Het uitlijnen van tekst en logo was even puzzelen maar het resultaat was gelukkig zoals verwacht.

's-morgens besteld, zelfde morgen bericht dat de bestelling verzonden was.

Snelle en correcte levering.

Snel, behulpzaam en duidelijk

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. De kleur van het koper stempelkussen valt iets tegen, maar komt vast nog wel eens van pas.

Mooi, snel!

Super makkelijke bestelling, snelle levering. Top! Helaas de grote stempel wel 1,5 cm kleiner dan besteld..

Had niet beter gekund

Zeer snelle en goede levering.

Had niet beter gekund

Zeer snelle en goede levering.

Mega snel!

De levering was al de volgende dag zelfs voor België! + kwaliteit stempel is goed!

Zeer degelijke stempel!

Prima service én zeer snelle levering.

Tektst te klein

Helaas ben ik niet tevreden. Het printje is prima, maar de tekst eronder veel te klein. Ik had nog via de chat en berichtje gevraagd of het bestand in orde was en men gaf aan dat het prima was overgekomen. Bij het uploaden van het printje met naam was het wel duidelijk te lezen, daarom is het een teleurstelling dat bij levering de naam niet leesbaar is... Donderdag 15-08 jl. heb ik een e-mail gestuurd, maar helaas geen antwoord gekregen. Deze stempel kan ik niet gebruiken, omdat de naam niet leesbaar is, zonde!

Snelle levering, niet duur

Ik heb een blinddrukstempel laten maken met een eigen ontwerp dat ik geupload had. Heel simpel proces, ik had de stempel de volgende dag in huis. Het enige minpuntje is dat de kleinere letters van het ontwerp een beetje in elkaar overlopen in de afdruk en als ik dat geweten had, had ik het ontwerp aan laten passen van tevoren. Een belletje om mij daarvoor te waarschuwen had ik wel op prijs gesteld.

Goed, maar te veel mails

Levering en product zijn helemaal prima. Echter, de hoeveelheid mails die je krijgt is lichtelijk overdreven. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prettig om op de hoogte gehouden te worden van mijn bestelling, maar 9 mails binnen 24 uur is te veel. Een kleine samenvatting: - Bestelbevestiging - Factuur - Order is klaar voor verzending - Order is klaar voor verzending (#2) - Zending is ontvangen door PostNL - PostNL is onderweg - Zending is onderweg - Zending is bezorgd - Order is bezorgd Dit wordt gewoon irritant. Ik heb dit ook aangegeven bij de afdeling verkoop, maar helaas geen reactie meer op ontvangen.

snel en goed

Al meerdere stempels hier besteld. snel, eenvoudig en zeer snel. Het logistieke process is ook zeer goed. Je krijgt continue updates over de levering. De volgende keer mag de verpakking wel wat aangepast worden aan de levering. Drie stempels in een doos versturen waar er wel 20 in kunnen lijkt we wat verspilling.

Prima levering en product. Ontwerpmodule kan gebruiksvriendelijker.

Al vaker besteld en weer een prima stempel snel geleverd gekregen. Bij het zelf opmaken van een stempel is de ontwerpmodule niet altijd even handig. Zo kon ik met geen mogelijkheid meer de kleur van de stempel aanpassen toen het ontwerp klaar was. Misschien kan het wel, maar ik kon het echt niet vinden.

Snelle service, prima product

In de avond besteld en paar dagen later alweer binnen. Hele snelle service, afwerking van stempel is wat minder netjes en ziet er bijna gehaast uit helaas. Aan de afdruk markeert gelukkig niets

perfect

Levering van maatwerk binnen de 24 uur. Ongeloofelijk !

Je krijgt precies wat je vraagt

Een stempel van je logo laten maken is niet ingewikkeld, want met een simpele upload kun je er op hun eigen website een uitstekende stempel van laten maken. Niet duur en ook nog eens snel geleverd.

Goede webshop

Mijn eigen ontwerp zelfinktende stempel werd de volgende dag al bezorgd. Zag er precies zo uit als ik in gedachten had. En dat ook nog voor een heel schappelijk prijsje.

Stempels zijn van goede kwaliteit, ook de kleinste variant. Tevreden met het resultaat!

Snel en correct

Zelf op de site een ontwerpje gemaakt voor een eenvoudige stempel. Ging prima. Bestelling was supersnel gereed en verzonden. Stempelfabriek.nl communiceert volop over de stand van zaken en is telefonisch goed te bereiken (geen lange wachttijden).

Goed product - support kan beter

Dit is geen klacht, wel feedback. Ik bestelde een brandstempel op 18 juli en heb deze gisteren 5/8 toegekregen. Gezien de levertijd een vijftal dagen betrof was dit nogal laat. Maar gezien ik de stempel niet dringend nodig had was dit nog geen probleem. Ik kreeg echter vorige week een email waarin de track & trace (Post NL) gegevens stond van mijn pakket. Ik heb echter verscheidene dagen op de link geklikt en telekns werd gezegd dat het pakket nog niet aangeboden was. Ik nam dus contact via het contactformulier van de site vorige week op een ochtend en legde het probleem uit. Geen antwoord gehad. Ik nam dan contact via de chat en ik kreeg een medewerkers 'aan de lijn'. Die zei me dat het de track & trace mail een vergissing was en dat de stempel per gewone post ging komen. Mijn verbazing was dus groot toen ik deze week terug een track & trace mail kreeg dat mijn pakket onderweg was. Gezien de lange levertijd en de problemen met de eerste verzending neem ik aan dat er met mijn bestelling iets mis is gegaan. Dat kan gebeuren. Wat ik echter niet begrijp is dat de support medewerker mij dan met een kluitje in het riet stuurt. Ik had het geapprecieerd moest deze persoon mij eerlijk geantwoord hebben dat er iets mis was gegaan. Vandaar mijn matige beoordeling. Niet ove rhet product want dat werkt naar behoren, wel over de 'support'.

Snel en correct

Wijze van drukproef, voor de bestelling uit, was wat onduidelijk. Telefonisch prima opgelost en snel het correcte geleverd.

Top Service

Ik heb een fout gemaakt van een van de stampels, krijg ik een nieuwe zonder extra kost

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.