zeer snel en goed

zeer snel en goed

De stempel is mooi maar...

Wij hebben een stempel besteld van 10cm doorsnede.. wat onze verbazing schetst is dat we een stempelkussen erbij kregen welke niet het formaat heeft van de stempel... hij past er niet in. We hebben contact gehad of er een oplossing kan komen voor het stempelkussen echter tot op heden bijna 30 dagen later geen reactie... Wellicht dat er alsnog een oplossing komt.

Beste, Dit is absoluut niet de bedoeling dat we 30 dagen later nog geen reactie hebben gestuurd. onze excuses hiervoor. Als je mij een mailtje kan sturen naar verkoop@stempelfabriek.nl t.a.v. Tom met je klant nr ga ik voor je een oplossing aanrijken. Ik zie het graag spoedig tegemoet zodat ik spoedig een oplossing kan brengen.

Stempel werkt goed, vlekt niet meer

Goede stempel!

slecht

ik kreeg echt een heel klein stempeltje kan het amper lezen!! en dat voor 23 euro niet blij mee dus!

Beste Patrick, Wat vervelend om te lezen. Als je t.a.v. Tom naar verkoop@stempelfabriek.nl een mail wilt sturen met eventueel foto kan ik kijken wat we kunnen betekenen voor je zodat je alsnog een stempel krijgt die je kan gebruiken en leesbaar is. Ik zie het graag tegemoet.

Goede ontwerpsoftware, snelle levering, goede kwaliteit

Ik had voor mijn nieuwe bedrijf met spoed een stempel nodig. Alles kon ik snel online regelen. Prima.

Zeer snelle levering van ons eigen ontwerp

Zeer snelle levering van ons eigen ontwerp

snel geleverd

Eenvoudig je eigen stempel upload en na 24 uur zit de stempel in je brievenbus.

Stempel duur voor wat je krijgt

Valt tegen stempel niet mooi

Beste, Wat vervelend om te lezen. Zou je mij een mail kunnen sturen naar verkoop@stempelfabriek.nl t.a.v. Tom met wat er precies tegen valt? Wellicht kunnen we een oplossing voor je aanrijken. Ik zie het graag tegemoet.

Hele snelle service en mooi gemaakt. Zo kan ik de kerstkaarten schrijven en met de stempel in gedachten onze overleden dochter erbij zetten. Daar ben Ik dankbaar voor.

Het voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Het is een handzame stempel. Ik kan 'm overal mee naar toe nemen. Afdruk is helder, scherp. Levering was vlot.

Snelle service! :)

Naast de supersnelle service, zijn wij blij dat we hier ook producten kunnen vinden die van gerycled plastic gemaakt zijn. Top!

Erg behulpzaam medewerker die alle vragen beantwoordt

Alles netjes en erg snel geleverd. Goed advies op maat! Aangeraden

Helemaal perfect

Zeer vriendelijk en professioneel en snel geholpen. Eventuele toekomstige stempels bestel ik zeker weer hier.

Snel gemaakt en op tijd verzonden naar post-nl

Alleen Post-nl flinke vertraging door alle drukte.

Service en klant gericht

Fijne en duidelijke site en communicatie en goed product

Super blij met mijn logo in reliëf!

Ik kreeg de stempel binnen en kan nu heel mooi mijn logo in reliëf stansen op een stikker en die op de verpakking plakken van mijn werk. Prachtig resultaat! Het logo mooi duidelijk te zien. De letters hadden iets duidelijker mogen zijn maar alles bij elkaar is het erg mooi!

uitstekend

supersnelle levering , stempel is prima, ik heb alleen de tekst te klein gemaakt, dus moet (eigen schuld) een nieuwe bestellen.

Snelle en vakkundige levering

Ik heb het ene moment de bestelling geplaatst en nog geen paar uurtjes later ontving ik een mail dat de bestelling was opgepakt en vervolgens gereed is voor verzending. Het is precies waar wat er op de website staat. De levertijd is precies 1 werkdag met een keurige melding wanneer de bezorger langskomt en daarna een melding dat het is afgeleverd. Top!

Bestelling en levering zijn correct uitgevoerd

Alleen het product voldoet niet aan de verwachtingen. We hadden beter een groter en steviger stempel gekozen (dat is dus een minpunt van de online verkoop)

Beste Franklin, Wat vervelend. Als je mij een mail kan sturen met je order nr/klant nr naar verkoop@stempelfabriek.nl t.a.v. Tom ga ik kijken wat we voor je kunnen betekenen. Ik zie het graag tegemoet.

Goede service!

Bedankt voor de snelle rechtzetting van een vergissing ook al ging het maar over een kleine hobbystempel. Ik apprecieer dit zeer zeker.

Snel en precies wat ik verwachtte

Snel en precies wat ik verwachtte

Precies zoals beloofd

Simpele bestelprocedure en zeer vlot geleverd.

Top stempels

Scherpe prijs en zeer snelle verzending

Heel kort lijntje met de klant waardoor het product nog beter wordt.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.