Super makkelijk bestellen

Super makkelijk te bestellen. Na een vraag telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Klantvriendelijk.

Beste Lydia, Dat is erg vervelend. Zou je een afdruk kunnen maken en deze willen sturen naar tom@stultiens-group.com o.v.v. je order nummer. Ik ga dan kijken voor je wat we kunnen betekenen. Ik zie het graag tegemoet.

TIPTOP IN ORDE

SNEL EN CORRECT

geleverde voldeed helemaal aan verwachting en vragen snel en correct opgepakt.

makkelijke site en snelle levering

makkelijke site en zeer snelle levering. product is zoals ze zeggen

perfect

snel geleverd ,precies wat we bedoelde.

Top service & mega snelle levering

Razendsnel, goed en betaalbaar!

's Middags het eigen ontwerp van een stempel ingediend op gebruikersvriendelijke webpagina en volgende dag de stempel in huis. En dat bleek een fraai stempelautomaatje dat ook nog eens zeer betaalbaar blijkt.

Product voldoet aan mijn verwachting.

Zie boven.

Aangeleverd zoals besteld.

snelle oplossing voor problemen

een zeer goede klantenservice met snelle oplossingen. ik zal in de toekomst hiervan opnieuw gebruik maken.

Beste Deniz, Bedankt voor je review. De formaten staan altijd op de pagina erbij in de tekst. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een email stuurt met je gegevens dan ga ik kijken of we het voor je kunnen oplossen door een grotere stempel te leveren. Ik zie het graag tegemoet.

Top, en snelle levering.

Misschien standaard een extra stempelkussentje bijleveren.

Goede website, snelle levering

goede website, snelle levering

duidelijk, snel en goed. zoals t moet zijn!

duidelijke site goed en overzichtelijk. verder een goeie comunicatie en een dag eerder geleverd dan beloofd.

Geweldig & snelle bezorging!

Ik had mijn logo ontwerp ingevoerd en deze vervolgens verzonden. Ik was erg benieuwd naar het resultaat! Het pakketje was er binnen 1 dag (zelfs op zaterdag) & met mega goeie kwaliteit! Wat een aanrader, ik ga hier zeker vaker bestellen!! TOP!

goed, en snelle bezorging

ze hebben mij uitstekend geholpen met het ontwerp, de volgende dag was het al bezorgt. goede kwaliteit, goede prijs.

Duidelijke uitleg

Er werd snel opgenomen en duidelijk geholpen met mijn vraag.

Ze doen wat ze beloven - op tijd!

Ze doen wat ze beloven - op tijd! Kwaliteit van de stempel is ook tip top!

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

Prima....

Mijn wensen opgestuurd maar bleek niet helemaal zo te willen. Keurig gebeld en professioneel geholpen naar een goede oplossing. Zeer tevreden dus

Snel en volgens afspraak

Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Snelle levering!

snelle verzending, goed verpakt

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.