Ik heb niets te beoordelen omdat ik nog niets ontvangen heb

Voorlopig geen cijfer Het is wel slecht om te vragen naar beoordeling terwijl het artikel niet op voorraad was.

Weggegooid geld

Via google gezocht naar een golfbal stempel. Stempelfabriek was de eerste hit. Logo gemaakt en geüpload. Stempel 2 dagen later in de bus. Gekocht een ronde stempel om mijn golfballen te voorzien van een logo. Wat blijkt, er zit whyteboard inkt in het stempel kussen. Na uren drogen veeg je het zo weer van de golf bal af. Jammer.

Beste, Golfbal stempels bestaan wel maar zijn heel speciaal en die verkopen wij niet. Wij communiceren hier ook niet mee. Waarschijnlijk ben je bij ons terecht gekomen omdat in je zoekopdracht stempel zit. Je hebt hiervoor speciale inkt nodig. We kunnen dit wel testen met inkten maar dan wil ik je vragen mij even een email te sturen naar tom@stultiens-group.com dan pak ik het voor je op. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Slechte stempel ,vlekt.

Ik had het idee toen ik de stempel bestelde dat de letters groter zouden zijn, nu ze zo klein zijn vlekken ze als een gek. IK vin € 32.- dan veel geld voor zo`n stempeltje.

Beste Gerwin, Oei dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je mij naar tom@stultins-group.com een foto kunnen sturen dan gaan we kijken of we het kunnen oplossen voor je. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

voldoet niet aan de verwachting

Het voorbeeld is niet gebruikt voor het stempelplaatje. HIerdoor ziet de stempel er anders uit t.o.v. de anders stempels. in het voorbeeld is een del van tekst in bold. dit is niet overgenomen in het stempelplaatje Klachten worden goed opgelost.

Beste Marcel, Oei, dat is natuurlijk vervelend. Als je mij hier een foto van zou kunnen aanleveren naar tom@stultiens-group.com gaan we kijken voor een oplossing. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Snelle terugkoppeling, snelle service

Ik had mijn zoon een brandstempel beloofd voor zijn verjaardag maar was erg laat met bestellen. De dag na de bestelling werd de stempel al bezorgd!!! Super!!!

Super!!!

Komen hun afspraken na.

Goede service en snelle levering

Ik had in het weekend de stempel nodig voor een event... Donderdag rond de middag besteld, die middag nog verstuurd en vrijdagochtend al binnen. Dat is nog eens snelle service!

prima geregeld

goed en snel

Snelle en nette levering

Het product kwam snel binnen en was heel mooi gemaakt. Mooier dan we verwachtten.

Snel en correct

Snel en correct

De stempel is te slap

Ik gebruik het voor een stempel op mijn brood te maken Maar het materiaal is te slap Dus buigt waardoor al het bloem op het brood valt Nee ik kan dit niet gebruiken En dat is 60 euro Gewoon heel veel geld

Beste Jan, Wat vervelend dat het niet werkt. Zou je mij naar tom@stultiens-group.com een email kunnen sturen wat je precies besteld hebt. In de regel zijn onze stempels niet te gebruiken voor op brood te stempelen. De stempels zijn ten alle tijden gemaakt van rubber wat flexibel is uiteraard. Ik wacht je reactie even af zodat we kunnen kijken of er wellicht een oplossing te vinden is. Met vriendelijke groet, Tom

Waardeloos geklieder

Datum op de stempel is niet te verzetten als je ook je vingers schoon wilt houden. Ik heb gekozen voor persoonlijke stempel. Hierdoor een waardeloos product gekocht die niet retour kan. Jammer!

Goedemorgen Jorn, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het ervaart dat het niet makkelijk te doen is. Als je mij zou kunnen bellen maandag tussen 8.30 en 17.00 uur help ik je graag ermee zodat het alsnog lukt zonder vieze vingers te krijgen. Ik wacht je telefoontje even af. Met vriendelijke groet, Tom Stultiens

Prima afhandeling

Goed voor een volgende keer

Snelle levering met goede kwaliteit

Ruim keuze in kwaliteits materialen en overleg altijd mogelijk

Precies wat ik zocht

De stempel is precies wat we bedoelden en hij is vlot geleverd.

Prima levering

Binnen 1 dag had ik de gewenste stempel met eigen ontwerp in huis, incl. inktpads. Stempel zoals gewenst, levering supersnel. Dank je wel !

korte leverwijd, prima service en respons

korte levertijd, prima service en respons

goed en snel

Stempel snel bezorgd en goede kwaliteit.

mooie stempel

Volgens eigen ontwerp. Snel bezorgd

Ik Kan dit niet beoordelen aangezien mijn vraag nog loopt

Wanneer ik geen antwoord krijg kan ik niet naar behoren een score invullen. 2x een factuur ontvangen echter maar 1 stempel gekregen. ( ook maar 1 besteld ) Graag eerst oplossen en dan zal ik nogmaals een review geven. Mvg Daan

Goedemorgen, Wat vervelend. Wat is je klant nr? Als je dat naar tom@stultiens-group.com ga ik kijken waarom je nog geen reactie hebt ontvangen en uiteraard ga ik het gewoon oplossen. Ik zie je reactie graag tegemoet.

Zeer tevreden en snelle proffesionele hulp

We zijn erg blij met de hulp die we kregen bij de aanschaf van de stempels en het bestellen ervan Hopen zeer zeker in de toekomst van jullie services gebruik te maken als het nodig is dank je wel

Super snel en goed

Prima service. Gratis geholpen met een kleinigheidje in het ontwerp.

Goede kwaliteit, goede prijs en snel geleverd

Goede kwaliteit, goede prijs en snel geleverd

prima en snelle levering

de stempel is van goede kwaliteit en werd heel snel geleverd.

Perfecte stempel en snel geleverd.

Ik was op zoek naar een stempel om vers gedraaid keramiek te kunnen paraferen. Kreeg het juiste advies en de stempel werd in een dag geleverd. Resultaat is prachtig.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.