Correcte en snelle levering !!!

Correcte en snelle levering !!!

Zeer vriendelijk en directe service! Verzorgd materiaal.

Ik had maar 1 van de twee bestellingen ontvangen en had hiervoor een mail gestuurd. Dit werd de zelfde dag nog in orde gebracht, direct antwoord, uiterst vriendelijk. Enorm tevreden van deze service! Het materiaal is zeer degelijk en heel makkelijk te bevestigen.

Snelle correct levering conform bestelling.

Snelle levering en mooi resultaat

Online tool werkte eenvoudig, resultaat was mooi en het bordje werd snel geleverd.

Naambordje exact als opgegeven en binnen 1 dag in huis!

Naambordje exact als opgegeven en binnen 1 dag in huis!

Mooi naam bordje

Het is een mooi naam bordje geworden

ziet er mooi uit

mooi plaatje past perfect op de brievenbus

Leuk bordje besteld.. maar toen ik thuis kreeg...

Maak de doosje open zit er een krassen op t witte frozen plaatje :( en de bevestiging punten kregen we voor geen mogelijk heid open we zijn erg teleurgesteld... en zeker voor die prijs...

Een grote desillusie

Ik bestel op zondag een eenvoudig plastic naambordje via jullie website. Deze site vermeld een levertijd van één dag. Op donderdag valt er een enveloppe binnen met een naambordje. De naam op het bordje is echter van een geheel ander persoon. Hier zijn naambordjes verwisseld. Hoe moeilijk kan het zijn een bordje te maken en dat in de juiste enveloppe te doen? En dat ondanks de controle die volgens de leverbon door een zekere Gijs is uitgevoerd. Zowel de uitvoering als de controle faalt!!! Als ik daar over bel is de enige reactie dat ik maar een e-mail moet sturen.

Zoek niet verder!

Hier op deze site kan je alles vinden wat je zoekt! Je kan ook je naambordje zelf personaliseren. Het bestelde naambordje voldoet aan alles, en is van prima kwaliteit. En je bestelling wordt ook nog eens supersnel geleverd, prima toch?!

Heel tevreden van de snelle levering. Resultaat is super goed en ook mooi gegraveerd. We hebben dit cadeau gedaan aan mijn schoonouders hij was in de wolken. Bedankt

Fijne site, snel geleverd, mooi product

Het ontwerpen ging heel makkelijk en geeft het uiteindelijk resultaat goed weer. Snelle levering en goed verpakt. Het product voldoet aan alle verwachtingen, ziet er mooi uit. Ook mooi afgewerkt bevestigingsmateriaal.

Eerst kwam mijn plaatje niet aan, toen hebben ze hierop zeer vriendelijk gereageerd en onmiddelijk een nieuw opgestuurd. De volgende dag had ik deze al. Ook heel tevreden van de kwaliteit en blijft mooi hangen aan onze brievenbus.

Gebruiksvriendelijke website en ontwerppagina, snelle levering, vriendelijke medewerkers!

Het zelf ontwerpen van het naambordje is heel eenvoudig en duidelijk uitgelegd. De website is gebruiksvriendelijk. N.a.v. een vraag was de reactie van de servicemedewerker heel vriendelijk. En de levering was heel snel. Het bordje prijkt al aan onze gevel & we zijn er heel blij mee!

Tevreden met het resultaat!

Tevreden met de aankoop.

Plexiglas bordje ontvangen. Achterblad was licht beschadigd. Er werd per direct een nieuwe verzonden.

Alles was ok .

Fantastisch product en zeer snel in huis! Aanrader!

Het product voldoet aan de verwachtingen en is 2 dagen na het plaatsen van de bestelling al aangekomen in België. Super aankoop!

Super snel geleverd en goed verpakt en zag er ook nog eens goed uit. Top!!

Mooi product, snelle levering@

Goede website, makkelijk je eigen ontwerp maken. Complete levering incl. ophang materiaal. Super snelle correcte levering door de brievenbus

Slecht

Jullie belofte van “voor 15uur besteld morgen in huis” werd bij ons 4 dagen wachten. Het was een cadeau dus viel enorm tegen. Via de mail een klacht verstuurd maar als enige reactie gehad dat jullie via track en tracé gezien hadden dat het dinsdag geleverd zou worden, niet dus..

Beetje moeite met ophang instructie maar verder mooi naambordje!

Goede communicatie en snelle levering

OK

Het product zag eruit zoals ik het wilde hebben, werd snel geleverd dus de hele bestelling voldeed aan mijn verwachtingen.

Teleurstellend

Bezorging vond volgende dag niet plaats. Ergo, bleek dat item niet voorradig was hetgeen niet vermeld was op de bestelsite. Klantservice traag in reactie.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.