Prijzig maar wel een mooi bordje

Vlot geholpen en antwoord op al mijn vragen, ook toen ik belde buiten openingstijden.

rechtse schroefdraad in plaats van linkse schroefdraad

anders niets op aan te merken

Super mooi, en zeer snel binnen

Via Bol.com bestelt. Dezelfde dag bericht van naambordjevoordeur.nl om het bordje online, naar eigen idee en voorkeur in orde te maken. Na een paar dagen het bordje al thuis. Het ziet er goed en mooi uit, wij zijn er super blij mee.

Let op de diameters

Ik heb geen klagen over de bestelling, de verzending en de afhandeling van de gedane zaken. Ikzelf had echter niet goed opgelet toen ik voor een rond eikenhout naambordje ging. Let op dat je de juiste diameters pakt omdat ik nu ipv een naambordje een onderzettertje heb. En dan is 37 euro aan de dure kant, vind ik zelf. Dus goed opletten mensen..

Goed bedrijf en super snelle levering

Goed product en snel geleverd compleet met alle benodigdheden

Perfect!

De volgende dag geleverd door de brievenbus, precies zoals beloofd. Mooi naambordje, geheel naar eigen ontwerp voor mij gemaakt. Klantenservice chat werkt ook prima (had een vraagje).

Prima !!

Supersnelle levering

Kwaliteit/prijs dik in orde, mooi afgewerkt

Gemakkelijk om je naamplaatje zelf aan te maken. Ondanks corona en wat computerproblemen toch een snelle levering.

Prima product maar zeer trage verzending

Volgens de website worden producten dezelfde dag verzonden. Dat kwam mooi uit, want het was een kadootje dat ik 3 dagen later in huis moest hebben. Behalve een bestelbevestiging na bestellen bleef het verder stil. Na zelf 2 dagen later contact opgenomen te hebben, bleek dat het op dezelfde dag verzenden niet geldt voor houten bordjes, omdat die 2 maal gelakt worden. Valide uitleg, maar die had ik dan liever eerder gehoord. Ook kreeg ik te horen dat het bordje die dag alsnog zou worden verzonden. Helaas weer 3 dagen later nog steeds niets gehoord, dus maar weer contact opgenomen. Toen kreeg ik opeens een T&T link en bleek het bordje de volgende dag te worden bezorgd. Helaas wel een dag te laat voor mijn kadootje... Maar goed, het bordje op zich is prima en mooi afgewerkt. Dus als je geen haast hebt, prima. Hoewel de antwoorden op emails snel kwamen, kan de algehele communicatie een stuk beter...

Mooi bordje. Snelle levering.

Gewoon top

Even contact gehad net klanten servies. Daar hebben ze mij goed uitleg gegeven. Bordje besteld precies zo als ik het wilde hebben

Het naambordje heb ik voor mijn moeder laten maken ze is vandaag jarig. Ze vond heel uniek

Vlot en netjes

Levering van het naambordje was vlot en netjes. We kregen geen verzendbevestiging, maar levering was zoals vermeld op de website.

Prachtig!!

We hebben best een moeilijke naam waar al vele fouten mee gemaakt zijn. Bv op een verlovingskaart Bij de gemeente Bij de Notaris Op een grafsteen. Bij alle waren er schriftelijke papieren bij met een goede naam en dan toch fout op al deze dingen. En jullie hebben hem in 1 keer goed! Super bedankt Hartelijke groet, Fam P Bechthum.

Zeer goede website en vlotte service.

Het aangeven van tekst in het juiste formaat gig vlot, bestelling werd 3dagen later correct geleverd.

Snelle top service

Mooi naambordje was vergeten huis nr bij te vermelden ..netjes gebelt door hun of het nr hetzelfde is als het verzend adres en dag later in bus bus.. Thanks

Eigen ontwerp mogelijk en snel geleverd

Prima ssrvice

Besteld, netjes geleverd, top

mooie uitvoering en snelle levering

Prachtig en snel

Makkelijk te ontwerpen en bestellen. Prachtig resultaat en super snel geleverd

uitstekende ervaring

uitstekende ervaring

Snelle levering na makkelijk bestelproces

Via de website heb ik een naambordje besteld voor mijn dochter. Ik vond het wat lastig inschatten hoe groot het lettertype uitviel. Het bordje werd heel erg snel geleverd en zag er mooi uit. Wij zijn er blij mee!

Goede service!

Naambordjevoordeur.nl volgt de tevredenheid van zijn klanten heel degelijk op!

Beste Wim, Dat is natuurlijk erg vervelend en niet de bedoeling. Zou je een foto kunnen maken en deze willen sturen naar tom@stultiens-group.com. graag ook je order nummer erbij vermelden, dan gaan we het uiteraard voor je oplossen. Ik zie het graag tegemoet.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.