goed opgelost

nadat ik de verkeerde stempel had ontvangen dan welke ik had willen hebben en dit aangegeven bij kantoor stempels. nl heb ik deze terug mogen sturen en geld terug gekregen. is goed opgelost!

Beste Dinie, Je bent bij het verkeerde bedrijf. Wij verkopen niet deze stempels. Je moet hiervoor bij Royal Posthumus zijn in Amsterdam. Hopelijk zou je de review willen aanpassen omdat wij hier helaas niets voor doen. Dit is een product van Royal Posthmus. Met vriendelijke groet, Tom

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

Echt een aanrader. Mooie houten stempel, prima prijs en heel snel in huis!

Snel levering

Alles liep perfect

Mijn bestelde stempel was de volgende dag al in huis, en deze was duidelijk en precies zoals ik wilde. Telefonisch nog even een vraag moeten stellen, en ik werd hierbij keurig te woord gestaan. Voor herhaling vatbaar.

De bestelling kwam de volgende dag al aan. De goederen waren goed verpakt. Een aanrader dus!

prima stempel

goede service

Op de mail reageren gaat erg traag

Bestelling mooi optijd gekregen, maar stuur je een mail, dan moet je echt langer wachten dan de 1-2 werkdagen die ze in een reply geven. Dat is erg frusterend. Daar zit echt verbetering in Daarom geen 5 sterren

Kwaliteit

Vandaag ontving ik jullie pakketje met onze preegstempel. Ik ging hiermee aan de slag er merkte dat deze echt niet voldoet aan mijn verwachtingen… Het adres is echt niet goed leesbaar en dit was wel echt het belangrijkste. Ook was het op jullie website echt niet duidelijk hoe deze uiteindelijk kwam te staan op de stempel. De website liep vaak vast. Nu staat deze dus ook nog eens verkeerd om te stempelen op enveloppen. Jammer…

Beste Barbara, Wat vervelend. Kan je mij je bestelnummer + een foto sturen van de afdruk dan gaan we voor je kijken wat we kunnen doen om het op te lossen. Je kan dit sturen naar [email protected] Ik zie het graag tegemoet. Fijne dag nog. Tom

snel en degelijk

Snelle levering, gebruiksvriendelijke website en fijne klantenservice die je tot 22:00 uur kan bellen.

zeer snelle levering!

duidelijke site makkelijk om stempel te maken zeer snel geleverd

Snelle service van goede stempels!

Al 2x besteld hier en ii ben erg tevredenz

snel en goed

snel en eenvoudig te bestellen, prima kwaliteit. Enig punt van kritiek: in eerste instantie lukte het niet een logo te uploaden. Uiteindelijk gelukt, dus prima.

Snelle levering, kwaliteit stempel valt tegen

De levering is fantastisch snel, het gebruik van de software was minder handig/intuitief. Het uiteindelijke resultaat was een stempel van een matige kwaliteit. Ik vind het niet scherp.

Correcte en uiterst snelle levering

Heel tevreden

snelle levering , makkelijk bestellen

gewoon goed , maar was wel makkelijker als er een lineaal zichtbaar was tijdens het bestellen omdat ik nu 1 cm te groot besteld heb )-:

Makkelijk te ontwerpen en snelle levering

Er is heel veel keuze in verschillende stempels en de templates zijn makkelijk te bewerken naar eigen ontwerp. Het is ook fijn dat er betaald kan worden via een factuur. Zo hoef je als niet zelf voor te schieten als je voor een bedrijf besteld. Er wordt ook snel geleverd.

Makkelijke site om eenvoudig je eigen ontwerp te uploaden. Zoals beloofd: de volgende dag binnen. Aanrader!

Prachtige zaak, supersnelle service en levering!

Ik doe graag zaken met zulke bedrijven. Snelle reactie op je mails. De orders en adviezen. Fijne medewerkers die met raad en daad klaar staan. Ze zijn te snel....van mij mogen rustig aan doen want de levering is goed en op tijd gegarandeerd. Althans das mijn ervaring!

Snel

Prima, alleen de afmetinven zijn een beetje onduidelijk

goede service

Gemakkelijke website om te bestellen, keurige afwerking

Super snel een prima stempel met logo

Gisteren besteld, vandaag in huis. Goede stempel, hele goede service, top!

Prima resultaat van mijn ontwerp.

Was een béétje lastig om het voorbeeld te laden. Maar uiteindelijk gelukt. Snelle levering met een mooi resultaat.

Super leuk disign

Perfect gemaakte letters en drukplaat

Vanaf bestelling via gebruikersvriendelijke eebsite tot en met snel geleverde stempels, prima geregeld gewoon.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.