Laden reviews...
Laden reviews...
150 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden consequent snelle levering en een vlotte bestelervaring. Het personeel is behulpzaam en reageert snel, en de kwaliteit van de producten is over het algemeen hoog. Een paar beoordelingen noemen ontwerpproblemen of prijszorgen, maar de algehele indruk is positief. De service valt op door snelheid en betrouwbaarheid.
prijs ook netjes
Beveelt aan
23 June 2026
Daan
Spijkenisse
Makkelijke website, snel je eigen ontwerp uploaden en alles selecteren! Super! Snelle levering en mooie producten ontvangen.
Beveelt aan
20 June 2026
Muriel
Weert
vlot geregeld
Beveelt aan
17 June 2026
Bert
Ter Aar
De Stempel is minder duidelijk dan gehoopt, maar wel voldoende
Beveelt aan
16 June 2026
Lisa
St Willibrord
Prima service en hulp
Beveelt aan
8 June 2026
Anita
Boxtel
Heel tevreden met de gepersonaliseerde stempel, de groene inkt voor op de eieren en het stempelkussen.
Beveelt aan
26 May 2026
Viona
Brakel
10/10
Beveelt aan
22 May 2026
Laurent
brugge
Fijn dat er een mogelijkheid was voor een drukproef. De stempels zien er degelijk uit n de afdruk is netjes. Snelle, correcte levering!
Beveelt aan
18 May 2026
Ellen
Asten
Mooi sjabloon
Beveelt aan
16 May 2026
Ad
DIESSEN
De bestelling en levering is perfect verlopen.
Beveelt aan
12 May 2026
Paul
Utrecht
Vlotte bezorging, goede materialen
Beveelt aan
11 May 2026
L.
Haarlem
eerste keer bij stempelfabriek een bestelling geplaatst, ervaring is goed en voor herhaling vatbaar.
Beveelt aan
11 May 2026
Jay
Lith
Ik heb goed contact gehad jullie klantenservice, maar ik heb vragen bij hun kundigheid over het product. Ik vond de graveer diepte van jullie lakzegel wat ondiep, en stelde daar een vraag over. Het antwoord was dat het geen probleem was, vervolgens hoorde ik dat bij de door mij bestelde maat (3 cm) de detaillering in mijn ontwerp te hoog was, dus of het lakzegel groter mocht (4,5cm). Daarmee ben ik akkoord gegaan. Ik kreeg het product, dat er keurig uitziet snel, en compleet met de rest van mijn bestelling. Maar ik ben ontevreden, de stempel voldoet niet. Hij is te groot en daardoor wordt het zegel protserig, jullie hebben de gravering niet dieper gemaakt maar de lijnen breder, waardoor het er anders uit gaat zien . Ik heb een lepeltje erbij besteld om de lak ( ook bij jullie besteld) te verhitten, dat gaat prima, maar een lepeltje is echt niet voldoende voor een afdruk van 4,5 cm doorsnee. Hiervoor had ik gewaarschuwd willen worden! Op een klacht naar degene die mij hielp kreeg ik keurig en snel antwoord en het aanbod om een kleinere stempel met 35%korting aan te schaffen. Dat is natuurlijk prima, maar mijn vertrouwen in jullie producten is weg. Dus ga ik elders een stempel bestellen waarop ik “ garantie” heb en die ik terug mag sturen als hij niet voldoet. Dus zit ik nu met een product van jullie waar ik niets mee kan, deels mijn eigen schuld, maar deels ook die van jullie. Wees eerlijk als iets niet kan of niet gaat werken, dan kijk ik verder. Nogmaals, en dat wil ik benadrukken, de service en het klant contact is prima, geen kwaad woord daarover, alleen vrees ik dat dé producten dat voor mij niet zijn. Met vriendelijke groet Caspar Versteegden
Beveelt niet aan
9 May 2026
caspar
Versteegden
Goedemorgen Casper,
Bedankt voor uw review.
We gaan uw punten meenemen in onze 2-wekelijkse bespreking om te kijken hoe we bepaalde situaties beter kunnen aanvliegen in de toekomst.
Het lepeltje is overigens wel geschikt voor de grote lakstempel. Dit is door ons uiteraard uitvoerig getest.
Als er nog vragen zijn, horen wij die uiteraard graag.
Fijne dag gewenst.
goed
Beveelt aan
6 May 2026
Frans
Haarlem
bestelling was al 40min verzonden nadat ik hem heb geplaatst
Beveelt aan
6 May 2026
Kasia
Venlo
Alles werkt, het ziet er goed uit.
Beveelt aan
5 May 2026
Petr
Amsterdam
Het bestelproces verloopt snel en nauwkeurig. Je kunt een proefdruk aanvragen. Helemaal tevreden met het resultaat en uiteraard de service!
Beveelt aan
4 May 2026
Josta
Assendelft
Bedankt
Beveelt aan
3 May 2026
Hasan
Amsterdam
Goede en snelle service/levering
Beveelt aan
27 April 2026
Sef
Venlo
De verkoopafdeling is na een vraag meteen in actie gekomen en het probleem zeer netjes opgelost.
Beveelt aan
21 April 2026
Franklin
Maasdijk
I appreciate thier cooperation and service
Beveelt aan
16 April 2026
Abdel
AMSTERDAM
heb mijn voorbeeld gezien pracht wat een goede service van deze bedrijf echt mijn complimenten
Beveelt aan
13 April 2026
BEREND BE
Nieuwe Pekela
Goedemorgen,
U heeft de kleinste stempel uitgekozen.
We hebben uiteraard grotere stempels.
Mocht je hier interesse in hebben kan je mij een mail sturen naar [email protected] dan kijken we samen naar de juiste oplossing.
Met vriendelijke groet,
Tom
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
De bestelling was buitengewoon snel uitgevoerd. Ongeveer een uur na de bestelling kreeg ik al een bericht dat de bestelling verstuurd was. Die snelheid was voor mij niet nodig geweest. Het was daardoor wellicht wat haastwerk. Het rubber van één van de stempels was niet goed vastgeplakt. Dat kon ik zelf verhelpen. De stempels zagen er goed uit, maar waren wel wat ruw uitgesneden.
Beveelt aan
7 April 2026
Jan
Wijhe
stempel voldoet aan de verwachtingen
Beveelt aan
7 April 2026
Bert
Voorschoten
Prima, alleen zit het knopje op het handvat niet op de goede plak
Beveelt aan
6 April 2026
Jeroen Tans
Assen
Quinten Matsyslaan 35
5642 JC Eindhoven
Branch
Kantoor, Boeken
Specializations
Kantoorbenodigdheden
Webshops