Nette, snelle levering, stempel begint na 1 dag af te brokkelen.

Het bestellen van de stempel was eenvoudig, het bestand uploaden en afrekenen. Er is helaas geen richtlijn beschikbaar over de bestandsgrootte waardoor ik meerdere versies moest aanvragen bij mijn content delivery. Voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis, super top! De stempel werkt naar behoren, helaas brokkelt er al een klein stukje van de zijkant van de stempel zelf af. Gelukkig zit dit bij mij niet in de weg van het logo maar voelt daarom niet aan als hoogwaardige kwaliteit. Voor prototype zou ik er zeker weer bestellen maar voor definitief afwerken niet.

Vlotte service en goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen en zeer vlotte levering binnen 1 dag.

Nog niet!!

Sorry, maar het pakketje is zoek ze zijn bij post nl aan het uitzoeken waar het is gebleven.

Snelle levering. Prima product.

Mooie kwaliteit en snelle levring.

Stempel is makkelijk te bestellen, goede kwaliteit en snelle levering.

Goede service.

Uitstekende service en snel

Netjes te woord gestaan via de chat. Goed geadviseerd. En de producten waren de volgende dag al geleverd.

Fantastiche

Levering super snel gekregen en dan nog eens een mooi en fantastich goed product ik ben zeer tevreden

Echt super snel en super kwaliteit

Ongelofelijk snelle levering nadat het bestellen zelf ook al zo makkelijk verliep. Goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. TOP!

Simpel,snel en goed!

Duidelijke site, snelle afhandeling en levering

Netjes en snel

zeer tevreden

Bij stempelfabriek heb ik een houten stempel besteld met mijn eigen tekst. Dat ging best makkelijk, moet ik zeggen. Zaterdagavond besteld en dinsdagmorgen op de mat, dus dat was lekker snel. Ben er echt zó blij mee.

prima service

Na aanvankelijk wat zoeken op de site goed telefonisch geholpen, zodat ik mijn bestelling vlot kon doen.

Bestellen gaat vlot. Verzenden gaat fout.

Stemplaat is besteld. Bij verzenden gaat het fout. Er is beloofd via mail dat het de volgende dag binnen zou zijn, maar helaas het is 2 dagen later....evenzo bij bestelling van stempelapparaat hetzelfde euvel. Het is wel fijn dat betaling niet afgewacht wordt maar gevraagde artikel is wel verstuurd.

Helemaal TOP

Snel, kloppend, top

Erg mooi en goed

ERg handig formaat en duidelijke tekst op de stempel

Zeer snelle en goede levering

De service is TOP (via chat) en zeer snelle levering en het product voldeed aan mijn verwachtingen dus kort samengevat TOP!

Goede service na onjuiste levering.

Goede service na onjuiste levering.

Medewerking is goed

Prettige samenwerking, snelle verzending.

Nog steeds geen goede stempel ontvangen

Ik heb een stempelplaatje besteld, na contact met de stempelfabriek en advies omtrent de stempel is er een stempel opgestuurd die zou passen. Dit was helaas niet het geval. Weer telefonisch contact gehad en een foto gestuurd van het stempelplaatje en de ontvangen stempel. Toen een mail ontvangen van ene Tom, die zou een nieuwe passende stempel opsturen, maar tot op vandaag niets ontvangen. Misschien is de stempel niet op voorraad , maar dat zou toch even kunnen worden doorgegeven? Kortom, ik weet niet wat er nu gaat gebeuren en wat ik met het stempelplaatje en niet passende stempel moet doen?

Ziet er zeer degelijk en stevig uit Prima

Vlotte levering, stevig en degelijk.! Het duurt even maar wordt flink heet dus een standaard is geen overbodige luxe !

Easy & quick

The website is clear, ordering easy and arrived quickly. Very happy.

Razendsnel de juiste bestelling geleverd.

Prima ervaring!

Mooie producten en prima levering

Tevreden over alles

prima product, snel geleverd ...

prima product, snel geleverd ...

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.