Mooie kwaliteit

Snelle service mooi naamplaatje Letters zijn wat groot, wat moeilijk om in te schatten hoe groot ze gaan zijn

Goede en snelle service. Mooi product. Zeer tevreden met het resultaat

Heel mooi plaatje

Vlotte levering, mooi resultaat!

Goede service. Snelle levering.

Misschien heb ik het gemist, maar ik had de bordjes graag op ware grootte willen bekijken. Dan had ik toch voor een iets fijner lettertype gekozen

Alleen jammer dat ik de lettertype niet kon aanpassen toen ik mijn lay-out wel klaar had.

juiste product efficiënt besteld en geleverd

makkelijke bestelling, je moet weten wat je wilt

Onverwacht goed afgehandeld per mail nadat ik het online niet kon bestellen !!!

Service/kwaliteit/prijs zijn gewoonweg TOP!

Kwalitatief zeer mooi naamplaatje en geleverd binnen de termijn zoals beloofd. Echt niets op aan te merken!

zeer goed

Zeer snelle levering en kwalitatief erg goed

Snel en netjes

Makkelijk te maken en netjes verzonden. Naambordje ziet er erg goed uit.

Goede kwaliteit, snelle service

Goede kwaliteit, snelle service. Ruimte voor verbetering: meerdere bordjes van hetzelfde formaat gekocht. De geprivatiseerde link die vervolgens werd gestuurd was naar het verkeerde formaat bordje.

Goed en snel.

Snel geleverd via een makkelijke site.

Snel en mooi om zelf samen te stellen

Helder site met mooie voorbeelden!

Niet wat ik er van voor gesteld had.

Ik had het bordje anders voorgesteld. erg jammer dacht dat de cijfers met toevoeging niet opgeplakt waren, vond dat het nu een plexiplaatje met opplak cijfer en toevoeging is. Ik vond het de €29,95 niet waard.

Snel geleverd. Mooi product. Klein minpuntje, de schroeven pasten niet. gaten van het bordje opgeboord. Dat is een risico op een barst, maar dat gebeurde niet. Dus goede kwaliteit.

Mooi product

Mooi product Goede service en vriendelijke medewerkers Communicatie kan duidelijker qua te verwachten levertijd

Levering, website, betaal process allemaal prima, product onvoldoende.

De bijgeleverde schroeven waren te dik voor de gaatjes (of de gaatjes niet voldoende uitgehold). Gevolg, tijdens het indraaien van de schroeven knapten de hoekjes van het nieuwe naambordje eraf. Aangezien het oude bordje er echt vanaf moest, toch maar zo opgehangen, maar op dit moment niet voor herhaling vatbaar voor mij.

Geheel volgens ontwerp en snelle levering

Erg fijn dat er veel verschillende mogelijkheden waren om een persoonlijk naambordje te kunnen ontwerpen.

zeer behulpzaam na eigen fout en fout Postnl

Zelfs als je zelf een fout maakt en Postnl niet goed bezorgt zijn ze bij Naambordjevoordeur.nl erg behulpzaam om het op te lossen op een verrassende manier! Dank je wel

Het naambordje van hout is heel mooi, echter blijf ik het toch wat duur vinden. Een montage beschrijving is inderdaad wel wenselijk voor mensen die dit niet dagelijks doen.

Pluspunten

Snelle correcte levering. Goede kwaliteit. "What you see is what you get"

Pluspunten

Snelle service; artikel netjes afgeleverd.

Pluspunten

Mooi uitgevoerd, degelijke kwaliteit, snel geleverd

Pluspunten

Snelle service, vriendelijk en behulpzaam personeel

Pluspunten

We misten het blokje met het huisnummer en de tekst was te vaag op het hout. Dat werd direct opgelost en nu hangt het bordje prachtig naast de voordeur.

Bij heel licht hout misschien even kijken of de witte tekst wel goed uitkomt en anders overleggen met de klant.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.

Over Naambordjevoordeur.nl