ik ben niet tevreden.

Via Bol.com heb ik 2 dezelfde naamplaatjes besteld en betaald. Ik heb er maar 1 gekregen en verzoek u mij er nog een te sturen!!

Beste, Bedankt voor uw review. Dat zullen we zeker doen. Als je mij naar tom@stultiens-group.com je ordernummer kan sturen gaan we dit direct regelen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Tom

Echt prachtig! Goede service

Ondanks een technische storing bij het bedrijf snel een heel mooi product geleverd. Overigens ook keurig op de hoogte gehouden van de kleine vertraging.

Tot heden niet tevreden

5 dagen geleden besteld maar nog steeds niets ontvangen.

Beste, Wat vervelend dat je het nog niet hebt ontvangen. Kan je mij naar tom@stultiens-group.com een email sturen met je ordernummer dan zoek ik het graag verder voor je uit. Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Slecht

Ik krijg de vraag om een beoordeling te schrijven maar heb mijn bestelling nooit ontvangen. Contact opnemen lukt ook niet….

Beste Jessie, Wat vervelend om te lezen. Zou je mij naar tom@stultiens-group.com je ordernummer en/of contact gegevens kunnen sturen dan zoeken wij het graag uit voor je. Ik heb even terug gekeken maar we kunnen geen email van je vinden helaas. Ik zie je mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom Stultiens

Snelle levering, product naar verwachting

Alles verliep naar wens. Wat er beter kan? Een ontvangstbevestiging sturen, evt.track & trace en een montagehandleiding meesturen bij de zending. Ook te vinden op de website maar ik vind het persoonlijk handiger als deze ook wordt meegestuurd. Verder ga vooral zo door!

Perfect!

It was way faster than I was expecting and it looks perfect

Mooi naambordje

Naambordje is prima. Bevestigingsset anders dan verwacht. Mogelijk kunnen jullie een afbeelding van de bevestiging op jullie site plaatsen. Verder miste ik een mail na bestelling.

geen fijne website door vastlopen betaalproces

Door het vastlopen van het betaalproces dag later nog een keer geprobeerd. Toen lukte het wel in 1 keer echter 2 dagen later had ik 2 naambordjes in de bus die ik ook allebei betaald heb schijnbaar. Van de eerste keer ook geen mail ontvangen dat het hele bestelproces was afgerond.

Beste Marius, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat je dubbel hebt betaald. Via de email hebben we je al een voorstel gestuurd om dit op te lossen. Ik wens je een fijne jaarwisseling alvast. Met vriendelijke groet, Tom

Snelle en vriendelijke service

Zelf ontwerpen via de website heel gebruiksvriendelijk. Super snelle levering !

Aanbevelenswaardig

Speciale wensen zijn geen probleem. Ik krijg zomaar het gevoel dat Stultiens mij serieus neemt als klant. Snel en nauwkeurig werd in mijn wensen voorzien.

na 10 dagen nog steeds niets ontvangen

mogelijks gaat het om vergeten bestelling

Beste Luc, Oei dat is vervelend. Kan je mij naar tom@stultiens-group.com je ordernummer sturen dan ga ik graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Vlotte beginning snelle levering

Cadeaubon had ik ook zo in de prullenbak kunnen gooien

Ik had m’n zus en zwager een cadeaubon van €50 gegeven. Zij bestelde een emaille look a like naambordje (volgens de site niet van echt te onderscheiden) gemaakt van plexiglas. Wat ze kregen leek in de verste verte niet op emaille… goedkoop stuk plexiglas met een sticker er achter! Gewoon meuk! Reactie vanuit t bedrijf is dat er bij staat dat t van plexiglas is, ja dat klopt, maar dat t niet van echte emaille te onderscheiden zou zijn klopt niet!

Beste, Wat vervelend om te lezen. Het gaat hier inderdaad om plexiglas wat wordt geprint. De look die het heeft, de kleuren en ornament geeft aan dat het de look heeft van emaille. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een mail stuurt zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Uiteindelijk is het belangrijk dat we beiden tevreden zijn dus zie ik je mailtje graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Net bedrijf.

Goede kwaliteit prijs verhoudingsgewijs. Snel en goed verpakt geleverd. Keurig alles gecentraliseerd op verzoek als opmerking. Als je nog mág twijfelen is zeker niet nodig ze maken waar wat ze beloven.

Mooi naambordje, keurige verzending

Enig minpuntje is dat ik geen bevestigingsmail heb gekregen. Daarom toch maar gaan bellen of het goed was gegaan. Was inderdaad goed gegaan maar kennelijk is er een probleem met mailings van hotmail en live. Als het bedrag wel wordt afgeschreven en er staat geen bevestiging tegenover word je toch een beetje zenuwachtig. Verder alles prima.

Mooi naambordje en snelle levering

Wij zijn tevreden met onze bestelling! Erg vlotte levering. De bestelling is precies zoals verwacht

Super mooi plaatsje

Super mooi plaatsje Gelijk wij het wouden

schitterend

hardstikke mooi

Goede service, snelle levering!

Naambordje zeer snel geleverd. Bleek bij bezorging kapot te zijn, direct een nieuwe opgestuurd gekregen!

De bestelling was prima in orde en snelle levering.

Heel mooi naambord.

Heel mooi naambord. Bevestigingsmateriaal kan beter. Ook zou het fijn zijn als er instructies bij zouden zitten hoe het te bevestigen. Dit bord ging nog wel, maar de vorige heb ik beschadigd, omdat ik geen idee had hoe dat bevestigingsmateriaal erop moest. De persoon die het bord heeft geprint, heeft kleine veranderingen gedaan, die erg goed uit zijn gepakt. Dank daarvoor.

Het bordje wat ik besteld heb was binnen 2 dagen binnen was precies zoals ik hem gemaakt had. Heel erg naar wens

Net zoals ik het me had voorgesteld

Goede service!

Uiteindelijk goed...

Niet op elk apparaat is de website goed te bedienen. Uiteindelijk kreeg ik het op een echte computer voor elkaar. Dus niet op telefoon, tablet of laptop.

Goede en snelle levering. Mooi naambordje.

Je kunt heel veel verschillende naambordjes bestellen in alle soorten en maten.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.