Duidelijke site, pretig contact

Na enig proberen is een naambord eenvoudig te ontwerpen. Levering door postnl enige dagen vertraagd, maar prima contact hierover

mooi bordje

Het proces om het naambordje te bestellen verliep heel goed. Er wordt zelfs nog aangeboden om naar de vormgeving te kijken, als je daar niet uit komt. Voor mij was dat niet nodig en het is een heel mooi naambordje geworden. Er zit een mooie laklaag op zodat het weersbestendig is. Tevens ondanks de drukte bij PostNL werd hij erg snel bezorgd. We zijn erg tevreden.

Perfecte uitvoering

Het door mij bestelde artikel, naambordje houtschijf, is heel mooi uitgevoerd en netjes bezorgd bij mijn familie elders in het land en waar ik helaas niet persoonlijk naar toe kan.

Ziet er heel mooi uit.

Eerst besteld bij naambordje met later betalen, kreeg een ordernummer en bedankt voor je bestelling . Toen dagen later ging het niet door, daar was ik nogal verbaasd over. Toen bij bol.com besteld. Dus het is toch goed gekomen. .

Mooi bordje anders als ik had verwacht maar mooi

Bordje werd snel geleverd Was toch van ander materiaal als ik had verwacht kleur wit scheen ook wat door maar dat vind ik niet storend. Wel zat er gelijk een zichtbare kras op het bordje ( dus helaas gelijk al beschadigd :( ) terwijl het bordje heel voorzichtig is gemonteerd erg jammer . best veel geld betaald ervoor had niet gedacht dat het zo kwetsbaar zou zijn . Maar hij hangt en ziet er vanaf de straat erg mooi uit.

Mooi bordje, voldoet aan de verwachting

Het is geworden zoals ik had bedacht. Netjes uitgelijnd.

Keurig, mooi product, snel geleverd

Keurig, mooi product, snel geleverd

Mooi bordje, matig bevestigingsmateriaal

Het bord is heel mooi en wordt compleet met bevestigingsmateriaal geleverd. Dit tweede is helaas van een matige kwaliteit, je schroeft er zo doorheen. Gelukkig hadden we zelf nog schroeven met een grotere kop, waardoor het bord alsnog aan de muur hangt. Hoe lang dit echter zal zijn op deze plastic doppen moet de tijd leren.

Naambordje naar wens

Mijn naambordje is naar wens en snel geleverd voor een goede prijs. Bevestiging ging gemakkelijk. Ben er blij mee!

Prachtig naambordje volgens verwachting

Makkelijk via website besteld en snel geleverd. Het naambordje was prachtig, heel blij mee.

De opmaak via de site ging heel vlot, de levering gebeurde snel en de naambordjes zijn heel mooi.

Niet helemaal wat we verwacht hadden

Snel geleverd, wel wat luchtbelletjes onder de stickers

Goede en snelle service! Mooi, zoals verwacht.

Complimenten!

Het naambordje is erg mooi geworden en zoals beloofd zeer snel in huis.

Gewoonweg perfect!

Prima site, supersnelle levering, mooi resultaat.

Vlotte levering, prima kwaliteit bordje.

Ga beslist vaker iets bestellen en positieve feedback geven.

Precies zoals verwacht en snel geleverd!

Precies zoals verwacht en snel geleverd!

Prima naambordje dat snel geleverd is. Een sjabloon voor het boren van de gaten zou welkom zijn.

mooi !

super goed !

Het ontwerpen en bestellen was makkelijk, een klein foutje door mij was snel via klanten service opgelost. Levering was snel, een klein minpuntje is dat we een blauw met wit bordje hebben besteld er daarbij zwarte afwerkdopjes heb gekregen

Super gaaf naambordjes

Ben echt heel blij met het rvs bordje wat wij hebben besteld.

Goede aanbevelingen voor bekenden

Snelle levering en mooi product. Was zoals ik het besteld had Prima

perfect gemaakt !

Binnen twee dagen geleverd, en perfect gemaakt, t was n cadootje, en t viel heel goed in de smaak.

Perfecte manier om een persoonlijk naambordje te maken!

Veel mogelijkheden om zaken aan je naambordje toe te voegen. Ook ruim voldoende keuze in lettertypes. Het bordje werd de volgende dag al geleverd, keurig met bevestigingsmiddelen. Prima Service!

Helaas een misdruk ontvangen. Materiaal/prijs bijzonder slecht!

Binnen 2 dagen was het bordje binnen. Ondanks de zogenaamde nacontrole, bleek er een paar letters van een naam te ontbreken. Terug sturen was volgens de medewerker niet rendabel. Er zou een nieuw bordje opgestuurt worden. Later kwam men met het voorstel om de ontbrekende letters op te sturen en dat ik deze er zelf op zou plakken. Dit aanbod maar aangenomen. Het duurde een week voor de ontbrekende letters er waren. Hoewel het materiaal eenvoudig is, een aluminum plaatje van 15 x15 met wat plakletters voor €45, bleek het toch lastiger te zijn dan het leek. Jammer, nu kan ik niet meer terug... Update 4-12-2020. Een nieuw bordje ontvangen wat nu wel correct is. Als gevolg van de drukte bij de post duurde dat wel weer enkele dagen. Ik ga ervanuit dat men de controles beter gaat uitvoeren zodat mijn slechte ervaring in de toekomst voorkomen gaat worden.

Beste Jan, Bedankt voor je eerlijkheid. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet blij wordt om dit te lezen. Zo mogen wij niet omgaan met onze klanten en al zeker niet als het onze fout is. Ik wil je vragen mij een email te sturen naar info@naambordjevoordeur.nl t.a.v. Tom dan ga ik ervoor zorgen dat je alsnog een perfect bordje krijgt. Ik zie het graag tegemoet.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.