Geweldige service binnen 1 dag geleverd

Dinsdag besteld Woensdag in huis Netjes verpakt En ging door de brievenbus

Snelle service en mooi resultaat

Makkelijk, alles zoals beloofd en snel geleverd

Prachtige stempel

Ik heb een stempel van mijn logo laten maken. Het ziet er prima uit en het geeft een mooie afdruk op het papier. Ik ben er blij mee.

Ongelooflijk snelle service, goed product!

Toppie.

super snelle levering

Ik kreeg de gepersonaliseerde stempel de volgende dag al in huis, super! En de stempel is te gek :-) Goede prijs/kwaliteit verhouding ook. Ik ben blij.

Correct en snel bezorgen.

mooie stempels, maar irritant veel mails van jullie en de kpn voor 1 zo'n klein kutdingetje

snel maar veel mail

Alles naar wens gegaan.

nette en vlotte aflevering.

Kan zelfs in 1 woord: prettig!

Meerdere malen bestelling geplaatst: makkelijk, en snel geleverd. Bij vragen krijg je snel en goed antwoord.

Makkelijk en snel

Snel en makkelijk

Snelle en correcte levering

Snelle service, precies dat wat gevraagd is, PERFECT

Snelle service, precies dat wat gevraagd is, PERFECT

Prima en snel geregeld

Snel en makkelijk om eigen invulling te geven aan de stempel en met één dag geleverd. Stempel ziet er goed uit en voldoet aan de verwachtingen. Top.

Netjes correct en boven verwachting

Mijn eigen ontwerp op een kleine ronde stempel laten plaatsen. Ik had niet verwacht dat dit er zo mooi uit zou zien en precies zoals ik het ontwerp had gemaakt. Ik ben zeer tevreden, op naar veel geocaching momenten om af te stempelen!

snelle levering, perfect uitgevoerd

stempel met tekst of logo makkelijk in te voeren

Snelle levering en goede service!

Bedankt voor de mooie stempels. De hulp en levering waren toppie!

Snel bezorgd

Erg handig deze datum stempel. Let erop dat je de taal aanpast!! Ik had niet gezien dat het een Franse datum zou zijn. Ik moet dus helaas een nieuwe aanschaffen. Is wel een prijzig foutje van me...ik had het echt niet gezien. Ik gebruik het voor mijn werk in de zorg, moet dus echt een Nederlandse zijn.

prima en snel

Bestellen van de stempel ging prima. De volgende dag had ik de stempel al in huis.

Zeer goede service

Na het online doen van de bestelling heb ik een dag later gebeld om te vragen of alles goed was aangekomen. Het ging namelijk om een eigen design stempel. Vriendelijke te woord gestaan en duidelijke antwoorden. Ook over de vragen over de hoeveelheid lak die ik denk nodig te hebben.

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en supersnelle levering!

Snel en simpel

De stempel is heel makkelijk zelf te ontwerpen (zelfs ík kon het), en te checken of 'ie ok is aan de hand van een voorbeeld. Een uur later kreeg ik het bericht dat 'ie gemaakt was en werd verzonden, en de volgende dag was de stempel binnen. Super!

Als 'n ervaren stempelmaker ...

Je krijgt er handigheid in na een aantal keren stempels maken/bestellen, maar 't spreekt voor zich. Aan de hand van de voorbeelden makkelijk zelf te ontwerpen en /of te uploaden.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.