Prima resultaat van mijn ontwerp.

Was een béétje lastig om het voorbeeld te laden. Maar uiteindelijk gelukt. Snelle levering met een mooi resultaat.

Super leuk disign

Perfect gemaakte letters en drukplaat

Vanaf bestelling via gebruikersvriendelijke eebsite tot en met snel geleverde stempels, prima geregeld gewoon.

Goed, goedkoopst, betrouwbaar

10 jaar geleden de stempel gekocht bij Kantoorstempels.nl en nu een vervangend inktkussen voor diezelfde stempel. Prijzen vergeleken van verschillende webwinkels en dit bedrijf komt het goedkoopst uit omdat ze veel lagere verzendkosten rekenen vanwege brievenbuspost. Stempelkussen keurig paar dagen later in een bubbeltjes envelop met de gewone post ontvangen. Voor een aankoop van enkele euro's hoef ik geen track & trace en liever een lager verzendtarief. Dus helemaal goed gedaan!

Snel geregeld, snelle levering

Zeer gemakkelijk website om de juiste producten te vinden. Snel besteld en snel geleverd.

CORRECTE LEVERING ZOALS GEVRAAGD

TELKENS IK EEN BESTELLING DOE IS HET ZOALS IK HET HEB GEVRAAGD EN CORRECT GELEVERD

PostNL heeft zijn taak niet gedaan Kan kantoorstempels niets aan doen!

Helaas eerst niet ontvangen. Bleek PostNL bezorger hem direct aan afhaalpunt afgeleverd te hebben. 7:20 op kantoor om zeker tijdig te zijn. PostNL bezorger zegt er 7:55 te zijn geweest. Diep triest. Na snelle reactie Tom hem zelf maar opgehaald bij Primera. Dus maar niets meer bestellen wat door PostNL bezorgt moet worden (als we het kunnen ontwijken)!

Beste Dirk, Kan je mij naar [email protected] je order nummer sturen dan zoek ik graag uit waarom je het niet ontvangen hebt. Met vriendelijke groet, Tom Stultiens

Geweldige service

Het enige minpuntje dat ik heb was dat als je de bestelling on line bijna hebt voltooid je het bestelde aantal niet meer kan veranderen. Verder was de service en snelheid geweldig.

Prettig bestellen en supersnel bezorgd!

Ik kon mijn bestelling -compleet gepersonaliseerd- gemakkelijk plaatsen, bestelde op vrijdag om 14.30 en het lag zaterdag al in mijn brievenbus! Mooi resultaat, precies zoals ik bestelde.

geweldig!

De stempels zijn prachtig en het was er zo snel, heel blij mee!

Duidelijk, makkelijk en kwalitatief

goeie stempel, verkeerd stempelkussen

De stempel maken was makkelijk en ziet er goed uit. Bij afronden van de bestelling kreeg ik het voorstel om een stempelkussen mee te bestellen, dit ook gedaan. Helaas bleek dit stempelkussen het verkeerde formaat, ook al had ik bij het maken van de stempel de juiste afmeting geselecteerd. Stempel is gelukkig wel het goede formaat.

Zeer snelle levering

Stempels met eigen ontwerp zeer snel geleverd en mooie afdruk.

FANTASTISCHE STEMPEL

Tof om mee te werken

uitstekend

zeer snelle toesturing accurate info een fout in de bek van de stempel onmiddellijk rechtgezet

zeer goede ervaring

perfect en vriendelijk geholpen aan de telefoon. Met de gegeven aanwijzingen was het makkelijk een stempel te maken

geen idee

ik heb niks mogen ontvangen

Beste Dimi, Als je contact kan opnemen met ons via [email protected] met je ordernummer dan kan ik voor je kijken waarom je nog niets ontvangen hebt. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Nooit ontvangen

Beste We hebben ons pakket niet ontvangen.

