Kan niet beter!

Top service, prettig contact en de volgende sag geleverd! Mooie stempel!!

Snel en uitstekend.

Stempelfabriek maakt in no time een stempel van kwaliteit. En het is de volgende dag al in huis. Zeer tevreden.

Alleen toch wat aan de dure kant!

TOP

snel en correct geleverd! Super! ook een snelle reactie via de chat.

Goed, maar het kan nog iets beter!

Ik kocht een brandstempel maar kwam er na ontvangst en het lezen van de gebruiksaanwijzing achter dat het handig is om een standaard te gebruiken om het hete stempel in te plaatsen als je hem even moet neerleggen, tevens las ik toen het advies om een spanningsregelaar te gebruiken bij branden in zacht hout. beide randartikelen komen bij het bestellen van het stempel niet in beeld. ik ben teruggegaan naar de site en zag een hoofdstuk brandstempelonderdelen, waarbij ik denk aan een handvat, steel, snoer etc., onderdelen dus van het stempel zelf. daar was ik dus niet naar op zoek dus heb ik er niet op geklikt. ik zou dat hoofdstuk ,,accessoires'' noemen. tevens is het wellicht een idee om de bijbehorende producten te koppelen aan de stempels zodat zwe in beeld komen onder de noemer ,,anderen kochten ook''. ik heb nu zelf een beugel gemaakt, maar zo'n spanningsregelaar kost nog wel wat en maakt mijn brandwerk gelijk een stuk duurder dan ik van plan was.

Had graag betere informatie willen ontvangen.

Had graag betere informatie willen ontvangen.

Goedemiddag Robin, Bedankt voor je review. Kan je mij via tom@stultiens-group.com laten weten wat je dan graag had willen ontvangen voor betere informatie? Ik zie het graag tegemoet zodat we hieraan kunnen werken.

korte levertijd en goede kwaliteit

Fijne stempels en heel snel geleverd, zeer tevreden.

Snelle levering, goeie stempels en mooie kleur. Wij zijn er erg blij mee!

Snelle service met maatwerk

Volgende dag geleverd, stempel met eigen logo. Goede kwaliteit en snelle service !

Heel tevreden

Na mijn bestelling bleek er een fout te zitten in mijn levering, na contact via e-mail, is dit direct beantwoord en rechtgezet. Stempelfabriek zit nu bij mijn favorieten, om terug bij hun te bestellen.

Redelijk/goed

Jammer dat er geen controlemoment bij aanlevering eigen ontwerp zit

Beste Jet, Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Kan je mij naar tom@stultiens-group.com een email sturen met je ordernummer dan ga ik het uitzoeken voor je. Ik zie het graag tegemoet.

Snel en makkelijk te ontwerpen, volgende dag al geleverdverd

Perfect.

Zeer tevreden. En vlotte levering!

Ben erg blij met mijn stempels. Ben steeds vriendelijk telefonisch geholpen ook na “tig” keer bellen. Jammer dat er iets mis is met het betalen en dat je twee keer de bestelling moet plaatsen en daarom ook twee keer de verzendkosten moet betalen. De zending kreeg ik wel in één doosje.

Super snelle levering en de stempel is beter geworden danik had verwacht. Super blij mee

Supervlotte levering!

Dit zie je niet snel. Om 16.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur in huis. Chapeau!

A++++, snelle levering perfect uitgevoerd

Perfecte leverancier. Van harte aanbevolen.

goede services

alvorens over te gaan tot definitieve bestelling die niet helemaal goed weergegeven werd, hebben ze contact opgenomen en andere mogelijkheden besproken.

Zeer goede en vriendelijke service.

Ondanks dat ik de prijzen iets aan de hoge kant vind, was het dubbel en dwars waard. Zeer vriendelijke service en niet te beroerd om wat aanpassingen te maken aan mijn tekeningen. Product snel geleverd!

Goede communicatie, wel een beetje veel e-mails en goed product geleverd.

Komen hun woord na

Snel geleverd en een mooi stempel.

goed gedaan

Erg goed

Mooi product, een houten stempel. De website was ook handig want je kon een proefdruk uitdraaien en de keuze uit stempels is groot.

Uitstekend!

Binnen 1 dag kreeg ik 2 superstrakke, uitstekende stempels thuisbezorgd. Kan niet beter. Top!!!

stempel van prima kwaliteit

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.