Helemaal top! Alles volgens afspraak netjes en snel geleverd.

Het bestelde materiaal was zeer snel geleverd. Contact met het bedrijf is fijn en de communicatie omtrent de geleverde spullen prima! Zeker aan te bevelen!!

Eenvoudig en vlot te bestellen

Site is goed toegankelijk en gebruikersvriendelijk

ok

Op zich natuurlijk snel geregeld. 2 dagen.

Had een metalen stempel/matrijs verwacht maar is kunststof. Dat viel wat tegen, maar de tijd zal het leren. Vraag is/zijn het mogelijk alleen een losse stempel te bestellen?

Just in 3 days…

Thank you to send my stamp quickly!

Fijn contact, goed resultaat

Ik ben snel en op een fijne manier geholpen bij het bestellen van de stempel, zodat onze tekst en afbeelding op de juiste manier op te stempel kwam.

Zoals beloofd

De stempel en inkt netjes ontvangen en precies zoals op de website omschreven.

super!

klacht verholpen

We waren in eerste instantie niet tevreden over de geleverde stempel. Dit is super hersteld door bedrijfsstempels waardoor we nu dus erg tevreden zijn.

Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet zichtbaar is. Kan je mij een foto sturen naar [email protected] dan kijk ik raag voor je wat we kunnen betekenen om de kwaliteit te verbeteren. Met vriendelijke groet, Tom

snelle levering! Advies: sluit een rekening met banknummer en tenaamstelling bij. Ik kreeg alleen een paklijst zonder deze gegevens en moest op zoek naar uw rekeningnummer.

Prima opgelost

Bedrijfsstempels verdient een dikke 10. Jammer genoeg is de bestelling door de vervoerder tot twee keer toe op het verkeerde adres bezorgd. Maar is het vervolgens Bedrijfsstempels geweest die dit vervolgens prima heeft opgelost, daarvoor mijn dank.

Beste Hein, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen. Dubbele kosten is niet de bedoeling. Kan je beiden order nummers naar mij sturen dan kijk ik wat ik kan doen voor je. Mijn email is [email protected] Met vriendelijke groet, Tom

Super mooie stempel ontvangen

Zeer te vrede.

Heel makkelijk besteld en geleverd.

Jammer

Prima stempel. Echter jammer dat er voor deze prijs geen gratis stempelkussen wordt bij gedaan. Dat zou je wel verwachten, nu kun je opzoek naar een stempelkussen alsnog.

Beste Mitch, Bedankt voor je bericht. Wij communiceren niet dat dit erbij zit op de webshop. Als je mij naar [email protected] je ordernummer stuurt zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Een bedrijf dat werkt met kwaliteit en service. Geweldig

Fijn, een leverancier die met je meedenkt!

Ik had een klein stempeltje besteld. Werd gemaild dat het bestand niet optimaal was. Daar word ik blij van, leveranciers die met je meedenken. Het uiteindelijke resultaat was helemaal naar wens. En dat voor een zeer vriendelijke prijs. Een dikke pluim voor de klantenservice en voor de kwaliteit van het product.

stempel besteld

Product prima naar verwachting! maar post gaf aan zaterdag bezorgd te hebben maar lag uiteindelijk dinsdag pas werkelijk in de bus ( en zat echt op het pakketje te wachten!)

makkelijke site, duidelijk, bijzonder snelle levering.

mooie site met veel mogelijkheden om de stempel te personaliseren.

Simpel en snel geregeld.

Zaterdag besteld en dinsdag in huis.

Verkeerde verwachting.

Had verwacht dat de letter stempels van metaal zouden zijn.

Top!!!!!!!!!

Top!!!!

ok

Ik heb bestelling geplaats en binnen half uur heb ik ze gebeld om te adres wijziging brengen , was geen problem maar toch zonder wijziging stempel ontvangen.

Heel goed wer.

De afwerking van de stempel is prachtig. De levertijg uitstekend kort en het gebruiksgemak van de website goed.

Eenvoudig maar doeltreffend

Als bedrijf hadden we nieuwe stempels nodig. Het was zeer eenvoudig om deze te ontwerpen met de verschillende standaard sjablonen die jullie aanboden op de website. Stempels werden snel geleverd. Kortom, goede service!

Snelle levering!

Fijne samenwerking, doen wat je beloofd.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.