super heel snel

goede informatie aan de telefoon

Super!!!

Duidelijke website, snelle levering.

zo snel, en met persoonlijk contact.

Snelle levering. Hele bestelling uiterst makkelijk.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Goede service. Stempel makkelijk te maken alsook order plaatsen

Via Google kwam ik op de website. De stempel was makkelijk te maken. Ook het plaatsen van de order was heel duidelijk. Top!

Duidelijke overzichtelijke site.

Duidelijke website met goede mogelijkheden om zelf een ontwerp te uploaden.

Super snelle en professionele service en levering

Na kort overleg en insturen van het concept heeft t team binnen 24 uur de gevraagde stempel geleverd ..top service

Prima service, gauw geleverd en kwaliteitsvol

Duidelijke site, snelle levering en goede kwaliteit

Prima service, mag iets goedkoper

Handige en overzichtelijke app om stempels te maken. Zeer snelle levering! Zeer tevreden

Duidelijke overzichtelijke site

Eerst een keuze maken welke stempel je wilt (zijn er zo veel) daarna ontwerpen plus je eigen logo makkelijk te downloaden en in je ontwerp plakken.. goed te pas over

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering. Website om te bestellen duidelijk,

Materiaal wordt snel geleverd wat heel gunstig is. Ook tot nu toe goede kwaliteit geleverd. ga zo door!

Supergoed

Snel, makkelijke bestelmodule, goede kwaliteit voor de juiste prijs.

Goede service en snel

Snel geleverd, ook handig dat je via de website kunt ontwerpen en daarvan een proefdruk kunt printen. Echter de zeer grote stempels stempelen niet goed. Ze passen amper op het grootste stempelkussen waardoor je of delen van dd afdruk mist of delen van de rand van het stempelhout geprint krijgt. Dit zou beter gaan bij een groter stempelkussen of Dikkere stempel

Goede kwaliteit, snel geleverd

Heel makkelijk om te bestellen en design te uploaden. Mijn bestelling was de volgende dag al geleverd en van goede kwaliteit. Zou hier zo weer bestellen.

Mooie opmaak, matige tekst

Het resultaat van de stempel viel enigszins tegen. Het logo is top, maar de tekst vrijwel onleesbaar. Nochtans is tekst eigenlijk even belangrijk of zelfs belangrijker om op officiële documenten te plaatsen. Toch wel een ontchoogeling ...

goede snelle levering

duidelijke website met goede mogelijkheden om zelf een ontwerp te uploaden. Snelle levering met goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service, snelle levering

Snel geregeld, goed kwaliteit

Alles is door de website te regelen. Informative Wat te doen staat heel duidelijke. Geen telefoon nodig. Ik has een poolse teken om de stempel te zettrn en het was ook geen probleem. Ik vind jullie supergoed bedrijf! :)

Helemaal top!

Eerst via de chat heel fijn geholpen bij de bestelling; heel snel is de stempel gemaakt en bezorgd; zeer mooi product. Alles picobello, van harte aanbevolen.

Supersnel en correct

Stempel besteld en in 24 uur binnen

Zeer van deze tijd

Snel, kordaat, helder, kortom geheel passend in deze tijd. Ontzorgen waardoor prijs minder relevant wordt

Fantastische service

Stempel gekocht. In eerste instantie was hij niet helemaal volgens plan. Maar na een mailtje kreeg ik als reactie dat ze gelijk een nieuwe zouden sturen en daarvoor eerst een drukproef zouden sturen voor mij akkoord. Zo gezegd zo gedaan en twee dagen later had ik een perfecte stempel in huis. Echt een compliment waard. Deze service zie je niet vaak meer.

Snelle levering. Goed advies

snel, correct, duidelijk,service en bovenal een goed product

snel, correct, duidelijk,service en bovenal een goed product

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.