supersnelle levering

Prima en duidelijke site. eenvoudig bestellen super snelle levering

zeer tevreden

kwaliteitsproduct en snel geleverd

Razendsnelle levering van een uitstekend stempel

Bijzonder positief, nodig uit tot herhaling!

product snel geleverd

goeie service

Goed advies gekregen. Heel vriendelijk en snel geholpen. Super!

Perfect!

Heel eenvoudig te bestellen en de stempels waren er in no time, dus erg tevreden!

Super, zoals gebruikelijk !

Dom weg goed en supersnel.

zeer tevreden

makkelijk aan te maken , snel geleverd , en perfect resultaat. Een aanrader doe zo verder

Snelle levering, maar niet geheel zoals gevraagd

Snelle levering, maar 1 minpunt. Wij leveren een voorbeeld stempeltekst aan, deze is links uitgelijnd en in een bepaald letterformaat. Vervolgens krijgen wij de stempel aangeleverd in een veel groter letterformaat en ook de tekst gecentreerd in plaats van links uitgelijnd.

Stempel besteld. Deze is uiterst snel geleverd in prima kwaliteit. Ook zeer behulpzaam, prima service.

Top kwaliteit en zeer snel geleverd

Vrijmiddag besteld, volgende dag in huis. Prima stempel en kwaliteit boven verwachting. De bestelde stempel was 20x20 mm en dus best spannend hoe goed alle details zouden overkomen (zeer gedetailleerd logo). Inmiddels al heel wat gestempeld en elke afdruk is perfect!

tip top geleverd

tip top geleverd

Perfect bedrijf

Goed product, snelle levering

topservice! snel en correct en goede kwaliteit! aanrader dit bedrijf!

topservice! snelle en correcte service, en goede kwaliteit

Super service, en heel snel. Goed product

een vertrouwd bedrijf, super!!! Komen hun beloftes na en doen wat ze zeggen.

een vertrouwd bedrijf, super!!! Komen hun beloftes na en doen wat ze zeggen.

1e proef met dit bedrijf en een sjabloon

Ik had met spoed een sjabloon nodig voor een POC. Maken, insturen en de volgende dag in huis..... Precies wat beloofd was en perfect gemaakt. uitstekend ......

soepel

alles goed en snel ontvangen met goede communicatie

Snelle service en goede kwaliteit

Stempels binnen 2 dagen in huis en goede kwaliteit. Eigen ontwerp maken via de site gaat eenvoudig en snel.

Makkelijk te bestellen en snelle levering naar tevredenheid

Het bestelproces was eenvoudig en er is snel geleverd

supersnelle service

Ben goed geadviseerd en geholpen. Snelle levering..

Schnel

Ok. Dank

Super snelle levering

Nieuwe bedrijfsstempels besteld. Geen gedoe met vouchers of stempelbladen. Gewoon een superduidelijke site waar direct de stempelopmaak te zien is. Veel keuze en snelle levering. Top

Mooie kwaliteit en perfect gelaseerde stencils

De stencils zijn top, ik adviseer alleen om er voortaan bij het oprollen een vel papier tussen te doen, zodat de uitstekende deeltjes niet in elkaar kunnen gaan zitten. Twee dagen vertraging bij de post, dus volgende dag in huis werd drie dagen later.

super heel snel

goede informatie aan de telefoon

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.