Goed alleen jammer van de trage levering

Stempel was goed, alleen jammer van de trage levering. Of het aan Postnl ligt of aan Stempelfabriek weet ik niet.

Snel, goed, zoals verwacht en gemaakt, betaalbaabaar

Gemaakt, besteld, goed ontvangen!

Super goed..!!

Perfect stempel. Precies wat ik wil

Heel mooi produkt

Correct geldverd

goed en snel geregeld

Stempel is geweldig

vriendelijke ervaring met een van telefoonniste

Super snelle levering en een goede klantenservice! Perfecte kwaliteit stempel

Mooi product, precies wat ik zocht

Erg veel keus op de site, via de chat perfect advies zodat we nu het juiste product hebben!

Super service en snel

Ik had niet het juiste formaat doorgegeven, dit samen toch voor elkaar gekregen. En de volgende dag had ik al een mooie mal in huis.

Goede snelle service

Goede en snel service

Alles helemaal top

Prima stempel, mooi uitgevoerd en volgende dag bezorgd!

Het enige wat ik lastig vond, dat toen mijn bestelling klaar was, ik niet kon zien of mijn pdf met monogram goed was overgekomen. Ik heb hierover gechat en heb een positief antwoord gekregen. Dus alles bij elkaar ben ik zeer tevreden!

Makkelijk te bestellen en supersnel geleverd!

Vragen werden netjes en snel beantwoord. Levering echt supersnel! Ga jullie zeker aanbevelen en onthouden voor een eventuele volgende bestelling!

Vlotte service, snelle levering, goed product.

Vlotte service, sbelke levering, goed persoonlijk klantcontact, goed product.

Een goeie verwerking maar graag nog factuur .

Beste , De verwerking is vlot verlopen en alles werkt perfect . Ik heb een mail verstuurd dat ik graag factuur had op naam van de voetbalclub waarvoor ik deze stempel besteld heb . ik heb deze nog niet ontvangen . Is dit nog mogelijk om die op te sturen . FACTUURGEGEVENS : FC DESTELBERGEN BERGENMEERSSTRAAT 1 9070 DESTELBERGEN Btwnr 0407 882 426 Vriendelijke groeten, luc devuyst luc_devuyst@hotmail.com

uitstekend

uitstekende service, snelle levering

Kreeg goede adviezen en werd goed en snel geholpen.

Zeer snelle levering. En een prachtige stempel

Slecht

De stempel was zo klein dat ik hem niet kan gebruiken voor dat prijs Ongelofelijk en het zou de volgende dag binnen zijn! Kreeg hem 5 dagen later pas!

Beste Srdjan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het te klein vindt. Een stempel wordt altijd besteld op een bepaald formaat wat u kiest. Wij communiceren niet dat het de volgende dag binnen zal zijn maar dat we het versturen dezelfde dag als het voor 15.00 uur besteld is. Uiteraard willen we kijken naar een passende oplossing met u. Kunt u mij een foto sturen + de ordernummer naar tom@stultiens-group.com dan gaan we kijken wat we kunnen betekenen voor je. Ik zie het graag tegemoet.

Goed, snel en voordelig !!

Prima kwaliteit voor een redelijke prijs. Snel geleverd

snelle service

Snelle service, goede kwaliteit

Klantvriendeijk en snel wensen afgestemd

Snel en goed contact via de Chat: zo kon ik snel verder met de bestelling op de juiste manier plaatsen. Stempels zien er prima uit! En waren snel geleverd.

Gemakkelijk om te bestellen

Zeer kwalitatief

Handig, snel en kwalitatief geleverd

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.