Op alle fronten uitmuntend!

Echt gewoon top service voor een top prijs!

Keuze maken, alles invullen, pdf uploaden, betalen en klikken. En de volgende dag ligt de stempel op mijn bureau.

Bestelling wat later dan verwacht

Levering duurde wat langer dan verwacht. Na contact via mail mijn bestelling binnen 2 dagen alsnog in huis.

Goedemorgen, Ik heb helaas geen openstaande whats app berichten. Kan je mij naar tom@stultiens-group.com een email sturen met je order nr dan gaan we uitzoeken waar je bestelling is. Ik zie het graag tegemoet.

Goede hulp en snelle levering !

Perfect snel binnen en precies wat we wilden.

Verrassend snel en prima werk

Binnen één dag geleverd, met bovendien nog ‘n check van de opdracht. Klasse!

Snelle levering en goede kwaliteit

Precies zoals verwacht en beloofd

Goed afgehandeld

Ik had de mal met een vouwtje binnen gekregen. Hiervoor is direct na melden aangeboden om geheel kosteloos een nieuwe op te sturen.

Goedemiddag Edwin, Bedankt voor je review. Wij communiceren op de webshop dat het om een flexibel kunststof materiaal gaat. Echter de vouw hoort er niet te zitten. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een email stuurt gaan we dit herstellen voor je. Voeg wel even een foto erbij en je klant nr. Ik zie het graag tegemoet.

Snelle afhandeling. zeer tevreden.

Vriendelijke mensen en snelle service. Binnen 1 dag geleverd.

Snelle levering en prima kwaliteit.

goed resultaat en snelle service

Mijn ervaring is goed te noemen, voldoet aan de verwachting en snel geregeld en geleverd.

Goede communicatie

Snelle levering.

Mooi resultaat, snelle service

In korte tijd drie verschillende stempels gekocht en elke keer hetzelfde, goede en snelle resultaat. Het systeem maakt het eenvoudig om op een snelle en eenvoudige manier een stempel samen te stellen. Tips aan de stempelfirma: De back/aanpas knop werkt niet wanneer je vlak voor betaling iets wilt aanpassen. Laat weten welke lettertypes / groottes je hebt gebruikt voor een stempel. Dan kun je makkelijker een tweede of derde bestellen.

Supergoed!

Snelle, duidelijke en professionele service!

snelle levering, keurige stempel

makkelijk ontwerp uploaden, stempel snel geleverd (volgende dag) prima prijs!

Had ik zelf ook kunnen doen maarja

Het sjabloon was prima uitgesneden maar op een heel dun stukje kunststof, waardoor het geen mooi sjabloon wordt als je eroverheen verft/spuit maar er vlekken en uitspattingen komen op de letters die je op iets wilde verven. Ik vond het veel te duur voor wat je ervoor kreeg, maar ik neem het risico voor lief.

Beste Isabelle, Wat vervelend dat je niet geheel tevreden bent. Wij communiceren dat het een kunststof soort is die flexibel is. Echter hebben wij een soort lijm waarmee je het strak kan bevestigen zodat je een nette afdruk krijgt. de lijm kan je vervolgens er weer afwassen. Als er nog vragen zijn hoor ik die graag via tom@stultiens-group.com

Prima levering van een prima product

Klantspecifiek product was snel geleverd en netjes gemaakt.

is een leuke stempel geworden

alles is perfect gegaan

We hadden een nabestelling en deze was zeer snel en na tevredenheid geleverd.

Perfecte service.

Perfecte service

Snelle, goede en professioneel georiënteerde service !!! Chapeau.

excellente service

Snelle service, degelijk produkt

Vriendelijk geholpen bij het samenstellen van de stempels. De stempels werden snel geleverd.

correcte afhandeling, goede kwaliteit.

Zie boven

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.