Vandaag besteld, morgen in huis.

Telefonisch contact gehad met een duidelijke uitleg. Vervolgens via de website besteld en de dag erna in huis. Top!!

Snel en goede levering

Goede en snelle levering product

Hele mooie bedrijfsstempels mogen ontvangen

Vandaag een mooie bedrijfsstempel ontvangen met onze bedrijfsgegevens. Super blij mee. Dankjewel Gijs voor de goede hulp.

Snelle dienstlevering en geweldig product!

Makkelijk om een bestand te downloaden en daarvan een stempel te maken. Stempel werd snel geleverd en toen het bleek dat ik meerdere stempels wilde hebben, was 1 mailtje genoeg. Super service!

Top geholpen , snel geleverd, niet duur

Top en snel gereged

Top en snel

Super snelle levering

Op donderdagmiddag besteld, vrijdagmorgen al bezorgd! Helemaal naar wens en dik tevreden

gekregen wat ik verwacht had.

proefdruk op beeldscherm was juiste weergave van werkelijkheid alleen de bestelkleur was bij proefdruk niet zichtbaar. Bestelling werd snel geleverd.

eenvoudig en goed

simpel en duidelijk om mee te werken

Een vlotte en correcte afhandeling

Mijn ervaring is goed maar het blijft een eenmalige actie om een hobby van mij te starten.

Zeer tevreden!

Prettig telefonisch contact met uitleg. Bestelling via de website was gemakkelijk. De bestelling perfect en zeer snel ontvangen. Complimenten!

geen problemen

Zeer positief

Een duidelijke website en een snelle levering

Snel geleverd. Top!

Gewoon goed. !

snelle service helemaal tevreden

ze hebben mij zelf gebeld omdat het huisnummer ontbrak. Had het de volgende dag al in huis. Top geregeld

Netjes geleverd en snel

Netjes geleverd en snel

Snelle service en goede kwaliteit.

Perfecte hulp zelfs ik had dubbel besteld en zij hadden dat na overleg meteen verholpen.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering binnen 1 dag

Snel en nauwkeurig geleverd.

De bestelling op de website ging snel. Vraag gesteld via de chat en kreeg snel antwoord. Het antwoord had iets duidelijker kunnen zijn dan alleen "dat kan je vinden in google". Maar inderdaad vond ik het via google, dus het is goed gekomen.

Top geregeld!

Top geregeld!

Geslaagd

Met behulp van de chat kon ik vinden wat ik zocht. Werd erg vriendelijk, leuk en snel te woord gestaan. Zeer tevreden.

AQlles is naar wens gegaan.

Alles is naar wens gegaan.

snelle en correcte levering

toegankelijke website, snel besteld, snel en correct geleverd

goede en snelle levering

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

085 486 89 99

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.