Zeer degelijke stempel!

Prima service én zeer snelle levering.

Snelle levering, niet duur

Ik heb een blinddrukstempel laten maken met een eigen ontwerp dat ik geupload had. Heel simpel proces, ik had de stempel de volgende dag in huis. Het enige minpuntje is dat de kleinere letters van het ontwerp een beetje in elkaar overlopen in de afdruk en als ik dat geweten had, had ik het ontwerp aan laten passen van tevoren. Een belletje om mij daarvoor te waarschuwen had ik wel op prijs gesteld.

Goed, maar te veel mails

Levering en product zijn helemaal prima. Echter, de hoeveelheid mails die je krijgt is lichtelijk overdreven. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prettig om op de hoogte gehouden te worden van mijn bestelling, maar 9 mails binnen 24 uur is te veel. Een kleine samenvatting: - Bestelbevestiging - Factuur - Order is klaar voor verzending - Order is klaar voor verzending (#2) - Zending is ontvangen door PostNL - PostNL is onderweg - Zending is onderweg - Zending is bezorgd - Order is bezorgd Dit wordt gewoon irritant. Ik heb dit ook aangegeven bij de afdeling verkoop, maar helaas geen reactie meer op ontvangen.

snel en goed

Al meerdere stempels hier besteld. snel, eenvoudig en zeer snel. Het logistieke process is ook zeer goed. Je krijgt continue updates over de levering. De volgende keer mag de verpakking wel wat aangepast worden aan de levering. Drie stempels in een doos versturen waar er wel 20 in kunnen lijkt we wat verspilling.

Prima levering en product. Ontwerpmodule kan gebruiksvriendelijker.

Al vaker besteld en weer een prima stempel snel geleverd gekregen. Bij het zelf opmaken van een stempel is de ontwerpmodule niet altijd even handig. Zo kon ik met geen mogelijkheid meer de kleur van de stempel aanpassen toen het ontwerp klaar was. Misschien kan het wel, maar ik kon het echt niet vinden.

Snelle service, prima product

In de avond besteld en paar dagen later alweer binnen. Hele snelle service, afwerking van stempel is wat minder netjes en ziet er bijna gehaast uit helaas. Aan de afdruk markeert gelukkig niets

perfect

Levering van maatwerk binnen de 24 uur. Ongeloofelijk !

Je krijgt precies wat je vraagt

Een stempel van je logo laten maken is niet ingewikkeld, want met een simpele upload kun je er op hun eigen website een uitstekende stempel van laten maken. Niet duur en ook nog eens snel geleverd.

Goede webshop

Mijn eigen ontwerp zelfinktende stempel werd de volgende dag al bezorgd. Zag er precies zo uit als ik in gedachten had. En dat ook nog voor een heel schappelijk prijsje.

Stempels zijn van goede kwaliteit, ook de kleinste variant. Tevreden met het resultaat!

Snel en correct

Zelf op de site een ontwerpje gemaakt voor een eenvoudige stempel. Ging prima. Bestelling was supersnel gereed en verzonden. Stempelfabriek.nl communiceert volop over de stand van zaken en is telefonisch goed te bereiken (geen lange wachttijden).

Snel en correct

Wijze van drukproef, voor de bestelling uit, was wat onduidelijk. Telefonisch prima opgelost en snel het correcte geleverd.

Top Service

Ik heb een fout gemaakt van een van de stampels, krijg ik een nieuwe zonder extra kost

TOP!

Gepersonaliseerde stempel super snel geleverd!

Supersnel

Ongelofelijk snelle verwerking van mijn bestelling (het laten vervaardigen van een houten stempel met eigen logo) Dezelfde dag van de bestelling werd het al door Stempelfabriek verstuurd.

Mooie stempel en snelle levering

Prima stempel met mooi resultaat, levering was ook super snel!

Heel erg snel en daarbovenop ook gewoon kwaliteit.

10u 's avonds besteld, 's morgens volgende dag mailtje dat ie al met Postnl weg was. Dag later ontvangen. En gewoon goed.

Makkelijke bestelprocedure en snelle service

Avond tegen middernacht de bestelling gedaan, in de ochtend om 9.15 gebeld of alles goed was. Ze zeiden was wengoed maar ik zou ook niks meer kunnen veranderen omdat het al klaar waa voor verzending. Snelle service dus maar andere kant kon ik als er een fout was ook niks meer veranderen.

Makkelijk bestellen & snelle levering

Er moest nog iets worden aangepast aan mijn ontwerp (de afmeting) maar dat was geen probleem.

Er ging iets mis met de levering van mijn bestelling. Na een telefoontje werd alsnog dezelfde dag een nieuwe stempel verstuurd. Super goede service.

snel en precies zoals ik het wilde hebben, perfect!

precies het soort stempel dat ik zocht voor geocache en duiken. makkelijk het ontwerp te maken en supersnelle levering. erg blij mee

Perfect!

Zeer tevreden! Zowel in klantvriendelijkheid, stiptheid als kwaliteit!!

Zeer goed en snel

Zeer snelle levering en goede service

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.

Over Stempelfabriek.nl