Snelle en correcte levering

SUBLIEM

zeer VLUGGE en CORRECTE bestelling ! Amaaaiii elk kan daar een vb aan nemen . Super tevreden !

3 x een stempel besteld 3 x snel / perfect geleverd

Maken van een eigen ontwerp ging erg vlot.

SUPER

-Website super en eenvoudig te bedienen inzake ontwerp en betaling -Emailverkeer en efficiënte communicatie inzake levering -Leveringstermijn binnen de 24u was voor mijzelf minder belangrijk maar gebeurt effectief binnen de 24u -Eindprodukt(en) geleverd zoals besteld KORTOM AANRADER!!!

Veel keuze, snel ontwerpen, snelle levering

Het bestellen van een stempel met standaard ontwerp kan heel snel, zelfs als je het standaard ontwerp nog wat wil aanpassen (dat kan dus ook!). Voor bedrijven kun je gewoon op factuur betalen, zonder eerst een account aan te hoeven maken. Top!

Snel een logo kunnen maken en de stempel werkte prima!

Best.

Gewoon prima.

Nog niets ontvangen

Zijn nog aan wachten op de stempel

Goedemorgen Carlo, Wat vervelend dat je de stempel nog niet ontvangen hebt. Als je mij naar [email protected] je ordernummer kan sturen ga ik het direct voor je uitzoeken waar het pakketje zich bevind. Uiteraard zorgen wij ervoor dat het snel bij jullie terecht komt. Met vriendelijke groet, Tom

Gaan ervoor totdat het goed is!

Aanvankelijk waren de letters niet goed genoeg zichtbaar. Maar Gijs en zijn collega's gaan door tot het goed is. Snelle service, dienstbaar en bovendien nog eens een gezellig bedrijf.

mooi product

Snel geleverd. Precies naar verwachting.

Perfect product en een snelle levering.

De website is uitermate handig om de stempel te bestellen.

Supersnelle service

Supersnelle service

Gijs heeft me SUPER geholpen!

Er was een vlak bij de stempel waar de letters niet bij te zien waren. Na een telefoontje met Gijs heeft hij de stempel zo aangepast dat hij nu SUPER is. Gijs super bedankt hiervoor!

Snelle levering en goed product

Mijn bestelling werd snel verzonden en ook was de stempel naar wens. Niets op aan te merken.

nog niets ontvangen....

na meer dan een week wachten nog niets ontvangen...

Beste Jeroen, Bedankt voor je review. Ik heb het nagevraagd aan de afdeling verkoop en die geven aan dat het na verwachting vandaag verstuurd gaat worden. Het is een product dat helaas niet op voorraad lag. Hopelijk ga je het snel ontvangen en ben je alsnog tevreden hierover. Met vriendelijke groet, Tom

Top, makkelijk en snel

Stempel met eigen ontwerp besteld, snel geregeld via de site. Bestelling de volgende dag al verzonden.

Goede service, snelle levering.

Duidelijke en overzichtelijke website. Eenvoudig bestellen, prettig contact, goede service en snelle levering.

Slecht

Slechte communicatie en ze weten niet wat ze verkopen

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Ik vind dit toch een beetje verrassend. Ik heb u geholpen aan de balie en heb u de stempel gegeven. Er waren geen vragen op dat moment aan mij. De stempel lag nog niet klaar om opgehaald te worden aangezien die nog bij de controle lag. Ik hoor graag van u via [email protected] wat de slechte communicatie was? Met vriendelijke groet, Tom

duidelijke site en snelle levering. Geleverd zoals besteld.

Maken reclame met "voor 15u besteld, morgen bij u"

Blijkt niet te kloppen, na paar dagen contact opgenomen om te vragen of er iets misging met bestelling. Snel en vriendelijk antwoorf dat stempel nog niet in productie was maar dat er snel mee aan de slag gegaan werd. Ontving stempel binnen de week maar gezien de stempel voor een geschenk bedoeld was kwam die pas na het feest aan. Mogelijks is productie langer maar dan vind ik het niet ok dat er reclame gemaakt wordt met die slogan.

Goedemorgen Sofie, Bedankt voor de review. Excuses voor het ongemak. Wij zijn tussen kerst en nieuwjaar gesloten maar ik zal dit meenemen bij een volgende vakantie sluiting om dit niet meer voor te laten komen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Hopelijk bent u tevreden over de stempels.

Vlotte levering

Zeker aan te bevelen

Correcte uitvoering in no time

op basis van de gekozen stempel, heeft u een correcte uitvoering geleverd

Snel artikel gevonden en besteld. Snelle levering

Vlot en goede kwaliteit

De stempels zijn van goede kwaliteit en worden zeer snel geleverd.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.