Was niet evident om een stempeltekst aan te maken en nadien te consulteren. Maar eens dit gebeurd was en de stempel met tekst besteld werd, verliep alles heel vlot. Snelle levering. Wij werden snel verder geholpen nadat wij nog een vraag hadden net na onze bestelling.

Er is goed meegedacht over het formaat van de stempel. ik had per ongeluk een verkeerd bestand aangeleverd, maar werd netjes opgelost.

Snelle levering en correcte afhandeling

Logo op stempel niet gespiegeld uitgeleverd omdat ik zelf het jpg bestand gespiegeld had aangeleverd. Was namelijk niet nodig omdat de software van de laser het bestand zelf spiegeld. Na email waarin probleem werd geschetst is het snel opgelost door een medewerker van dit bedrijf.

Goed product

Goed product bestelling was snel klaar erg tevreden

Ik kom zeker terug!

Klantenservice is uitstekend! Ze reageren snel en hebben ze uitermate hun best gedaan om te zorgen dat ik tevreden was. Mijn stempels zijn kwijtgeraakt in de post, ze hebben uiterlijk meer dan hun plicht gedaan om te zorgen dat ik uiteindelijk tevreden ben. De stempels zijn precies zoals ik had verwacht. Mijn volgende stempels ga ik zeker hier weer bestellen.

Snel en efficient

Alles makkelijk te regelen

Het product voldoet aan de verwachting

Helaas te vroeg geleverd op een zaterdag toen het kantoor gesloten was en we er speciaal voor naar de Jumbo moesten.

prima!

ik had en simpele stempel nodig en dat is gelukt! ben er blij mee en het ging allemaal duidelijk en soepel

Kwalitatief zeer goede stempel!

Deze stempel is mooi af te sluiten waardoor hij minder snel uitdroogt en stuk kan gaan. Mijn persoonlijke opdruk werd mooi verwerkt en de stempel functioneerde perfect!

Leuk idee, maar in de praktijk valt het tegen.

De stempels incl logo besteld met stazon. Ziet er leuk uit, hoe de stempels zijn ontwikkeld. Alleen in de praktijk verdwijnen toch de stempels bij de bezoekers. Waardoor bezoekers uit hun zelf vragen om opnieuw te stempelen, zodat men even naar buiten kan lopen (sigaretje oid) Om vervolgens weer een bezoek te brengen aan het feest.

Een goed produkt

makkelijk te maken stempel en eenvoudig te bestellen. snelle levering

Snel leverbaar

Geen ltrek en trees.

Prima geregeld alles, snel binnen

top

goede terug koppeling , dus te vrede

Goede, snelle levering zonder poespas

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

duidelijke website en snel geleverd.

Hele goede service!

Wij hadden de stempels die we besteld hadden niet ontvangen. Na een mailtje werd diezelfde dag nog actie ondernomen. De stempels werden nogmaals verstuurd en hebben we inmiddels ontvangen. Topservice!

Nice work :-)

There is a tiny little mistake gap but you can hardly see it. That is why you get 4 stars! Still, I'm very pleased with youre work^^

Snelle en efficient service

Dit was onze eerste bestelling en wij zijn zeer tevreden over de service. Super snel en efficient. We gaan zeker meer gebruik maken in de toekomst voor stempels voor onze andere entiteiten.

Vlot bestelproces - stipte levering

Stempels en reservekussentjes in de namiddag besteld en de volgende dag werd alles stipt en in perfecte staat geleverd. Uitstekende service.

Perfekt!

Alles Tip Top!

Prima!!

Goed advies en begeleiding, snelle levering

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.