Supersnelle service, nette afwerking

Besteld en al zeer snel in huis. Mooie kwaliteit en nette afwerking. Snelle reactie op e-mailv raag.

Keurig

Goede ervaring, werd keurig eerst geïnformeerd wat precies de bedoeling was.

Niet zo goed

Allereerst moest ik 0,95 eurocent betalen, terwijl ik al aan Bol.com betaald had. Een bericht gestuurd, met de vraag waarom dit is, maar geen antwoord gekregen. En daarna 3 dagen gewacht op mijn naambordje.

Goedemiddag Margot, Dit mag uiteraard niet de bedoeling zijn. Kan je mij je order nummer en iban gegevens sturen naar tom@stultiens-group.com dan zorg ik ervoor dat het bedrag wordt terug gestort en dat je weet wanneer je bordje binnen zal komen. Ik zie het graag tegemoet.

Mooi bordje en uitstekende service

We wilden een aangepast ontwerp met eigen logo. Heel vakkundig en snel afgehandeld, snel in huis en het is het bordje ziet er prima uit.

Helemaal goed

Ziet er goed uit, zoals ik het besteld had. En het werd ook nog snel geleverd.

Snelle vriendelijke service

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag èn het antwoord was erg klantvriendelijk. De bestelde cadeaubon had ik binnen twee dagen met de post binnen (en al eerder via de mail)!

Niet wat ik verwacht had.

Kreeg een plastic plaatje toegestuurd met RVS-look. Vind ik 20,00 euro een hoop geld voor zo'n plaatje. Had om 2 schroef gaatjes gevraagd. Was natuurlijk niet nodig, want dat plastic plaatje is voorzien van een plakkaat. Werd even niet vermeld bij de levering. Hoe je plaatjes moet bevestigen wordt vermeld op een website. Is moeilijk te vinden. Nee, ik bestel geen tweede keer bij jullie.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat je niet geheel tevreden bent. Wij communiceren de manier van bevestigen altijd op de pagina van het product. Als er nog iets is wat wij wellicht kunnen betekenen voor je hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Tom

Altijd zoals geadverteerd

Vele bordjes besteld in de afgelopen jaren. Altijd correct en snel ontvangen.

Onvoldoende gecontroleerd

Was enthousiast voor de duidelijkheid in de shop bij aflevering blijkt dat plaatjes niet op gelijke boorgaten bevinden zeer teleurgesteld

Fantastisch!

Precies wat de bedoeling was en super snelle levering. Goed ingepakt.

Mooie kwaliteit, precies zoals gehoopt

Ik bestelde een leistenen naambordje. Op de website kon je deze helemaal customizen en dat ging redelijk subtiel. De uitkomst, het bordje, was vervolgens ook erg mooi!

Kwaliteit

Bordje ziet er mooi uit en een supersnelle levering.

Prachtig plaatje voor de voordeur/postbus.

De bestelling ging makkelijk en binnen no-time lag een prachtig naambordje in de brievenbus. Zag er mooier uit dan verwacht.

Duidelijke site en indien nodig goede ondersteuning.

Ik ben niet zo handig op de computer en zeker niet wat betreft een naamplaatje maken. Echter de site gaf een duidelijke beschrijving hoe en wat ik moest doen. Hierna had ik nog een vraag en na telefonisch contact werd deze vraag ook tot tevredenheid beantwoord. Ee hangt nu een prachtig naamplaatje bij onze voordeur!!

Lijkt degelijk en ziet er mooi uit.

Snelle levering en duidelijke omschrijving op site hoe het opgehangen moet worden. Duurzaamheid/kwaliteit kan ik nog niet beoordelen omdat hij pas hangt.

Mooi resultaat en snel bezorgd

Zie bovenstaand

Met duidelijke montagebeschrijving lukt t zeker

Naambordje besteld, maar met een potje lijm en daar staat dan weer niets over bij de montage. Heel vreemd en bij navraag wel een duidelijke montage omschrijving ontvangen. Super!

Beste, Wat vervelend. Uiteraard hebben wij gewoon hier nette beschrijvingen voor. Als je mij naar tom@stultiens-group.com je order nr stuurt en dat je een montage handleiding wilt zal ik je de juiste opsturen. Ik zie het graag tegemoet van je. Met vriendelijke groet, Tom

Op tijd geleverd, mooie uitvoering

Op tijd geleverd, mooie uitvoering

Nog steeds niet ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen, dus kan momenteel geen beoordeling geven.

Goedemiddag Kristel, Wat vervelend. Als je mij naar tom@stultiens-group.com je order nummer stuurt kan ik kijken wat er aan de hand is en wanneer je het kan verwachten. Ik zie het graag tegemoet.

Heel mooi

Had een naambordje besteld voor vaderdag, heel mooi geworden!

Snelle levering en het resultaat precies zoals het voorbeeld

Handige en duidelijke website. Fijn dat je je bordje zelf kan ontwerpen en dat je een voorbeeld krijgt.

Mooi leisteenbordje en snel geleverd

Mijn ervaring is positief. Artikel en snelle levering kan niet beter.

Precies zo geleverd als wij het online besteld hadden. Heel blij mee!

Snelle levering, mooi product.

Het geleverde naamplaatje met huisnummer is van mooie kwaliteit en heeft een chique uitstraling. Ik ben er zeer tevreden mee.

Correct en op tijd geleverd. Het naambordje voldoet aan de verwachting

Een goede ervaring niks op aan te merken!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.