Alles is rechtgezet en ik heb mijn stempel goed ontvangen, bedankt voor de snelle reactie

Ik heb mijn bestelling niet gekregen

Beste Rudy, Bedankt voor je review. Kan je mij naar [email protected] je ordernummer sturen dan zoek ik het graag verder voor je uit en kom ik er snel op terug. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Super mooie brandstempel

Ben erg blij met de geleverde brandstempel

ok

ok

Probleempje vlekkeloos opgelost!

Ik had een stempel besteld met mijn logo en dit was niet helemaal goed gegaan. Maar na 1 mailtje werd er direct een nieuw stempelplaatje opgestuurd. Dus prima opgelost. Kan gebeuren!

Uitstekend product

De stempel makelijk te bestellen en werkt perfect.

Niks ontvangen

Ik heb tot op heden nog niks ontvangen…?

Beste Sabine, Dat is vervelend. Kan je mij je ordernummer sturen naar [email protected] dan zal ik kijken wat er aan de hand is en je hiervan op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Tom

prima!

handig zelf ontwerp maken, makkelijk bestellen, goed voorbeeld, snelle service

Vlotte levering en bijna naar mijn zin

Ik heb ontwerp via de site gedaan en op zich ging dat goed. Ik had liever wel metaal gehad, omdat ik in klei wil stempelen, maar dat vond ik vrij prijzig, ook Alders. De stempel die ik nu ontvangen blijkt goed genoeg hiervoor. Waarvoor dank!

Goed geholpen

twee stempels bestellen via de site ging niet lukken. Telefonisch contact met klantenservice gehad, en het werd opgelost.

Top snel

Top e snel. Maar in mijn haast stempelkussen vergeten. Weet niet meer of dit toch in beeld kwam tijdens de aankoop op de site. Anders een tip!

boven verwachting

super vriendelijk aan de telefoon, makkelijk via de site bestellen en hele snelle en nette levering.

vlotte levering

is positief

Prima product

Makkelijk en overzichtelijk te bestellen

zeer tevreden

snel en correct geleverd.

Geweldige kwaliteit en service

Dit was mijn eerste bestelling bij de stempelfabriek en ik ben onder de indruk. Echt alles is top; van het bestelproces tot aan de aflevering. Kan niet beter. En het belangrijkste; de kwaliteit van de stempels is heel goed. En dat voor die prijs. Kortom; dikke aanrader.

prima!

helemaal goed!

Goede ssrvice en hulp

Goede service en hulp

Geweldig dat je tegenwoordig zomaar zelf een stempel kunt maken!

Op zoek naar een Ex Libris kwam ik bij Stempelfabriek terecht. Wat een gemakkelijke software. Schuiven en proberen met het lettertype en het plaatje en direct zien wat je doet. En tussentijds even goed checken met een pdf. Een paar dagen later een prachtig houten stempel thuisbezorgd. Geweldig dat deze mogelijkheid tegenwoordig bestaat.

Ruime keuze, makkelijk bestellen en supersnel geleverd. Kwaliteit ook goed dus helemaal tevreden.

Snel en goed product

Website werkt goed en duidelijk, snelle levering en product is zoal het moet zijn. Heel tevreden!

Snelle vlotte afhandeling

Mooie stempel laten maken werkt perfect en de ene dag besteld en de andere dag al in huis

Snelle bediening

Snelle bediening voor mijn eigen stempel. Waar vind ik echter de informatie als alleen een kussentje dient besteld te worden ?

duidelijke website

eenvoudig om een stempel te bestellen ,daarna een supersnelle levering

Stempels 's middags besteld en zoals de producten zijn besteld de volgende dag geleverd.

Gemakkelijk en snel een stempel maken, goed product, snel verzonden.

Quinten Matsyslaan 35 5642 JC Eindhoven

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.