Zeer mooi en goede kwaliteit

Zeer mooi naambordje, van stevig materiaal, hangt zeer mooi aan onze gevel.

Mooi maar niet perfect gemaakt

Is een mooi bordje zoals we het wilden. Enkel de bevestigingsgaten van de bovenste en onderste plexi staan niet mooi tegenover elkaar waardoor na montage de plexi op spanning staat en gebogen is

Heel snel

Het naamplaatje is helemaal zoals ik in mijn hoofd had. En was heel snel ter plaatsen

Goede prijs kwaliteit!

Zeer goede klantenservice bij vragen/problemen. Naambordje is ook van degelijke kwaliteit en in een mum van tijd bevestigd naast de voordeur!

Top verkoper

Zonder een bestelnummer, maar met de foto van mijn vorige bestelling had ik binnen 1 dag weer een nieuw naamplaatje bij de voordeur hangen. Echt super service.

Besteld via Bol.com, dat verliep niet goed. Rechtstreeks contact opgenomen en toen was alles zo geregeld en de volgende dag werd er al een prachtig naambord bezorgd...

Mooi bordje

Na een eerdere bestelling voor ons eigen adres hebben we nu een leistenen bordje voor mijn ouders besteld. Het was een erg mooi bord geworden en netjes verstuurd. Nu met Sinterklaas de reactie van mijn ouders afwachten.

Mooi voor goede prijs !

Het ontwerp maken was niet makkelijk, dikwijls opnieuw moeten proberen. Ben wel blij met het resultaat, dat is natuurlijk het belangrijkste!

Snelle levering, mooi product.

Na bestelling, vrij snel een concept ontwerp ontvangen. Na bevestiging ook het product vrij snel in huis ontvangen. Voor de niet zo handige klusser is een iets duidelijkere montage-instructie wel fijn.

Het was niet alleen een snelle levering, het was zelf mooier dan we gedacht hadden 🙂

Heel tevreden

Nummer/ naambord van leisteen besteld. Ziet eruit zoals ik hem in gedacht had..Top

Snel geleverd, nette service

Bordje voldoet aan de verwachting. Netjes ingepakt geleverd zodat er geen schade onstaat

Goede Service goed product

Zeer goed geholpen

Goed bedrijf denk mee met de klanten

Perfect - heel mooi resultaat

Zeker een aanrader !!!!!

van melkebeek filip

mooi werk ¡!!!!!

Ja prima hoor, beetje overpriced

Niet geheel vlekkeloos maar binnen 20 minuten opgehangen aan de muur. Laatste schroefje was niet perfect uitgelijnd en kostte meeste werk, weinig foutmarge. Voor wat het is beetje overpriced als ik eerlijk ben, maar goed je betaalt ook voor stukje gemak van ontwerp etc.

Goed verzorgd

Besteld Bezorgd zoals besproken. Netjes afgeleverd, zoals besteld is.

Snel geleverd en deftig product

Prachtig !

Heel erg mooi en een uitstekende kwaliteit !. Ik woon in mijn ouderlijk huis. Het symbool erop met het vogeltje betekend heel veel voor mij, omdat mijn vader een echte vogel liefhebber was. Dus het heeft voor mij nog eens extra een emotionele en waardevolle betekenis. Bedankt !

Opmerkingen niet verwerkt

Mondeling wordt meegedeelt afwijkingen in de opmerking te plaatsen. Dat gedaan. Echter geen enkel opmerking is uitgevoerd

Bordje geweldig, ophangsysteem dramatisch

Bordje ziet er geweldig uit. Mooi uitgesneden met de lezer in cortenstaal en goed afgewerkt. Ophangsysteem is dramatisch. Echt millimeterwerk en 0 marge, wat lastig is in een grove steen van een buitenmuur.

Mooie kwaliteit

Snelle service mooi naamplaatje Letters zijn wat groot, wat moeilijk om in te schatten hoe groot ze gaan zijn

Goede en snelle service. Mooi product. Zeer tevreden met het resultaat

Heel mooi plaatje

Vlotte levering, mooi resultaat!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.