Bijna 100%

Het naambordje is goed. Er zitten verzonken schroeven bij, maar het naamplaatje heeft geen verzonken muurgaatjes.

Zeer snel en prettig geholpen.

Het lukte mij niet om via de website een naambordje te bestellen en de vriendelijke medewerker wist niet hoe snel hij mij te hulp moest schieten. Mijn naambordje is toch nog onderweg en ik ben ontzettend goed geholpen. Bedankt voor de vriendelijke en snelle service.

Heel tevreden

Ben er blij mee en het was er super snel.Dank

Super service!

De naamplaat is exact wat ik wou en werd de volgende dag al geleverd!

snel makkenlijk

SNEL MAKKELIJK EN SIMPEL TE MONTEREN.

Keurig naamplaatje

Snelle levering en ziet er zeer verzorgd uit

Mooi product dat voldoet aan de verwachting

Bestelling is vlot verlopen. Het naambordje voldoet aan de verwachting, want het is hetzelfde als het voorbeeld in de webshop.

Snelle levering.

Mooi naambordje. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Overzichtelijk, betaalbaar en snel

mooi en perfect naambord , snelle levering super tevreden

alles netjes afgewerkt en snelle levering

Vlotte levering en mooi product.

Ik bestelde een klein naambordje en alles verliep zoals het hoorde. + Duidelijke communicatie. + Ik ontving het product ruim op tijd. + De kwaliteit van plaatje en bedrukking zijn goed. - Als je bestelt via bol.com is het proces en beetje omslachtig. Ik denk dat ik volgende keer rechtstreeks via de eigen webshop bestel.

goede service

Bij mijn eerste naambordje vervaagde de tekst binnen een half jaar tot onleesbaar. Ik mocht toen kostenloos een nieuwe bestellen. Alleen jammer dat de roos op het naambordje zwart was, terwijl ik toch echt rood had aangeklikt. Daar heb ik direct na de bestelling over gemaild, het zou in orde komen, maar het bleef toch zwart. Maar overigens: lof voor jullie service.

Naar wens

Bordje ontvangen zoals besteld, ziet er prima uit

Supersnelle levering

Makkelijk te maken door een duidelijke uitleg. Is mooi geworden.

Goede kwaliteit, verzending duurde iets langer dan verwacht, maar het wachten waard!was

Naambordje : Perfecte afwerking, vlotte website. Alles verliep zoals aangekondigd op de site, enkel de verzending duurde iets langer, maar dat kan ook aan de lokale postbedeling liggen. Er worden immers bij ons maar om de 2 dagen brieven besteld. Zondag besteld, vrijdag in de bus is zeer snel.

Ziet er goed uit alleen de gebruiksaanwijzing kan iets duidelijker.

Geleverd als besteld

Even geduld hebben, maar zowel kwaliteit als bedrukking prima in orde Aluminium bordje glanst wel enigszins Letters en cijfers duidelijk leesbaar Eenvoudig te bevestigen

Top!!

Snelle levering,produkt mooi !!

Uitstekend! Snel en netjes.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Makkelijk en snel

Zelf de regie hebben met ontwerpen en zeer snelle levering

het is erg mooi en goed

Het naambordje is erg mooi en makkelijk aan te brengen en bedankt voor de goede surves

Naambordje is zoals besteld goede kwaliteit en snel geleverd

Naar verwachting

Prima service, alleen werd ik niet geïnformeerd over de verzending.

Goeie kwaliteit en goede terugkoppeling bij navraag van de status.

Eenvoudig op te maken en te bestellen met een mooi eindresultaat! Met een levertijd van bijna een week duurde het alleen iets langer dan de aangegeven bezorgtijd, maar uiteindelijk nog net op tijd om het als cadeau weg te geven.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.