Top.

Eigen stempel laten maken. Super resultaat en snelle levering

Super behulpzaam en professioneel personeel

Wij hebben een stempel met eigen ontwerp laten maken, Supermakkelijk door het aanleveren van een pdf wat meteen werd opgevolgd met een telefoontje om e.e.a. af te stemmen. 2 dagen later had ik de stempel al in huis! Betalen met creditcard ging niet goed (lag niet aan stempelfabriek maar aan creditcard). Na 1 mailtje werd mij een factuur toegezonden die ik kon betalen, dus dat probleem was snel opgelost. Vriendelijk te woord gestaan. Mijn complimenten, ik kan dit bedrijf bij iedereen aanraden!

Uistekend produkt alleen de vracht aan mails voor een simpele bestelling stonden mij tegen.

Ik onthoud me hiervan omdat ik het gevoel heb dat er toch niks met dit soort enquetes wordt gedaan. Ze worden eens per week verzameld, en hup, ze gaan allemaal de prullenmand in. Meestal op vrijdagmiddag, zulks onder het genot van een glaasje.

Snelle levering en geheel naar wens!

In de drukke december maand toch zeer snel geleverd. Keurig verpakt en prachtige vormgeving van brandstempel.

Eerste bestelling en bij aanpassing, zal ik hier opnieuw bestellen.

Snel geleverd en goed product

Binnen een dag geleverd. Makkelijk aan te vragen en kwalitatief goed product.

Mooie stempel, mooie prijs, snelle levering

Mooie stempel, mooie prijs, snelle levering

correcte en stipte levering

Bestelling correct en zeer stipt geleverd.

uitstekende service

duidelijk website, snelle service

Super snelle levering en prima product!

Niets toe te voegen: gewoon snel en goed.

Goed product, vlotte verwerking

Stempel plaatje gemakkelijk aan te maken en te bestellen

erg dure stempels t.o.v. andere aanbieder

Ik kwam er helaas te laat achter dat de stempels bij jullie een stuk duurder zijn dan bij een andere aanbieder, maar het was echter al te laat om mijn bestelling nog te annuleren, wat jammer was omdat het om een behoorlijk verschil ging. Wat betreft de service, met een vraag die ik had hebben jullie mij telefonisch goed geholpen en de levering was supersnel (in dit geval was dat voor mij nadelig omdat ik niet meer kon annuleren). Haha.

Beste Margret, Wat jammer om te lezen. Het klopt dat wij duurder zijn dan andere stempelfabrikanten. Dit is uiteindelijk geen duurkoop. De kwaliteit van rubber die wij gebruiken is zo goed dat deze tientallen jaren mee zal gaan in tegen stelling tot sommige andere waarbij het na 6-12 maanden al begint te brokkelen. Ik hoop je hiermee wat meer informatie gegeven te hebben.

Goed geregeld

Zeer goed en snel

Snelle levering, goede opvolging, eerlijke en goede prijzen

Snelle levering, goede opvolging, eerlijke en goede prijzen

Op zich goede kwaliteit maar jammer dat ze beloftes niet nakomen.

Ik had per chat een aanpassing aangevraagd, die geen probleem was. Maar uiteindelijk is die toch niet gebeurd. Jammer want kwaliteit en snelle levering was er wel. Aanbevelen, ja zolang je geen aanpassingen nodig hebt.

ik vin de inkt niet zo goed

Het is een mooie stempel, maar het lijkt net of de inkt al bijna op is... dus niet een mooie zwarte kleur hoe hard in ook druk, of juist niet, maakt niet... dus ben best beetje terleurgesteld van de kwaliteit...

Beste Diane, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kan je naar verkoop@stempelfabriek.nl t.a.v. Tom een mail sturen met wat afdrukken dan gaan we kijken wat we kunnen doen voor je. Ik zie het graag tegemoet.

Erg tevreden

De internetsite is behoorlijk effectief met veel keuze en eenvoudige bestel- en betalingsverwerking. Ik ontving het pakket de volgende dag in perfecte staat en precies op tijd zoals me was geïnformeerd. Ik zal binnenkort een nieuwe bestelling plaatsen. Bedankt team Stempelfabriek voor uw optimale service.

Ziemlich gut

Sehr gut. Trotz Corona-Problemen bei der Paketzustellung schnell geliefert. Qualität: ausgezeichnet.

makkelijk besteld, snel geleverd

Prima. Goede hulp op de online chat, makkelijk besteld en snel in huis

Zeer positief

Ik ben heel snel en fijn geholpen.

Nadat ik een mail heb gehad dat mijn bestelling niet geleverd kon worden ben ik telefonisch goed geholpen met het aanpassen van de bestelling. Super oplossingsgericht en ook snel.

Goed advies gekregen

Ik wilde papieren tassen gaan bestempelen met mijn logo. Gebeld of dit zo kon en kreeg direct uitgebreide informatie over welke stempel en vooral welke inkt geschikt is voor craftzakken. Vriendelijke en degelijke service!

super behulpzaam

Makkelijk en snel behulpzaam contact

Na een mislukte stempel perfect opgelost

BrandStempel besteld, Snelle levering, echter was deze niet goed uitgesneden! Maar volgende dag kosteloos een nieuwe gekregen.

Kei goed!

Fijne telefonische hulp en uitleg. Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.