stempel was goed en op tijd geleverd

Teleurgesteld

Ik had om advies gevraagd. Dit kreeg ik snel. Toen ik had advies opvolgde was het resultaat teleurstellend en niet wat ik bedoelde. Na mail wisseling waren jullie het met 1 ding eens en zouden een nieuw plaatje opsturen deze heb ik nog niet ontvangen. Ook heb ik geen antwoord meer mogen ontvangen op mijn laatste mail.

Beste Kim, Bedankt voor je review. Uiteraard is dat niet de bedoeling dat je geen respons krijgt en niet het juiste plaatje. Wil je mij de mail sturen waar je nog geen reactie op hebt mogen ontvangen sturen naar tom@stultiens-group.com, ik ga ervoor zorgen dat het netjes opgelost zal worden voor je. Ik zie het graag tegemoet. Prettige zondag nog. Tom

Wij hebben een hele grote stempel laten maken van een illustratie. Zijn nog een beetje aan het oefenen om hem echt goed te kunnen stempelen. Maar gaat helemaal goed komen!

Slechte kwaliteit

Stempel i.p.v. logo, tekst gebruikt van de eigen website maar de kwaliteit was nog steeds slecht.

Goedemorgen Sylke, Wat vervelend. Zou je mij een afdruk kunnen sturen naar tom@stultiens-group.com o.v.v. je bestel nr dan ga Ik dit bekijken en indien mogelijk uiteraard aanpassen voor je. Ik zie het graag tegemoet. Tom

Goed en snel

Goed en snel

zeer snel

zeer degelijke kwaliteit van stempel inkt goed zichtbaar (stempel duidelijk) na 2 dagen via pakketpost ontvangen in België

Snel gereageerd snel geregeld snel inhuis

snel en goed

De stempel is mooi geworden en snel geleverd. Bij onduidelijkheden is de helpdesk erg klantvriendelijk.

Prachtige kwaliteit, snel geleverd

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop! Het aanleveren van mijn eigen ontwerp was heel eenvoudig, en hoewel het een paar kleine priegelige elementen bevatte is alles mooi zichtbaar op de stempel. Ik had de stempel al binnen enkele dagen in huis! Uit eerdere ervaring weet ik dat ze jaren meegaan, dus ik kan niet wachten ook hier weer veelvuldig gebruik van te maken.

Hoi Eveline, Super bedankt voor je mooie review. Wij doen ons uiterste best iedereen naar tevredenheid te helpen. Veel stempel plezier. Team Stempelfabriek.nl

Simpele duidelijke website. Toch ook even gebeld en goede informatie gekregen. Drie dagen later had ik het sjabloon binnen. Perfect!

Fijn dat je meteen je vraag via de chat kan stellen want ik had echt hulp nodig! Ik ben zeer snel en goed geholpen. Enige denk dat nog een verbetering zou kunnen zijn is dat je via de site bij de stempel eenvoudig doorklikt naar de/het bijpassende stempelkussen(s)

Top geregeld!

Netjes en snel geregeld!

zoals besteld en snel ontvangen

Preegstempel bleek bij ontvangst niet goed. Was geen enkel probleem en hebben een perfecte nieuwe voor me gemaakt.

geleverd wat gevraagd is.

Wij hebben geleverd gekregen wat wij hebben gevraagd. Iets later dan gepland, maar de communicatie hierover was in orde. Wel moet ik zeggen dat het logo wat wij hebben aangeleverd denk ik niet geschikt is voor deze stempel. Dat had de stempelfabriek misschien moeten kunnen beoordelen met hun ervaring. Er zit in ons logo een zwart vlak met letters en die letters zijn niet zo duidelijk in de afdruk.

Ik wilde graag een © tekentje als stempel van precies 90 x 90mm. Dit werd razendsnel gerealiseerd en lag de volgende dag op mijn deurmat. Zeer tevreden en raad dit bedrijf zeker aan.

goede terugkoppeling

Iets was niet duidelijk, zij contacten mij direct en het was opgelost

Zij doen wat ze aangeven op de website. Correct en antwoorden snel.

Zij doen wat ze aangeven op de website. Correct en antwoorden snel.

Mooi product

Mooi product dat ons goed heeft geholpen

Top! Snel en goed

Klantgericht, prettig contact. Goede sjablonen.

supersnelle correcte levering mooie kwaliteit

Precies de juiste stempel van de juiste kwaliteit en supersnel geleverd.

Een goed telefonisch contact en netjes op tijd verzonden!

Prima service!

mooie stempel prima

Eerste keer , ging prima ,snelle levering.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.