Makkelijk eigen stempel samenstellen en snelle levering

Snel en makkelijk

Super goed en snel. Goede kwaliteit!

Fijn bedrijf denken mee en leveren heel snel.

echt goed

ze zijn goedkoop snel en bellen en overleggen als er iets niet kan of als het anders moet

Super snel en mooie stempels ontvangen.

De bestelling verliep perfect.

Makkelijk om te bestellen en zeer vlotte afhandeling.

Snel verstuurd, verpakking kan beter

Stencil is supersnel gemaakt en verstuurd. Echter 2 puntjes van kritiek: 1. De verzending gaat per brievenbus, maar (zeker voor deze kosten) zou er wel een extra kartonnetje bij mogen voor de stevigheid. Mijn stencil kwam met deuken binnen omdat er waarschijnlijk een ander poststuk op gelegen heeft. 2. Tevens vind ik de verbindingslijntjes soms een beetje dik en aanwezig. Wellicht ligt dit aan het gekozen lettertype / grootte, maar dit is in de online editor niet goed te beoordelen.

Snelle correcte levering

Het was makkelijk om de door mij gewenste stempel te "configureren" en bestellen. Snelheid van levering was ook boven verwachting.

Product was conform hetgeen op de site stond. Werd ook snel geleverd.

Geweldige kwaliteit & Service!

Sympathieke mensen, toegankelijke website om zelf stempel te ontwerpen,en de dag daarna al keurig verpakt in huis. Niets dan lof voor dit bedrijf waar kwaliteit en service nog ouderwets hoog in het vaandel staat.

Mooie stempel en super snel geleverd

Kwaliteit van dienst is zeer goed

Website goed ingedeelt en het product voldoet aan mijn wensen.

prima en snel

Jammer dat de website niet kwam met de suggestie ook een stempelkussen te bestellen. Nu kwam ik daar pas te laat achter en betaal nu dus 2 keer verzendkosten.

super

snelle aflevering

Goed geholpen, vriendelijk mensen en mooi product.

Goede service en snelle levering.

bestelling ging goed

Alles in goede order ontvangen

SNELLE service

Goede ondersteuning via chat en mail

Er wordt goed mee gedacht en het contact is top van dit bedrijf! Echt een aanrader!

Top bedrijf!

Top bedrijf! Werk al jaren graag mee samen. Super snelle levering. Fijne service.

de uitvoering is heel goed, mooi scherp. levertijd is ook heel goed. kortom een heel goed bedrijf waar je, naar mijn mening. mooie, goed uitgevoerde producten kan kopen

Mijn stempel zeer snel ontvangen

Blij verrast dat zo’n persoonlijke stempel zo snel geleverd kon worden. Zeer content met de nieuwe stempel van naam en adres.

Mijn ervaring is goed

We hadden de bestelling snel in huis en kregen het netjes afgeleverd

De stempelfabriek is top

De medewerkers van de Stempelfabriek hebben me goed (en geduldig) geholpen om het plaatje voor de stempel goed te krijgen. De stempel is dan ook top geworden.

Alles is rechtgezet en ik heb mijn stempel goed ontvangen, bedankt voor de snelle reactie

Ik heb mijn bestelling niet gekregen

Beste Rudy, Bedankt voor je review. Kan je mij naar [email protected] je ordernummer sturen dan zoek ik het graag verder voor je uit en kom ik er snel op terug. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Super mooie brandstempel

Ben erg blij met de geleverde brandstempel

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.