Het was een heel slechte ervaring.

Het was een heel slechte ervaring. In eerste instantie werd het stempel naar mij gestuurd en deze was erg slecht,hoewel ze het probeerden op de factuur die ze met het hadden verzonden, en het was heel duidelijk dat de postzegel slecht was en nauwelijks iets afdrukte, maar toch stuurden ze hem naar mij. Ik sprak met ze en ze vroegen me om foto's te sturen van het drukresultaat . Ik stuurde de foto's en toen vroegen ze om dezelfde postzegel te sturen. Ik heb het 12 dagen geleden naar hen gestuurd en heb geen reactie ontvangen. Ik heb mijn geld niet ontvangen en ook niet het stempel. Als u uw tijd en geld wilt verliezen, kunt u met dit bedrijf omgaan.

Simpel en snel te bestellen

Simpel te bestellen en snel geleverd

snelle service

mooie stempel snel geleverd

Mooie stempel supersnel geleverd

Goede ervaring met dit bedrijf, stempel was heel snel geleverd en is mooi en stevig.

Fantastisch!

Bij Stempelfabriek heb ik een buitengewoon positieve ervaring gehad. Ik had met spoed een stempel nodig voor een event en binnen een uur was mijn bestelling al verzonden. De service was absoluut top! Het contact met het team verliep vlot en professioneel; ze begrepen direct wat ik nodig had en zorgden ervoor dat alles meteen geregeld werd. De kwaliteit van de stempel is ook uitstekend en precies zoals ik had gehoopt. Het is duidelijk dat Stempelfabriek veel waarde hecht aan klanttevredenheid en efficiëntie. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar snelle en betrouwbare stempelservices. Dank jullie wel, Stempelfabriek, voor de geweldige service en het top product! Ik kom zeker terug voor toekomstige bestellingen.

Prima ervaring.

Goede service! Klein puntje stempel wilde niet direct vlak stempelen, maar naar een aantal proberen ging het prima!

Helaas zit het stempel scheef in de houder

Bij het stempelen moet ik rekening houden met het feit dat de tekst scheef in de houder zit, niet echt handig.

Kan beter

Kwaliteit is redelijk , verzendkosten te hoog, verkapte marge . A4 enveloppe zonder bescherming voor het sjabloon vind ik niet in verhouding tot de kosten.

Beste Simon, Bedankt voor je review. De enveloppe heeft een extra wand binnenin die zorgt voor de bescherming. Er wordt geen extra marge op gemaakt aangezien het wel als pakket wordt verstuurd vanwege de track and trace die we willen kunnen volgen indien het niet aankomt. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik ze graag. Met vriendelijke groet, Tom

Goed voor elkaar...

Levering, prijs, etc allemaal dik voor elkaar! Achteraf had ik voor mijn sjabloon iets grotere letters kunnen gebruiken.. maar dat was mijn eigen onkunde.

Snelle levering, behulpzame klantenservice

Snelle levering, behulpzame klantenservice

nog geen stempel ontvangen

bestelling en betaling ging goed, alleen nog wachten op de aflevering, nog niets mogen ontvangen

Beste Ton, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat het pakketje is bezorgd op 6 Mei. Zou je hiervoor met mij contact kunnen opnemen zodat we samen kunnen kijken waar het pakketje nu is? Mijn email is [email protected] Met vriendelijke groet, Tom

snel en top

snelle levering en service

Snelle levering maar helaas niks met bij bijbehorende aanwijzingen van mij gedaan door de maker.

Ik had 2 schriftelijke verzoeken: 1. Een kader om de letters. 2. Meer diepte ivm stempelen op stof. Aan beide is niet voldaan... helaas. Vriendelijke groeten Petra de Lange

Beste Petra, Wat vervelend dat je opmerkingen niet zijn opgemerkt. Zou je mij je ordernummer met de klacht kunnen mailen naar [email protected] dan gaan we het oplossen voor je. Met vriendelijke groet, Tom

Snelle levering van goede stempel

Voor de tweede keer zeer blij met mijn stempel die werkelijk binnen een dag gemaakt en geleverd werd. Precies zoals ik het ontwerp had aangeleverd en voor een schappelijke prijs.

Snelle levering, prima kwaliteit

De stempel was er heel snel en is super.

Gewoon Goed

Gewoon goed.

Snelle levering!

4 Stempels besteld die snel werden geleverd.

Gewoon goed

Afspraak goed nagekomen

Top Service! Snelle levering

Makkelijk zelf een stempel te ontwerpen. Daarna snel geleverd. Bij extra nabestellen gewoon opmerking in bestelling maken en eerder ontworpen stempel wordt verstuurd.

perfecte stempel

Zo simpel, ik stuur een foto met afdruk van hoe de stempel moet worden en krijg binnen een paar weken de perfecte stempel met inkt in de brievenbus.

Ik ben zeer tevreden.

Mijn ervaring was geweldig

Prachtige stempel

Mooie stempel, goede kwaliteit. Wel kleiner dan de verwachting was.

Prima service, prijs en kwaliteit

Snelle service, blij met het product.

Erg snelle levering. Stempel ziet er kwalitatief goed uit!

Persoonlijk en snelle levering

Ik krijg goed en persoonlijk telefonisch advies. Er werd echt even de tijd genomen om e.e.a. goed uit te leggen. Hierna de bestelling eenvoudig geplaatst en al heel snel de bestelling in huis. Zeer tevreden!

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.