Prima site om stempels te bestellen.

In 2 dagen een keurige stempel thuis gestuurd gekregen. Perfect!

Uitstekend!

ik heb een blinddrukstempel besteld en op nog geen twee dagen tijd was hij al geleverd. Werkt fantastisch! Een echte aanrader.

Vlug geleverd

Snel geleverd, nette stempel, voldoet aan de verwachtingen, helemaal prima

Snel geleverd, nette stempel, voldoet aan de verwachtingen, helemaal prima

top

In het beging was ik teleurgesteld, omdat mijn bestelling niet dat was, hetgeen ik eigenlijk wilde, maar door de goede service van Loek, heb ik de stempels gekregen, en ze zijn prima. Bedankt, goede aftermarket service

logo staat een kwart slag gedraaid op de stempel

Super snelle levering. Fijne stempel. Alleen jammer dat het logo een kwart slag gedraaid op de stempel staat. Dit is toch minder handig.

Snel en perfecte aflevering

Mijn bestelling was nog niet geplaats of jullie waren al in de weer om mijn product(en) verzendklaar te maken. Vervolgens was mijn bestelling de volgende dag ook daadwerkelijk afgeleverd...........TOP

Eerst was binnenband. Onduidelijk Maar nu gaat het goed

Goedemorgen Joel, Wat bedoel je met binnenband? Wij verkopen namelijk stempels. Ik zie je reactie graag tegemoet via [email protected] Met vriendelijke groet, Tom

Prima en snel verzorgd.

Prima en snel verzorgd

Bedankt voor de brandstempel

Heb een brandstempel laten maken en ben er super blij mee

Mooie stempel, super snelle bezorging en goede service!

Ik had een ronde stempel van 4cm besteld met een zelf ontworpen afbeelding. De stempel was super goed gelukt! De afbeelding en tekst werden bij het stempelen duidelijk en scherp afgebeeld, super blij mee! Eén dag na bestelling al ontvangen! Super service!

Snel en duurzaam

Supersnelle levering. En duurzaam karakter door het enkel vervangen van het stempelbeeld en stempelkussen. Scheelt in de kosten en dus het milieu!

Prima service en snelle levering!

Redelijk tevreden

De stempels waren eerst te klein, niet eens te lezen. Misschien had er toen contact kunnen zijn of de goed maat wel besteld was. Telefonisch geprobeerd contact te zoeken nadat de stempels binnen waren, jullie zijn echter telefonisch niet bereikbaar. Er werd niet opgenomen, meerdere malen geprobeerd op meerder dagen. Per mail werd er wel geantwoord. We konden nieuwe stempels krijgen met korting dank daarvoor. Deze werden ook snel geleverd. We hadden 4 stempelplaatjes. Konden niet kiezen tussen pakketpost of brievenbus post. Betaald voor pakketpost terwijl het wel met brievenbuspost gekomen is. Graag deze optie open houden. Het staat wel genoemd maar je kunt het niet aanklikken. Stempelplaatje kan makkelijk in airbag envelop.

Hallo, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat je ons niet kon bereiken. Wij zijn van 8.00 - 22.00 uur altijd te bereiken. We gaan kijken naar de optie voor verzendingen. Fijne dag.

Overtreft de verwachting

Bij bestelling werd aangegeven dat het door mij gevraagde concept moeilijk realiseerbaar zou zijn. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen. prima resultaat, tevreden team.

correct en snelle levering

Ik had meerdere stempels besteld en de volgende dag al in huis

alles perfect

goed advies en perfect produkt.

Snelle en correcte levering

SUBLIEM

zeer VLUGGE en CORRECTE bestelling ! Amaaaiii elk kan daar een vb aan nemen . Super tevreden !

3 x een stempel besteld 3 x snel / perfect geleverd

Maken van een eigen ontwerp ging erg vlot.

SUPER

-Website super en eenvoudig te bedienen inzake ontwerp en betaling -Emailverkeer en efficiënte communicatie inzake levering -Leveringstermijn binnen de 24u was voor mijzelf minder belangrijk maar gebeurt effectief binnen de 24u -Eindprodukt(en) geleverd zoals besteld KORTOM AANRADER!!!

Veel keuze, snel ontwerpen, snelle levering

Het bestellen van een stempel met standaard ontwerp kan heel snel, zelfs als je het standaard ontwerp nog wat wil aanpassen (dat kan dus ook!). Voor bedrijven kun je gewoon op factuur betalen, zonder eerst een account aan te hoeven maken. Top!

Snel een logo kunnen maken en de stempel werkte prima!

Best.

Gewoon prima.

Quinten Matsyslaan 35

5642JC Eindhoven

+31 (0)85 488 1881

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.