nog niet zo goed

ik heb bestelling gedaan en betaald en me bestelling is er nog steeds niet

purchased 25.03.2020, no updates since then

Declared shipping within 1 working day, still not delivered, not even estimated delivery date shared.

• Would you recommend us? No

Snelle en correcte afhandeling. 1 item was niet op voorraad en er werd meteen contact gezocht!

Standaard bestelling gaat prima. Het omgaan met specifieke vragen of wensen blijkt erg lastig.

Ik had een specifieke vraag. De beantwoording via de chat was geen succes, de beantwoording via mail was dat evenmin.

aardig en attent

zie boven

Mij stempel werd binnen 24 uur geleverd en was exact zoals gevraagd.

Goede kwaliteit en snelle levering maar niet goedkoop.

Zeer goed bevallen, snelle service

Ik kan dit bedrijf voor het maken Van bedrijfsstempels aan iedereen aanbevelen

Snel, makkelijk betrouwbaar!

Ik wist miet of het ging lukken, toch geprobeerd en de stempel is perfect!

Perfecte dienstverlening en snelle leverinv

goede oplossing voor een verkeerd begrepen opdracht

Binnen twee dagen had ik een nieuwe stempel in huis. Goed opgelost door de stempelfabriek en binnen een week! Ik ben zeer tevreden

Erg fijne communicatie

Fijn geholpen! Snelle reactie via e-mail!

Perfecte service!

Zelfs de aanpassing van het logo was prima

Snel en simpel

Ik heb een eigen ontwerpstempel laten maken. Makkelijk kunnen invoeren en makkelijk kunnen bestellen. Levering was ook erg snel.

duidelijke site en klantvriendelijk gebruik

x

Was Prima

was prima

Prima snelle service

Besteld en de volgende dag geleverd. Super service

super

alleen met tekstregels is het ontwerpen snel gedaan en besteld, eerst wilde ik een logo erbij, dit heb snel genoeg opgegeven, kreeg het niet voor mekaar, logo kwam er half op staan. snelle goede service

Datumstempel drukt scheef af, niet blij mee.

Als je de prijs bekijkt en het gene je er voor krijgt klopt het van geen kant!!!

Snelle levering, goed produkt.

Ben tevreden.

Ook het betalen op rekening heb ik als zeer prettig ervaren. Weet zeker, mocht ik in de toekomst weer iets nodig zijn, ik de stempelfabriek zeker weer kan vinden. Alle lof.

Niet te omschrijven

Pakketje nog niet ontvangen. PostNL geeft aan van wel, maar ik heb niks binnen

Afgeraffeld

Ik had verwacht dat de stempels helemaal klaar waren dus op het houten montuur geplakt en dat het hele montuur met handstempel was bedekt Dit om kantelen tijdens stempelen te verkopen 🥺

goede service

netjes afgehandeld

Goed produkt.

Handstempel besteld ,volgende dag binnen, super !

Goede service !!

Het ontwerp had ik in eerste instantie niet goed aangeleverd. Opnieuw ingestuurd . Snel reactie met een voorbeeld van de afdruk . Volgende dag gelijk opgestuurd . Nog niet uitgeprobeerd maar ziet er goed uit .

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.