Top geregeld

Makkelijke website en snelle service, top voor elkaar!

Heel simpel, gewoon goed. Precies wat ik besteld heb in 1 dag geleverd

Heel simpel, gewoon goed. Precies wat ik besteld heb in 1 dag geleverd. Goede kwaliteit voor een normale prijs

stempel perfect

De stempel is perfect en op tijd bezorgt. Wat ik erg vervelend vindt is dat de stempel bij bestelling reeds betaald is en dat onze administratie een factuur krijgt waarop de betaling niet is te zien.

Prima stempels, volgens eigen voorbeeld en snel geleverd.

Prima houten stempels " groot" '. Snelle levering.

te klein

de stempels zijn veel te klein om er met een spuitbus op te spuiten. 50% komt er langs

Beste Rene, Bedankt voor je review. Waarom zou je met een spuitbus op een stempel gaan spuiten, daarvoor zijn stempels helemaal niet geschikt namelijk. Ik zie je reactie graag tegemoet via tom@stultiens-group.com zodat ik kan kijken voor een oplossing.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Via de website is het makkelijk een bestelling te plaatsen welke snel geleverd wordt.

Prima met 1 punt van kritiek

Product voldoet volledig aan verwachting echter.... De opmerking "vandaag voor 15:00 besteld, morgen in huis"... haal maar van de site want dat is niet waar te maken blijkbaar, plus dat is een afspraak gemaakt met de bezorgdienst dus niet door jullie te sturen,

precies wat ik voor ogen had

Jullie hebben een hele goeie website, waar je goed kunt zien hoe je stempel eruit komt te zien. Hele grote keuze en snel verzonden.

niet correct

Wij hebben vooraf (volgens bestelbon) de goederen betaald. Toen wij de factuur ontvingen was het bedrag (geen BTW wegens buitenlands verrichting) kleiner, wat correct is. Wij hebben dus het BTW bedrag moeten betalen wat niet juist is. Wij hebben gevraagd om de BTW terug te storten, moesten hiervoor een mail sturen, maar dit is helaas nog niet gebeurd. Wij wachten af of dit nog in orde zal gebracht worden !!!! Voor buitenlanders is het dus op letten, Betaal geen BTW

Beste Erik, Bedankt voor je bericht. Wat vreemd. Zou je mij dat mailtje eens kunnen doorsturen naar tom@stultiens-group.com dan ga ik het met spoed voor je oppakken. Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom Stultiens

De service was top. Het bestellen was heel makkelijk. De levering was super snel

Makkelijk en snel geleverd

Kwam er snel achter hoe de site werkte en wat de mogelijkheden waren. Levering was er ook rap en het resultaat is hoe ik het me voorstelde.

Prima. Snelle levering ook

Niet heel gedetailleerd maar snelle levering en prima prijs

Alles naar wens

Alles mooi en op tijd ontvangen.

Vriendelijk personeel en fijn geleverd

Na een telefoontje kwamen we er achter dat ik een andere stempel nodig had. Helaas was de heer aan de telefoon door omstandigheden vergeten de verandering door te geven. Gelukkig kon de nieuwe stempel nog op tijd geleverd worden zonder extra kosten en ben ik erg tevreden over het eindresultaat!! Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden!

Ronde stempel besteld ziet er goed uit zeer goed geholpen door Ton, komt belofte na, super

Service is super !

Hele goede en duidelijke communicatie. Denken met je mee bij uitvoering eigen ontwerp sjabloon. Erg blij mee!

Ben nog steeds aan het wachten dat ik mijn geld terug krijg

Een paar dagen na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat het ontwerp dat ik had geupload niet gemaakt kon worden in het formaat dat ik gekozen had. Dat kan gebeuren. Ik kon wel tegen bijbetaling een groter sjabloon bestellen. Aangezien ik daar geen interesse in had heb ik terug gemaild en verzocht met het geld terug te storten. Dit is een week geleden. Sindsdien niks meer vernomen van stempelfabriek ook niet na nog een extra mailtje.

Hallo Pascal, Dat is vervelend om te lezen. Kan je mij je klant nr sturen naar tom@stultiens-group.com dan ga ik het uiteraard met spoed oplossen. Het is zo dat de administratie een week op vakantie was maar ik pak het voor je op als je mij de mail stuurt. Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

uitstekend! zeer klantvriendelijk en adequaat

Ik wilde op korte termijn een stempel en was onzeker over de meegezonden foto. Uw medewerkers namen snel telefoon op en beloofden actie en deden dat ook. Binnen een dag was mijn stempel gereed. Heel erg goed.

Mooie stempel zoals verwacht.

Fijne en duidelijke website, mooie stempel en snelle levering!

makkelijk zoeken, snelle levering

De website is overzichtelijk en toegankelijk. Het bestelde product werd al de volgende dag geleverd.

super

Super snel goed en correct!

Goede vlotte service

Binnen 2 dagen stempel in huis, goede kwaliteit

snelle levering en goede service

het ontwerp maken op de site ging niet helemaal van een leien dakje, maar met de hulp van een aardige meneer van de Stempelfabriek, is het helemaal goed gekomen.

heel goed!

werd goed geholpen met het online ontwerpen van mijn stempel en ben heel erg tevreden met het resultaat

uitstekende kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit van de bestelde tempels was uitstekend, en de snelheid en zorg waarmee deze werden afgeleverd was heel goed. Er was nog even een probleem bij de betaling (twee maal afgeschreven) maar ook dat werd efficient en snel afgehandeld.

Beste Paul, Allereerst onze excuses. Ik ga ervoor zorgen dat het uiterlijk morgen geregeld wordt. De administratie was op vakantie maar is er morgen weer. Nogmaals onze excuses.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.