Teleurstellend

Bordje besteld met emaille look. Bij de omschrijving staat "bijna niet van echt te onderscheiden ". Helaas lijkt het in de verste verte niet op emaille.

Beste, Het is de look die het emaille maakt. We communiceren dat het om kunststof gaat maar het beeld zegt dat het op emaille look. Als er nog vragen zijn hoor ik die graag. Met vriendelijke groet, Team naambordjevoordeur.nl

Super snel en correct geleverd

Eenvoudig samenstellen van je persoonlijke naambordje, keurig compleet afgeleverd en binnen de beloofde tijd.

Zeker aan te raden!

Makkelijk zelf te maken, genoeg keuze mogelijkheden en snel geleverd. We moeten het nog ophangen en zien of het ook zo mooi blijft.. zo ja, dan geef ik 5 sterren :)

Snelle levering maar bevestiging werkte niet

Na het plaatsen van de bestelling was het naambordje erg snel geleverd. Heel fijn! Echter, toen wij het naambordje wilden bevestigen kwamen wij erachter dat de lijm voor de bevestiging absoluut niet werkte. Wij hebben uiteindelijk maar een sterke kit gekocht om het bordje hiermee aan de bevestiging te lijmen.

Na plaatsen bestelling snel geleverd

Snel geleverd. Enige vraag is waarom ik geen bevestiging ontvang na het besteld te hebben.

Maandag bedacht ik dat het leuk zou zijn een echt naambordje mee te nemen toen mijn dochter vroeg of ik de lettertang mee wilde nemen om hun namen op de postbox van hun nieuwe huis te plakken de dinsdag als ik kwam helpen schoonmaken. Ik belde met naambordjevoordeur.nl mocht bij de online bestelling de opmerking plaatsen dat ik het dezelfde maandag op kwam halen, na 15u lag het klaar. En zo was het! Perfect!

Prima service!

Bij onze bestelling bleek dat het naambordje beschadigd was. We hebben een nieuwe gekregen. Super!

Snel en prachtig werk

Snel en prachtig werk

Top !

Snelle levering, prima materiaal

Prima snelle service

Makkelijk te bestellen duidelijke website en snel in huis

Prijs kwaliteit is schandalig

De prijzen zijn schandalig hoog verder is het houtje maar voor de helft gelakt.

Beste, Wat vervelend dat het niet volledig gelakt is. De prijzen weetje vooraf natuurlijk en bevatten veel handwerk vandaar dat het duurt is. Verder betaal je bij ons geen extra verzendkosten. Zou je mij naar tom@stultiens-group.com een foto kunnen sturen dan kunnen we het voor je gaan oplossen. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Onvriendelijk en onbehulpzaam

Mijn ervaring (telefonisch)Onvriendelijk en onbehulpzaam

Beste Diny, Wat vervelend dat je geen prettig telefoon gesprek gehad hebt met een van onze werknemers. Ik wil je vragen mij te mailen wat je tegenstond zodat ik hierop kan anticiperen. Je kan mij mailen naar tom@stultiens-group.com Bellen mag ook, ons nummer is 0854881881 Ik zie je reactie graag tegemoet.

mooi! supersnel!

Bestelling geplaatst en betaald. De volgende dag al mijn naambordje binnen.

Geweldige service mooi product!

Ik had mijn bestelling donderdagavond geplaatst en ik zag geen bevestiging. Bestelling helemaal vergeten de volgende dag, maar op vrijdagavond dacht ik er aan. Toen heb ik snel via de site een berichtje gestuurd met de vraag of mijn bestelling goed was doorgekomen. Op zaterdag avond ontving ik mijn naambordje in de brievenbus. Het product is van hoge kwaliteit, voorzien van goede bevestigingsmaterialen en goed verpakt. Op zondag!, op zondag kreeg ik reactie op mijn bericht, dat ze alles hadden gecontroleerd en dat zij zagen dat ik het pakket had ontvangen. Dat zij de moeite namen om zelfs op zondag te controleren vond ik echt geweldig! Het product was super! Wat wil je nog meer?

Snelle en correcte levering

Het naambordje werd snel en correct geleverd. Helaas was er geen communicatie ook niet nadat ik een mail had gestuurd.

resultaat zoals gehoopt en snelle levering. Prijs mag wel een beetje omlaag

Eenvoudig en snel

Hele goede ervaring met naambordjevoordeur.nl. Eenvoudig zelf te ontwerpen en binnen 2 dagen in huis.

Geen idee van de status van mijn bestelling

29 Juni 2 naambordjes besteld en betaald met PayConiq Vervolgens niets meer gehoord, geen bevestigingsmail of een mail mbt de status 5 Juli telefonisch contact gehad en te horen gekregen dat het enkel dagen kon duren, maar tot op heden geen enkele bevestiging of status mogen ontvangen

Beste Marcel, Als je mij naar tom@stultiens-group.com je order nummer stuurt ga ik voor je kijken wat de status is en wanneer je de bordjes gaat ontvangen. Ik zie het graag tegemoet.

Ziet er mooi uit, ontwerp makkelijk te maken en snelle levering.

Mooie bordjes, jammer dat et design niet gecontroleerd word

Bordje besteld voor vaderdag. Mooie bordjes alleen vind ik het jammer dat er niet gekeken word of het design goed is. Online leek het namelijk alsof de tekst goed in het midden stond alleen in het echt zit het scheef en daar stoor ik mij erg aan. Verder tevreden.

mooi afgewerkt product met goede klantendienst

Na plaatsing van mijn bestelling heb ik nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen, maar na het versturen van een mailtje naar de klantendienst was ik direct gerust gesteld. Mooi naambordje is op enkele dagen tijd perfect afgeleverd aan huis.

Handige website, snelle levering, goed contact

Opmaken naambordjes met de website was fluitje van een cent, de levering was snel en ik had vriendelijk en slagvaardig mailcontact nav een vraag van mij. De bordjes waren precies zoals ik me had voorgesteld. In no time stevig vastgeplakt - a breeze.

Mooi , maar spijtig van de beschadiging

Hoekje van plaatje was beschadigd .

Hoi Heidi, Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Kan je mij een foto aanleveren naar tom@stultiens-group.com

Heel goed.

Was even een dingetje om de tekst er goed op te krijgen. Maar eenmaal bekend met de werking van het programma, was het top.

Prachtig naambord en snelle levering.

Op de site staat duidelijk aangegeven wat je moet doen. De keuze is ontzettend groot in bordjes/letters. Je proefdruk is precies zoals het op je naambord komt te staan. Ben zeer tevreden!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.