Mooie kwaliteit supersnel geleverd.

Goede website om een stempel te ontwerpen ‘what you see is what you get’. Mooie kwaliteit en supersnel geleverd.

Brandstempel besteld voor mijn houtwerk. Snel geleverd en prima kwaliteit!

Ik maak decoratieve en functionele voorwerpen op mijn houtdraaibank. Met de brandstempel voorzie ik ze van mijn logo.

Stempel werkt niet naar behoren!

Stemoel was redelijk aan de prijs! Bij het uploaden van onze logo ga ik er van uit (als hij geaccepteerd wordt) dat de stempel dan ook gaat werken! Dit is echter niet het geval. Alle mihelijk dingen gedaan om het stempel resultaat te verbeteren maar het resultaat is beneden maats

Beste Sijmen, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de stempel afdruk. Zou je mij wat afdruk voorbeelden kunnen sturen naar tom@stultiens-group.com o.v.v. je weborder nummer, ik ga dan kijken waar het aan zou kunnen liggen en hoe we dat samen kunnen oplossen. Ik zie het graag tegemoet.

Super snelle levering volgens afspraak

Geen probleem geconstateerd tijdens de bezorging en de controle van de inhoud.

Geweldig snelle afwerking en zeer correct

De bestelling werd keurig verzorgd afgeleverd en zo snel dat ik er wat verbaasd over was. Op de dag van de bestelling kreeg ik al een e-mail dat de bestelling verzonden was. Sneller kon niet.

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk eigen ontwerp te maken, bestelling plaatsen en super snel geleverd!

niet goed opgelet

ik heb een kader om de tekst gekregen zelf niet goed opgelet bij het opmaken helaas :(

Super; snel en goede kwaliteit

Besteld in de ochtend, 's middags bestelling al verstuurd. Perfecte kwaliteit

Gewoon goed zoals het hoort.

Makkelijk iets op te zoeken en snel in huis.

Het wordt allemaal goed geleverd, maar....

Alles wordt super goed en netjes op tijd geleverd. Het enige wat erg frustrerend werk is dat het bestellen erg lastig gaat. Je kan maar 1 artikel per keer bestellen.

De chat functie is ideaal. Goed geholpen door Gijs

snelle levering, fout artikel

snelle levering, maar helaas niet geleverd wat ik besteld had.

Stempel Verdiend

Mooi kwalitatief stempel, wat goed was verpakt. Fijn dat ze me er op wezen dat mijn adres nog niet compleet was.

Product zoals verwacht, service nog beter dan verwacht!

Brandstempel besteld, maar een softwarefout deed zich voor.... Kan gebeuren, had een deadline voor de brandstempel. De inspanningen die geleverd zijn om de brandstempel bij mij te krijgen (van Nederland naar België) waren uitmuntend. 3 keer gebeld en telkens zeer vriendelijk en correct ben ik verder geholpen.

Goede service en snelle levering

Razendsnel geleverd, prima kwaliteit

Erg blij met de geleverde stempel. Zelfs de kleinste lijntjes zijn haarscherp. Bovendien werd de stempel razendsnel geleverd, zeer tevreden dus!

Veel geld voor zeer dunne sjablomen

Twee sjablomen die bijna te dun zijn om mee te werken. Zaten ook veel zwarte vegen op de sjablomen aan één kant

Beste Peet, Wat vervelend. Het materiaal is een erg sterk materiaal wat niet zomaar kapot gaat. De zwarte vegen zijn laser vegen aan de achterkant van het sjabloon. dit hadden we natuurlijk schoon moeten maken. Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn hoor ik die graag.

Ambachtelijk werk en vlot geleverd

Mooie houten stempels in soorten en maten. Zondagavond besteld en dinsdagochtend al geleverd met alles er op en er aan.

Supersnel

Goede ervaring ziet er top uit

Snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering, stempel bedrukt hooguit 80 % van de stempel

Stempel is na aanvraag volgende dag geleverd, daar geen klagen over. de stempel op zich, stempelt krap 80% zeer duidelijk af, en de overige 20% niet tot nauwelijks.

Beste Cor, Wat vervelend om te lezen. Kan je een paar afdrukken maken en deze mij emailen naar tom@stultiens-group.com. Ik ga dan kijken waar het aan ligt en wat we kunnen betekenen voor je. Ik zie het graag tegemoet.

Super snel geleverd

De levering was zeer snel. Zelfs een dag eerder dan Postnl had aangegeven. En de stempel voldoet precies aan onze wens.

Mooie stempel maar te klein

De stempel met ons logo erop is veel te klein . Bij bestellen dachten we dat deze veel groter was . Aanbeveling op site de ware grote weergeven in afmeting . En voor leuk prijsje nieuwe stempel maken Met vriendelijke groeten Patrick Rifaut Floratrans Shipping

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.