Niet nakomen van beloftes

Levering binnen 1 dag, dan 1 tot 3 werkdagen, nu aan werkdag 4 en nog steeds geen levering. Geen track and trace ontvangen. Benieuwd naar resultaat en kwaliteit, hopelijk is dat wel ok

Niet te best

Bij bestellen foutief huisnummer ingetoetst. Direct mail gestuurd om huisnummer te corrigeren. Ook telefonisch gevraagd om te corrigeren. Dit zou gebeuren bij de track&trace. Dat wel maar uiteindelijk was het adresetiket niet aangepast.

Heb naambordje nog steeds niet

Slecht nog steeds niks ontvangen

Mooi bordje en ben er heel blij mee.

Snelle en perfecte levering en service.

prima levering

snel geleverd , naambordje zag er helaas wel iets anders uit dan op de website te zien is, en verder een kleine tip, stuur een werkwijze mee voor een naamplaatje uit meerdere delen.

Snelle levering maar kwaliteit niet 100%

Produkt werd zeer snel geleverd maar de kwaliteit was niet zoals gewenst.

Mooi product

Prima service, mooie producten

Heel tevreden

Mijn naambordje is exact zoals ik dacht dat ie zou zijn. Heel blij mee.

Mooi precies gelijk ik het verwacht had !!

Mooi top en goeie kwaliteit!!

Prettige website

Prima geregeld

Goede service, vriendelijke bezorger

Super snelle service en mooi bordje ;)

Super snel geleverd en een mooi bordje. Een tip, Voor het gebruikersgemak zou t handig zijn om er een papieren mal aan toe te voegen. Zodat je makkelijk kan bepalen waar je de gaatjes moet boren.

Mooi.

Fijne ervaring. Correct in communicatie.

Goed product en snel geleverd.

Het naambordje ziet er goed uit. Het plakband van het verpakkingsmateriaal zat deels op het bordje met de tekst en was moeilijk te verwijderen, maar het is wel gelukt.

prima, ziet er mooi uit

snel binnen en perfect geleverd met alles erbij. Strak geheel.

Ruime keuze, snel geleverd

Ruime keuze, snel geleverd, mooie uitvoering

Snelle service, maar eindprodukt kan beter

Prima website, ruime keuze, eenvoudig te bestellen. Helaas werd bij ons naambord een van de letters scheef geplakt; keurig daarna geholpen door de klantenservice en de dag daarop 2 nieuwe plakletters ontvangen......waarvan 1 opnieuw scheef (geprint?). Dus veel zijn we daar niet mee opgeschoten.... We hangen het bordje nu maar gewoon op.

Keurig bordje

Keurig bordje dat ik met trots opgehangen heb!

Vreselijke kleur!

In het voorbeeld stond een hele donkere groene kleur. Perfect bij onze nieuwe voordeur. Het bordje is helaas een vreselijke kleur groen met opgeplakte plastic letters! Helaas kunnen ze niks voor ons doen omdat de kleur wat af kan wijken. Nou dit is niet een BEETJE het is verschrikkelijk! En dan voor zoveel geld. Dus ik zou iedereen af raden om een plexiglas bordje te bestellen. Helaas al betaald...

Mooi naambordje!

Ruime keuze, en duidelijk programma voor de opmaak.

Nie goed

Mijn naambordje hangt èèn dag op en er is al een letter weg 🤔

Het ziet er prima uit !

Het ziet goed uit en is erg snel geleverd . Top.

Stipte levering en resultaat was zoals ik gehoopt had

Het kleine naambordje dat ik online gemaakt had is er ook uitgekomen zoals ik het zag op mijn scherm en resultaat was dus heel goed ! Levering was ook snel dus daar ook geen klagen over. Doe zo verder ! Topwerk !

Helemaal zoals verwacht.

Het naambord ziet eruit zoals op de website, dus zijn we hier heel tevreden over. Ook kwalitatief ziet het er goed uit, maar dat zal uiteraard pas na een aantal jaren moeten blijken.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.