Snelle bezorging van het juiste product.

Was op zoek naar een datumstempel vanaf 2020 Via internet snel gevonden.

Goede service maar website kan eenvoudiger

Goede service en snelle levering. Bestellen via website is beetje ingewikkeld.

stempel

de stempel is klein maat binnen gekomen

Beste Ishak, Wat vervelend. Kan je mij een email sturen naar tom@stultiens-group.com met wat je had besteld dan gaan we kijken wat we kunnen betekenen voor je. Ik zie het graag tegemoet.

snelle levering!

Altijd snel en correct

Alles nagekomen wat afgesproken is

Uitstekend en geheel volgens afspraak

Onduidelijk

Twee stempelplaatjes besteld maar paste niet op opgegeven stempel dus bijna 30 euro in prullenbak gegooid

Goedemiddag Hans, Bedankt voor de review. Uiteraard is het niet weggegooid geld want we kunnen natuurlijk altijd kijken wat we eraan kunnen doen voor je. Wil je mij een foto sturen waaruit blijkt dat het te groot is naar tom@stultiens-group.com Graag ook je order nummer erbij voegen zodat we kunnen kijken wat we kunnen betekenen voor je. Ik zie je email graag tegemoet.

Snel en behulpzaam

Goede service, had snel een specifieke stempel nodig. Meerdere keren gebeld voor de vele vragen die ik had. Erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Levering was vlot.

Super snelle levering en goed product

Product was iets anders dan verwacht

Ik bestelde een sjabloon om ons logo op producten te spuiten. Verwachtte een stalen sjabloon, maar dit was een geplastificeerd papieren versie. Daarvoor vond ik het bedrag van bijna vier tientjes wat veel.

Super makkelijk bestellen

Super makkelijk te bestellen. Na een vraag telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Klantvriendelijk.

Beste Lydia, Dat is erg vervelend. Zou je een afdruk kunnen maken en deze willen sturen naar tom@stultiens-group.com o.v.v. je order nummer. Ik ga dan kijken voor je wat we kunnen betekenen. Ik zie het graag tegemoet.

TIPTOP IN ORDE

SNEL EN CORRECT

geleverde voldeed helemaal aan verwachting en vragen snel en correct opgepakt.

makkelijke site en snelle levering

makkelijke site en zeer snelle levering. product is zoals ze zeggen

perfect

snel geleverd ,precies wat we bedoelde.

Top service & mega snelle levering

Razendsnel, goed en betaalbaar!

's Middags het eigen ontwerp van een stempel ingediend op gebruikersvriendelijke webpagina en volgende dag de stempel in huis. En dat bleek een fraai stempelautomaatje dat ook nog eens zeer betaalbaar blijkt.

Product voldoet aan mijn verwachting.

Zie boven.

Aangeleverd zoals besteld.

snelle oplossing voor problemen

een zeer goede klantenservice met snelle oplossingen. ik zal in de toekomst hiervan opnieuw gebruik maken.

Beste Deniz, Bedankt voor je review. De formaten staan altijd op de pagina erbij in de tekst. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een email stuurt met je gegevens dan ga ik kijken of we het voor je kunnen oplossen door een grotere stempel te leveren. Ik zie het graag tegemoet.

Top, en snelle levering.

Misschien standaard een extra stempelkussentje bijleveren.

Goede website, snelle levering

goede website, snelle levering

duidelijk, snel en goed. zoals t moet zijn!

duidelijke site goed en overzichtelijk. verder een goeie comunicatie en een dag eerder geleverd dan beloofd.

Geweldig & snelle bezorging!

Ik had mijn logo ontwerp ingevoerd en deze vervolgens verzonden. Ik was erg benieuwd naar het resultaat! Het pakketje was er binnen 1 dag (zelfs op zaterdag) & met mega goeie kwaliteit! Wat een aanrader, ik ga hier zeker vaker bestellen!! TOP!

goed, en snelle bezorging

ze hebben mij uitstekend geholpen met het ontwerp, de volgende dag was het al bezorgt. goede kwaliteit, goede prijs.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.