super makkelijk en super snel

gezocht op google, gevonden en gechat, daarna ging het allemaal vanzelf. Donderdag besteld en dinsdag in huis (frankrijk) super contant

Snel en correct! Ziet er mooi uit

Super service, snel en correct

Communicatie kan beter

Het product was zoals besteld en van goede kwaliteit. Klanten hebben echter het raden naar de datum van levering. Geen bevestiging van bestelling en betaling, noch een mail voor de leveringsdag. Voor een naambordje zal dit extra werk teveel aan de winst knagen denk ik. Ikzelf heb online de chatdienst gebruikt om te weten of het bordje was verstuurd.

Heel goed!

Het was de eerste keer dat ik een naambordje bestelde. Het werd snel geleverd en de uitvoering is zoals ik gevraagd had. Ik ga dan ook trots ons naambordje "Valhalla" aan ons Noors vakantiehuisje hangen. Bedankt aan de makers ervan! Ik zal jullie bedrijf aanbevelen en als ik weer een naambordje nodig heb, keer ik zeker weer. Grtjs, Nadia

Geweldig gaaf bordje

Ben super blij met mijn Leisteen bord

Super service, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding en een geweldig mooi naambord!

Goede service, keurig te woord gestaan aan de telefoon en snel geleverd. In eerste instantie zaten er nog wat lijmresten op het aluminium maar die zijn na wat poetswerk zo goed als weg.

Uitstekend!

Snelle levering en het naambordje ziet er prima uit. Enige tip! Doe er een handleiding bij voor de bevestiging. Niet iedereen is een handige doe het zelver.

Helemaal naar wens en snelle levering. Erg blij met resultaat.

Prima en snelle levering.

Keurige levering.

Nog geen ervaring...

Wij hebben ons naambordje nog altijd niet gekregen dus kan ik geen beoordeling geven...

Snelle levering en nog mooier dan verwacht. Heel blij mee!

Snel geleverd en prima prijs kwaliteit verhouding.

Eenvoudig, snel, degelijk

Eenvoudig besteld, snel geleverd, degelijke stickers. Zoek niet verder, bestel ze hier.

Supersnelle goede service

We zijn helemaal blij met het nieuwe huisnummerbordje. Het bestellen ging makkelijk en de levering was supersnel!

Niet toegekomen

Voorlopig 3 sterren omdat het nog niet is toegekomen. Na 10 dagen nog geen pakje in de brievenbus. Hopelijk volgende week in de brievenbus...

Super en zeer klantvriendelijk!!!

Dacht dat ik een digitale cadeaubon zou ontvangen. Dus toen ik die na 10 minuten nog niet in m'n postvak had heb ik contact opgenomen. Toen heb ik alsnog binnen een paar minuten de digitale versie ontvangen! Top geregeld dus

Verrassend teleurstellend

Ik nu deze enquete ontvang terwijl ik verder nog geen enkel bericht of product heb ontvangen. Geen idee wat de status is..zelfs er al een keer achteraan gebeld. Zou ik dit mogen vernemen? Alvast bedank!

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat je het nog niet ontvangen hebt. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een email stuurt met je order nr ga ik het direct voor je uitzoeken. Ik zie je email graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Mooi resultaat, snelle levering

Fijn zelf naar wens te ontwerpen, Mooi resultaat

Correcte en snelle levering

Totaal geen correspondentie ontvangen

Geen bevestiging ontvangen. Ook geen factuur. Enkel reactie op een mail mijnerzijds dat alles verstuurd was.

Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat je geen factuur hebt ontvangen. De bevestiging is een automatisch proces en kan ook in de spam helaas zijn beland. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een email stuurt zal ik ervoor zorgen dat je de factuur alsnog ontvangt. Voeg in de mail dan wel even je bestel nr erbij. Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

zeer goed

snel en goed spijtig dat achterkant niet behandeld is tegen water

wat een tegenvaller

het bordje kwam binnen zag er mooi uit online , is gewoon een plastic doorzichtig bordje met een sticker aan de achterkant.

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Zou je mij naar tom@stultiens-group.com een email willen sturen met een foto en je order nummer dan ga ik kijken of er wellicht iets verkeerd is gegaan? Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Keurige en snelle service

Keurige en snelle service

Mooi naambordje

Correcte verzorging van het bestelde product. Snelle levering

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.