Top stempel

Super duidelijke stempel en snelle levering. Het was wel even puzzelen totdat ik de tekst tov de afbeelding goed had, maar het resultaat mag er zijn.

Goed op tijd verzonden

nvt

Alles prima geregeld

Fijne communicatie

Snel geleverd , na klacht snel gecorrigeerd maar kwaliteit blijft niet goed

Met de letters kan geen woord gemaakt worden omdat het Mylar plaatje 85 mm breed is . hierdoor is de letterafstand ca 60mmm en dat kan niet. Na overleg zijn er letters geleverd met een smaller Mylar plaatje . De afstand tussen de rand van de letter en de rand van het Mylar plaatje varieert tussen de 6 en de 8 mm. Nog steeds te groot om een fatsoenlijke letterafstand te hebben als je de Mylar plaatjes naast elkaar legt om een woord te vormen.

Binnen één dag kwam de aangevraagde stempel binnen!

gewoon zoals je iets mag verwachten

besteld, betaald en snelle levering zoals je verwacht .

nee

De stempel was veel te klein. Dit heb ik zelf verkeerd besteld. Maar de website die ik er op wou is amper te lezen. Wellicht hadden jullie hierover even kunnen mailen/bellen toen jullie zagen dat dit zo klein uitviel. Maar verder erg tevreden over jullie service en snelheid van maken en verzenden. Dus ik zou jullie wel aanbevelen en in de toekomst weer bestellen. Dank jullie wel.

Betrouwbaar, snel en kwalitatief

Transparante website, snelle levering en goede kwaliteit. Dik tevreden mee!

Zoals gewoonlijk weer uitstekend.

Gebruikersvriendelijke website dus eenvoudig te bestellen. Aflevering was zoals verwacht. Het enige wat ik mis is een lijst met voorgaande bestellingen waardoor het gemakkelijker zou zijn een eerder bestelde item opnieuw te bestellen.

Snelle levering van inkt

Vandaag besteld en de volgende dag goed verpakt al in huis

Vlotte bezorging en alles naar wens. Vandaag besteld is morgen in huis, dat klopt!

Zeer snelle en goede service

Snel en netjes geleverd!

Het stempel is prima en ik had het snel in huis. Wel vind ik de website een beetje warrig. Ik denk dat het beter kan, maar dat mogen jullie zelf bekijken.

super snel en super mooi

super snel en super mooi

Perfecte service

Voor herhaling vatbaar

correct

correct verlopen

Is gewoon top

Vervelende manier van afhandelen extra order

Ik had iets extra's bij besteld maar dat is nooit aangekomen. Ze hebben dat intern nooit opgelost ondanks meerdere e-mails. Het accountant kantoor is totaal losgekoppeld van het bedrijf dus dat zorgt ervoor dat er geen communicatie is tussen hen. Ze zijn ook niet proactief in het oplossen hiervan dus daarom krijgen ze een 1.

Beste Michiel, Wat vernevelend dat je het zo ervaart. Het gekke is dat wij onze eigen administratie doen en deze mails komen in dezelfde box terecht als alle verkoop emails. Als je naar verkoop@stempelfabriek.nl je extra bestelling stuurt gaan we dit uiteraard voor je realiseren. Ik kan namelijk geen email vinden hiervan. Bij ons krijg je altijd een # nummer als je ons mailt, heb je deze ontvangen? Ik hoor het anders graag via tom@stultiens-group.com Met vriendelijke groet, Tom

Correct en snel

Snel conform bevestiging geleverd en in rekening gebracht, prima

Heel snelle service en makkelijk online te bestellen

Heel snelle service en makkelijk online te bestellen

Helemaal naar wens

Mooie stempel, exact zoals verwacht. Wij zijn tevreden.

Goede service, snelle levering

Men neemt de tijd voor een duidelijke telefonische uitleg. De geleverde stempel is van een uitstekende kwaliteit.

Matig

Matige kwaliteit stempel. Instabiel bij stempel om goede afdruk te krijgen.

Beste Steef, Bedankt voor je review. Zou je mij eens een foto hiervan kunnen sturen naar tom@stultiens-group.com dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen om het beter te krijgen. Ik zie het graag. Met vriendelijke groet, Tom

Goed en snel geleverd.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.