Snelle vlotte afhandeling

Mooie stempel laten maken werkt perfect en de ene dag besteld en de andere dag al in huis

Snelle bediening

Snelle bediening voor mijn eigen stempel. Waar vind ik echter de informatie als alleen een kussentje dient besteld te worden ?

duidelijke website

eenvoudig om een stempel te bestellen ,daarna een supersnelle levering

Stempels 's middags besteld en zoals de producten zijn besteld de volgende dag geleverd.

Gemakkelijk en snel een stempel maken, goed product, snel verzonden.

Snel en makkelijk gevonden wat ik nodig had!

Zeer behulpzaam en snel geleverd

Op de website wist ik het niet snel te vinden wat ik nodig had daar ik voor het eerst iets zocht. Ik belde even op en de meneer aan de andere kant zei meteen toets dit in en dat en dan heb je alles. Zo gedaan zo gefixt en binnen 3 werkdag was alles binnen.

Heel snelle levering, prima kwaliteit.

Zeer snelle levering en product voldeed volledig aan de verwachting.

zeer tevreden

Snellere levering is niet mogelijk! Volgende dag al in huis.

Snelle bezorging; levering goed uitgevoerd

Bestellen ging op zich makkelijk; eenmaal in het mandje is echter de bestelling niet meer te wijzigen, wel te verwijderen en opnieuw te plaatsen. Levering ging super snel en was zoals besteld.

Geweldige stempel

Voor een collega hadden wij een eigen frankeerstempel ontworpen. Heel snel geleverd en een super stempel van ons eigen ontwerp.

zeer goede service , onduidelijke site

goed , de service is meer dan goed. de site is wat onduidelijk , zeker de manier waarop je moet bestellen en dan bedoel ik vooral het eigen ontwerp

Super snel en correct

Ik moest met spoed een stempel laten maken voor een export zending die in het buitenland vast stond. 15:00 doorgestuurd en even gebeld, het was allemaal geen probleem, volgende dag om 09:30 was de stempel in huis. Komt waarschijnlijk ook omdat de stempels door hun zelf gemaakt worden, in Eindhoven.

Zie onder

Duidelijke site , makkelijk te betalen ,snel bezorgd

Super snel levering

Op zondagmiddag besteld, gelijk maandagochtend reactie dat stempel klaar was voor verzending en de dinsdags werd bij bezorgd.

goede kwaliteit

Snelle levering, top! Wacht nog op de factuur.....

Verkeerde inkt en kleur geleverd geen refund

Via BOL speciale Colop EOS inkt besteld in rood en zwart. Koste iets van 12 euro per flesje van 25ml. Wordt er gewone stempelkussen inkt geleverd beide in zwart wat rond de 3 euto per flesje kost. Gebeld waarom ik 2x zwart en de verkeerde inkt kreeg. Krijg ik als antwoord dat maakt niet uit, deze inkt werkt ook en u heeft zelf 2x zwart besteld wat dus niet waar is. De hele boel terug gestuurd, krijg ik later en bericht dat de termijn verlopen is, er komt dus geen refund van de betaling. Ik ben dus gewoon door deze zaak opgelicht! Bedenkt fus goed of je hier wel wat gaat bestellen...

Beste Rob, Bedankt voor je review. Uiteraard moeten wij gewoon het juiste leveren. Als je mij je ordernummer stuurt naar [email protected] ga ik het natuurlijk oplossen voor je. Ik zie je bericht graag tegemoet. Mijn excuses dat het zo is gecommuniceerd naar je. Met vriendelijke groet, Tom

toch nog wel teleurgesteld....

Goedendag, had eerst gebeld en kreeg prima informatie over welke stempel en kussen en inkt ik nodig had. Op de site de stempels besteld, viel niet tegen voor een "niet zo handige jongen met de computer". Echter was het "stempelvoorbeeld" iets uit de midden zag ik (te) later... Ik dacht dat komt niet door mij maar door de computer...dat zullen toch wel bij de productie aanpassen!!?? Maar nee!! Ik kreeg keurig 2 stempels met het logo uit het midden!! Het zal wel mijn eigen fout zijn maar ik ben zeer teleurgesteld. Heb nu 2 stempels die toch wel tegenvallen...in 1 woord JAMMER!!

Beste Marco, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet geheel tevreden bent. We gaan dit uiteraard oplossen voor je. Als je mij naar [email protected] een foto stuurt en je ordernummer ga ik het voor je regelen. Ik zie je reactie graag spoedig tegemoet. Fijne dag nog. Met vriendelijke groet, Tom

Niet bezorgd, moeten afhalen en een incomplete zending

Het bestellen etc. werkt allemaal goed. Echter is het pakket door Post NL niet afgeleverd. De gehele dag aanwezig geweest op het bedrijf, maar geen koerier gezien. Dag later op kunnen halen bij een Post NL aflever punt. Pakket opengemaakt, zit er geen spanningsregelaar in. Niet de meest fijne eerste indruk. Maar het wordt opgelost.

Beste Joost, Wat vervelend dat PostNL het niet geleverd heeft bij je terwijl je aanwezig was. Gelukkig wordt de spanningsregelaar na gestuurd en kan je het alsnog ontvangen. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Tom

Helaas

Helaas heb ik na twee keer vragen nog steeds geen reactie gehad op mijn vraag om mij uw bedrijfsgegevens te mailen. Deze heb ik nodig om u in ons systeem op te zetten.

Traag

Mijn order is zoek geraakt, ik heb vele keren een mail moeten sturen om dat te kunnen achterhalen en mijn bestelling uiteindelijk, na 2 weken alsnog te krijgen.

Goedemorgen Manuela, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat PostNL de zending is zoekgeraakt. Helaas is het zo dat wij daar niets aan kunnen doen. Gelukkig heb je het ondertussen wel ontvangen en hopelijk ben je hier tevreden over. Mocht dat niet het geval zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Tom

Snel en zoals besteld

Mooie duidelijke stempel, top

Supersnelle levering, middelmatig meedenken.

Ik wist geen bestelnummer, maar kon wel beschrijven wat ik nodig had, maar de telefoniste haakte totaal af. Ik moest nogal aandringen om alles toch rond te krijgen.

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.