Beste Evy, Bedankt voor je review. Wat vervelend. Kan je mij via [email protected] je ordernummer sturen dan zoek ik het graag direct voor je uit waarom je het nog niet ontvangen hebt en wanneer je het uiteraard wel zal gaan ontvangen. Ik zie het graag spoedig tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Supersnel geleverd!. Het stempeltje geeft op je vingers wel inktvlekken af, bij het verzetten van de datum. Maar ja, de prijs was laag en voldoet verder goed.

top perfecte oplossings gerichtheid en vak kundigheid

zijn uitstekend

Gekregen wat ik besteld heb.

Ik heb geen problemen ondervonden tijdens het gehele traject.

Goede website en lekker snel binnen.

Geen oplichterij, een verkeerde levering

De verkeerd geleverde bestelling werd dinsdag rechtgezet maar helaas iets te laat. Ik kreeg wel meteen email support op een zondag maar pas dinsdagochtend een t en t code gekregen, ik had de stempels echter ook dinsdag nodig. - ik had reeds de week ervoor op dinsdag een email gestuurd met een vraag zodat ik zou kunnen bestellen. En alhoewel ik een automatisch gegenereerd bericht kreeg dat ze hu best doen om binnen 1 dag te antwoorden, was dat vrijdag en dit nadat ik ze al 2x gebeld had om te zeggen dat het dringend was, zodat ik het antwoord op mijn vraag kon verkrijgen en tot bestelling kon overgaan - Spijtig ze het nodige niet deden om maandag reeds te leveren; Tom van dit bedrijf wist ik de stempels dinsdag nodig had. Ik was dus sinds zondag met hem in contact. Deze Tom schreef me dat ze het met spoedlevering verstuurd hadden, maar de tijd tussen kennisgeving v d foute levering en de levering zelf was echter niet sneller - en zelfs 1 dag trager (2 dagen) - dan de tijd tussen de aankoop en de foute levering (1 dag). Goed, daar zat een zondag bij, maar met wat goodwill had hij me maandag al kunnen leveren, daar zijn oplossingen voor. Reageerde ook maar pas dinsdagochtend op mijn bericht van maandagochtend: hij liet me zondag weten hij me maandag eind van de dag een t en t code ging bezorgen, dus antwoorde ik hem maandagochtend dat dat te laat was. Tom liet me zondag ook weten dat hij wenste dat ik de review al aanpaste, maar toen had ik dus de stempels nog niet gekregen. Het was geen fraude maar een fout van het bedrijf. Begrijpelijk dat hij wenst dat ik dit rechtzet. Echter in deze tijden van massale internetfraude en contact met een nieuw bedrijf schrijf ik geen review voor ik het bestelde product werkelijk ontvang. Er is geen garantie dat je het na een positieve review nog ontvangt. Pech gehad als het bedrijf een fout maakt en dan niet tijdig levert, en je er last en stress door hebt. De stempels zelf zijn echter wel top!

Beste Tina Maria, Bedankt voor je review. Graag reageer ik hierop. Op zondag kunnen we uiteraard niets versturen daar PostNL of Bpost dit niet mogelijk maakt en wij uiteraard onze fabriek gesloten hebben. Verder is het natuurlijk zo dat zodra je de nieuwe stempel ontvangt je dan pas de review kan herzien eventueel. We hebben wel een spoed zending ervan gemaakt die maandag ochtend voor 12.00 uur nog bij ons verstuurd is en dinsdag is geleverd. Helaas is dit niet sneller anders hadden we het uiteraard geregeld voor je. Hopelijk ben je blij met het resultaat van de stempel. Met vriendelijke groet, Tom

super service

Wij hadden een stempel besteld zonder kader, maar volgens Kantoorstempels.be waren er 2 documenten aangeleverd. Deze fout werd bijzonder snel opgelost. 2 dagen later hadden wij de stempel ( zonder kader) weer toegestuurd gekregen. Super ! Dus als u een betrouwbaar adres zoekt : kantoorstempels.be

Quinten Matsyslaan 35 5642JC Eindhoven

+31 (0)85 488 1881

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.