Ziet er mooi uit, ontwerp makkelijk te maken en snelle levering.

Mooie bordjes, jammer dat et design niet gecontroleerd word

Bordje besteld voor vaderdag. Mooie bordjes alleen vind ik het jammer dat er niet gekeken word of het design goed is. Online leek het namelijk alsof de tekst goed in het midden stond alleen in het echt zit het scheef en daar stoor ik mij erg aan. Verder tevreden.

mooi afgewerkt product met goede klantendienst

Na plaatsing van mijn bestelling heb ik nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen, maar na het versturen van een mailtje naar de klantendienst was ik direct gerust gesteld. Mooi naambordje is op enkele dagen tijd perfect afgeleverd aan huis.

Handige website, snelle levering, goed contact

Opmaken naambordjes met de website was fluitje van een cent, de levering was snel en ik had vriendelijk en slagvaardig mailcontact nav een vraag van mij. De bordjes waren precies zoals ik me had voorgesteld. In no time stevig vastgeplakt - a breeze.

Mooi , maar spijtig van de beschadiging

Hoekje van plaatje was beschadigd .

Hoi Heidi, Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Kan je mij een foto aanleveren naar tom@stultiens-group.com

Heel goed.

Was even een dingetje om de tekst er goed op te krijgen. Maar eenmaal bekend met de werking van het programma, was het top.

Prachtig naambord en snelle levering.

Op de site staat duidelijk aangegeven wat je moet doen. De keuze is ontzettend groot in bordjes/letters. Je proefdruk is precies zoals het op je naambord komt te staan. Ben zeer tevreden!

Goed opgelost

Er waren wat problemen in het begin met de levering maar dit is naar tevredenheid opgelost.

Beste Ronald, Bedankt voor je review. Wat vervelend. We wilde het bordje toch naar je toe sturen uit coulance zonder dat je hoeft te betalen voor het. We zien onze klanten graag tevreden en blij dus dit wilde we ja graag aanbieden. Ik wens je nog een fijne dag toe!

Goede klantenservice

Snelle levering maar er zat geen bevestigingsmateriaal bij de levering. Klantendienst gebeld en 4 dagen later zat het in de brievenbus.

Binnen 2 dagen in huis

alles prima

snelle levering, zeker een aanrader!

Snelle levering en mooie plaatjes

Bestellingvwerd snel geleverd en er kon best nog veel tekst op wat nog goed leesbaar was

Ziet er mooi uit !

Mooie rvs look huisnr bord met een hond erop

Mooie opdruk

De bijhorende secondenlijm is altijd gepruts met je vingers en is vaak niet resultaat wat er van verwacht wordt. Een echte aanrader is high tack lijm. Dit hecht zonder problemen alle materialen op diverse ondergronden.

Ziet er perfect uit zoals besteld

mooi uitgevoerd!

Jammer dat er geen schroeven of ophang manier bij is gevoegd. Verder mooie kwaliteit en degelijk!

Verzending is wel echt heel snel. Volgende dag al in huis zoals beloofd. Eerlijke prijs voor wat je krijgt. Ondank dat ik niet blij was met het resultaat. Dit is goed opgelost door Tom! Dank hier voor.

Prima site, volgende dag in huis en goede kwaliteit

Het personaliseren van het brievenbus plaatje was makkelijk en duidelijk. Snelle levering, volgende dag keurig in huis. Kwaliteit is prima. Alles naar wens.

Viel helaas wat tegen

Naambordje gekocht uit de Piazza line om cadeau te geven. Het naambordje ziet er op zicht wel mooi uit maar het voelt wat goedkoop aan. Het voelt aan als dik karton, terwijl het op de website lijkt dat het van rvs is. Ook door de verzending per brievenbuspost waren de hoekjes licht beschadigd. Dit was duidelijk door de verzending gekomen omdat de doos ook flink beschadigd was. Het verbaasde mij eerlijk gezegd ook dat dit als brievenbuspost was verzonden en niet als pakket. Daarnaast had ik vantevoren nog specifiek geïnformeerd naar de bevestigingsmaterialen. Ik kreeg hier snel reactie op dat: schroeven, pluggen en dopjes erbij zaten. Toen ik de doos opende zat er tot mijn verbazing ook lijm en een mal in. Het bleek toen dat eerst e.a. zelf gelijmd moet worden. Al met al niet wenselijk om een bouwpakket cadeau te geven. Vooral omdat dit niet transparant op de website staat of per mail is medegedeeld. Alles zou mijns inziens opgelost kunnen worden door een betere beschrijving op de website te plaatsen. Daarnaast past de kleur van de bevestigingsdopjes niet heel mooi bij het bordje. Dit is nu wit van kleur, dit zal uiteraard smaak gebonden zijn maar een donkere kleur is naar mijn mening mooier bij het bordje. Postief was wel de snelle levering en eenvoudig bestelproces.

Beste Alain, Bedankt voor de review. We gaan zeker jou feedback verwerken en zo nodig aanpassingen verrichten waar mogelijk is. Echter is het 3mm dibond wat heel sterk. Als het doosje kapot is heeft PostNL er te ruig mee omgegaan. Ik wil je vragen wat foto's te maken van de beschadigingen van het bordje, dan gaan we dat uiteraard herstellen. Verder communiceren wij bij montage handleiding precies hoe de montage eruit ziet. Het is een blinde bevestiging waardoor je de witte meegeleverde dopjes ook niet zal gaan zien. Ik zie het bericht graag tegemoet via tom@stultiens-group.com Met vriendelijke groet, Tom

Snelle levering en mooi afgewerkt naamplaatje

Duidelijke site om uw artikel te vinden, aan te passen en te bestellen. Afwerking is zoals het hoort te zijn.

Product voldoet aan verwachtingen.

Bordje staat heel mooi plus andere mensen zeggen het ook

Een aanwinst voor ons wat betreft het naambordje Staat mooi en bij de voordeur past het precies Dus alles is prima zo.

Mooi naambordje. Snel geleverd. We zijn er heel blij mee

Mooi duidelijk naambord

Mooi op tijd

Ik ben een tevreden klant Het is precies zo als op de website Netjes verzorgd dus wat dat betreft prima Alleen hab mijn man verwacht dat de letters in gegraveerd zouden zijn Groetjes Ton & Els

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.