Erg tevreden!

ik heb hier nu al 2x iets besteld. Ben erg tevreden over de service en de levertijden

Kan niet beter.

Ik was al lang op zoek naar een vervangend stempelkussen voor mijn 'Geboekt' stempel. Snelle levering, correcte factuur en met de prijs was niets mis.

Super geregeld

Eenvoudig zelf op te maken en zelfs als de volgende dag in huis. Top!

goed en snel

Supersnelle en corecte levering

Mooi resultaat en er werd goed meegedacht. Heel tevreden!

Hele snelle betrouwbare service

Zeer goede service!!

Bestelde stempel was niet geheel conform mijn opgave maar dat lag okk gedeeltelijk aan mij, toch he ik geheel gratis een vervangende ste.pel gekregen!!! Alle lof hiervoor

verbazingwekkende kwaliteit van het product.

de website gaf mij niet heel veel vertrouwen. na een telefoontje was ik overtuigt en uitstekend geholpen met het zoeken naar de juiste inkt. de volgende dag al lag en persoonlijke stempel op de deur mat!! TOP dat is wat je wilt in 2021.

Prima...

Makkelijk bestellen en snel in huis.

snelle en goede service

Goed en snel

Goede, snelle en vriendelijke service.

Goed!

Prima afgehandeld. Hele snelle afhandeling en verzending.

Snelle antwoord en bezorging . Producten zijn zoals besteld ook geleverd

grote klasse

beslist geen min punten

Goed, duidelijk en snel

Zeer positief

super

makkelijke website en snel geleverd

goede service

kleine miscommunicatie,maar direct kosteloos opgelost. wat ons betreft een uitstekende service. zeker het aanbevelen waard.

Zeer professioneel en meedenkend!

Ik had mijn document voor de stempel ingestuurd en uiteindelijk bleek dat deze niet zou passen op de bestelde stempel. Ik werd keurig gebeld en er werd een passend alternatief aangeboden. Toppie! De volgende dag al in huis, top service!

Last minute aanpassing met stempel tekst was geen probleem

Super goede ervaring

Zeker voor een 2de bestelling vatbaar

Super snelle levering en helemaal top !!

Wij hebbben een stempel laten maken zodat wij minder hoeven te schrijven. Hij is mooi en handzaam en zeer duidelijk. Kortom een top stempel bij een top bedrijf.

vlot geleverd en precies wat ik besteld had!

Vlot geleverd en precies wat ik besteld had!

Te klein uitgevallen

Op de computer was de afbeelding grooter dan in het werkelijkheid

Vandaag besteld, morgen in huis.

Telefonisch contact gehad met een duidelijke uitleg. Vervolgens via de website besteld en de dag erna in huis. Top!!

Quinten Matsyslaan 35 5642 JC Eindhoven

085 486 89 99

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.