Snelle levering!

4 Stempels besteld die snel werden geleverd.

Gewoon goed

Afspraak goed nagekomen

Top Service! Snelle levering

Makkelijk zelf een stempel te ontwerpen. Daarna snel geleverd. Bij extra nabestellen gewoon opmerking in bestelling maken en eerder ontworpen stempel wordt verstuurd.

perfecte stempel

Zo simpel, ik stuur een foto met afdruk van hoe de stempel moet worden en krijg binnen een paar weken de perfecte stempel met inkt in de brievenbus.

Ik ben zeer tevreden.

Mijn ervaring was geweldig

Prachtige stempel

Mooie stempel, goede kwaliteit. Wel kleiner dan de verwachting was.

Prima service, prijs en kwaliteit

Snelle service, blij met het product.

Erg snelle levering. Stempel ziet er kwalitatief goed uit!

Persoonlijk en snelle levering

Ik krijg goed en persoonlijk telefonisch advies. Er werd echt even de tijd genomen om e.e.a. goed uit te leggen. Hierna de bestelling eenvoudig geplaatst en al heel snel de bestelling in huis. Zeer tevreden!

Mooie maatwerkstempel

Een maatwerkstempel aangevraagd, uitstekend geholpen door Gert-Jan, tevreden met het eindresultaat!

Snelle levering en prima stempels

Het is erg simpel de stempels te ontwerpen en ze worden supersnel geleverd. Inmiddels beschikken wij er al over 5 en er volgen er wellicht nog meer. Ga zo door.

de lettertjes waren helaas te klein , zal het zelf wel verkeerd besteld hebben .

Snel en degelijk

Houten handstempel op maat. Eenvoudig te ontwerpen, snel gemaakt en geleverd.

Supersnelle levering en kwaliteit

Via de configurator zelf een ontwerp geüpload. Ben daar niet heel gandigbin maar ging erg gemakkelijk. Product snel geleverd. Blij mee

Goede kwaliteit stempel

Eenvoudig te ontwerpen. Enorm snel geleverd. En een goede kwaliteit stempel.

Voor de tweede keer besteld weer tevreden

Snel service

Geweldige hulp en goede communicatie.

Ik heb een stempel laten maken voor een klant om die te kunnen afdrukken in de klei. Via de website kwam ik er niet meteen uit, maar na mail contact is alles goed gegaan.

prima service

Heb stempel gebruikt, kan ik er inkt in doen vind hem niet zo duidelijk. bedankt voor het maken en vlotte levering sportgroet jan kooistra

Goedemorgen Jan, Als je ons een foto kan sturen van wat afdrukken naar [email protected] kan ik kijken wat ik voor je kan doen om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Tom

top service

Snelle levering top kwaliteit

Mooie stempel

Ik had een gepersonaliseerde stempel besteld voor mijn post-hobby’s. Via de website op de smartphone ontwerpen ging niet zo goed, dus uiteindelijk heb ik ‘m ontworpen op de laptop, waar het goed lukte (stempel met tekst en een eigen afbeelding). Vervolgens werd de stempel binnen een paar dagen geleverd en ik ben er blij mee, dank!

Goede kwaliteit

Geweldige snelle service. Bij vragen prima en snel geholpen.

Precies ontvangen wat ik verwacht had!

Precies ontvangen wat ik verwacht had!

Snelle levering goede kwaliteit

Na de bestelling binnen twee dagen geleverd en het zag er zeer fraai uit

Duidelijk !!

Een zeer duidelijke site om alle mogelijkheden te zien en te kunnen bestellen, met duidelijke uitleg omtrent de bestel procedure en duidelijke en mooi uitgevoerde ,bestelde en geleverde stempels. Top!

Gebruiksvriendelijke website

Handig om de stempel te maken, correcte en snelle levering.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.