Zeer snel geleverd, en product zoals verwacht.

De stempel was prachtig.

De stempel was alleen veel kleiner dan ik verwacht had: 18 mm bleek tien mm te zijn en dat was een teleurstelling. IK heb daarover gebeld, moest inspreken en kreeg geen reactie. Toch zou ik in de toekomst als ik (of iemand anders) weer door u een stempel laten maken en ik zou u ook aanbevelen. Wel met de restrictie dat de stempel een stuk kleiner uit kan vallen. Maar hij is wel heel mooi.

wacht nog op mijn eerste bestelling

Omdat mijn eerste bestelling maar niet geleverd wordt, genoodzaakt kleine stempels aan te schaffen. Deze was wel redelijk snel geleverd.

Beste Bart, Bedankt voor je review. Kunt u mij naar [email protected] mailen om welk order nummer het gaat dan ga ik er natuurlijk naar kijken en ervoor zorgen dat u het alsnog gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Tom

Je wordt heel goed geholpen

Een van mijn stempels was iets te klein uitgevallen. Je wordt vriendelijk te woord gestaan, zelfs in het weekend. Meedenkend en vooral hele snelle reactie, wat de ondersteuning heel fijn maakte.

Kwaliteit

Goede service, snelle verzending en mooie stempelplaatjes.

Prima snelle service, juist wat ik nodig had

Tip voor verbetering, meer opties voor ontwerp stempel, ik was op zoek naar dubbele rand om tekst nog mooier te accentueren. Anders was score 10 geweest.

Vriendelijk en supersnel

Ik werd aan de telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan en voorgelicht. De zending was er de volgende dag al

Ik heb er geen zin.

Ik heb er allang mijn bestelling opsturen. Dat is te lang.

Goedemiddag, Ik begrijp niet wat u precies bedoelt? Indien u de bestelling nog niet ontvangen heeft dan hoor ik dit graag van u. U kunt de mail dan sturen naar [email protected] Ik zie uw bericht graag. Met vriendelijke groet, Tom

Betaalbare stempel met mijn logo

De stempel is goed gelukt en mijn logo is duidelijk te zien. Betaalbaar en hele snelle levering.

Zeer tevreden snel geleverd

Snelle levering en perfecte stempel zoals ik het wou. Prijs kwaliteit tevreden

Helemaal goed

Heel hulpvaardig en alles gedaan om de juiste gegevens op de stempel te krijgen.

Makkelijk te bestellen, duidelijke handleiding, snelle levering.

Snelle levering. Goed product. Wat aan de prijs.

Zending niet compleet geleverd

Goedemorgen, Helaas zit bij de levering met bestelnummer: OR2000016451 Combi logo set ts 35 niet bij? Zou U deze alsnog na willen sturen ? deze heb ik nog niet ontvangen en nog geen bericht gehad van jullie of jullie deze nog na wil sturen Bvd

Goedemorgen Christ, Bedankt voor je review. We gaan deze uiteraard vandaag voor je nasturen. Deze kan je morgen al verwachten. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Tom Stultiens

Prima toch?

Simpel online te bestellen, snel geleverd, goed product

Ik heb zakelijk een customised stempel besteld. Dit ging heel simpel online, de stempel werd erg snel geleverd en zag er super goed uit met een zeer degelijke kwaliteit. Ik zal in de toekomst hier zeker weer bestellen.

Alles in orde

Vlotte levering, goed product

Zeer snelle en perfecte levering

Zeer snel Perfect product

perfecte site en snel geleverd

Ook bij vragen is het antwoord snel & inhoudelijk. Goede ervaring rijker!

hele goeie stempels!!

zo handig om de stempel zelf te kunnen samenstellen. en zo'n mooi resultaat!!!

Snelle levering en stempel is top

Super goed en efficiënt

Ik heb Stample voor me bedrijf besteld en was en die was de volgende dag geleverd

Makkelijke website

Had stempel besteld via internet dat ging prima keurige afwerking Helaas dat het via de post 4 dg duurde gelukkig nog net op tijd Maar dat kost wel jullie goeie naam Maar stempel zag er top uit

Een goede ervaring

De stempels zijn heel goed gemaakt,heel handig, ik ben heel tevreden ook met de vriendelijkheid en de bezorgheid van de mensen daar, om alles goed te maken.

Prima in orde

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.