Perfect!

Snelle actie, prima product

Helemaal top, geweldige service en snelle levering.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Ik wilde een preegstempel maar met de voorwaarde dat hij de dag erna op zeker geleverd zou worden. Via de chatfunctie werd dit bevestigd, ik maakte de order en betaalde direct. Na ontvangst van de bevestiging zag ik dat ik de verkeerde zijde had geselecteerd! Direct via de chat gevraagd of dit nog gewijzigd kon worden. Dat werd ook meteen gedaan, helemaal top. De levering was ook volgens afspraak. Dit zijn bedrijven waar je op kunt bouwen en vertrouwen.

Snelle levering en kwaliteit !!!

Een eigen ontwerp voor stempel met logo voor een duiklogboek. - Ontwerp via de site van de Stempelfabriek opgemaakt. - Bestelling verstuurd en afgerekend via internet. - Bevesteging van bestelling verkregen via mail. - In dezelfde week geleverd aan huis. - De stempel voldeed aan al mijn wensen. Kwaliteit en de snelle levering tonen de profesionaliteit waarvoor dit bedrijf voor staat. En waardoor ik het ten stelligste hun producten kan aanbevelen. Mvg, Swillen Harald.

Duidelijk assortiment, transparant proces en snelle levering kortom: betrouwbaar!

Ik was op zoek naar een administratie stempel ter vervanging van mijn huidige. die had ik snel gevonden op de overzichtelijke website!

Snel en super kwaliteit

Website is heel overzichtelijk en ik kon daarom heel snel mijn bestelling plaatsen. 2 dagen later kwam al het pakket met een mooie stempel met mijn eigen Logo erop!

Top! Zeer goede service!

Ben zeer tevreden. Snelle verzending ook!

Eigen ontwerp perfect gemaakt

Duidelijke omschrijving hoe je een eigen ontwerp kan indienen. De stempel was perfect en snel gemaakt.

Prima service en snelle levering

Snel besteld, snel geleverd en tegen een goede prijs.

Snel te bestellen via website, volgende dag geleverd. Top!

bestelling nog niet ontvangen!

geen beoordeling mogelijk!

Het zelf samenstellen van een stempel is een ramp

Het maakt maken van een lay out met test is een drama. Ik denk niet dat iemand van dit bedrijf dit ooit zelf heeft geprobeerd.

Super, eindelijk weer eens een firma die doet wat ze zeggen.

Zoals het hoort.

mijn ervaring is matig

ik had zelf een foutje gemaakt ,en er is netjes gebeld en het zou hersteld worden Maar heb tot op heden nog niets ontvangen terwijl de medewerker die ik aan de telefoon had ,zei dat het die dag nog verstuurd zou worden Dus ik wacht nu al bijna een week op de stempels bvd Heidi Naaijkens

Superieur

mijn 1e foto voor de stempel was niet van goede kwaliteit en kreeg de vraag om een betere te sturen. Dit met gevolg dat ik de perfecte stempel kreeg ipv eentje die niet goed was. Vervolgens zo tevreden dat ik er meteen nog 1 per mail bestelde die dan ook weer snel op de mat lag.

Alles goed geregeld

Eigen ontwerp incl logo via website ontworpen (ronde stempel), eerste bestelling bij Stempelfsbriek. - Eenvoudige en duidelijke tools om eigen ontwerp te maken - Ontwerp online en resultaat vd stempel komen overeen - Levering snel en volgens afspraak - Goede klantenservice Enige punt van verbetering is de optie om tussentijds het ontwerp op te slaan.

Super snelle levering van dit zeer professioneel bedrijf

De sjablonen van mijn bedrijf zien er echt super gedetailleerd uit. Erg goed verpakt en de eerste logo al gespoten. Top resultaat. Dank voor dit product. Absolute aanrader.

Hele goede en snelle service

Binnen een dag geleverd, telefonisch snel en goed geholpen en de stempel zelf is top! Heel bij mee

Prima product en hele snelle levering

Prima product en hele snelle levering

Alles ok.

Bekeek de pennen, even chat contact gehad en goed geadviseerd. Mooie pen, jammer dat er geen inscriptie op kon.

Goede kwaliteit, snelle levering, vriendelijke klantenservice

Erg tevreden over de bestelde stempels. Als wij in de toekomst weer stempels nodig hebben, bestellen we deze direct bij Stempelfabriek.nl. Bedankt voor de goede service!

positief

Goede helpdesk en een keurige levering van de stempels. Personalisatie van de stempels na juist advies goed verlopen. Vlotte levering

Perfect: makkelijk en professioneel uitgevoerd!

Mijn stempel is heel mooi geworden en mijn logo is scherp uitgesneden. Het was zo makkelijk: even je logo uploaden en daar is dan je stempel. Een mooi product waar ik veel aan ga hebben!

Makkelijk en goede kwaliteit

Snel en goed !

Snelle levering zonder fouten, alles in 1 keer goed. Je merkt de gedrevenheid achter de stempelfabriek.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.