Erg behulpzaam medewerker die alle vragen beantwoordt

Alles netjes en erg snel geleverd. Goed advies op maat! Aangeraden

Helemaal perfect

Zeer vriendelijk en professioneel en snel geholpen. Eventuele toekomstige stempels bestel ik zeker weer hier.

Snel gemaakt en op tijd verzonden naar post-nl

Alleen Post-nl flinke vertraging door alle drukte.

Service en klant gericht

Fijne en duidelijke site en communicatie en goed product

Super blij met mijn logo in reliëf!

Ik kreeg de stempel binnen en kan nu heel mooi mijn logo in reliëf stansen op een stikker en die op de verpakking plakken van mijn werk. Prachtig resultaat! Het logo mooi duidelijk te zien. De letters hadden iets duidelijker mogen zijn maar alles bij elkaar is het erg mooi!

uitstekend

supersnelle levering , stempel is prima, ik heb alleen de tekst te klein gemaakt, dus moet (eigen schuld) een nieuwe bestellen.

Snelle en vakkundige levering

Ik heb het ene moment de bestelling geplaatst en nog geen paar uurtjes later ontving ik een mail dat de bestelling was opgepakt en vervolgens gereed is voor verzending. Het is precies waar wat er op de website staat. De levertijd is precies 1 werkdag met een keurige melding wanneer de bezorger langskomt en daarna een melding dat het is afgeleverd. Top!

Bestelling en levering zijn correct uitgevoerd

Alleen het product voldoet niet aan de verwachtingen. We hadden beter een groter en steviger stempel gekozen (dat is dus een minpunt van de online verkoop)

Beste Franklin, Wat vervelend. Als je mij een mail kan sturen met je order nr/klant nr naar verkoop@stempelfabriek.nl t.a.v. Tom ga ik kijken wat we voor je kunnen betekenen. Ik zie het graag tegemoet.

Goede service!

Bedankt voor de snelle rechtzetting van een vergissing ook al ging het maar over een kleine hobbystempel. Ik apprecieer dit zeer zeker.

Snel en precies wat ik verwachtte

Snel en precies wat ik verwachtte

Precies zoals beloofd

Simpele bestelprocedure en zeer vlot geleverd.

Top stempels

Scherpe prijs en zeer snelle verzending

Heel kort lijntje met de klant waardoor het product nog beter wordt.

lees hieronder

Afwerking van randen van stempel echt heel slecht! Advisering over soort inkt bij problemen met papier echt super! Levering lekker snel!

levertijd zou 1 dag zijn, het werden 6 dagen.

beloofde levertijd wordt bij lange niet nagekomen.

Beste Roel, Wat vervelend om te lezen. Wij gaan uitzoeken wat we hieraan kunnen doen voor de toekomst. Bedankt voor de review.

Dik tevreden

Super snelle levering en een perfecte stempel

prima!

snel geleverd

Geweldige service! Heel tevreden!!

Na een misverstand, is dit geweldig opgelost!! Heel veel dank

Beste Jos, Wat vervelend om te lezen. Als je mij naar verkoop@stempelfabriek.nl t.a.v. Tom een foto kan sturen + je klant nr dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Ik zie je mail graag tegemoet.

Prima stempel

Advies om bij de verkoop van een grote stempel ook een bij passend stempel kussen aan te bieden of incl te leveren. Dit zijn zaken waar niet over nagedacht wordt door de gene die besteld.

Perfect.

Bedankt voor je mooie cijfer 8

Ben blij net mijn stempels en de snelle service!

Zeer snelle en goede service

lekker snel en een duidelijk stempel

Achteraf gezien had ik een groter lettertype moeten kiezen, maar deze voldoet ook goed.

perfect

Perfecte stempels en correcte levering

Snelle service en goede kwaliteit

prima!

tevreden klant. ook snelle verzending

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.