Prima gegaan

Ik heb een nieuwe tekst voor mijn bestaande stempel besteld. Bestelproces was makkelijk en overzichtelijk en de bestelling was binnen 2 dagen in huis. Erg tevreden dus!

ik heb het nog niet binnengekregen?!

ik heb het nog niet binnengekregen?!

positief

De drukproef was onduidelijk m.b.t. de maat van de stempel. Nadat ik met jullie had gebeld was het snel opgelost en duidelijk. De stempels had ik heel snel in huis.

perfect

goed verpakt snelle levering stempel was groter dan verwacht, och ja dan lekker goed leesbaar, zo'n kleine stempel zelf inktend vind ik onleesbaar. (had ik kunnen weten gezien cm's) Bestel wellicht nog een kleinere stempel er bij 5cm of 7 cm.

Goede snelle service

Goede snelle service

Snelle levering en een goed product

Snelle levering en een goed product

Hele hoge verzendkosten

Nette en snelle levering, maar ik vond de verzendkosten wel ontzettend hoog.

vriendelijke hulp en snelle levering

Ik heb eerst even gebeld omdat ik een vraag had. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kon daarna online bestellen. De stempel en toebehoren werden de volgende dag bezorgd, en dat in Corona tijdperk!

Snelle en correcte levering.

Makkelijk bestellen. Goed geautomatiseerd systeem.

slecht

Had mijn stempel nodig en is niet geleverd bij me, waardoor ik ergens anders een stempel moest bestellen om het binnen 1 dag te krijgen.

Het is een mooie stempel en goede service

een stempel is goed te bestellen met duidelijke aanwijzingen hoe. aflevering prima.

afspraken zijn nagekomen

Goede en snelle levering!!

Snelle levering en een perfecte stempel.

Jammer

Super snelle levering en makkelijk programma om mee te werken alleen bij ontvangst bleken de letters nogal klein en dat kan je online niet zien als je m ontwerpt dus stempel onduidelijk. Het was fijn geweest dat je daar nog over benaderd zou zijn bij het maken van de stempel.

Helemaal tevreden: snel geleverd en precies volgens verwachting!

Alles was prima: snel geleverd, en de stempel precisie zoals het voorbeeld aangaf.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en de stenpel is precies geworden zoals ik het wilde. Er is gelet op elke detail en formaat. Daarnaast is de product snel gemaakt en tevens snel bezorgd zelfs eerder dan de verwachte leveringsdatum. Ik raad iedereen aan om stempels hier te bestellen. Ik ben erg tevreden met het eindresultaat.

gewoon goed en snel

snel en betrouwbaar

prima, zoals het hoort

zeer tevreden

Een stempel ontworpen, kreeg deze en dag later geleverd. Kwaliteit is mij heel goed bevallen! Zeer tevreden! Prijs kwaliteit verhouding ook heel goed!

snelle levering vriendelijke mensen

Prima ! Werd netjes gebeld toen er iets aan mijn bestelling niet duidelijk was.

snelle levering en goede kwaliteit

eenvoudig bestelproces waarbij zelfs toevoegen van eigen afbeeldingen kinderspel is. snelle levering.

Er was met mijn online bestelling iets niet goed gegaan, direct is er persoonlijk contact opgenomen om dit op te lossen. Uitstekende service! Nogmaals hartelijk dank.

Snel geleverd!

uitstekend

Zeer snelle levering Als je een vraag hebt wort het goed beantwoord

Snel en prima geregeld

Ik heb hier vaker stempels besteld en dat doe je niet als slechte ervaringen hebt.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.